γεια χαρα παιδια νεος στο φορουμ και ενδιαφερομενος για αγορα ενος souper four

Ξεκίνησε από figalos, Φεβρουαρίου 06, 2012, 08:13:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

figalos

Παράθεση από: klab στις Μάρτιος 27, 2012, 01:16:24 ΜΜ
Δεν ξέρω αν φταίει ο ανορθωτής για τα συμπτώματα σου, γιατί εμένα δεν έκανε τίποτα τέτοια κόλπα με απόδοση του μοτέρ και είχε τσουρουφλιστεί.
Ο ανορθωτής δεν πεθαίνει με την μία μπαμ και κάτω πάντα, θυμάμαι που όταν οδηγούσα βράδυ πάνω από τις 3000-4000 στρ ξαφνικά το φανάρι φώτιζε πιο έντονα στιγμιαία, κλασσικό δείγμα ανορθωτή με βλάβη.
Μετά μου έκαψε την λάμπα (το θεώρησα τυχαίο), ύστερα άρχισε να μην έχει πολύ δύναμη η μίζα  και στο τέλος πέθανε η μπαταρία.
Όπως καταλαβαίνεις τα πήρα φρέσκα όλα, λάμπες-μπαταρίες-ανορθωτή.

Πάντως αν όντως το πρόβλημα σου είναι ο ανορθωτής και χρειαστείς καινούργιο να πάρεις SXelectronics.
Πληρώνεις κατιτίς παραπάνω από τις μαϊμούδες του εμπορίου με τα 60-70ευρω αλλά θα ξενοιάσεις πραγματικά, είναι πολύ καλή η ποιότητα του.
λοιπον
τα δικα μου συμπτωματα ειναι
μετα απο το πρωτο σερβις τσεκαροντας ολες τις φυσες και τις επαφες εκλεισε η τρυπα
το αριστερο οργανο χιλιομετρων εχει ελαχιστα μειωμενο φωτισμο
μετα  δουλεψε δυο μερες σφαιρα (μεχρι τις 5000 γεμιζε και μετα πυροβολαγε)
και ανακαλυπττω τυχαια καψαλισμα στην φυσα του ανορθωτη
αλλαζω φυσα διορθωνω τον ανορθωτη μηπως και τον σωσουμε
αρχιζει να πεφτει η αποδοση ξανα
το πολυ μεχρι 130-140 τελικη (τσεκ TPS μπουζι μπουζοκαλωδια, κοιλ, κοφτη, εξατμιση ολα κομπλε)
τα το αριστερο οργανο των χιλιομετρων σημερα δεν φωτιζει καθολου μονο το στροφομετρο (βραδυ δεν βλεπεις τιποτα)
τελικη 100  στροφες μετα βιας 5000-6000 (αυτο εννοω σφαιρα μεχρι τις 5000)
μηπως μας αφηνει????
το σκεφτομαι να βγω εθνικη για πειραια
ειδικα μετα το σημερινο


gianis

Το προβλημα αυτο μυριζει κοφτη.Εβαλες την αντισταση καπου κοντα στα οργανα τελος παντων , ολα σωστα ολα καλα.
Αν εχει κοπει ενα απο τα δυο καλωδια,που εμπλεκονται στην αντισταση , μπροστα αριστερα απο το τεποζιτο που ξεπροβαλει η πλεξουδα,τοτε η ηλεκτρονικη κανει σωστα τη δουλεια της και σε κοβει στις 5500 rpm.Ειναι γνωστο οτι αν αφαιρεσεις τα οργανα τελειως ,χωρις να εχεις κανει το κολπο με την αντισταση καπου στην πλεξουδα(τελος παντων)το cb δεν παει πανω απο 5500rpm.
Εχω βρει 5 κομενα καλωδια εκει ,μου εκαιγε λαμπες των εμπρος φλας και του προβολεα και μαλλον "ευθυνονται" και για την απωλεια φωτισμου στο κοντερ μου.
5 καλωδια και οταν την ανοιξα και ειχαν ηδη δεχτει επισκευη αλλα 2 η τρια στο παρελθον.Εκει που τσακιζει η πλεξουδα οταν κανεις αριστερα το τιμονι.Νομιζω οτι ειναι βασιμες οι υποψιες μου.Οτι δηλαδη σου εχει κοψει ενα απο τα δυο καλωδια που εμπλεκονται με την αντισταση και σου κανει νουμερα.
Την αντισταση τη βαζουμε για να μεινουν σε "καποιο βαθμο" τα δυο αυτα καλωδια σε αγωγιμη κατασταση μεταξυ τους και να κοροιδεψουμε την ηλεκτρονικη.Αν η αντισταση ειναι κοντα στα οργανα και κοπει ενα απο τα δυο προς την "μερια" της ηλεκτρονικης τοτε σορυ αλλα ειναι σαν να μην καναμε τιποτα.

figalos

εβαλα την αντισταση στην φυσα της ηλεκτρονικη που καταληγει μεσα στο φαναρι
απο την ηλεκτρονικη ερχονται δυο φυσες
η μια με 6 υποδοχες των φλας
και η αλλη με 8+1 κενη που εχει και τα καλωδια καφε μαυρο και πορτοκαλι μπλε
γεφυρωσα αυτα τα δυο χωρις να δουλευουν τα οργανα
δηλ πριν τα οργανα
οταν τον εβαλα καταργησα τελειως τα οργανα δεν δουλευε τιποτα μονο τα χιλιομετρα

η ταση του φωτισμου στα οργανα και συγκεκριμενα στο αριστερο του χιλιομετρητη πεφτει συνεχως με αποτεεσμα σημερα το βραδυ να μη αναβει καθολου ενα πολυ ελαχιστο στο δεξι μερος του οργανου

δεν καταλαβα ομως σε ποιο σημειο λες ειχες προβλημα

figalos

Παράθεση από: gianis στις Μάρτιος 27, 2012, 10:44:09 ΜΜ
Το προβλημα αυτο μυριζει κοφτη.Εβαλες την αντισταση καπου κοντα στα οργανα τελος παντων , ολα σωστα ολα καλα.
Αν εχει κοπει ενα απο τα δυο καλωδια,που εμπλεκονται στην αντισταση , μπροστα αριστερα απο το τεποζιτο που ξεπροβαλει η πλεξουδα,τοτε η ηλεκτρονικη κανει σωστα τη δουλεια της και σε κοβει στις 5500 rpm.Ειναι γνωστο οτι αν αφαιρεσεις τα οργανα τελειως ,χωρις να εχεις κανει το κολπο με την αντισταση καπου στην πλεξουδα(τελος παντων)το cb δεν παει πανω απο 5500rpm.
Εχω βρει 5 κομενα καλωδια εκει ,μου εκαιγε λαμπες των εμπρος φλας και του προβολεα και μαλλον "ευθυνονται" και για την απωλεια φωτισμου στο κοντερ μου.
5 καλωδια και οταν την ανοιξα και ειχαν ηδη δεχτει επισκευη αλλα 2 η τρια στο παρελθον.Εκει που τσακιζει η πλεξουδα οταν κανεις αριστερα το τιμονι.Νομιζω οτι ειναι βασιμες οι υποψιες μου.Οτι δηλαδη σου εχει κοψει ενα απο τα δυο καλωδια που εμπλεκονται με την αντισταση και σου κανει νουμερα.
Την αντισταση τη βαζουμε για να μεινουν σε "καποιο βαθμο" τα δυο αυτα καλωδια σε αγωγιμη κατασταση μεταξυ τους και να κοροιδεψουμε την ηλεκτρονικη.Αν η αντισταση ειναι κοντα στα οργανα και κοπει ενα απο τα δυο προς την "μερια" της ηλεκτρονικης τοτε σορυ αλλα ειναι σαν να μην καναμε τιποτα.
θα το τσεκαρω αυτο που λες
αλλα γιατι δουλεψε καποιες μερες καλα πεταγε
και οταν ανακαλυψα την καμενη φυσα του ανορθωτη και την αλλαξα και διορθωσα την φυσα του ανορθωτη με την προυποθεση οτι ισως τον σωσουμε
μετα με εκοβε 5000-6000???
και σημερα εχασα και φως απο το αριστερο οργανο που ηδη απο τοτε που το πηρα ειχε ενα κλικ λιγοτερο φωτισμο απο το δεξι???

gianis

Μην σε μπερδευει ο φωτισμος των οργανων.Αν ανοιξεις την πλεξουδα στο σημειο που σου ειπα ,ουτως η αλλως οτι βρεις κομενο η ετοιμο να κοπει θα πρεπει να το μπαλωσεις.Οποτε και θα δεις αν ειναι κομενο καποιο απο τα καλωδια της αντιστασης.
Απο 'τι ξερω :ενωνεις τα δυο με την αντισταση και ενα τριτο το αφηνεις στον αερα και απλως το μονωνεις .Αυτο το εκανες ;
Πριν ανοιξεις την πλεξουδα βαλε μπροστα τη μηχανη,ζεστανε τη καλα και μαρσαρε στις 6000 κουνοντας η αλλαζοντας τη θεση της πλεξουδας στο σημειο που σου ειπα.Εχει ενα U σαν χοντρο συρμα απο το οποιο περνα η πλεξουδα.
Αν πιεσεις την πλεξουδα και δεις οτι εστω στιγμιαια καταφερε να ανεβασει πανω απο τις 6000 τοτε εισαι σιγουρος.Αν δε δεις καμια διαφορα τοτε παλι σε αφηνει σε υποψια το συγκεκριμενο σημειο γιατι εκει οντως κοβει καλωδια το μηχανακι εκ φυσεως.
Κοβονται εσωτερικα της μονωσης και δε φαινονται με το "ματι".Ενα ενα τα απομακρυνεις ελαχιστα απο το μπουγιο και τα κομενα κανουν γωνια.Μπορεις να αναψεις φωτα φλας και λοιπα και πειραζοντας τα να βρεις κομενα η ετοιμα να κοπουν.
Βλεπω τα χρωματα των καλωδιων που ειχα αγορασει για αυτη τη δουλεια και ειναι τα εξης:πρασινο,πορτοκαλι,καφε και μπλε (μονοχρωμα).Απο τα λεγομενα σου ( και η αλλη με 8+1 κενη  που εχει και τα καλωδια καφε μαυρο και πορτοκαλι μπλε)   υποψιαζομαι  οτι τα διορθωσα τελειως κατα τυχη πριν μου κανουν κολπα.ΔΕν μας ενδιαφερει αυτο , απλως αναφερω.
Συγνωμη για το σεντονι αλλα ειναι σωστα αυτα που λεω.Κοιτα και εδω ειμαστε.

Παράθεσηθα το τσεκαρω αυτο που λες
αλλα γιατι δουλεψε καποιες μερες καλα πεταγε
και οταν ανακαλυψα την καμενη φυσα του ανορθωτη και την αλλαξα και διορθωσα την φυσα του ανορθωτη με την προυποθεση οτι ισως τον σωσουμε
μετα με εκοβε 5000-6000???
και σημερα εχασα και φως απο το αριστερο οργανο που ηδη απο τοτε που το πηρα ειχε ενα κλικ λιγοτερο φωτισμο απο το δεξι???

Και εγω ειχα βαλει μια καλη λαμπα στον προβολεα και σταματησε να μου τις καει.Μετα απο 2 χρονια μου εκανε διακοπες νυχτα ο προβολεας , λιγο μετα μου εκαψε λαμπες των εμπρος φλας και υποψιαστηκα .Μπορει να "κατσει καλα" η πλεξουδα και σε μια βολτα να δουλευει σωστα.Παρκαρεις με το τιμονι αριστερα και την αλλη μερα σου κανει νουμερα.

figalos

Παράθεση από: gianis στις Μάρτιος 28, 2012, 12:30:04 ΠΜ

Απο 'τι ξερω :ενωνεις τα δυο με την αντισταση και ενα τριτο το αφηνεις στον αερα και απλως το μονωνεις .Αυτο το εκανες ;
ναι αυτο εκανα δυο φορες
και το εκανε και ο ηλεκτρολογος


Βλεπω τα χρωματα των καλωδιων που ειχα αγορασει για αυτη τη δουλεια και ειναι τα εξης:πρασινο,πορτοκαλι,καφε και μπλε (μονοχρωμα)
[/quote]
.την αντισταση σε αυτα την εκανες στην 6αρα με τα μονοχρωμα???
η στην 8+1 που εχει το καφε-μαυρο και το πορτοκαλι-μπλε???


gianis

Παράθεση.την αντισταση σε αυτα την εκανες στην 6αρα με τα μονοχρωμα???
η στην 8+1 που εχει το καφε-μαυρο και το πορτοκαλι-μπλε???

Τα χρωματα αυτα τα χρησιμοποιησα στο σημειο που κοβεται η πλεξουδα.Δεν εχω περασει αντισταση ακομα εγω πουθενα.Τα ανεφερα γιατι εχω μπαλωσει παρομοια χρωματα ειτε ειναι μονοχρωμα ειτε ειναι διχρομα(πορτοκαλι-μπλε π.χ.).Δεν σημειωσα καπου ποια καλωδια βρηκα κομενα οποτε συμπερενω απο τα καλωδια που αγορασα για αυτη τη δουλεια.
Εν ολιγοις αν το πορτοκαλι-μπλε η το καφε-μαυρο ειναι κομενα στο σημειο που τσακιζει η πλεξουδα τοτε ειναι σαν να μην εχεις βαλει αντισταση.
Τα καμενα λαμπακια στα οργανα μπορει να ειναι απο "υπερτασεις" του ανορθωτη.Κι απο μισοκομενα καλωδια στο σημειο που σου ειπα μπορει να οφειλεται.Κουνα τη πλεξουδα στο σημειο που σου ειπα και βλεπουμε.

figalos

Παράθεση από: gianis στις Μάρτιος 28, 2012, 09:21:40 ΠΜ

Τα χρωματα αυτα τα χρησιμοποιησα στο σημειο που κοβεται η πλεξουδα.Δεν εχω περασει αντισταση ακομα εγω πουθενα.Τα ανεφερα γιατι εχω μπαλωσει παρομοια χρωματα ειτε ειναι μονοχρωμα ειτε ειναι διχρομα(πορτοκαλι-μπλε π.χ.).Δεν σημειωσα καπου ποια καλωδια βρηκα κομενα οποτε συμπερενω απο τα καλωδια που αγορασα για αυτη τη δουλεια.
Εν ολιγοις αν το πορτοκαλι-μπλε η το καφε-μαυρο ειναι κομενα στο σημειο που τσακιζει η πλεξουδα τοτε ειναι σαν να μην εχεις βαλει αντισταση.
Τα καμενα λαμπακια στα οργανα μπορει να ειναι απο "υπερτασεις" του ανορθωτη.Κι απο μισοκομενα καλωδια στο σημειο που σου ειπα μπορει να οφειλεται.Κουνα τη πλεξουδα στο σημειο που σου ειπα και βλεπουμε.
καταλαβα
παντως σε εκεινο το σημειο ειναι σε πολυ κατασταση η πλεξουδα
και με το κουνημα δεν εχω καταλαβει κατι
υπαρχει τροπος να το τσεκαρω με πολυμετρο
εκει που καταληγουν στις φυσες???????????
να δω τι volt στελνει ??  η κατι τετοιο???

gianis

Παράθεσηκαταλαβα
παντως σε εκεινο το σημειο ειναι σε πολυ κατασταση η πλεξουδα
και με το κουνημα δεν εχω καταλαβει κατι
υπαρχει τροπος να το τσεκαρω με πολυμετρο
εκει που καταληγουν στις φυσες??
να δω τι volt στελνει ??  η κατι τετοιο???

Θα το γυρισεις στο ωμομετρο σε μια κλιμακα 20 ωμ 20 κωμ οτι να 'ναι.Αν καποιο ειναι κομενο θα σου δειξει απειρη αντισταση η πολυ μεγαλη.Αν ειναι ενταξει θα πρεπει να σου δειχνει μηδενικη αντισταση η υπερβολικα κοντα στο μηδεν.Κουνα και την πλεξουδα(με συνδεδεμενο το ωμομετρο) μπας και κανει κανενα "τσαφ" προς το απειρο καποιο καλωδιο.
Κλειστα τα ρευματα ολα και βγαλε και τον ενα πολο της μπαταριας.Για να μην παθει καμια ζημια το ωμομετρο.

figalos

Παράθεση από: gianis στις Μάρτιος 28, 2012, 12:27:01 ΜΜ
Παράθεσηκαταλαβα
παντως σε εκεινο το σημειο ειναι σε πολυ κατασταση η πλεξουδα
και με το κουνημα δεν εχω καταλαβει κατι
υπαρχει τροπος να το τσεκαρω με πολυμετρο
εκει που καταληγουν στις φυσες??
να δω τι volt στελνει ??  η κατι τετοιο???

Θα το γυρισεις στο ωμομετρο σε μια κλιμακα 20 ωμ 20 κωμ οτι να 'ναι.Αν καποιο ειναι κομενο θα σου δειξει απειρη αντισταση η πολυ μεγαλη.Αν ειναι ενταξει θα πρεπει να σου δειχνει μηδενικη αντισταση η υπερβολικα κοντα στο μηδεν.Κουνα και την πλεξουδα(με συνδεδεμενο το ωμομετρο) μπας και κανει κανενα "τσαφ" προς το απειρο καποιο καλωδιο.
Κλειστα τα ρευματα ολα και βγαλε και τον ενα πολο της μπαταριας.Για να μην παθει καμια ζημια το ωμομετρο.
αυτο ισχυει για ολες τις φυσες???????????
σε περιπτωση που θελω να τσεκαρω και αλλες

gianis

Παράθεσηαυτο ισχυει για ολες τις φυσες??
σε περιπτωση που θελω να τσεκαρω και αλλες

Για ολες ισχυει.Καλωδια ελεγχεις και τις επαφες που εχουν στις ακρες τους.Κοιτα μονο να ειναι το ιδιο καλωδιο στους ακροδεκτες του ωμομετρου.

figalos

ok
εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι αλλαξε συμπεριφορα οταν εφτιαξα τον ανορθωτη (την καψαλισμενη επαφη)
παιζει να ειναι υπερτασικο το ρευμα του??? να κανει τα δικα του ο ανορθωτης???

gianis

Παρε καμια τυχαια μετρηση της τασης φορτισης μπας και τον πιασεις στα πρασα.Προφανως τις μετρησεις στις επαφες του , συμφωνα  με το μανιουαλ τις εχεις κανει.

supernova

Φίλε figalos επειδή έχω παιδευτεί πολύ άσχημα παλιότερα με τον ανορθωτή κτλ το καλήτερο είναι να δοκιμάσεις να κουμπώσεις έναν άλλο πάνω ωστε να δείς αν το πρόβλημα λύνεται, και να κάνεις και το τσεκάρισμα στα καλώδια όπως λέει κ ο giannis, εμένα μου είχαν κάνει τα ηλεκτρικά μαντάρα και ο ηλεκ/γος που τελικά το έφτιαξε (σε 2-3 μάστορες είχα προσπαθήσει) μου έδωσε στο χέρι και μια σακούλα καλώδια που ήταν άχρηστα απο τις χαζομάρες που είχαν κάνει οι άλλοι και-καλά-μάστορες (μέχρι και ηλεκτρονική μου είχαν αλλάξει) και απο τότε κομπλέ!

figalos

Παράθεση από: gianis στις Μάρτιος 28, 2012, 04:01:16 ΜΜ
Παρε καμια τυχαια μετρηση της τασης φορτισης μπας και τον πιασεις στα πρασα.Προφανως τις μετρησεις στις επαφες του , συμφωνα  με το μανιουαλ τις εχεις κανει.

ΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ τις εχω κανει
πω  τοσφαξα...  διορθωνω
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΑΣΗΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ
ρελαντι 13
οταν γκαζωνω παει 14 και ενω ανεβαζω στροφες 5000-6000 ξαναπεφτει 13

η μπαταρια ειναι αλλαγμενη μαλλον απο τον προηγουμενο εχει πανω με μαρκαδορο με μεγαλα γραμματα CB 400
και δειχνει φορτισμενη 13

τα μπουζοκαλωδια μετρησα 26  το 1 με το 4
και                                     24   το 2 με το 3
το  TPS το εχω τσεκαρει με τον βαγκο snipereps

θα δοκιμασω να βαλω αλλον ανορθωτη μηπως δω διαφορα

ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ πως θα μετρησω τα καλωδια της φυσας
εβαλα το πολυμετρο στα Ω αλλα δεν καταλαβα πως τα μετρας
εβγαλα και τον εναν πολο της μπαταριας μηπως καψω κανα πολυμετρο
τα τις ακρες του πολυμετρου που τις βαζω??  το tps το μετρησα 1-2  1-3  2-3
την φυσα της ηλεκτρονικης πως?? το ιδιο?
η βαζω την μια ακρη στην καθε επαφη της φυσας ξεχωριστα και την αλλη γειωση??