Πλουσιο μειγμα απο αλλαγη εξατμισης - φιλτρου

Ξεκίνησε από kostasd, Ιουνίου 05, 2021, 11:42:27 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kostasd

Καλησπέρα παιδιά

εχω ενα FII-R το οποιο εχει περασει ενα ατυχημα σοβαρο! Αφου παιξανε μπαλα οι ασφαλιστικες αγορασα ενα δευτερο.
εδω ειμαστε για το πρωτο το αποιο εχει αλλαχτει πολυ σε γενικες γραμμες...
Το πρωτο λοιπον το τρακαρισμενο θα γινει ενα ξεχωριστο ποστ σε αλλο νημα για την νεα του εμφανιση!

Εδω ομως ας μιλησουμε για την τροφοδοσια και οχι για την εμφανιση!
εχουμε και λεμε
1. Αλλαχθηκε εξατμιση...
2. αλλαχτηκαν φιλτρα...
3. καθαριστηκαν  καρμπς
4. ολες οι ρυθμισεις και συγχρονισμος στα καρμσ συμφωνα με το manual

To προβλημα μου ειναι οτι καπνιζει παρα πολυ ακομα και στις 2500 στριφες

σιγουρα το προβλημα μου ειναι τα μειγματα μετα τις αλλαγες γιατι ποτε πριν δεν ειχα θεμα με καπνισμα!
το επιβεβαιωνω και με την φωτογραφια απο ενα απο τα μπουζι μου επυσυναπτω καθως απο οτι ειδα εδω μεσα και στο νετ παραπεμπει σε πλουσιο μειγμα

εναι σωστη η διαγνωση που εκανα?
πιστευετε οτι αν κλεισω την βιδουλα του ρελαντι θα μπορεσει να ρυθμιστει?

Σας ευχαριστω



Harlock

Ναι γενικα ειναι κάρβουνο. Το θεμα ειναι οτι βλεπεις την ακαφτη στις 2500 δεν χρειάζεται να το ψαξεις παραπερα. Αποψη μου, παρτα λιγο απο την αρχη γιατι λογικα καπου μπορει να εχεις ξεχασει κατι. Κανα κολλημενο τσοκ, δεν ξερω; Αλλα για τοσο πολυ που λες, θα σου λεγα αρχικα δες οτι δε κανει υπερχυλιση στα καρμπς και μετα βγαλε το φιλτρο αερα και ασε ανοιχτο το καπακι του να δεις αν στρωνει καπως. Επίσης τα καρμπιρατέρ εχουν τρεις ρυθμίσεις. Τη βιδα μείγματος (για το ρελαντι). Τη βιδα του ρελαντι και τον συγχρονισμό για τις πεταλούδες. Καποια ρυθμιζονται με τις τιμές του μανουαλ οπως λες και καποια θελουν επιπλεων εργαλεια.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk


panosp25

Θα συμφωνήσω με τον παραπάνω κύριο. Κάνε πρωτα συγχρονισμό και ρύθμιση μετα. Τη βιδα του μίγματος ποσες στροφές την εχεις;

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


kostasd

την βιδα στο μειγμα την εχω στις 2 και 1/2 στροφες!
μολις δοκιμασα και στις 2 αλλα χωρις αποτελεσμα!
ομως κατι αλλο  σημαντικο που καπου μας οδηγει...
στις δοκιμες την ειχα σε κεντρικο stand. Αλλα μολις την εβαλα σε πλαινο και λιγακι κατηφορικο  πεζοδρομιο αρχισε να τρεχει μαλλον απο το τριτο καρπμ βενζινη! ηταν αρκετη και δεν μπορουσα να διακρινω καλα! μαλλον κατι δεν σφραγιζει καλα εκει και εχω υπερχειλιση!


Harlock

Η' δεν εχεις βαλει σωστά τα πυραυλακια του φλοτερ. Η' θες καινούργια. Αν τα πεθανες στο καθαριστικο καρμπυρατέρ ισως να φαγώθηκαν. Αν βγαλεις το φιλτρο απο το φιλτροκουτι στο πλαινο σταντ θα δεις και απο πιο σου κανει υπερχείλιση. Μυρισε και τα λαδια σου να δεις αν μυρίζουν βενζινα και αν εχει ανεβει η στάθμη.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk


kostasd

Το μυαλο μου παει στα πυραυλακια και εμενα!
Ειχα παρει το σετ με τα κινεζικα και ειχα βαλει αυτα επανω!  εχω κρατησει και τα δικα του οποτε θα κανω μοα δοκιμη και με αυτα!

Συγνωμη αλλα Για τα λαδια που λες δεν το καταλαβα! πως ειναι δυνατον να περασει βενζινη μεσα στο λαδι του κινητηρα?

Harlock

Ε πριν τα ξαναβάλεις πανω τα καρμπυρατέρ κανε τεστ με λιγο βενζινη να δεις οτι δουλεύουν.

Ναι πεφτουν μεσα στο κυλινδρο (ετσι δλδ σου κανει και πλουσιο το μειγμα) και μετα απο εκει μεσα στα λαδια του μοτέρ. Αν εχει πεσει αρκετό θα θελουν αλλαγμα.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk


panosp25

Βάλε τα παλιά επάνω κατά τη γνώμη μου και δες το πάλι.

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

Παράθεση από: kostasd στις Ιουνίου 06, 2021, 01:44:06 ΜΜ
Το μυαλο μου παει στα πυραυλακια και εμενα!
Ειχα παρει το σετ με τα κινεζικα και ειχα βαλει αυτα επανω!  εχω κρατησει και τα δικα του οποτε θα κανω μοα δοκιμη και με αυτα!

Συγνωμη αλλα Για τα λαδια που λες δεν το καταλαβα! πως ειναι δυνατον να περασει βενζινη μεσα στο λαδι του κινητηρα?
Οσο αφορά τα Κινέζικα πυραυλάκια ειχα και εγω υπερχείλιση οταν τα τοποθέτησα . Τα αντικατέστησα με Japan και λύθηκε το θέμα . Ακόμα και οπτικά τα Κινέζικα ειναι ο ελαστικός κώνος πιο μικρός σε διάμετρο και ελάχιστα πιο ψηλός .
Μετά την αλλαγή στα πυραυλάκια  βάλε τα καρμπυρατέρ υπο κλίση ΠΡΙΝ τα τοποθετήσεις να δείς αν χάνουν .

kostasd

Λοιπον εχουμε καποιες εξελιξεις!
Εβαλα τα μαμα πυραυλακια και οι υπερχειλισεις σταματισαν απο οτι δειχνει!
βεβαια ο καπνος συνεχιζει!

παρατηρησα το εξης στα πειραματα που εκανα, με τελειως κλειστες τις βιδες του μειγματος ο κινηταρας δεν εσβηνε!!  :o :o :o
Εκτιμω οτι μαλλον ειναι μαλον εχει γινει λαθος και με την ρυθμιση του ρελαντι! και παιρνει απο εκει καυσιμο καθως ανοιγει η πεταλουδα λιγακι.

Έχετε εσεις υπ οχιν τι αλλο μπορει να παιζει?

δεν προλαβα αλλα πειραματα σημερα.


panosp25

Με τις βίδες του μίγματος αλλάζεις τη σύσταση. Δεν κόβεις τελείως την παροχή. Φυσικά και παίζει ρόλο το ρελαντί. Ο καπνός ειναι μαυρος;

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


kostasd

Μαυρος δεν ειναι αυτο που λεμε ντουμανι!
αλλα απο την οψη του μπουζι οπως εβαλα και στο αρχικο ποστ καταλαβαινω οτι δεν ειναι λαδι! εξαλου και πριν ποτε δεν ειχα θεμα με το λαδι! (πριν 15 χρονια δηλαδη)

Harlock

Ειχες χωρίσει τα καρμπυρατέρ για καθάρισμα;

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk


kostasd

Παράθεση από: Harlock στις Ιουνίου 07, 2021, 04:16:12 ΜΜ
Ειχες χωρίσει τα καρμπυρατέρ για καθάρισμα;

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
εεε μισες δουλειες θα κανουμε? ;D ;D ;D
ουτε βιδα δεν εμεινε πανω!
δεν ειναι και επιστημη! οπως βγαινουν μπαινουν!
εκανα και ρυθμιση πεταλουδων με μανομετρο συμφωνα με τις οδηγιες.
και κολλησαμε εδω!

Harlock

Παράθεση από: kostasd στις Ιουνίου 07, 2021, 05:24:06 ΜΜ
Παράθεση από: Harlock στις Ιουνίου 07, 2021, 04:16:12 ΜΜ
Ειχες χωρίσει τα καρμπυρατέρ για καθάρισμα;

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
εεε μισες δουλειες θα κανουμε? ;D ;D ;D
ουτε βιδα δεν εμεινε πανω!
δεν ειναι και επιστημη! οπως βγαινουν μπαινουν!
εκανα και ρυθμιση πεταλουδων με μανομετρο συμφωνα με τις οδηγιες.
και κολλησαμε εδω!
Καλα γενικά για να αποφύγεις αυτη τη μανουρα καλο ειναι να μη τα χωρίζεις. Επισης φανταζομαι οτι δεν εχεις αλλαξει νουμερα ζιγκλερ, σωστα; Τωρα οπως μας τα λες και για να σου παιζει και με κλειστες βιδες σημαινει οτι ή καποιες πεταλούδα προπορεύοντε πολυ ή κατι εχει παει λαθος με την ρύθμιση του ρελαντί η' οτι δεν παίρνει αερα σωστα και σου κανει το μειγμα πολυ πλούσιο. Σιγουρεψου οτι δεν εχει παει κανα σωληνάκι να μπλοκάρει την εισαγωγη του αερα. Και δοκίμασε και αν φτιαχνει με βγαλμενο το φιλτρο (το γραψα και πριν).

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk