Γκουχου γκούχου

Ξεκίνησε από jokey, Μάρτιος 21, 2007, 02:23:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Headmaster

Παράθεση από: Enigma στις Απριλίου 10, 2007, 11:07:22 ΠΜ
Που να σου ελεγα οτι ξεκινανε τα πολυμετρα απο 3 ευρο ε?????????
Αλλα αυτην την φωρα οταν θα πας να παρεις να μου πεις για να σε στυλω σε μαγαζι ...Μην το πληρωσεις σαν τα ledακια....

Ούτε 3 ευρώ μια λαμπίτσα μια μπαταρία και ένα κομμάτι καλώδιο!!!!
Η μια μπαταρία και ένα buzzer και ενα κομματι καλώδιο!!!

jokey

Παράθεση από: Enigma στις Απριλίου 10, 2007, 11:07:22 ΠΜ
Που να σου ελεγα οτι ξεκινανε τα πολυμετρα απο 3 ευρο ε?????????
Αλλα αυτην την φωρα οταν θα πας να παρεις να μου πεις για να σε στυλω σε μαγαζι ...Μην το πληρωσεις σαν τα ledακια....

Σε παίρνω τηλέφωνο να μου πεις γιατί βλέπω να το ξαναχρειαστώ σύντομα

Παράθεση από: headmaster στις Απριλίου 10, 2007, 01:14:24 ΜΜ

Ούτε 3 ευρώ μια λαμπίτσα μια μπαταρία και ένα κομμάτι καλώδιο!!!!
Η μια μπαταρία και ένα buzzer και ενα κομματι καλώδιο!!!

Μου αρέσει όπως σκέφτεται αυτό το παιδί.Είναι δικός μας.
Αυτό θα πει λύση για όλα

Αλλά εδώ που τα λέμε όμως για 3 ευρώ δεν θα το κάνω θέμα να φτιάξω δικιά μου πατέντα
ΒΡΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΜΜΜΜΜΜΜ

Enigma

ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ αρχισαμε τις σπαταλες????Σε ενθουσιασε βλεπω χε χε...Ελα πλακα κανω..
τες πα καλο ειναι ενα πολυμετρο γιατι μπορεις να βρεις και αν υπαρχει φθωρα εκτος αποτο αν δουλευει η οχι το καλωδιο

billias1gr

Ο κόφτης χιλιομέτρων τουλάχιστον στο μοντέλο R που το χω ψάξει αρκετά είναι μέσα στο κοντέρ και δουλεύει με δίσκο ο οποίος περνάει περιστρεφόμενος απο το κοντέρ σε ένα μαγνητικό δότη σαν πέταλο. Οταν ο αριθμός περιστροφών αυξηθεί τραγικά (πολλά χιλιόμετρα) τότε ο δότης ενεργοποιεί ένα κύκλωμα που διακόπτει τον σπινθήρα η ηλεκτρονική στα μπουζί και το μοτόρι μπερδεύει. Το κοντέρ του 1996 ήταν διαφορετικό απο το κοντέρ που έδινε η μαμά Χόντα μετά ως ανταλλακτικό και άλλαζε ο τρόπος διακοπής.

Για να παρακάμψει κανείς το κύκλωμα χρειάζεται μία αντίσταση  που δεν θυμάμαι τώρα την τιμή της η οποία δίνει ρεύμα στην ηλεκτρονική απευθείας. Μόλις κανείς την βάλει επάνω το πρόβλημα λύνεται και την έψαξα πρίν χρόνια που μου είχαν κλέψει τα κοντέρ και το μηχανάκι παρουσίασε πρόβλημα και μπέρδευε με το που πέρναγε τις 2000 σαλ δούλευε σαν δικύλινδρο και χειρότερα και δεν ανέβαζε στροφές. Με βγαλμένο κόφτη στην Εθνική Αθηνών Πάτρας το μηχανάκι τελίκιασε το κοντέρ του με την μαμά εξάτμιση φυσικά καθώς οι ελεύθερες δεν δίνουν μεγάλη τελική σε σχέση με την σφιχτή μαμίσια. Στο δυναμόμετρο έβγαλε 127 μίλια με συντελεστή διόρθωσης αέρα φυσικά δηλαδή πάνω απο 200 χλμ. Το κοντέρ σε άρθρο που έχω για τη μοτοσικλέτα είναι απο τα πλέον ακριβή καθώς το σφάλμα του ήταν ελάχιστο στα 185 χλμ του κοντέρ (γύρω στα 2-3 χλμ σύμφωνα με τους δημοσιογράφους.

Οντως ο κόφτης είναι ύπουλη βλάβη σε αυτό το μηχανάκι και καλύτερα είναι να βγεί και να ησυχάσει το κεφάλι κάποιου κατόχου μία και καλή χώρια ότι οι τελικές θα αυξηθούν.Κάπου έχω μία φωτό του βγαλμένου κόφτη να την ανεβάσω όταν μπορέσω

Headmaster

Αναμένουμε την φότο όσο πιο γρήγορα γίνεται!!

billias1gr

Αυτή είναι η οπίσθια όψη του κυκλώματος διακοπής σπινθήρα (κόφτη χιλιομέτρων)

billias1gr

Μάλλον αυτή (δεν καταλαβαίνω γιατί δεν ανέβηκε η φωτό)

billias1gr

Εδώ φαίνεται καθαρά ο μαγνητικός ανιχνευτής με μορφή πέταλου εντός του οποίου περνάει εσωτερικά ένα έλασμα σαν λεπίδα περιστρεφόμενο μαζί με τον άξονα του κοντέρ (άρα δίνει σήμα στροφών κοντέρ που σημαίνει ότι τα γιαπωνεζάκια έχουν αντιστοιχίσει την ταχύτητα σε χλμ/ώρα με τις στροφές του άξονα κοντέρ). Δεν προσπάθησα να σπάσω το έλασμα γιατί δεν ήξερα πως ακριβώς δουλεύει το σύστημα. Πιθανά εάν αφαιρεθεί το έλασμα να μην ενεργοποιείται ο δότης και να μην δίνει σήμα στην ηλεκτρονική. Αλλος τρόπος ίσως να είναι το βάψιμο του ελάσματος για να μην μαγνητίζει και ενεργοποιεί το δότη κόβοντας τις μαγνητικές του γραμμές. 

billias1gr

Εδώ όπως βλέπουμε υπάρχουν τρείς βίδες για τα αντίστοιχα καλώδια. Εάν θυμάμαι καλά καθώς έχουν περάσει και κάποια χρόνια που είχα αφαιρέσει τον κόφτη, το όλο σύστημα δουλεύει ως εξής. Ενα καλωδιάκι φεύγει απο την ηλεκτρονική και περνά μέσα απο το σύστημα δηλαδή περνά απο το IGN και καταλήγει μέσω του ΟUT πάλι πίσω στην ηλεκτρονική και όλα καλά καθώς απλά μειώνεται η ταση του μέσω μίας αντίστασης που δεν θυμάμαι την τιμή της , άμα βρώ σημειώσεις θα σας την πώ καθώς δεν ξαναλύνω τα ηλεκτρικά επειδή η μηχανή τυγχάνει να είναι για πούλημα αυτές τις ημέρες, υπαρχει βέβαια μία περίπτωση να τοποθετήσω θερμόμετρο όποτε επ ευκαιρία θα το κοιτάξω.
Δηλαδή το θετικό 12 Βόλτ (το + για είσοδο στο  IGN και το - στην γείωση  GND )περνά μέσα απο μία αντίσταση και γίνεται σαν να λέμε π.χ 9 βόλτ, το αντιλαμβάνεται η ηλεκτρονική ως σήμα και δίνει σπινθήρα σε όλα τα μπουζί.
Αντιθέτως εάν ο άξονας του κοντέρ γυρνά πολύ γρήγορα (στα 185 χλμ) τότε παράγονται παλμοί καθώς η λεπίδα επάνω του περνάει μέσα απο το πέταλο και γίνονται αντιληπτοί απο τα τσιπάκια που βλεπετε στο πίσω μέρος του κυκλώματος και το ρεύμα αντί να γυρίσει στην ηλεκτρονική δηλαδή απο IGN να πάει στο ΟUT καταλήγει στο GND και γειώνεται και εξ ού τα κοψίματα βηξίματα και μπερδέματα των φουρακίων και των φίλων κατόχων τους. Ετσι έχω αντιληφθεί με τις λίγες γνώσεις μου ότι γίνεται το όλο θέμα. Θα το κοιτάξω όμως πιο πολύ μήπως και βρώ κανά σκαρίφημα απο κανένα σχέδιο που είχα κάνει τέτοιο καθώς πιθανά να το έχω φυλάξει κάπου. 

Η λύση που είχα κάνει εγώ τότε ήταν να βάλω την αντίσταση που λέγαμε μεταξύ IGN και  ΟUT και να αφαιρεσω τη γείωση όποτε το ρεύμα (τα 9 βόλτ π.χ που λέγαμε ως σήμα)δινόταν πίσω στην ηλεκτρονική χωρίς παρέμβαση κόφτη και έτσι το μοτόρι έκανε τον ιδιοκτήτη του κάγκουρα καθώς τερμάτιζε τη βελόνα μέσα στο γυαλί του ταχύμετρου.   

jokey

Θα το ξαναδιαβάσω να το εμπαιδώσω και να αρχίσω επέμβαση
Όχι τόσο για τον κόφτη των στροφών όσο για τον κόφτη των χιλιομέτρων

Είσαι ο ηλεκτράνθρωπός μας
ΒΡΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΜΜΜΜΜΜΜ

billias1gr

Μακάρι να μπορέσω να βοηθήσω κάπως. Το να χέρι νίβει τ άλλο έτσι δεν είναι. Ολα τα παλικάρια μέσα στο φόρουμ φαίνονται άψογα τυπάκια,γράφουν ωραία και χρήσιμα πράγματα και είναι και φουράκηδες. καλώς σας βρήκα.

Headmaster

Σωστός ο μπίλλιασ +1 από εμένα
Βρήκαμε και άλλο άξιο μέλος στο site

Enigma

Ωραιος ωραιος thanks για το χρονο σου να γραψεις το <<tutorial>>+1

billias1gr

Να στε καλά για τα καλά σας λόγια. Τώρα που θυμάμαι τα πρώτα κοντερ που είχα επάνω είχαν ένα έλασμα επίσης στον άξονα του κοντέρ ή την κοντεριέρα (τον μηχανισμό μέτρησης χλμ με τα γραναζάκια) το οποίο στα 185 χλμ ανά ώρα ακουμπούσε σε μία επαφή η οποία συνδεόταν με τη γείωση. Αρα το ρεύμα έμπαινε π.χ απο το ΙGN, και έβγαινε πρός το ΟUT  μέσω της αντίστασης που λέγαμε παραπάνω. Μόλις όμως ακουμπούσε το έλασμα στην σχετική επαφή στα 185 χλμ/ώρα τότε το ρεύμα πήγαινε πρός τον πιό εύκολο (και χωρίς αντίσταση δρόμο), δηλαδή πρός την γείωση (GND-Ground). 

billias1gr

Μετά απο μία τοποθέτηση θερμομέτρου στο φουράκι βερσιόν Αρ πρίν το πουλήσω χτές στον επόμενο ευτυχή κάτοχο, πήρα μία καλή ματιά στο θέμα του κόφτη και το κλού είναι το εξής. Μεταξύ του πορτοκαλί καλωδίου με μπλέ γραμμή(IGN) και του καφέ με μαύρη γραμμή (OUT) είχα παρεμβάλλει μία μικρή αντίσταση ,εντός μίας μαύρης μικρής θήκης που βιδώνει πάνω στην βάση του μηχανισμού του κοντέρ που την έχει η μαμά Χόντα μέσα στα όργανα και είναι 1470 Ω. Με αυτήν την διασύνδεση το πρόβλημα λύνεται και δεν υπάρχει κόφτης χλμ. Ιδού και η φωτό αλλά μη καθαρή λόγω κινητού.Με βέλος δείχνεται η αντίσταση. Θα προσπαθήσω να βγάλω και μία φωτό απο παλιό κοντέρ για να σας πώ πως θα το μαιμουδέψετε.