Βαρελάκι κεντρικού διακόπτη

Ξεκίνησε από itom32, Δεκεμβρίου 16, 2015, 04:16:44 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

Ηλεκτρικά προβλήματα....τρεχα γύρευε ψάχνοντας και κουνόντας καλώδια.Ας τα πάρω όμως απ'την αρχη.Το sf μου άρχισε να κάνει κάποιες περίεργες στιγμιαίες διακοπες σε τυχαίο χρόνο.Εξ αρχής καταλαβα πως είναι ηλεκτρικό προβλημα σε κάποια φίσα-καλωδιο διότι σε κάθε διακοπή έσβυνε και όλος ο φωτισμός στον πινακα οργάνων.
Ξεβράκωμα το μασκάκι λοιπόν και έλεγχος-καθάρισμα με σπρευ επαφών σε όλες τις φίσες.Εντόπισα πως οι διακοπες προκαλούνται απο κραδασμους στα καλώδια του κεντρικού διακόπτη.Κάποιο καλώδιο εχει κοπεί ή η φίσα του διακόπτη θελει καθάρισμα ή έχουν θέμα οι επαφές στο βαρελακι του κεντρικου διακόπτη ίσως απο την πολύ χρήση και τα χρόνια.Το εν λογω βαρελάκι φένεται στο παρακάτω βίντεο.Η μοτο στο βιντεο είναι kawasaki αλλα το βαρελάκι είναι πανω κάτω ίδιο με του sf:
https://www.youtube.com/watch?v=nr8mn7HG-oo

Headmaster


TEOS CB SF

Γιαννη βρηκες ευκαιρια για μια επισκευη σε κατι νεο σαν προβλημα οποτε ξερω οτι θα γουσταρεις να βρεις την λυση... ;D

itom32


kotsidas

φιλε αν δεν βγαλεις ακρη εχω εγω βαρελακι απο R

itom32

Το χρειάζομαι για buck up άν δεν διορθώνεται αυτό που φοράω.Για πες μου πόσο θες;;

kotsidas

ελα ρε συ τι λεφτα και μ...κιες δεν θελω τιποτα το θεμα εινα να κανεις δουλεια και γω τσαμπα το πηρα ηταν πανω στην τιμονοπλακα και δεν μου το χρεωσε επειδη δεν ειχε κλειδι αν το πας σε ενα κλειδαρα σου φτιαχνει κλειδι με 10 ευρω μολις...

itom32


itom32

Mετά απο αφαίρεση,έλεγχο και καθάρισμα του βαρελακιου του κεντρικου διακόπτη είδα πως δεν είχε κανενα προβλημα και πως ο ενοχος για τις διακοπές δεν ηταν άλλος απο την πλεξούδα.Στο "ευαίσθητο"σημείο κάτω απο το μανταλο,που πολύ ευστοχα είχε επισημάνει ο φίλος gianis σε άλλο τοπικ με παρόμοιο πρόβλημα στο sf του microviou.
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5084.0

Παράθεση από: gianis στις Μαΐου 10, 2015, 10:56:01 ΜΜ
ΠαράθεσηΧθές, πάω να φύγω από το γραφείο, γυρνάω διακόπτη, ανάβουν τα λαμπακια ΟΚ, βάζω μπροστά και ξαφνικά σβύνουν όλα, λαμπάκια κινητήρας τα πάντα! Με ανοιχτό το διακόπτη, κουνάω την πλεξούδα που έρχεται κάτω από το τεπόζιτο και μπαίνει μέσα στο φανάρι και κατάφερα να ανάβω, σβύνω λαμπάκια. Τελικά πήρε μπρός, κατάφερα και γύρισα σπίτι χωρίς άλλο πρόβλημα.

ΠαράθεσηΈχω ένα ενδοιασμό με το διακόπτη γιατί την τελευταία φορά που παρουσιάστηκε, διορθωνόταν και ξαναχάλαγε, όταν κούναγα την παχιά πλεξούδα που περνάει κάτω από το τεπόζιτο και μπαίνει στο φανάρι.

ΠαράθεσηΚλείνω/ ανοίγω διακόπτη, όλα επανέρχονται. Κουνάω λίγο το τιμόνι, ανάβουν-σβύνουν φωτάκια. Ξεκινάω, κάνω 120 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Παράθεσηθα την ελέγξω αλλά μου φαίνεται δύσκολο να είναι το πρόβλημα μακρυά από την περιοχή του τιμονιού. Είναι και ο τρόπος που διορθώνεται: ελάχιστο κούνημα της πλεξούδας κάτω από το λαιμό, ελάχιστο κούνημα του τιμονιού ή του δακόπτη και όλα είναι ΟΚ

Ακριβως εκει που βγαινει η πλεξουδα απο το τεποζιτο και στο τιμονι εχει ενα λαμακι κολημενο στο σκελετο για να κραταει τη πλεξουδα.Εκει κοβονται ολα τα καλωδια ,οπως γραφουμε χιλιομετρα μεσα στην πολη.Απο αυτο δεν γλιτωνει κανενας ,ειτε το εχει ηδη παθει ειτε του συμβαινει για πρωτη φορα.
Εμενα αναβοσβηναν ο προβολεας εμπρος και τα φλας εμπρος και συνεχως μου καιγονταν οι συγκεκριμενες λαμπες.
Ανοιξε την πλεξουδα εκει που ειναι το λαμακι (βγαλε ντεποζιτο) και μαλλον το κοκκινο με την ασπρη γραμμη ,ειναι ετοιμο να κοπει τελειως.
Αν το λυγισεις και λυγιζει ευκολα η κανει γωνια οπως το πιεζεις ,ειναι κομενα τα συρματακια εσωτερικα.Αν το πιεζεις (προς τα κατω π.χ.) και παραμενει κυρτο (δεν κανει ευκολα γωνια)τοτε το αφηνεις.
Η τελος παντων,ανοιγεις τον διακοπτη και ολα τα φωτα και  κουνας ενα ενα ολα τα καλωδια (προσεκτικα ωστε να κονιεται μονο αυτο που ελεγχεις χωρις να κουνιουνται τα υπολοιπα) και οποτε βλεπεις το παραμικρο ....κοβεις και μπαλωνεις.
Μπαλωματα με κολητιρι ,καλαι και για την μονωση θερμοσυστελομενα.Εγω τα εβαζα διπλα τα θερμο/μενα για να αποφυγω τη μονωτικη ταινια.Καλο θα ειναι να χρησιμοποιησεις καλωδια του ιδιου χρωματος αλλα και θερμοσυστελομενα επισης.
Κανε πολυ μικρα μπαλωματα οπου χρειαστει , για να μην δωσεις ογκο στην πλεξοδα χωρις λογο.Να μην περισευει σημαντικο μηκος καλωδιου , μετα το περας του μπαλωματος.   
Τα εγραψα αυτα επειδη θα πρεπει να ελεγξεις για καλωδια που ειναι ετοιμα να κοπουν.
Εμενα ηταν ηδη μπαλωμενο το κοκκινο και βρηκα αλλα πεντε κομενα(μεσα απο τη μονωση ) η ετοιμα να κοπουν τελειως.
Αφου ξεμπερδεψεις απο την πλεξουδα κοιταξε για καρβουνιασμενες επαφες στον ανορθωτη και σε αλλα βασικα σημεια.Πρωτα στον ανορθωτη !!!

itom32

Tελικά αφού ανοίχτηκε το επίμαχο σημείο της πλεξούδας,(το σημείο που βρίσκεται το άγκιστρο συγκράτησης στα αριστερά),δεν ήταν δύσκολο στην περίπτωση μου να επισημανθεί το τσακισμένο σημείο του κόκκινου καλωδίου.Δεν ήταν εντελώς κομμένο,αλλά κουνώντας το τιμόνι ή απο τυχαίους κραδασμούς έκανε διακοπές.
Υ.Γ:Μεγάλο ευχαριστώ giani για την επισήμανσή σου!

TEOS CB SF

Γιάννη Επειδή όπως σου είχα πει εχω και εγώ θέμα εκεί ψάχνω καλώδια σε διαφορα χρώματα για να κάνω πλεξούδα από την αρχή διότι στο συγκεκριμένο σημείο είναι όλα είδη με μπαλώματα από παλαιότερη επέμβαση μου ... Κατά πάσα πιθανότητα το θέμα με της διακοπές μου μου έκανε οφείλετε στο καλώδιο του κόφτη. . Το οποίο είναι σαν καμένο θα στο δείξω με την πρώτη ευκαιρία. .. επίσης σκευτομαι και την λύση της αγοράς πλεξουδας απο τον τύπο που πήρε τα καρμπ αλλά φοβάμαι μήπως δεν θα μου ταιριάζουν οι φυσες. .. Έχω ανοίξει καλή δουλειά κ εγώ .. ακόμη ευτυχώς δεν έβγαλα όλη την πλεξούδα, άνοιξα μονο στο ίδιο σημείο με εσένα και έως το σημείο που είναι οι φυσες στο φανάρι ...