CB400SF Cafe Racer by Super444

Ξεκίνησε από Super444, Φεβρουαρίου 11, 2020, 08:43:32 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Super444

Ναι αυτές οι γυαλισμένες μπότες μου γυαλίσαν και μένα όταν το πρωτοείδα στο καρ!!  :)

Για μονόσελο δε με παίρνει, θα φάω ξύλο.  :P Θα μικρύνει, που θα μικρύνει, αν εξαφανιστεί και τελείως...

Θα χει καπάκι πάντως και κατά πάσα πιθανότητα θα είναι 2 επίπεδα η σέλα. Θέλω να πετύχω κάτι που θα δείχνει ενδιαφέρον και όμορφο both ways και να μη μοιάζει το μηχανάκι ατελές όταν δε φοράει το κάλυμμα. Θα δούμε πως. Γενικά αποφεύγω προς το παρόν να μπω στη διαδικασία του να σχεδιάσω (με όποιον τρόπο) γιατί θα πριζωθώ μετά περισσότερο και πρέπει να συγκρατηθώ λίγο.

Super444

Καλησπέρες από την καραντίνα αδέρφια! Κουράγιο θα περάσει κι αυτό!!

Update του προτζεκτ:

Θα τοποθετήσω ζάντες από nc29 cbr400rr, όπως σας είπα, θα τις αγοράσω το σκ.







Σύμφωνα με το φίλο μας τον Ιάπωνα εδώ (https://minkara.carview.co.jp/userid/1395864/car/1760722/3259129/note.aspx?fbclid=IwAR0w53Aoeqh81clzOYVMAksm-FErOeMS1MywhtN7pZLOz18eaX7hsodKrLw - ανοίξτε με chrome για translate), θέλει και δίσκοπλακες συν ατέρμονα από CBR (ή CB1). Επίσης λέει για replacement speedo, αυτό δε χρειάζεται, συνδέεται η ντίζα του ατέρμονα και στα μαμά όργανα.

Ωστόσο, καμία περίπτωση να μπαίνουν οι δικοί μας δίσκοι απ' ότι κατάλαβα ε; ʼλλη έδραση. Γιατί οι δικοί μου είναι μια χαρά.

Εν συνεχεία βρήκα και ένα μπροστινό από CBR400RR, αλλά NC23 αυτή τη φορά. Αυτό για να χρησιμοποιήσω τις μπότες, δεδομένου ότι οι δικές μας έχουν ατέρμονα μπροστά για το κοντέρ, αν βάλεις ζάντες NC29, θέλει να φτιάξεις αποστάτη. Το μπροστινό είναι αυτό:









Του ζήτησα να το μετρήσει, γιατί σκεφτόμουν μήπως το βάλω όπως είναι. Θα πάω σε λίγο να μετρήσω τη δική μου. Ήδη έχει κατεβασμένη τιμονόπλακα το δικό μου, έτσι το πήρα, αφού τα κλιπόνς είναι πάνω από την πλάκα. Θέλω να δω πόσο κοντά είναι. Ωστόσο το χρειάζομαι πραγματικά; Φαίνεται να μπαίνουν εύκολα οι ζάντες και με τις δικές μας μπότες και τάπες προφόρτισης βρίσκονται. Ο Γιάννης (itom32) μου είπε ότι είναι ολόιδιες οι μπότες μας με του CBR.

Επίσης το συγκεκριμένο όπως σας είπα, είναι NC23 και όχι 29. Τα φώτα σας!!  8)

(θα μπορώ να τις γυαλίσω μετά αν το πάρω και το μπροστινό ε;  ;D )

panosp25

Η ερώτηση ειναι αν θα μπορείς να γυαλίσεις τις μπότες; Δεν καταλαβα...

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Super444

Όχι αυτό είναι το τελευταίο. Η ερώτηση είναι να το αγοράσω το μπροστινό ή όχι; Και αν ξέρει κανεις αν χρειάζομαι και τις δισκοπλακες σιγουρα ή όχι.

Επίσης οι ζάντες δεν αποσκοπούν μόνο στην εμφάνιση, τις βαζω και ως ελαφρυτερες=μικρότερο μη αναρτωμενο βάρος. Γενικά στόχος δεν είναι απλά να κάνω ένα cafe racer αλλά αφού θα κάνω ένα τέτοιο να υπάρξουν και βελτιώσεις απ το μαμά.

Αν είναι να γίνει χειρότερο μην ασχολείσαι καν σα διαφορά που βλέπω τα οποία μόνο για το σαλόνι είναι.

panosp25

Βαλτον να μετρήσει απόσταση απο τρύπα σε τρύπα δίσκου και μετρα το ιδιο. Επισης μετρήστε τη διάμετρο του δίσκου και το offset. Αν ταιριάζουν μην τους πάρεις. Σαν βελτίωση καλη ακούγεται.

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


panosp25

Παράθεση από: panosp25 στις Μάρτιος 19, 2020, 07:20:42 ΜΜ
Βαλτον να μετρήσει απόσταση απο τρύπα σε τρύπα δίσκου και μετρα το ιδιο. Επισης μετρήστε τη διάμετρο του δίσκου και το offset. Αν ταιριάζουν μην τους πάρεις. Σαν βελτίωση καλη ακούγεται.

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μάλλον θα χρειαστείς και τους δίσκους όμως από ό,τι βλέπω εδώ
Μετρήσεις δίσκου για NC23, NC29
https://www.aliexpress.com/item/32965217797.html?spm=2114.12010612.8148356.38.76622a87lqa33Z

Μετρήσεις δίσκου για NC31
https://www.aliexpress.com/item/2045511550.html?spm=2114.12010612.8148356.15.76622a87lqa33Z

Super444

Παράθεση από: panosp25 στις Μάρτιος 19, 2020, 07:36:59 ΜΜ
Παράθεση από: panosp25 στις Μάρτιος 19, 2020, 07:20:42 ΜΜ
Βαλτον να μετρήσει απόσταση απο τρύπα σε τρύπα δίσκου και μετρα το ιδιο. Επισης μετρήστε τη διάμετρο του δίσκου και το offset. Αν ταιριάζουν μην τους πάρεις. Σαν βελτίωση καλη ακούγεται.

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μάλλον θα χρειαστείς και τους δίσκους όμως από ό,τι βλέπω εδώ
Μετρήσεις δίσκου για NC23, NC29
https://www.aliexpress.com/item/32965217797.html?spm=2114.12010612.8148356.38.76622a87lqa33Z

Μετρήσεις δίσκου για NC31
https://www.aliexpress.com/item/2045511550.html?spm=2114.12010612.8148356.15.76622a87lqa33Z

Ευχαριστώ πολύ Πάνο!!

Ναι δεν τους γλιτώνω, αλλά δεν πειράζει. Θα δω αυτοί που έχει σε τι κατάσταση είναι και θα πράξω αναλόγως.

Πήγα το μέτρησα σήμερα το δικό μου σήμερα (από βδομάδα η μηχανή στο γκαράζ μου - με πρόλαβαν τα μέτρα και δεν είχα εξοπλιστεί με κλειδαριές, βρήκα τελικώς από γνωστό) και κατέληξα σε μερικά ενδιαφέροντα νούμερα. Εδώ όπως τα κατέγραψα επιτόπου στο πατρικό που την είχα για τα μαζέματα αυτόν τον καιρό:



Οι μετρήσεις είναι απ'το πάνω τελείωμα της πλάκας, όπως μέτρησε και ο φίλος μας το μπροστινό του CBR. Ενδεικτικά αναφέρω ότι στο CBR η απόσταση πάνω πλάκα-κέντρο τροχού είναι 75, σε μένα είναι 72,5. 40-37,5 πλάκα-τσιμούχα αντίστοιχα σε CBR και το δικό μου. Δε ξέρω σε σας τα μαμά νούμερα ποια είναι, πάντως είναι χαμηλότερο κι από του CBR. Οδηγικά δε με χάλασε κάτι, σταθερό είναι και όσο πρόθυμο θα το ήθελα να μπει στη στροφή.

Τα μπροστινά μας με των NC23-29-30 κατά το Γιάννη είναι ίδια στο εσωτερικό της μπότας και με τα νούμερα που είδα κι εγώ τώρα παίζει να είναι ολόιδια γενικότερα, με την εξαίρεση ότι των CBR-VFR έχει τάπες προφόρτισης. Δαγκάνες επίσης ίδιες κατά το Γιάννη.

Οπότε τι λέτε αξίζει να πάρω και το μπροστινό;; Για τις τάπες προφόρτισης και τις μπότες στην ουσία. Κι αυτό για να μη μπλέξουμε καθόλου με το αξονάκι και τους αποστάτες που βέβαια δεν είναι και κάτι τρομερό. Και επίσης πρέπει να βρω τάπες προφόρτισης να βάλω ξεχωριστά αν δεν το πάρω. Το κόστος του μπροστινού όπως το είδατε είναι στα 100€ για να έχετε τάξη μεγέθους. Και σίγουρα θέλει ένα καλό γυάλισμα για να μπει!  :P

Super444


Alex400

Νομίζω ότι η μέτρηση ΔΕΝ έχει τα σωστά δεδομένα ....Για να το πω καλύτερα :1. Έχει μετρήσει με ΛΥΜΈΝΟ το μπροστινό χωρίς επιβάρυνση φορτίου ενώ ΕΣΥ με δεμένο [Δηλαδή να φέρει το ιδίων βάρος , αλλά και το φορτίο της μηχανής....] . ΜΟΝΟ λυμένα θα συγκρίνεις δύο καλάμια . 2. Όσο αφορά την απόσταση ανάμεσα στη πάνω και κάτω πλάκα ισχύει το ίδιο ... ΔΕΝ γνωρίζουμε την ακριβή θέση που είχε η πάνω πλάκα του αφού βιδώνουμε με βάση τα ρουλεμάν του λαιμού . Αυτά σαν σκέψη , σαν πράξη μπορεί να τα έχετε κάνει ολόσωστα . ΑΑΑ και κάτι ακόμα στη δική σου μέτρηση [72,5] τα καλάμια σου δείχνουν στη φώτο να είναι περίπου ένα πόντο ΠΑΝΩ από την τιμονόπλακα , άρα και αυτό πρέπει να το προσθέσεις  αν τα δικά του είναι ''πρόσωπο''.  ::)                   

Super444

Παράθεση από: Alex400 στις Μάρτιος 20, 2020, 01:25:10 ΜΜ
Νομίζω ότι η μέτρηση ΔΕΝ έχει τα σωστά δεδομένα ....Για να το πω καλύτερα :1. Έχει μετρήσει με ΛΥΜΈΝΟ το μπροστινό χωρίς επιβάρυνση φορτίου ενώ ΕΣΥ με δεμένο [Δηλαδή να φέρει το ιδίων βάρος , αλλά και το φορτίο της μηχανής....] . ΜΟΝΟ λυμένα θα συγκρίνεις δύο καλάμια . 2. Όσο αφορά την απόσταση ανάμεσα στη πάνω και κάτω πλάκα ισχύει το ίδιο ... ΔΕΝ γνωρίζουμε την ακριβή θέση που είχε η πάνω πλάκα του αφού βιδώνουμε με βάση τα ρουλεμάν του λαιμού . Αυτά σαν σκέψη , σαν πράξη μπορεί να τα έχετε κάνει ολόσωστα . ΑΑΑ και κάτι ακόμα στη δική σου μέτρηση [72,5] τα καλάμια σου δείχνουν στη φώτο να είναι περίπου ένα πόντο ΠΑΝΩ από την τιμονόπλακα , άρα και αυτό πρέπει να το προσθέσεις  αν τα δικά του είναι ''πρόσωπο''.  ::)                   

Έχεις δίκιο. Η δικιά μου έχει και το sag της. Παίζει και να ναι ολόιδια τα νούμερα ή πάρα πολύ κοντά με του CBR χωρίς το sag. Όσο για το τελευταίο που λες, δεν είναι ένας πόντος. Είναι ένας πόντος και ένα ολόκληρο κλιπον - είναι από πάνω αλλά μαύρο και χάνεται στη νύχτα. Αρα καμιά 5-6. Πάντως μέτρησα επίτηδες απ' το πάνω σημείο της πάνω τιμονόπλακας μου για να συγκρίνω αφού είδα ότι κι αυτός από κει μου το μέτρησε.

Αγοράστηκαν!



Και οι δίσκοι έχουν μπόλικο ψωμί ακόμα και ούτε σκουριές, μια χαρά! Και είχα και μία έκπληξη! Που δεν υπολόγιζα καν και που φαίνεται στη φωτό.

Μιλάω για τις δαγκάνες βέβαια. Είχα στο μυαλό μου να ψάξω από version s τη brembo ή τετραπίστονη VFR. Του το λέω του ανθρώπου - εξαιρετικός ο κύριος που μου τις πούλησε με σελίδα στο καρ κανονικά - και μου λέει μισό ρε συ να δω τι έχω. Έρχεται μετά από 3 λεπτά και μου λέει 'Ορίστε!!!'.

Λέω 'Τι είναι αυτές;;' και μου απαντάει 'Οι 4πίστονες που ζήτησες!! Από NSR, λειτουργούσαν κανονικότατα μέχρι πριν ένα χρόνο! Κομπλέ θα είναι!!. Και μου τις δίνει δώρο γιατί σήμερα έστειλε 2 εντουράκια Αθήνα  :) :) :) Απίστευτο!

Το σύνολο για το πορτ-μπαγκάζ που βλέπετε: 150€ και περιλαμβάνει και μια πίσω δισκόπλακα που δε φαίνεται. Προσπαθώ να καταρρίψω και το μύθο ότι θέλεις ένα κάρο λεφτά για να φτιάξεις ενα cafe racer που συνήθως είναι και μόνο για το μάτι. Στόχος να βγει ένα μηχανάκι όχι απλά λειτουργικό αλλά καλύτερο σε όλα, με το αισθητικό που αρέσει σε μένα, και χωρίς να φοράει ότι να ναι, από όπου να ναι. Κοινώς να φωνάζει Honda απ' όπου και να το δεις.

Το μπροστινό θα το πάρω παρ' όλα αυτά μετά από παρότρυνση του μηχανικού μου, μη ξεμείνουμε από κανά part. Στην τελική μόνο οι τάπες προφόρτισης καινούργιο original part έχουν 100€ οι 2. Θα δούμε τι θα χρησιμοποιηθεί, μπορεί και αυτούσιο για να μείνει και αυτούσιο του SF σε περίπτωση επαναφοράς αργότερα. Σειρά επίσης έχει ένα τεπόζιτο CB750/900F. Και ψάχνω ψαλίδι από vtec επίσης. Δυστυχώς Ελλάδα πολύ δύσκολο.

To be continued!  O0

P.S.: Τώρα που έχω χρόνο λέω να κάνω το μηχανάκι μας στο Illustrator βεκτοράτο για να μπορώ να βάλω και το τεπόζιτο, ζάντες κλπ και να τα χρωματίζω εύκολα. Το Photoshop είναι λίγο μπακαλοδουλειά. Αν υπάρχει καμιά φωτό πλαινή απ' το μηχανάκι μας χωρίς τεπόζιτο θα την εκτιμούσα πάρα πολύ. Γίνεται και χωρίς αυτή βέβαια, απλά για λόγους ακρίβειας στο σχέδιο θα την ήθελα.

panosp25

Καλορίζικα!
Όσο για τις φωτό ρίξε μια ματιά εδώ
https://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5495.30

Super444

Παράθεση από: panosp25 στις Μάρτιος 20, 2020, 08:16:41 ΜΜ
Καλορίζικα!
Όσο για τις φωτό ρίξε μια ματιά εδώ
https://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5495.30

Ευχαριστώ, ευχαριστώ!!  ;D Πολύ ελαφριά η πίσω χωρίς λάστιχο. Και πανέμορφες οι άτιμες από κοντά.

ʼψογος! Και το χα διαβάσει το θέμα αλλά δεν το συγκράτησα. Έχετε σκεφτεί να το ανεβάσετε σαν υλικό επί πληρωμή σε κάνα σάιτ, τους προσωπικούς σας θησαυρούς εδώ μέσα; :P

Θα κάτσω να το φτιάξω το σχεδιάκι τις επόμενες μέρες και θα σας το δώσω και σε Illustrator αρχείο για να το πειράξτε αν θέλετε ή να προσθαφαιρέσετε κάτι. Για τους photoshopάδες μόνο, εύκολα γίνεται φυσικά και export σε pixels (δηλαδή png, jpeg κλπ) για να παίξτε στο Photoshop. Αν δεν έχετε ιδέα (και λογικό) αλλά θέλετε να δείτε κάτι σε ξεγυμνωμένο CB σα βάση, μου λέτε τι και σας το κάνω σε κάθε περιπτώση.

Βασικά θα το ποστάρω κι εδώ με το τι θέλω να κάνω εγώ, θα ανοίξω κι ένα θέμα ξεχωριστά για τα αρχεία και requests :)

Alex400

Καλορίζικα και από εμένα , η τιμή που τα πήρες πάρα πολύ καλή ,αν μπορέσεις [για να κρατήσουμε αρχείο ] ζύγισε την κάθε ζάντα ξεχωριστά και τις δύο μαζί [χωρίς τη γραναζιέρα ]  τώρα που είναι χωρίς λάστιχα .  ;) 

Super444

Ευχαριστώ ʼλεξ  :)

Σωστό ναι, οκ θα γίνει. Να δούμε και τι διαφορά έχει όντως απ' τις τριάκτινες του sf.

Τις προάλλες είχα 'βρει' πάλι τις ζάντες σ' έναν τύπο που του ξεμείναν μηχανάκια. Είχε αγγελία 'ολόκληρο CBR400RR '93 για ανταλλακτικά'. Φωτό από Gull-arm επίσης. Τέλεια. Τον παίρνω, 'Ναι ναι, τις έχω τις ζάντες με μπροστινό κομπλέ. Τα φέρνω και Θεσσαλονίκη αν θες και αν δε σ' αρέσουν μη τα παίρνεις ρε αδερφέ'. Οκ φέρτες. Τα βγάζει, τα φέρνει (Βέροια-Θεσσαλονίκη), εγώ μες τη χαρά σα μικρό παιδί περιμένω τα parts. Ε και σκάει κάτω απ'το σπίτι με το αμάξι, κατεβαίνω εγώ και τρώω μια ήττα... Ήταν από Tri-arm  >:( Χαζός, μια φωτό δε ζήτησα, αφού μου είπε στα φέρνω του είπα φέρτα.

Τελοσπάντων έγινε σωστά αυτή τη φορά με φωτό στην αρχή. Βασικά μόνος του είπε με τη μία να τα βγάλω να τα δεις. Απίστευτα καλό και συνεννοήσιμο παιδί ο Μιχάλης, τι να πω με σκλάβωσε. Και μου κανε δώρο 2 4πίστονες Nissin, ενώ τα έπαιρνα ήδη ξεφτίλα τα parts. Γιατί όμως όλη αυτή η ιστορία; Καταλήγει στο ότι όταν έφαγα την ήττα, έτσι από περιέργεια σήκωσα μια γυμνή πίσω τριάκτινη. Μου φάνηκε αρκετά βαριά.

Σήμερα έκανα το ίδιο τεστ με την λευκή πίσω NC29. Τι να πω, ελπίζω δεν ήταν placebo, αλλά μου φάνηκε πολύ σημαντικά ελαφρύτερη. Να δούμε και το τεστ της ζυγαριάς τι θα πει. Τον έβαλα να τις βάλει και σε άξονα, ολόισιες μου φάνηκαν.

Επίσης σήμερα, ο φίλος μου ο Νίκος που θα το καστομάρει (χαρλεομάγαζο Θεσσαλονίκη) είχε ένα boldor 900αρι στο μαγαζί. Φουλ μαμά, πελάτη για μικρομαζέματα. Το βλέπω, τεπόζιτο έρωτας, πολύ κοντινό σε διαστάσεις με το δικό μας μου φάνηκε. Θα μπει εύκολα πιστέυω και θα κάτσει πολύ σωστά, δε θα φύγει πίσω η θέση οδήγησης. Βασικά μου φάνηκε ολόιδιο με το δικό μας σε μήκος και όταν κάθισα πάνω στη μηχανή. Καλά εκεί ο έρωτας έγινε λατρεία.

Alex400

Σε έχω στείλει ένα λίνκ με Π.Μ. ρίξε μια ματιά .