Superfour.gr

Τεχνικές Συζητήσεις => Υποσυστήματα => Τροφοδοσία Καυσίμου => Μήνυμα ξεκίνησε από: itom32 στις Μάρτιος 15, 2014, 08:59:32 ΠΜ

Τίτλος: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Μάρτιος 15, 2014, 08:59:32 ΠΜ
Είχα αρκετό καιρό να βάλω μπρος το sf.Περίπου δύο μήνες.Ρέυμα είχα πολύ καλό,καθώς είχα αποσυνδέσει τον θετικό πόλο.Πήρε μπρος με την πρώτη ανοίγοντας τέρμα το τσοκ και χωρίς καθόλου γκάζι.Η διαδικασία έγινε με θερμοκρασία 14 βαθμους C.Να φρεσκάρω και δύο προβλήματα που με ταλαιπώρησαν,διότι δεν γνώριζα :
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΟΧΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΣΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ
ΒΟΥΛΩΜΕΝΗ ΤΑΠΑ Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟΥ ΑΝ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΑΠΑ ΡΟΥΦΗΞΕΙ ΑΕΡΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(αυτό μου έχει συμβεί όταν σήκωσα ρεζεβουάρ για εργασίες ρουτίνας αλλά οταν το ξανατοποθέτησα δεν πρόσεξα και δίπλωσε το σωληνάκι της εισροής αέρα στο ρεζερβουάρ.
ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
ΚΟΛΛΗΜΕΝΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΕΛΟΝΕΣ ΣΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ (ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΑ ΑΚΙΝΗΣΙΑ
ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΗ (ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΣΗ) ΜΗΧΑΝΗ

ΥΨΗΛΗ ΣΤΑΘΜΗ ΣΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ
ΒΡΩΜΑ Η ΦΘΟΡΑ ΣΤΙΣ ΒΕΛΟΝΕΣ ΤΩΝ ΦΛΟΤΕΡ ΣΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ
ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ (ΕΝΑΣ ΣΩΣΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΚΑΛΟΡΥΘΜΙΣΜΕΝΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΡΥΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΛΙΓΟ ΤΣΟΚ(ΑΕΡΑ) ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΣΟΚ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΓΚΑΖΙ)
ΑΝ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΧΕΙ ΜΠΟΥΚΩΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΑΣ ΚΑΙ ΜΙΖΙΕΣ ΜΕ ΤΕΡΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΚΑΖΙ (ΟΧΙ ΠΑΙΞΙΜΟ)
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: Headmaster στις Μάρτιος 15, 2014, 09:13:45 ΠΜ
Δοξα το θεο εχω γλιτωσει απο αυτα αλλα πολυ σωστες οι παρατηρησεις σου Γιαννη!!
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Μάρτιος 15, 2014, 12:41:04 ΜΜ
Καλό είναι επίσης αυτές τις τέσσερις πέντε σελίδες του manual του CB1 με το κεφάλαιο Τroubleshooting να τις θυμόμαστε πάντα:
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: JAS στις Μάρτιος 15, 2014, 06:44:33 ΜΜ
εισαι ΜΕΓΑΣ!!!
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: microvios στις Μάρτιος 15, 2014, 07:14:23 ΜΜ
Ρησπέκτ! Υποκλινόμεθα.
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Μάρτιος 15, 2014, 07:39:52 ΜΜ
Παιδιά δεν χρειάζεται να ευχαριστείτε,απλά ηθελα να επαληθεύσω οτι στις  δύο περιπτώσεις που περιγράφω στην αρχή(η πρώτη πολύ ύπουλη),πρόβλημα και λύση ήταν να ακολουθήσω τις οδηγείες του manual.
Aπλά σε αυτά τα 4 χρονια που είμαι εδω είδα οτι πολλοί έχουν πανω κάτω ίδια προβλήματα σε εκκινήσεις ειδικά τον χειμώνα,αλλά λίγοι δίνουν σημασία ή δεν έχουν κατεβάσει το troubleshooting του CB1 το οποίο είναι ίδιο με του sf.Aπλα του sf δεν είναι τόσο λεπτομερές.
Ε είπα να το έχουμε ξέχωρα για να μην ταλαιπορούμεθα!
Y.Γ:To ευχαριστώ απο όλους μας ανήκει στον Desmond κατα κόσμο Κλείτο,που ξετρύπωσε το αρχικό manual.
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: xrhstos στις Μάρτιος 15, 2014, 09:57:59 ΜΜ
γεια σου ιτομ 8)
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: dimitris_89 στις Ιουνίου 06, 2014, 12:11:17 ΜΜ
Την δικια μου αν την αφησεις κανα μηνα δεν παιρνει με τιποτα μπρος, στις 2 βδομαδες με πολυ ζορι και κατηφορα κατι γινεται, αλλα το περιεργο ειναι οτι σε καθιμερινη χρηση ειναι σπιρτο να επισημανω οτι ειναι απο service και δεν επαιξε καθολου ρολο.
Τι μπορει να φταιει?
Επισης το σολινακι αναθυμιασεων που ανεφερεις στο ρεζερβουαρ που βρισκεται διοτι εγω δεν το εχω δει ποτε???
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Ιουνίου 06, 2014, 12:16:57 ΜΜ
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=2970.0 κατέβασμα-διάβασμα.Απο όσα λες δεν  σε καθάρισαν-ρύθμισαν σωστά τα κάρμπ.
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: dimitris_89 στις Ιουνίου 06, 2014, 12:30:05 ΜΜ
Παράθεση από: itom32 στις Ιουνίου 06, 2014, 12:16:57 ΜΜ
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=2970.0 κατέβασμα-διάβασμα.Απο όσα λες δεν  σε καθάρισαν-ρύθμισαν σωστά τα κάρμπ.

Ρυθμισει στα καρμυρατερ δεν εχω κανει ποτε στα 2 χρονια που την εχω, εκτος απο αυτο το θεμα που δεν παιρνει μπρος ευκολα αν την αφησω για καιρο, δεν εχω αλλο θεμα,, για πιο σολινακι αναθυμιασεων αναφερωσουν, μπορεις να μου πεις σελιδα στο manual?
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Ιουνίου 06, 2014, 12:33:22 ΜΜ
Οχι δεν θυμάμαι σελιδα.
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: dimitris_89 στις Ιουνίου 06, 2014, 12:48:34 ΜΜ
Παράθεση από: itom32 στις Ιουνίου 06, 2014, 12:33:22 ΜΜ
Οχι δεν θυμάμαι σελιδα.
Δεν ειναι το σωλινακι της υποπιεσης που παει στο ρουμπινετο ετσι?
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Ιουνίου 06, 2014, 12:55:32 ΜΜ
Οχι δεν μιλάμε για αυτό.Υπάρχουν δύο σωληνάκια στο κάτω μέρος προς τον αναβάτη αν θυμάμαι καλά το δεξι σωληνάκι .
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: dimitris_89 στις Ιουνίου 06, 2014, 01:00:39 ΜΜ
Ευχαριστω, θα το ψαξω
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: dimitris_89 στις Ιουνίου 06, 2014, 01:06:54 ΜΜ
Για τσεκαρε στο manual σελ29 πανω δεξια εικονα. Το 3 και το 2 λες?
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Ιουνίου 06, 2014, 01:22:05 ΜΜ
Συνεχεια του Troubleshooting
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: dimitris_89 στις Ιουνίου 06, 2014, 01:30:08 ΜΜ
πιο ειναι?
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Ιουνίου 06, 2014, 01:36:02 ΜΜ
Νο 3 vendilating tube= σωληνας εξαερισμου.Γι'αυτό μιλω στην αρχη του αρθρου,πως αν διπλωσει ή φρακάρει αυτη η εισαγωγή αέρα για κάποιο λόγο,δεν εχεις καυσιμο!!!!
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: dimitris_89 στις Ιουνίου 06, 2014, 02:52:10 ΜΜ
οκ ευχαριστω, θα το κοιταξω
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Ιουνίου 06, 2014, 04:43:44 ΜΜ
Πιο καλή φωτο (https://www.mediafire.com/convkey/6ed0/quyp2f78dsalscz4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/quyp2f78dsalscz/%25CF%2583%25CF%2589%25CE%25BB%25CE%25B7%25CE%25BD%25CE%25AC%25CE%25BA%25CE%25B9%25CE%25B1_%25CE%25B1%25CE%25BD%25CE%25B1%25CF%2580%25CE%25BD%25CE%25BF%25CE%25AE%25CF%2582_%2526_%25CE%25B1%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%2583%25CF%2584%25CF%2581%25CE%25AC%25CE%25B3%25CE%25B3%25CE%25B9%25CF%2583%25CE%25B7%25CF%2582.jpg/file)
Σωληνακι Νο5=αποστράγγιση ρεζερβουαρ
Σωληνακι Νο6= εξαερισμός ρεζερβουαρ
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: dimitris_89 στις Ιουνίου 06, 2014, 06:37:17 ΜΜ
Παράθεση από: itom32 στις Ιουνίου 06, 2014, 04:43:44 ΜΜ
Πιο καλή φωτο (http://i1044.photobucket.com/albums/b446/itom32/alphapiomicronsigmataurhoalphagammagammaiotaxieta_zps1aa18960.jpg)
Σωληνακι Νο5=αποστράγγιση ρεζερβουαρ
Σωληνακι Νο6= εξαερισμός ρεζερβουαρ

Τα βρηκα, εμενα δεν ειχε σολινακια πανω, τωρα εβαλα, πρεπει να τα συνδεσω καπου ομως??
Και ακομη μια ερωτηση, το χοντρο σολινακι βγαζει αναθυμιασεις απο βενζινη? δικαιολογειται π το τεποζιτο μου ηταν βρωμικο με αναθυμιασεις ολη η μερια απ την οποια ηταν και η υποδοχη?
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: xrhstos στις Ιουνίου 06, 2014, 06:52:12 ΜΜ
στο γραμμα 5 και 6 βγαλτα τελειως δεν υπαρχει θεμα.και ησυχάζεις.δεν πανε πουθενα πισο και ιπλα απο το φιλτροκουκοτο πανε.απλα να μην ειναι σπαζμενα παιζει ρολο.οποτε βγαλτα/.
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: dimitris_89 στις Ιουνίου 06, 2014, 07:00:15 ΜΜ
Παράθεση από: xrhstos στις Ιουνίου 06, 2014, 06:52:12 ΜΜ
στο γραμμα 5 και 6 βγαλτα τελειως δεν υπαρχει θεμα.και ησυχάζεις.δεν πανε πουθενα πισο και ιπλα απο το φιλτροκουκοτο πανε.απλα να μην ειναι σπαζμενα παιζει ρολο.οποτε βγαλτα/.
κι αν φιλε μου αυτα βγαζουν αναθιμιασεις και νομιζουμε οτι εχουμε τρυπιο τεποζετο  :-\
εμενα δεν ειχε πανω, τωρα τα εβαλα να την τεσταρω
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Νοεμβρίου 13, 2015, 03:15:29 ΜΜ
Eπανερχομαι για απάντηση σε μηνυμα του mikegti.Για τα σωληνάκια 5 και 6 ρωτάς;
(https://www.mediafire.com/convkey/6ed0/quyp2f78dsalscz4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/quyp2f78dsalscz/%25CF%2583%25CF%2589%25CE%25BB%25CE%25B7%25CE%25BD%25CE%25AC%25CE%25BA%25CE%25B9%25CE%25B1_%25CE%25B1%25CE%25BD%25CE%25B1%25CF%2580%25CE%25BD%25CE%25BF%25CE%25AE%25CF%2582_%2526_%25CE%25B1%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%2583%25CF%2584%25CF%2581%25CE%25AC%25CE%25B3%25CE%25B3%25CE%25B9%25CF%2583%25CE%25B7%25CF%2582.jpg/file)
Σωληνακι Νο5=αποστράγγιση ρεζερβουαρ
Σωληνακι Νο6= εξαερισμός ρεζερβουαρ
Εάν ναι,τοτε το φυσιολογικό είναι να είναι στην θεση τους.
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: mikegti στις Νοεμβρίου 15, 2015, 09:10:19 ΜΜ
Φιλε.μου σ ευχαριστω που με.θυμηθηκες, ναι γ αυτα ελεγα. Τωρα που ειδα την εικονα μ λυθηκε η απορια,απλα ξερεις πηγε το μυαλο μου εκει γιατι το μηχανακι μου πολλες φορες σβηστο μυριζει πολυ εντονα βενζινη.
Εχω βεβαια την.εντυπωση αλλα δεν.μπορω να το πω με.σιγουρια οτι υπαρχει περιπτωση η φλατζα της ταπας του ρεζερβουαρ να μην στεγανοποιει καλα. Γτ πολλες φπρες εχει τυχει να ανοιξω το καπακι της κλειδαριας της ταπας,και εκει που μπαινει το κλειδι ειναι βρεγμενο με βενζινη.
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: kat στις Οκτωβρίου 20, 2018, 01:41:09 ΜΜ

Ρε παιδια, αυτο το σωληνακι πρεπει να ειναι ελευθερο ή να βουλωθει απο την υποδοχη που υπαρχει στο ρεζερβουαρ; Βγαινει βενζινη και λερωνει τον τοπο..
           https://www.photobox.co.uk/my/photo?albuρm_id=5443303922&photo_id=501171319525
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Οκτωβρίου 20, 2018, 01:43:39 ΜΜ
Το λινκ σου δεν οδηγεί στην φωτογραφία σου.Κάτι δεν έγινε σωστα.
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: kat στις Οκτωβρίου 20, 2018, 01:50:44 ΜΜ
https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=501171319525
μαλλιν το βρηκα τελικα..δεν ηταν καλα τοποθετημενο στο σημειο υπερχειλισης του ρεζερβουαρ.
Θα δειξει στην πορεια.
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Οκτωβρίου 20, 2018, 02:23:20 ΜΜ
Το λινκ που έβαλες όπως και το παραπάνω απλά οδηγεί στο photobox όχι στην φωτο σου στο photobox
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: kat στις Οκτωβρίου 27, 2018, 07:04:21 ΜΜ
Βρηκα μια αντιστοιχη εικονα. Λογικα ειναι απο την υπερχειληση βενζινης, καταληγει στη δεξια μερια της μοτοσυκλετας κατω χαμηλα (το σωληνακι νουμερο 4 στην εικονα)
https://www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycle/400-MOTO/CB/2013/CB400XD/Frame/FUEL-TANK-FUEL-PUMP/90121/F_21/2/23118
Το εβαλα στη θεση του, το εσφιξα κιολας καλα, αλλα παλι βγαζει βενζινη κι ας μην ειναι στο φουλ το τεποζιτο. Παιζει απλα να εχει βουλωσει το σωληνακι?
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Μάρτιος 02, 2020, 08:22:11 ΜΜ
Eμπειρικά συμπεράσματα όπως λέει ο τίτλος,και πράματα που δεν θα τα μάθει κάνεις αν δεν πειραματιστεί.Σε ερώτηση μέλους του φόρουμ για το άν οι βελόνες του σλάιντ διαιρούνται απο το σλάιντ η απάντηση είναι θετική Λευτέρη.Επίσης πρόσεξε κανείς φίλος στην πρώτη φώτο,πως τα δύο σλαιντ τα οποία και τα δύο είναι απο superfour,αν και φαίνονται ίδια δεν είναι;;;Πιθανόν με μη αναμενόμενα αποτελέσματα για αυτόν που επισκευάζει τα καρμπ,πράμα που θα διαπιστώσει αφού τα τοποθετήσει.Ε λοιπόν κάποιος εδώ το πρόσεξε.
(https://www.mediafire.com/convkey/8cd8/hvhefsv4hrmiswn4g.jpg) (http://www.mediafire.com/file/hvhefsv4hrmiswn/89090688_558507401540865_3465523031407853568_n.jpg)(https://www.mediafire.com/convkey/2c59/w2spdqgi30hfqiq4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/w2spdqgi30hfqiq/88347040_1055552498164368_591860439147610112_n.jpg/file)
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: panosp25 στις Μάρτιος 02, 2020, 08:48:59 ΜΜ
Και παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο οι τρύπες στα slides απ'οσο ξέρω.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: Alex400 στις Μάρτιος 02, 2020, 09:03:18 ΜΜ
Φαινομενικά είναι δύο ολόιδια σλάιντ αλλά αν προσέξετε στο πρώτο σλάιντ [στο κάτω μέρος της φωτογραφίας] οι τρύπες είναι ΔΙΑΓΩΝΙΑ και όχι ΙΣΙΑ όπως στο πάνω σλάιντ . Το κάτω σλάιντ αντιστοιχεί σε μηχανές Version-R , Version-S το πάνω σε F2N και F2R . Η διαφορά στη πράξη είναι : Μόλις έβαλα τη μεμβράνη από το F2R στο δικό μου [ Version-S] στα υποπιεσόμετρα κατέβηκε η στήλη 2 γραμμές στο συγκεκριμένο καρμπιρατέρ [όλα έδειχναν στο 8, αυτό 6] . Όταν ξαναέβαλα το δικό του σλάιντ όλα έδειχναν 8 γραμμές. Το είχα αλλάξει γιατί η μεμβράνη μου ήταν φθαρμένη ,όχι τρύπια μέχρι να την αντικαταστήσω . Το συμπέρασμα : Τα σλάιντ είναι διαφορετικά προσοχή όταν ψωνίζετε μεταχειρισμένα . :)                         
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: itom32 στις Μάρτιος 02, 2020, 09:07:55 ΜΜ
Δηλ.Αλεξ δεν επιδεχονταν αλλη ρυθμιση μεσω του υποπιεσομετρου ωστε να ερθει στα ισα με τις αλλες;Αν οχι τοτε οι προδιαγραφες των καρμπ των pb1 ειναι αλλες σε σχέση με τα version r,s,πράμα που ξέραμε πιο πολύ λόγω άλλου ζιγλερόματος και ΤΡS,αλλά όχι διαφορετικού slide.Είσαι ωραίος!!!!Ευχαριστούμε για την ενημέρωση καρντάσι.
Τίτλος: Απ: Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r
Αποστολή από: Alex400 στις Μάρτιος 02, 2020, 09:15:44 ΜΜ
Όχι με ρύθμιση δεν έρχεται γιατί ρυθμίζουμε ανά ζεύγος . Πριν την αλλάξω ήταν όλα στο 8 χωρίς αποκλείσεις .