kai exatmisi

Ξεκίνησε από eteroklitos, Φεβρουαρίου 10, 2009, 04:55:44 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

eteroklitos

rwtisa se ena mastora edw saloniki gia kamia exatmisi manisia (NOMIZW eipa "metaxeirismeni"alla den eimai sigouros) kai mou eipe "logika exw. ela opote exeis xrono na pame stin apothiki na broume" kai gia timi mou eipe 100 me 120 eyrw. den einai POLY kali timi???ga tin akriveia, ayto pou thelw na pw einai "den einai YPOPTA kali timi??" ti na pw... de xerw.thelw mia exatmisi na einai hsyxi alla xwris na mou kovei tin (meta apo tosa xronia) kapws pesmeni ippodynami. logika i kalyteri lysi gia ayto einai i mamisia i ipoia de tha "epivarynei" ti mhxani alla an exete kai kapoia alli protasi rixte idees
born naked, ride naked
(and the brains at the kaggela naoum)

Remali tis Fokionos Negri

Μπα, δεν είναι ύποπτα χαμηλή τιμή. Καλή όμως! Ξέρουμε μάρκα; Με τοποθέτηση τα 120; Μεταχειρισμένη ή καινούρια; Μόλις έχεις νέα ενημέρωσε και βάλε και καμιά φωτογραφία μόλις μπορέσεις!
Capre Diem
Memento morti

jokey

Ολόσωμη ή μόνο το τελικό??
Για ολόσωμη μου φαίνεται πολύ καλή τιμή.Και για τελικό είναι φτηνή πλάκα πλάκα
ʼλλωστε στα CB η εξάτμιση είναι ολόσωμη
ΒΡΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΜΜΜΜΜΜΜ

eteroklitos

ti einai to olosomo kai ti to teliko?? egw milaw gia ton "teneke" apo ekei pou bidwnoun ta alen kai meta (oxi oi "4 swlines pou enonwntai se enan, to ypoloipo). xanapiga sto mastora kai mou eipe oti einai apo cb-1. tha tairiazei?? episis apo ekei pou tha to parw den einai mastoras, antallaktika poulaei kai tha prepei na to paw se allo mastora na mou to perasei. poso peripou pane ta perastika??? ayta pros to paron
born naked, ride naked
(and the brains at the kaggela naoum)

jokey

ʼρα δεν παίρνεις μαμά εξάτμιση γιατί και στο CB1 που έχω είναι ολόσωμη η αυθεντική,δηλαδή ξεκινάει από μπροστά από την κεφαλή μέχρι πίσω το καζανάκι(τελικό) και εκεί που λες για αλενόβιδες εχει κόλληση.ʼρα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε κόψει τον σωλήνα και έβαλε μια aftermarket(τελικό,καζανάκι)
Τώρα για το πόσο θα σου πάρει ο μάστορας αυτό είναι θέμα της δουλειάς που θα κάνει, γιατί αν αρχίζει και κάνει πατέντες και κολλήσεις θα σου πάρει λεφτά.Αν βγάλει την παλιά και βάλει την καινούργια θα σου πάρει λίγα και βασικά σε αυτήν την περίπτωση μπορείς να το κάνεις και μόνος σου
Οι διαφορές στα μοτέρ CB1 και superfour είναι η θέση των καρμπυρατερ (νομίζω και ο εκκεντροφόρος)και το σουλούπι που το κάνει πιο επιθετικό οπότε μην ανησυχείς για το αν ταιριάζει η όχι.Το ίδιο μοτερ είναι με τα ίδια κυβικά
Απλά σου ξαναλέω οτι δεν σου δίνει την μαμά εξάτμιση εκτός και αν την έκοψε και σου δίνει το τελικό μόνο
ΒΡΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΜΜΜΜΜΜΜ

freethan

Καλημέρα,
@eteroklitos : αν θες αυθεντικό τελικό Honda [απο Version S] , πουλάω ένα που έχω αγοράσει σε -καλή κατάσταση- για 100 Ευρώ.
Το πουλάω γιατί είναι μανούρα να το τοποθετήσω στην δικιά μου τελικά.
Έχει τοποθετηθεί Remus slip-on, και θέλει ιστορία για να ξαναβάλω μαμίσιο.

Ανεβάζω το βράδυ photos και το βλέπεις.  8)  :beerchug:

freethan

Το "Ανεβάζω το βράδυ photos " έγινε 3 μέρες μετά λόγω φόρτου  :)


















eteroklitos

Οι βιδες στην 6η και την 9η φοτο που β ιδωνουν?? γιατι η δικη μου εξατμιση δεν εχει τετοια τζιβιτζιλικια. μηπως δε μπαινει?? καλου κακου δειτε κατι φοτο και πειτε μου
born naked, ride naked
(and the brains at the kaggela naoum)

akaposto

Παράθεση από: eteroklitos στις Φεβρουαρίου 26, 2009, 05:01:53 ΠΜ
Οι βιδες στην 6η και την 9η φοτο που β ιδωνουν?? γιατι η δικη μου εξατμιση δεν εχει τετοια τζιβιτζιλικια. μηπως δε μπαινει?? καλου κακου δειτε κατι φοτο και πειτε μου


Η εξάτμηση πατάει σε ένα τριγωνάκι με τρείς τρύπες για τις βίδες.
Αυτή η εξάτμηση βιδώνεται δηλαδή πάνω στο λαιμό.
Η δική σου,αυτή που έχει τώρα είναι slip on.Δηλαδή μπαίνει χωνευτός ο λαιμός.

Ποιό cb έχεις;
Αν είχε τέτοιο,το έκοψαν για να μπει η slip on.

Αν η προτεραιότητα σου είναι η ησυχία,η μαμά εξάτμηση είναι μονόδρομος.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

freethan

[Edit : με πρόλαβε ο Akaposto  :beerchug:]

Καλημέρα, την έπαθες όπως και με μένα.

Όπως τα βλέπω τα πράγματα θέλεις και την μαμά άκρη της εξάτμισης που βιδώνει πάνω στο τελικό ...
Δεν ξέρω πόσο κάνει να σου φτιάξουν ένα "καπέλο" που θα θηκώνει στο τέλος της εξάτμισης και μετά θα βιδώνεις το τελικό πάνω του, αν αξίζει, και αν τελικά είναι καλύτερο να βάλεις νέα aftermarket εξάτμιση παρά μαμά.

Βασικά δεν πρόσεξα και τι μοντέλο είναι το SF σου. Γιατί τα ΒIG-1 , και τα άλλα μέχρι το Version R έχουν διαφορετική εξάτμιση και διαφορετικό τελικό.
Version R + S άλλη εξάτμιση. Όταν λέω εξάτμιση εννοώ όλο το σύστημα απο τους λαιμούς μέχρι και το τελικό.

Ίσως τα παιδιά εδώ να σου πουν κάποια γνώμη, ή καλύτερα κάποιος εξατμισάς ...  :scratchchin: ::)

ANESTIS

Καλησπερα και απο μενα....
Σχετικά με το θέμα δν ξέρω και πολλά γιατι αμα δεις στο προφίλ μου δν ασχολούμαι και πολυ καιρό με μεγάλες μηχανές...
Εγώ πάντος επειδή ειχα σκασμένο τελικό και έπρεπε να αλλαχτεί όπως και δίποτε αφου τα μίλησα με κάποιους ψαγμένους μαστόρους κατέλιξα σε τελικό απο yamaxa xjr 1300.

Ξερω οτι ακούγεται λιγο κουλό αλλα το μοτέρ δουλευει τέλεια σε όλο το εύρος στροφών, μου εχει δώσει κάτι παραπάνω στα ψιλά, δν ακούγεται καθόλου και δειχνει και πανέμορφο πανω στην καλή μου....

Επειδή το τελικό δν συνδέεται με μούφα στο τελικό αλλα μπένει το ενα μες στο άλλο... ολη η δουλεία μαζι με τελικό και περαστικά μου βγήκε 300ευρο...
πιστεύω οτι αξίζει...

ελπίζω να βοήθησα...