Σφαιρικός κινητηρας.......

Ξεκίνησε από egm, Απριλίου 05, 2008, 01:59:26 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

egm

Ακομα προσπαθω να καταλάβω τι ειναι αυτό που ειδα...
Υπάρχει τετοιο πράγμα στην πιάτσα και εμείς  είμαστε ακομα στο χερογλύκανο......
http://kugelmotor.peraves.ch/index_en.htm
Δεστε το και καλού κακού έχετε και μια βότκα προχειρη. Το σόκ ειναι μεγάλο....
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Headmaster

Τι βότκα εδώ θα αρχίσουμε τα ναρκωτικα!!!
Που το ψάρεψες αυτό? :goodboy:

Atanassio

Περί κυκλικού (rotary) ξέραμε μέχρι τώρα τον κινητήρα wankel (RX 7).  Υπάρχει και σφαιρικός?????????
.....................Έλα στον τόπο σου!!!  :abeye-popping:

Enigma

Ενδιαφερον ... ακουγεται ...αραγε πως να δουλευει? πολυ καλο ως ιδεα και ως αυτα που υποσχεται !!!!

Headmaster

Ναι αλλά στην τελίκη λέει η παροιμία οπού ακούσ πολλά κεράσια κρατα μικρό καλάθι
Αν δε πουλήθει η πατέντα σε μεγάλη εταιρία δε προκειται ποτέ να προωθηθεί καταλλήλως απλώς θα μπεί σα ιδέα σε ένα ντουλάπι μέχρι να κριθεί από κάποιο κεφάλι επικερδής  :absad:

Enigma

θα την αγωρασει καμοια Γιαπωνεζικη μην σκας .....ΣΤο τελος της σελιδας εχει τελικα ενα βιντεακι που δειχνει την αρχη λειτουργιας του και θα ελεγα οτι ειναι εξυπνη ....δεν νομιζω ομως να μπορει να εφαρμοστει σε μεγαλης ιπποδυναμης μοτερ!!!

egm

Καταρχήν η εταιρεία την τοποθετεί ήδη σε κάτι πράγματα που μοιάζουν με αεροπλανάκια χωρίς φτερά. Δεν ειναι και οτι το καλύτερο απο θέμα σχεδιασμου βέβαια, αλλά στην Ελβετία που είδα τις φωτό, έχουν αρκετοι.
Τωρα σε οτι αφορά την μηχανή αυτή, συμμερίζομαι την άποψη του ενίγμα, αλλά απο την άλλη, υπάρχουν πάρα πολλές εφαρμογές σήμερα που απαιτούν κίνηση απο μηχανή , πχ γεννήτριες ηλεκτρικου ρεύματος,
ή αντλίες μεγάλων υδραυλικών συστημάτων, οπου η ηλετροκίνηση δεν ειναι εφικτή.
Δεν ξέρω κατα πόσο το οτι καίει βενζίνη μπορεί να ειναι ανασταλτικος παράγοντας. βέβαια
το κυριότερο ειναι τι θελουν να κανουν αυτοί ετσι? Παντως και πριν λιγα χρόνια στην Αυστραλία
ένας τυπος ειχε φτιάξει μια περιστροφική σαν βάνκελ ας πούμε, αλλά με δυό δακτυλίους,
εκ των οποίων ο εσωτερικός ήταν ο ρότορας και στον εξωτερικό ειχε περιμετρικά 5 μπουζι.
Και απο οτι λεγανε τοτε, το μοτορι ανέβαζε στροφές αεροπλανικά, και κοφτη ειχε κάπου στις 19.000.
Αν, το ξαναλέω ΑΝ θυμαμαι καλά. Και το γαμωτο ειναι οτι δεν θυμαμαι πως τον λεγανε. Το εχω ψάξει
αλλά στα τυφλά δεν ειχα αποτελέσματα.
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

jimis

Καλη η ιδεα. Ομως μου φαινεται οτι θα εχει πολλες τριβες αυτος ο κινητηρας, και ισως καιει και πολλα λαδια.
Το συστημα με τις κεραμικες μπιλιες που δουλευουν μεσα σε οδηγους δε μου ενθουσιασε.