[2013] Αλλαγές που έρχονται

Ξεκίνησε από tsak, Δεκεμβρίου 23, 2012, 12:18:39 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tsak

Παράθεση από: lice13 στις Ιανουαρίου 18, 2013, 11:25:59 ΠΜ
Εγώ δεν έχω καθόλου τέτοιο πράγμα, είναι του σατανά αυτά!! Άκου 44 ευρώ  :o :o >:D

Κοιτα ούτε εγω είχα κανένα τέτοιο σωληνακι δεν ξέρω αν ήταν τίποτα άλλο . Θα κοιτάξω να Κάνω καμία πατέντα αν δεν βρω μεταχειρισμένο . Αλλιος απο eBay ρουμπινετο μαζι με αυτο 30 ευρο. Απλα θα κάνει 30 μέρες

tsak

Καλησπέρα.

Έχω ένα πρόβλημα και θέλω τα φώτα σας. Πήγα σήμερα να βάλω πάνω το ρεζερβουάρ, Το έβαλα σύνδεσα τα σωληνάκια κομπλέ αλλα δεν eprne με την καμια η μηχανή. Μιζιά Μιζιά και τίποτα αλλα δεν με ανησύχησε στην αρχή μιας και λέω δεν θα έχει κατεβει η βενζίνη ακόμα.
Τέλος πάντων από τις πολλές μιζιες έπεσε τελείως η μπαταρία οποτε την έβαλα με προτουλα και σπρώξιμο. Μετά από 2 προσπάθειες πείρε κανονικά αλλα έκανε έναν περίεργο θόρυβο σαν να ήταν μπουκωμένη υπερβολικά ( λογικό μετά από 2 βδομάδες ακινησίας )

Μου σβήνει και από τότε δεν παίρνει καθόλου. Την ανέβασα με το χέρι ( πονάω!!! ) εδώ διπλα σε μια ανηφόρα που έχουμε και πάλι με προτουλα πήγε να πάρει αλλα έκανε λες και δεν είχε βενζίνη. ( πως κάνει όταν μας τελειώνει και πρέπει να γυρίσουμε στην ρεζέρβα? Έτσι ακριβώς αλλα σε μεγαλύτερη κλίμακα ).

Εκεί την πήγα πάλι μέσα και ξανά ελεισα το ρεζερβουάρ. Πρόσεξα ότι όταν το είχα στο ON δεν έτρεχε καθόλου η βενζίνη όπως και το ίδιο όταν το είχα στην ρεζέρβα. Είναι λογικό αυτό? Εμενα μου φαίνεται περίεργο γιατί όταν το ανέβασα πάνω πριν το πάω για πλαστικοποίηση για να αδειάσω την βενζίνη απλά άνοιξα το ρουμπινετο στο on μέχρι να αδειάσει. Τώρα δεν έσταζε καθόλου και φοβάμαι μην έπαθε καμια ζημια από τόσες μέρες που το είχα και καθόταν ( χωρίς να περνάει βενζίνη από μέσα του ).

Καμια ιδέα?!  :absad:

trip238

Λοιπον.... Κανονικα οταν δεν εχεις συνδεδεμενο το σωληνακι της υποπιεσης στο ρουμπινετο και η μηχανη δεν ειναι αναμμενη δεν πρεπει να τρεχει ουτε στο on ουτε στο off(λογικο) ουτε στη ρεζερβα. Εμενα πριν αλλαξω ρουμπινετο ετρεχε ασταματητα οπως και εσενα οταν to αδειαζες (αυτο υποδηλωνει κομμενη μεμβρανη υποπιεσης) με το καινουργιο που εβαλα δεν τρεχει. Τσεκαρε κανα σωληνακι υποπιεσης μηπως εχει βουλωσει και δεν στελνει αερα στο ρουμπινετο για να τρεξει βενζινη.

tsak

Παράθεση από: trip238 στις Ιανουαρίου 23, 2013, 02:48:59 ΜΜ
Λοιπον.... Κανονικα οταν δεν εχεις συνδεδεμενο το σωληνακι της υποπιεσης στο ρουμπινετο και η μηχανη δεν ειναι αναμμενη δεν πρεπει να τρεχει ουτε στο on ουτε στο off(λογικο) ουτε στη ρεζερβα. Εμενα πριν αλλαξω ρουμπινετο ετρεχε ασταματητα οπως και εσενα οταν to αδειαζες (αυτο υποδηλωνει κομμενη μεμβρανη υποπιεσης) με το καινουργιο που εβαλα δεν τρεχει. Τσεκαρε κανα σωληνακι υποπιεσης μηπως εχει βουλωσει και δεν στελνει αερα στο ρουμπινετο για να τρεξει βενζινη.

Το έβγαλα τελείως το σωληνάκι υποπίεσης και το φυσιξά να δω αν είναι βουλωμένο αλλα τίποτα. Περνάει κανονικά ο αέρας.

itom32

Ισως η εχει λιγη μάκα στα καρμπ,η οποία λογο της ακινησίας εκανε πιο αισθητή την παρουσία της.Πιστευω οτι αν είχες καλήτερο ρεύμα με λίγη προσπάθεια ακόμη θα έπερνε.Ξαναφορτισε ετσι κι αλλιώς την μπαταρία και για να μη σπρωχνεις δοκιμασε με μπαταρια απο αμάξι.Αν σύνδεσες σωστα τα σωληνάκια αργά ή γράγορα θα πάρει.Επαθε σοκ η κοπέλα μετα απο οτι της έκανες. :goodboy:
Εκανες χρήση τσόκ??Ρωτώ γιατι κι εγω δυο τρείς φορες που ξεχάστικα να γυρισω ρεζερβα,με εκανε κάτι τέτοιες διαλήψεις και την εβαλα μπρος με χρήση τσόκ και αρκετο μαρσάρισμα,μεχρι που της περασε(ξεμπούκωσε).

tsak

Το tsok παίζει να είναι ακόμα ανοιχτό xaxaxaxa.
Η μπαταρία είναι τελείως dead. Δεν ανάβει ποια ούτε το φως ούτε τα flash ούτε τίποτα :P Τώρα για φόρτισμα έψαξα για φορτιστή ( γιατί δεν έχω ) και βρήκα αυτό σε οικονομικό http://www.togelos.gr/fortistes-mpatariwn/ergaleio-fortishs-mpatarias-900ma-6v-12v

Λες να κάνει δουλειά?

Για μπαταρία αυτοκινητου το σκέφτηκα αλλα φοβήθηκα μη ξέροντας μην κάνει καμια ζημια. Λέω να πάω να πάρω αύριο έναν φορτιστή ( όλο και κάποτε θα μας ξαναχρειαστεί δεν παίζει ) και να την αφήσω κάνα τρίωρο να φορτίσει. Μετά να ξαναπροσπαθήσω

Απλά αυτό που μου έκανε / κάνει εντύπωση είναι ότι δεν τρέχει από το ρουμπινετο όταν έχω εκτος το ρεζερβουάρ τίποτα κάτι που όπως ανέφερα και παραπάνω γινόταν πριν.

itom32

Το ρουμπινέτο σου δεν έχει θέμα.Δεν πρεπει να τρέχει με σβηστο κινητήρα σε καμία θεση.Πριν είχες θέμα με την μεμβράνη σου η οποια έχανε.Ο φορτιστής τουλαχιστον εμένα με εχει σώσει.

tsak

E θα πάω να πάρω έναν απλό αύριο και εγώ έτσι και αλλιώς το σκεφτόμουνα να πάρω να έχω έναν πολύ καιρό γιατί μου έχει ξανασυμβεί να θέλει φόρτισμα η μπαταρία.

Επίσης πείρα σήμερα να μάθω για δίσκους συμπλέκτη και ελατήρια. Μου είπαν ότι μπορούμε να βάλουμε μαμά και αλλα που είναι κοντά στα μαμά. Αύριο παίζει να μάθω ποσο θα στοιχίσουν και τα δυο για να ξέρω posh είναι η διαφορα. Αν δεν υπάρχει τεραστια διαφορα φυσικά θα προτιμήσω μαμά δίσκους αν και λογικά αν επιλέξω μαμά θα πρέπει να γίνουν προπαραγγελία από εξωτερικό.

itom32

Θα έλεγα επειδη αυτά τα εξαρτήματα δεν είναι περιφεριακά αλλα πάμε στα ενδότερα του κινητήρα να βάλεις μαμά έτσι κι αλλιώς.Γνώμη μου.Δεν θα ήθελα να πατινάρω και να φταίει οτι έβαλα κατώτερης ποιότητας δίσκους.

trip238

Παράθεση από: itom32 στις Ιανουαρίου 23, 2013, 05:53:40 ΜΜ
Το ρουμπινέτο σου δεν έχει θέμα.Δεν πρεπει να τρέχει με σβηστο κινητήρα σε καμία θεση.Πριν είχες θέμα με την μεμβράνη σου η οποια έχανε.Ο φορτιστής τουλαχιστον εμένα με εχει σώσει.

Γιαννη, κατι παιζει. Ο δημητρης ειπε οτι οταν εβγαλε το τεποζιτο, το αδειασε γυρνοντας το διακοπτη στο on. Σημαδι τρυπιας μεμβρανης. Ομως αν δεν κανω λαθος εβαλε παλι το ιδιο ρουμπινετο και τωρα δεν του τρεχει βενζινη οταν το εχει στο on. Δια μαγειας να εφτιαξε η μεμβρανη αποκλειεται αρα κατι παιζει με το τεποζιτο. Δημητρη τσεκαρε στην ταπα που ανοιγουμε το τεποζιτο για να βαλουμε βενζινη αν οι τρυπουλες που εχει για να περνει αερα δεν ειναι βουλωμενες απο την πλαστικοποιηση. Μονο αυτο μου ερχεται στο μυαλο. Εχουν βουλωσει οι τρυπες και δεν κανει αποσυμπιεση για να κατεβει η βενζινη. Ή ενας  απλος τροπος. Ανοιξε την ταπα και γυρνα το ρουμπινετο στο on. Αν τρεξει ειναι αυτο το προβλημα. Αν βαριεσαι να ξεμονταρεις σωληνακια κτλ κτλ συνδεσε τη μπαταρια σου με καλωδια σε ενα αυτοκινητο και μιζαρε.  ( με ανοιχτη την ταπα). Καντο και πες μου. Ειμαι πολυ  περιεργος.

tsak

Παράθεση από: itom32 στις Ιανουαρίου 23, 2013, 07:47:06 ΜΜ
Θα έλεγα επειδη αυτά τα εξαρτήματα δεν είναι περιφεριακά αλλα πάμε στα ενδότερα του κινητήρα να βάλεις μαμά έτσι κι αλλιώς.Γνώμη μου.Δεν θα ήθελα να πατινάρω και να φταίει οτι έβαλα κατώτερης ποιότητας δίσκους.

Μα για αυτό και του είπα να μου πει και τις δυο τιμές διότι και εγώ σκοπεύω να πάω για μαμά.

Δίκιο έχεις δεν έβαλα άλλο ρουμπινετο. Τις τρύπες δεν τις ελενξα αλλα δεν νομίζω να είναι αυτό το πρόβλημα γιατί το roumpineto το γύρισα στο on όταν το είχα βγάλει από πάνω από την μηχανή με ανοιχτή την τάπα.

Αν αύριο δεν βρέχει θα φορτίσω την μπαταρία και θα κάψω την μίζα μέχρι να πάρει. Έχουμε τον JAS που ξέρει να τις αλλάζει πλέον  :yoohoo:

itom32

Λες?? Νόμιζα οτι μετά την πλαστικοποιηση μόνταρε το νέο ρουμπινέτο και οτι πριν είχε το παλαιό.

