Γκουχου γκούχου

Ξεκίνησε από jokey, Μάρτιος 21, 2007, 02:23:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Atanassio

Πω ρε παιδάκι μου αυτό το cb!!!  Κάθε τέτοια περίπτωση μου θυμίζει για κάποιο λόγο το σύνθημα "Όσο με πληγώνεις τόσο με καυ#$%&ς..." ή κάπως έτσι

desmond

Παίδες συγνώμη για το ανακάτεμα αλλά θα αναστήσω και αυτό το παλιό topic.
Επίσης συγνώμη για το κατεβατό.
Έχω πρόβλημα το οποίο μυρίζει κόφτη και θέλω διευκρινήσεις εάν έχετε την καλοσύνη. Μιλάμε για version R.

Σε πέσιμο (παρκαρισμένη μου την έριξαν) το οποίο μου έχει εγκλωβίσει την καλή μου στο συνεργείο εδώ και ενάμιση μήνα έσπασαν τα ρολόγια. Μετά από νεκροψία αποφασίσαμε πως το μόνο που χρειαζόταν ήταν το εσωτερικό άσπρο πλαστικό κάλυμα και ένα "πλακετάκι" στο ταχύμετρο.
Μετά από ένα μήνα λοιπόν αναμονής για να έρθει από τη honda και απο @@ του αναλακτικατζή ο οποίος μας επιβεβαίωσε ότι το πλακετάκι του ταχύμετρου έρχεται μαζί με το κάλυμα,
έρχεται το κάλυμα μαζί με ένα πλακετάκι στη μεριά του στροφόμετρου το οποίο έχει να κάνει με τα λαμπάκια (λαδιου, θερμοκρασίας και πλαγιοστάτη αν δεν κάνω λάθος).

Ψάχνοντας στο forum βρίσκω το αυτό το topic και συνηδητοποιώ ότι το σπασμένο μου πλακετάκι είναι το πλακετάκι του κόφτη. Δοκίμασα να το βγάλω τελείως(χωρις να βάλω αντίσταση) μιας και η μηχανή έδειχνε να δουλεύει και διαπίστωσα τα εξής:

Η μηχανή δουλευει αλλά μου κάνει μπερδέματα από τις 5000σαλ και άνω.
Έχει χαθεί η αίσθηση της ροπής που πιάνει γύρω στις 4500σαλ και πετάγεται το μηχανάκι.
Παράξενο αλλά η μηχανή ΔΕΝ πάει σαν χελώνα όπως περίμενα, έφτασα τις 11000σαλ και τα 130χαω πολύ εύκολα. Δυστυχώς είχε γλίτσα μετά από ψιλόβροχο και δεν είχα και δρόμο άδειο για να δοκιμάσω τελικές.

Τα συμπτώματα αυτά είναι πιθανόν να είναι από την απώλεια του κόφτη; Εφόσον το αποσύνδεσα θα έπρεπε να λειτουργεί η μηχανή;
Διάβασα κάποια post σε στυλ 'δεν μπορώ να ανέβω ανηφόρα" και "δεν ανεβάζει στροφές από τα μπερδέματα".
Χωρίς κόφτη θα μπορούσε η μηχανή να δουλεύει σε τέτοιο επίπεδό που περιγράφω;

Παρατήρηση: πρίν το πέσιμο είχα σχεδόν διακοσαρίσει (δε θα έπρεπε να με πιάσει ο κοφτης πιο νωρίς)
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

snipereps

Ο κ. κοφτης που μας ταλαιπωρει ειναι στα 180. εγω που χω το ιδιο μηχανακι με το tps kλπ. το μετρησα με καινουρια μηχανη φιλου στην εγνατια οταν ειχαν τις κοινητοποιησεις οι αγροτες  :yoohoo: και ενω η βελονα τρεμοπαιζε στα 180+ αυτα τα ειχα ηδη πιασει απο τις 10000 rpm. το cruise control, η οπως αλλιως το λεν αυτο, απο την αλλη μηχανη, οταν σταματησαμε και τις βγαλαμε να τις μετρησουμε  :-X εγραφε 230κατι τωρα αυτος εφυγε και λιγο μια στιγμη αλλα οχι πολυ και εμενα εδινε αβερταμεχρι τις 13000+ οποτενομιζο οτι δεν εχει και πολυ σημασια ο κοφτης. αν και δεν ξερω τι εχει τι δεν εχει απο κοφτη και ποσος τουχει μεινει ετσι εχουν τα factια.

desmond

Γιατί όλοι τα ξεμπουκωσαν τα μηχανακια τους με τους αγρότες στους αυτοκινητοδρομους κι εγώ όχι;;
Α, ναι, επειδη το δικόμου ήταν στο συνεργείο!!!  >:( >:( >:(
μή μου το θυμίζεte pls :absad:
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

desmond

Παίδες το προβλημα με τα μπουκωματάκια λύθηκε και ναί ήταν ο κόφτης. :yoohoo:
Έβαλα την αντιστασούλα και όλα καλά. Έχω αφαιρέσει τελείως το πλακετάκι του κόφτη.
Πολλά ευχαριστώ και μπράβο στον bilias1gr που έκανε το tutorial με την αντίσταση  ;)
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

point zero

ποσα πραγματα μαθαινει κανεις απο το φορουμ ... :yoohoo:
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

zaxarhsmr22

το πιο χρησιμο post για εμας τους οργανοπληκτους!!!παιδια ειστε καταπληκτικοι!!!!

bonamin

Παρατήρησα κι εγώ οτι έχει κόφτη η μηχανή στα 180κάτι χιλιόμετρα, μια φορά που την άνοιξα στην Εθνική απο περιέργεια να δω πως πάει ψηλά. Και το παρατήρησα μιας και μέχρι εκεί, ανεβάζει αργετά γρήγορα τα χιλιόμετρα αλλά μετά διστάζει εμφανέστατα.

Βέβαια, δεν με νοιάζει να τον παρακάμψω κιόλας τον κόφτη διότι τα χιλιόμετρα είναι ήδη πολύ περισσότερα απ'οτι χρειάζομαι.

Anyway, απάντηση σε 10 ετών θέμα, αλλά κουβέντα να γίνεται...! χαχα
Honda. The Power of Dreams.

itom32

Νομιζω πως η μονη αξια λογου αιτια, για να παρακαμψει κανεις τον κοφτη,ειναι η περιπτωση δυσλειτουργίας  λογω θραύσης μετα εστω και απο στατικη πτώση, της πλακετας εντός των οργάνων.Ο κοφτης υπάρχει για προστασία του μοτερ και υπο κανονικες συνθήκες δεν πρέπει να κάνουμε οιαδήποτε παρέμβαση.