Ανταπτορας για Η4 και ΗID bi-xenon

Ξεκίνησε από snipereps, Μαΐου 26, 2010, 10:28:08 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

snipereps

Λοιπον, οταν ειχα βγαλει την λαμπα μου διαπιστωσα οτι το Η4 κλασσικο λαμπακι που κυκλοφορει αν και μοιαζει να εφαρμοζει στις δικες μας εγκοπες δεν ταιριαζει ακριβως με αποτελεσμα να καθετε καπως στραβα αφου πρεπει να τσαλακωσεις τα 2 κατω αφτακια της λαμπας, αυτο το κανει η μαμα honda προφανως για να αναγκαστεις να παρεις τισ δικες της λαμπες, αλλα ή ειμαστε χραντζες :nono: ή τα λαμπακια της παραειναι ακριβά (80Ε :o), οποτε:
1) εκανα μια προσπαθεια να στραβωσω τα αυτακια με τετοιο τροπο ωστε να ερθει στα ισια η λαμπα (οχι απολυτα ικανοποιητικο αποτελεσμα)
2)σκεφτομαι να λιμαρω το πλαστικο ωστε να πατισει η κανονικη λαμπα εκει που πρεπει, μιας και περιμενω αυτο το ΗΙΔ εδο και ποσοοοο καιρο αλλα νομιζω στα κοντα ερχεται)
3)βρηκα αυτην την πατεντα
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-H4-Bulb-Adaptor-Plate-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2a0518c0b5QQitemZ180474134709QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
     
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/H4-Bulb-Adapter-Rings-Honda-CBR-900-1000-900RR-1000F-RR-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5887dbce6dQQitemZ380236451437QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
     
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/H4-Bulb-Adapter-Rings-Honda-VFR750-VFR800-VFR-750-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3a55be01abQQitemZ250546618795QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

πως σας φαινετε? Μαλλον στο 2 θα καταληξω αλλα το εβαλα να βρισκετε

snipereps

A ναι, επισης απο μια ερευνα που ειχα κανει σχετικα με το θεμα ειχα βρει πως η πιο κοντινη σε ΗΙΔ λαμπα απο φωτινοτητα μιλαω τωρα ε ειναι αυτην
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180502257217
HIR H4 Dual Beam rated 12v 60/55w P43T 2500 lumen

(Ξεσκονιζω τα bookmarks μου οπως καταλαβατε)

point zero

εισαι υπερβολικος !!!!!! να δωσεις 80 ψωρο ερωπουλα να παρεις την σωστη λαμπα !!!! φραγκοφονια !!! >:D
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

Atanassio

Παράθεση από: point zero στις Μαΐου 27, 2010, 09:24:38 ΠΜ
εισαι υπερβολικος !!!!!! να δωσεις 80 ψωρο ερωπουλα να παρεις την σωστη λαμπα !!!! φραγκοφονια !!! >:D

Μπουχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!! :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Αν αυτή η HIR H4 δίνει στ'αλήθεια 2500 lm είναι και μαμώ.  Από διάρκεια ζωής όμως τι θα λέει ???

Enigma

επεισης watt θερμοκρασιες ειναι ιδια ? (κανουν 100 κολπα αυτοι οι απαισιοι ...για να μην βρεις λυση)

snipereps

Απο 'τι εψαξα ειναι οτι πρεπει για τις μηχανες μας σε ολα και σε διαρκεια ζωης και σε κραδασμους και σε φωτεινοτητα και ειναι και 2 σκαλες, την βρηκα ψαχνοντας για το ποσα lumen παραγει μια Η4 και την χρησιμοποιουν στα τζιπακια κυριως στην αμερικη, Αν δεν επερνα ΗΙD τετοια θα εβαζα, να δουμε βεβαια τι θα βγει και αυτο το κινεζακι... ελπιζω να μην ειναι σαν το αλλο, τον φορτιστη

snipereps

λοιπον... το bi-xenon εφτασε χτες :yoohoo: :yoohoo: ετοιμαζομαι για εγκατασταση... αλλα ειδα στο μανουαλ του οτι γραφει πως "H4 lamps can be controlled up and down for 1 mm, forward and backward for 4 mm" και λεω τι ειναι αυτο ??? παρατηρω αμεσως πως η λαμπα μπορει να πατηθει προς τα μεσα για ακριβως 4mm και εχει εναν "τζογο" μονο πανω κατω 1mm. Τα μετρησα γιατι μου φανηκε παραξενο, εννοειται παντα την λαμπα πιασμενη με βαμβακερο πανακι. το θεμα ειναι πως δεν εχει καποιον τροπο να μεινει εκει που ειναι πατημενη, ουτε κλικ κανει καπου ουτε περιστρεφετε ωστε να μαγκωσει το ιδιο και για το πανω κατω.
Γνωριζει κανεις αν πρεπει να κανω κατι και τι? Η πως να την σταθεροποιησω σε ενα σημειο? Ή απλα να την αφησω ετσι? Το ιδιο πραμα το λεει σε ολα τα bi-xenon HID kit που πετυχα στο νετ και αναφερουν πληροφοριες.
το κιτ ειναι αυτο,

περιμενω καμια ιδεα παιδια, αντε για να το βαλω και να ποσταρω fotoz πριν και μετα  ;D ;D ;D ;D

snipereps

 ;D ;D Ενταξει το βρηκα. Τοση ωρα εψαχνα και μολις εψαξα για μια φωτο για να σας δειξω το πως ειναι η λαμπα το βρηκα. κουνιεται μονη της απ'οτι καταλαβα για να αλλαζει μεταξυ του HI και του LOW.
Σ'αυτο το site το ειδα
http://www.twrbaggersplus.com/HID%20BI-xenon.html

point zero

για βαλτο επανω να μας πεις , βρηκες το φως σου ?
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

snipereps

Aφου επιτελους συμαζευτικα σπιτι μου  ;D  να σας δειξω και τις φωτο  ;D
ειναι στα 4300κ καινε 35w...
Σε ολες τις φωτο ο κινητηρας ειναι στις 2000 rpm


snipereps


snipereps


snipereps



Πως σας φαινονται? το ballast κανει εναν σιγανο ηχο οπως πχ οι μετασχηματιστες? Οι ρυθμισεις ? (πανω κατω δεξια αριστερα) καλες ειναι?
Αυτααααα :)

desmond

τα συγκριτικά καλά φαίνονται...
Θα τις δώ κάποια στιγμή από κοντά για να συγκρίνω και με δικό μου φως.
Λες να ψηθώ να βάλω κι εγώ;
Η δικιά σου άποψη ποιά είναι;
Με άλλα μηχανάκια το σύγκρινες;
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

snipereps

Φιλε, η διαφορα ειναι τεραστια, και αν ρωτας την γνωμη μου ειναι απο τα καλυτερα upgrade που μπορεις να κανεις στην μηχανη αυτη, γιατι κατα τ'αλλα νομιζω ειναι οκ,η δικια σου με το ψιλο φερινγκ θα ειναι λιγο πιο οκ βεβαια :), την ειδα μια φορα απο κοντα στη σαλο που ειχα ερθει για κατι δουλειες. Αυτο που φαινετε στην φοτο απο το κινητο που εβγαλα δεν ειναι τπτ σε σχεση με αυτο που φαινετε με το ματι. ειναι απλα ενα δειγμα για το ποσο μεγαλη διαφορα εχει με την απλη λαμπα που ειχα.
Με χτ που τα εχω δοκιμασει με μανισιο φαναρι [που εφεγγε πολυ πιο καλα (πιο συγγεντρομενο καθαρο και εντονο) απο οτι το δικο μου, πριν τα βαλω,] ειναι παλι πολυ μεγαλη η διαφορα και στην αποσταση στην οποια βλεπεις κατι, και στην φωτεινοτητα. Επισης ειναι σχεδον αντιστοιχος πλεων ο φωτισμος με φωτα αμαξιου νομιζω κανοντας την συγκριση με το opel meriva φιλου (δεν ξερω τι φωτα φοραει αλλα ειναι πολυ δυνατα). απλα το διπλο φαναρι του αμαξιου απλωνει πολυ πιο πολυ το φως.
Το θεμα ειναι πως με αυτο το φως μπορω να ταξιδεψω πλεων σε σκοταδι εχοντας ταχυτητα πανω απο 130 ενω πριν με το που εφτανα τα 80 ενιωθα πως η αποσταση στην οποια βλεπω δεν αρκει για να αντιδρασω, νομιζω καταλαβαινετε τι εννοω.
Η συγκριση η καλη θα γινει οταν βρεθω με το street triple που φημιζετε για τους προβολεις του.
Παντως πλεων νιωθω πως δεν χρειαζομαι κατι παραπανω απο το φαναρι μου.