trip238

Κατι τετοιο παιζει και ειμαι σχεδον σιγουρος. Κατι εχει παιχτει με τις υποπιεσεις του τεποζιτου. Απο τη στιγμη που δεν πειραξες τιποτα αλλο παρα μονο το τεποζιτο δεν γινεται να μην φταιει αυτο.  Ανοιξε την ταπα και προσπαθησε ή με καλωδια και μιζα ή σπρωχτό. Εχω ακουσει περιπτωσεις που συμβαινει αυτο. Δεν ειναι απιθανο. Γνωστος ειχε νικελωσει με τη μεθοδο της 'βουτας' ταπα βενζινης απο παπι και ειχε βουλωσει η τρυπα που επαιρνε αερα για να κατεβαζει βενζινη με αποτελεσμα οταν ανοιγε την ταπα κατεβαινε βενζινη, με τον που την εκλεινε σταματαγε και οταν εβαζε μπροστα εκαιγε οση βενζινη ειχε φτασει στο καρμπ και μετα εμενε. Και μετα παλι τα ιδια.

ammo77

Tsak για να κάνεις τσέκ στην μεμβράνη του ρουμπινέτου σου βάλε το λάστιχο υποπίεσης στο ρουμπινέτο και απο την άλλη άκρη κάνε αναρρόφηση με το στόμα, αν δεν μπορείς να ρουφήξεις (κάνει υποπίεση) είσαι σε καλό δρόμο.
Επόμενος έλεγχος, αν δεν είναι τρύπια η μεμβράνη, είναι να έχεις ανοιχτό το ρουμπινέτο (ON ή RES) και να κάνεις υποπίεση με το στόμα, τότε θα πρέπει
να τρέχει βενζίνη απο το ρουμπινέτο! Αν η μεμβράνη είναι καλή, χωρίς υποπίεση δεν επιτρέπει στο ρουμπινέτο να υπαρξει ροή. ;)
Αν και πάλι δεν έχεις ροή τότε μαζί επανέλαβε την παραπάνω διαδικασία αλλά με ανοιχτή την τάπα του ρεζερβουάρ!
Για την ιστορία πριν λίγες μέρες ρώτησα την Honda για μεμβράνη και μου είπαν πως πάει κομπλέ ρουμπινέτο με την τιμή .........................
......................ακόμα περιμένετε να την δείτε;........................................................καλάααααααααα 188ευρώωωωωωωωωωωωωωωωωω :o :o  :abeye-popping:

tsak

Παράθεση από: ammo77 στις Ιανουαρίου 23, 2013, 09:39:03 ΜΜ
Tsak για να κάνεις τσέκ στην μεμβράνη του ρουμπινέτου σου βάλε το λάστιχο υποπίεσης στο ρουμπινέτο και απο την άλλη άκρη κάνε αναρρόφηση με το στόμα, αν δεν μπορείς να ρουφήξεις (κάνει υποπίεση) είσαι σε καλό δρόμο.
Επόμενος έλεγχος, αν δεν είναι τρύπια η μεμβράνη, είναι να έχεις ανοιχτό το ρουμπινέτο (ON ή RES) και να κάνεις υποπίεση με το στόμα, τότε θα πρέπει
να τρέχει βενζίνη απο το ρουμπινέτο! Αν η μεμβράνη είναι καλή, χωρίς υποπίεση δεν επιτρέπει στο ρουμπινέτο να υπαρξει ροή. ;)
Αν και πάλι δεν έχεις ροή τότε μαζί επανέλαβε την παραπάνω διαδικασία αλλά με ανοιχτή την τάπα του ρεζερβουάρ!
Για την ιστορία πριν λίγες μέρες ρώτησα την Honda για μεμβράνη και μου είπαν πως πάει κομπλέ ρουμπινέτο με την τιμή .........................
......................ακόμα περιμένετε να την δείτε;........................................................καλάααααααααα 188ευρώωωωωωωωωωωωωωωωωω :o :o  :abeye-popping:


Σε ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες σου. Θα τις δοκιμάσω αύριο.

Για το ρουμπινετο. Πριν κάτι μέρες ρώτησα ποσο έχει μονο το σωληνάκι με την σήτα που έχει και μου είπαν μονο αυτό 44euro. Τότε μου είπε απευθείας κάτσε να δούμε ποσο έχει όλο το ρουμπινετο μήπως σε συμφέρει και άμεσος του είπα αστο. 155-170 euro. Και μου είπε ο μάστορας με βαριά καρδια "Ωχ ναι αστο"  :beerchug: