Λανθασμένη ένδειξη στροφών

Ξεκίνησε από HolyCowman, Ιουνίου 09, 2020, 02:32:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

HolyCowman

Καλησπέρα στην ομαδα
Τον τελευταίο μήνα ξεκίνησε ενα πρόβλημα με το κοντερ της μηχανής και μου δείχνει σχεδόν τις διπλάσιες στροφες σε σχέση με τις πραγματικές του κινητήρα.
Δηλαδή στο ρελαντί απο 1100 στροφές μου δείχνει 1900 κτλ.
Ξερει κανεις τι φταει και πως φτιάχνεται;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων .

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


itom32

Μιλάμε για oem όργανα ή για κινέζικα aftermarket;;

HolyCowman

Πως καταλαβαίνεις την διαφορα ;
Συγκεκριμένα αυτα φοράει..

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


itom32

Θα πω μερικά πράματα γενικώς περι στροφόμετρου διότι αν και δεν εχω Project big one FiiN,πάντως τα όργανα φαίνονται αυθεντικά oem.Ισως κάποιος που έχει FiiN να καταλάβει περισσότερα απο την φώτο.
Στην θέση σου θα καθάριζα τις φίσες και θα εξέταζα με ένα πολύμετρο την καλωδίωση.Αν δεν είναι πρόβλημα απο κάποιο καλώδιο που λόγω κακής επαφής μια δίνει το σήμα του παλμού της ηλεκτρονικής μια δεν το δίνει ή δίνει ότι νά 'ναι,τότε ίσως υπάρχει κάποιο θέμα στην ηλεκτρονική (CDI).Το καλύτερο θα ήταν να δοκίμαζες να τοποθετήσεις μια άλλη ηλεκτρονική (απο φίλο ή δανεικιά)για δοκιμή.Αν το κάνεις και δεις πως δεν υπάρχει πρόβλημα,βρήκες τον ένοχο. Εαν και με την έτερη ηλεκτρονική υπάρχει πρόβλημα,ίσως υπάρχει θέμα στην καλωδίωση ή στην πλακέτα που είναι μέσα στα όργανα κάτω απο το στροφόμετρο.Κάτι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ.                               
Υ.Γ:Aν δεν το "έχεις"με τα ηλεκτρολογικά το καλύτερο είναι να βρείς έναν καλό ηλεκτρολόγο που εμπιστεύεσαι και να ξεμπερδέψεις.

Harlock

 Αυθεντικά φαίνονται, τα κινεζικα εχουν λιγο πιο παχιά γράμματα (επίσης δεν νομιζω να πολυ παιζουν κινεζικα με 65000 χιλιομετρα :P ).
Κατα τα άλλα, όπως σου πε ο itom. Το κύκλωμα που έχουν μέσα είναι σχετικά απλό, αν είναι απο εκέι το θέμα θα επισκευάζεται.
Τώρα που ξαναβλέπω και αυτό το ποστ https://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5786.0 έχει και ενα trimmer (ρυθμιζομενη αντισταση),
ίσως με λιγο γύρισμα να ξαναρυθμίζεται, δεν το χω δοκιμάσει αλλα σαν τελικη λύση μπορεις να το τσεκάρεις.

HolyCowman

Γενικά δεν το εχω με τα ηλεκτρικά,  οποτε θα το παω σε κάποιον ηλεκτρολόγο. Το περίεργο ειναι οτι μου το κανει τις περισσότερες φορες αλλα κάποιες αλλες , δείχνει κανονικά την ένδειξη των στροφών.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


giannis_t

Εμένα αυτό μου λέει ότι μάλλον κάτι δεν κάνει καλή επαφή. Αν είχες θέμα από την ηλεκτρονική ΥΠΟΘΕΤΩ δεν θα δούλευε καθόλου.
Επίσης ΥΠΟΘΕΤΩ ότι δεν απορρυθμιστηκε το τριμερακι (αν αυτό κάνει κάποιου είδους ρύθμιση) αφού που και που δουλεύει σωστά.
Ωστόσο αν έχεις κάποιον με Superfour αξίζει η δοκιμή για να σαι 100% σίγουρος.
Εδώ να πω ότι η ηλεκτρονική και από version S κάνει σε PB1, δοκιμασμένο (αντίστροφα δεν δοκιμάσαμε).
Αν είχες ξεκουμπωσει την ηλεκτρονική πρόσφατα δοκίμασε να την ξαναβγάλεις και να την ξαναβάλεις προσεκτικά. Επίσης δοκίμασε να ξανακουμπωσεις τη φίσα στο κοντέρ. Το σπρέι επαφών η έστω λίγο wd40 θα βοηθήσει σε περίπτωση κακής επαφής.

Sent from my Nokia 7.2 using Tapatalk
Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

HolyCowman

Ωραια θα το δοκιμάσω,  απλα θελω λίγη βοήθεια στο πως ανοίγει το κοντερ.. έβγαλα τις 2 βίδες που εχει απο την κατω μεριά  δεξιά και αριστερά αλλα δεν ανοίγει, υπάρχουν και αλλου βίδες που πρέπει να βγαλω ;

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


giannis_t

Μμ βλέπω δεν έχεις σαν το δικό μου, δύσκολο αυτό...
Ας μας πει κάποιος άλλος

Sent from my Nokia 7.2 using Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

itom32

Κατ'αρχήν να γνωρίζεις πως όλα τα εξαρτήματα που αποτελούν το μοντέλλο σου όπως και τα άλλα μοντέλα της σειράς nc31 θα τα βρείς με τους κωδικούς της Honda εδώ: https://www.cmsnl.com/honda-cb400f-super-four-type-ii-1992-n-japan-nc31-100_model50218/partslist/#.XuEQR0X7TIU                         

Aφού ξεβιδώσεις την ντίζα του χιλιομετρητή και τις δυό αλενοβιδες που κρατανε τον πίνακα στο σασί,θα ξεβιδώσεις προσεκτικά μη σπάσεις πλαστικά αυτες τις 5 βίδες που θα δεις στην κάτω μεριά του πίνακα οργάνων.Προσεκτικά όταν θα γυρνάς τούμπα τον πίνακα μην κάνεις ζημιά στην πλεξούδα ή σε κάποιο καλώδιο της.



Αφήνεις στην άκρη το κάλυμμα του πίνακα και πλέον βλέπεις αυτά.     

Για να έχεις πρόσβαση στην κάτω μεριά του στροφόμετρου και στις επαφές της πλακέτας ξεβιδώνεις τις δύο σταυρόβιδες που φαίνονται μόνες τους(Η δεξιά φαίνεται η αριστερή είναι κάτω απο τα 2 καλώδια πρασινο μαυρο/καφε  στα αριστερα.Και τις δυο μικρότερες αυτες που κρατάνε το πράσινο και το κίτρινο καλώδιο. Προσεκτικά πλέον θα πάρεις το εύθραυστο στροφόμετρο στο χέρι για να ελένξεις αν υπάρχει κάποια ψυχρή κόλληση ή ότι άλλο καθάρισμα με σπρευ επαφών κλπ.


Στο παραπάνω λινκ που σου έστειλα υπαρχουν και σχέδια που βοηθούν αρκετα τον νέο αναβάτη να καταλάβει καλύτερα το sf του όπως αυτό:                                             
https://images.cmsnl.com/img/partslists/honda-cb400f-super-four-type-ii-1992-n-japan-nc31-100-f-2_big3IMG01165004_6afb.gif
που φαίνονται όλα τα όργανα λυμένα.Υπομονή θέλει και λίγη μελέτη.Ελπίζω να βοήθησα.

HolyCowman

Ευχαριστώ πολυ ,κατάλαβα μολις βρω χρόνο θα ασχοληθώ να το ανοιξω. Φοβερά αναλυτικός

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk