Σερβις μπροστινου συστηματος

Ξεκίνησε από giwrgos96, Απριλίου 29, 2018, 03:27:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

giwrgos96

Καλησπερα σας! Ξερει καποιος να μου πει την διαδικασια προκειμενου να κανω σερβις στο μπροστινο σε  τσιμουχες ξυστρες λαδια;;το μοντελο ειναι το version s και δεν ξερω επειδη εχεις τις ταπες με την προφορτιση αν ακολουθείται διαφορετική διαδικασια και τι εργαλεια χρειάζεται!Σας ευχαριστώ

itom32

Aναλυτικες οδηγείες κατευθείαν απο τον Ιάπωνα:
http://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=ja&u=http://nc31cb400sf.web.fc2.com/foku/fokutop.html&prev=/search%3Fq%3Dhttp//.nc31cb400sf.web.fc2.com/foku/fokutop.html%26rlz%3D1C1CHMO_elGR525GR525%26espv%3D2%26biw%3D1366%26bih%3D643
Και βιντεάκι:
https://www.youtube.com/watch?v=eIk_q2zU_d0
Οταν έχεις τάπες προφόρτησης καλό είναι πριν τις βγάλεις να τις ξεβιδώσεις στην τέρμα πάνω αποσυμπιεσμένη θέση.
Διάβασε τα κατανόησε τα και αν δεν κατάλαβες κάτι τα ξαναλέμε.

giwrgos96

οσον αφορα τις ταπες της προφορτισης πρεπει να προσεξω κατι αλλο κατα την επανατοποθετηση??

jah

Μην φαντάζεσαι ότι είναι καμιά τρελή τεχνολογία η προφόρτιση.. Απλά όσο μικρότερη ρύθμιση, τόσο πιο εύκολα θα μπει και θα βγει..

itom32

Παράθεση από: giwrgos96 στις Απριλίου 29, 2018, 08:23:34 ΜΜ
οσον αφορα τις ταπες της προφορτισης πρεπει να προσεξω κατι αλλο κατα την επανατοποθετηση??
Τις βάζεις όπως τις έβγαλες.Τέρμα ξεβίδωτες και μετά ρυθμίζεις ανάλογα.(Προσοχή κατά το βάλε βγάλε μην τις κάνεις ζημιά με κανένα γερμανικό κλειδί,καλύτερα με πολύγωνο).Αν και εγώ όταν έκανα αλλαγή λαδιών μετά τσιμουχών δεν χρειάστηκε να βάλω καθόλου προφόρτιση με τις τάπες.Ενάμιση χρόνο μετά και ακόμη έτσι τις έχω τέρμα αποφορτισμένες.Φυσικά εδώ παίζουν ρόλο και τα κιλά ,όπως και το στύλ οδήγησης του κάθε αναβάτη.

giwrgos96

Απο οσο ειδα στο βιντεακι χρησιμοποιεί κατα την τοποθετηση της τσιμουχας και της ξυστρας καποιο υλικο σαν στεγανοποιητικο!ειναι απαραίτητο αυτο;;

panosp25

Γιώργο τύπωσε και το manual να το έχεις δίπλα σου σαν οδηγό, θα βοηθήσει. Τίποτα δεν χρειάζεται από υλικά για στεγάνωση. Το μόνο που χρειάζεται στις τσιμούχες είναι λίγο λαδάκι από αυτό που θα χρησιμοποιήσεις για να γλυστρίσουν. Η δουλειά θέλει ηρεμία, καθαρό μυαλό, συγκέντρωση, καφεδάκι, μουσικούλα κλπ. Απόλαυσέ το!
μερικά tips είναι:
1. πρίν βγάλεις τα καλάμια από το μηχανάκι "σπάσε" λίγο τις τάπες.
2. Πρίν λύσεις τις τάπες "σπάσε" τις βίδες της τρόμπας
3. Πρίν βγάλεις τις βίδες άδειασε τα λάδια.

κι αν χρειαστείς κάτι....

giwrgos96

Σας ευχαριστω πολυ για τη βοηθειαα!! :)

TEOS CB SF

Λοιπόν θα προσπαθήσω να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι έστω και μικρό ...

Ως γνωστό η κάθε μπουκάλα μας πρέπει να έχει 499ml λαδιού ,,οπότε αφου το λάδι που θα πρέπει να αγοράσουμε θα είναι 1000ml δηλαδή ένα λίτρο για να μην παιδευομαστε με το μέτρημα μπορούμε να κάνουμε το εξής (εγώ αυτό έκανα ...ξέρεις itom ) : περνουμε δύο πεντακάθαρα μπουκάλια π.Χ ρετσινας η νερού των 500ml αδειάζουμε το λάδι μας και στα δύο αφού τα έχουμε σε ένα επίπεδο και φροντίζουμε να έχουν την ίδια στάθμη στο τέλος
.. Εάν υπολογίσουμε ότι θα έχει μείνει και 1ml μέσα στην αρχική συσκευασία του ενός λίτρου διότι δεν θα περιμένουμε να στραγγισει τότε θα έχουμε από 499 ml σε κάθε μπουκάλι. .. οπότε γλυτώσαμε χρόνο και κόπο και το βασικότερο θα μπορούμε να βάλουμε ακριβώς την ίδια ποσότητα λαδιού σε κάθε μπουκάλα  ;) ;)

kostasd

παιδια καλησπερα!
εχω παρει και εγω τσιμουχες και ξυστρες και εχω ξεκινησει την διαδικασια.
εχω φαει βεβαια πολυ παιδεμα να βγαλω τις τσιμουχες... κοπαναω και κοπαναω αναποδα και δεν βγαινουν. εννοειται οτι η ασφαλεια εχει βγει! αυριο θα το ζεστανω λιγακι μηπως και γλυστρησουν πιο ευκολα!
μια ερωτηση εχω...
η αλενοβιδα που εχει στο κατω μερος της μποτας εχει καποιο ρολο στη διαδικασια? και γενικα ποιος ο ρολος της?

σας ευαχιστω

wolfi

Είναι αυτή που ευθύνεται για το πολύ κοπανημα που κάνεις και δεν βγαίνει....

panosp25

Όπως πολύ σωστά είπε και o Wolfi αν δεν λυθεί αυτή η αλενόβιδα δεν πρόκειται να βγάλεις τις τσιμούχες.
Οπότε...
1. Βάζεις ελατήρια, αποστάτες, τάπα,
2. Λύνεις αλενόβιδα,
3. Βγάζεις ελατήρια, αποστάτες,τάπα και ξεκινάς πάλι το κοπάνημα.

Αν δεν βγεί εδώ είμαστε...

stam

Αν θυμάμαι σωστά, νομίζω πρέπει πρώτα να λύσεις την αλλενόβιδα από κάτω, και μετά να ξεβιδώσεις από πάνω τις τάπες για τα ελατήρια.

kostasd

Παιδιά θα τρελαθώ!
Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνω λάθος!
Τα έβαλα όλα και έχω ξεκινήσει να ξεβιδωνω την αλενοβιδα!
Σκληρή μεν, γυρίζει δε αλλά δεν βγαίνει η άτιμη!
Μένει εκεί!
Πρέπει να βάλω κάπου κόντρα τώρα!
Σαν να έχει παξιμάδι από πίσω και να γυρνάνε μαζί...έτσι το νιώθω...

Καμία ιδέα;

panosp25

Από πίσω είναι το έμβολο (τρόμπα) του αμορτισέρ. Αν έχεις βάλει πάλι ελατήρια αποστάτες τάπες και δεν λύνει, τοτε το πας σε ενα συνεργείο αυτοκινήτων και του ζητας να στο λύσει με αεροκλειδο.