Κατανάλωση...

Ξεκίνησε από eteroklitos, Απριλίου 20, 2009, 03:34:45 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

SAC

Έκανα την πρώτη μου μέτρηση κατανάλωσης, η οποία έδειξε τα εξής: με 20 ευρώ έβαλα 11,80 lt. shell και έβγαλα οριακότατα 210 χλμ. με οδήγηση 100% μέσα στην Αθήνα (Συγγρού, κέντρο, Κηφισίας) και μέγιστη ταχύτητα -όπου είχα τη δυνατότητα- τα 120 km/h.
ʼρα (με απλή μέθοδο των τριών) προκύπτει κατανάλωση 0,06 lt. / χλμ. (την οποία βρίσκω απόλυτα ρεαλιστική για μοτοσυκλετα 15+ ετών με βάρος μαζί με τον αναβάτη 250 κιλά)...
Πως σας φάινεται;;;

JAS

μια χαρα! εγω το εχω ξαναπει..... αμα ειναι σε καλη κατασταση βλεπει κοντα στα 300 χλμ με ενα ρεζερβουαρ

J053F

Παράθεση από: JAS στις Απριλίου 03, 2013, 06:41:17 ΜΜ
μια χαρα! εγω το εχω ξαναπει..... αμα ειναι σε καλη κατασταση βλεπει κοντα στα 300 χλμ με ενα ρεζερβουαρ


Δε ξέρω αν έχει να κάνει με την κατάστασή της ή και το δεξί χέρι μας, αλλά επιβεβαιώνω το νούμερο.
Με κάθε πλήρες γέμισμα βλέπω πάνω από 300 Km (σε εξαιρετική περίπτωση έχω δει και 350 όπως έχω ξαναγράψει εδώ μέσα, πάντα χωρίς ρεζέρβα)
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

SAC

Με τα νοούμερα που μέτρησα, προκύπτει κατανάλωση 6lt./100km.
Not bad at all...
:yelrotflmao:

hondacrxvtec

HONDA CB PB1
AKRAPOVIC teliko
K&N filtro
rythmismena carbs prin 6k xiliometra
anavaths 92kila gymnos
lastixa PIRELLI DIABLO ROSSO
6h taxythta sths 7.000rpm 115km/h
pws ginetai na paw patra(223) me 160 stathera k na mhn mpainw kan rezerva???

itom32

Παράθεση από: J053F στις Απριλίου 03, 2013, 07:12:31 ΜΜ
Παράθεση από: JAS στις Απριλίου 03, 2013, 06:41:17 ΜΜ
μια χαρα! εγω το εχω ξαναπει..... αμα ειναι σε καλη κατασταση βλεπει κοντα στα 300 χλμ με ενα ρεζερβουαρ
Δε ξέρω αν έχει να κάνει με την κατάστασή της ή και το δεξί χέρι μας, αλλά επιβεβαιώνω το νούμερο.
Με κάθε πλήρες γέμισμα βλέπω πάνω από 300 Km (σε εξαιρετική περίπτωση έχω δει και 350 όπως έχω ξαναγράψει εδώ μέσα, πάντα χωρίς ρεζέρβα)
Mέλος ξένου σαιτ για sf αναφέρει οτι επειδή χρησιμοποιεί την μοτο σαν μεταφορέας και την ήθελε οικονομικότερη,αλλάξε το πίσω γρανάζι σε pb1 απο 42 δόντια σε 40 κερδίζοντας +50 χιλιόμετρα σε κάθε γέμισμα ρεζερβουάρ.Παίζει και τέτοιου είδους σενάριο. :scratchchin:

J053F

Παράθεση από: itom32 στις Ιουνίου 28, 2013, 07:35:29 ΠΜ
Παράθεση από: J053F στις Απριλίου 03, 2013, 07:12:31 ΜΜ
Παράθεση από: JAS στις Απριλίου 03, 2013, 06:41:17 ΜΜ
μια χαρα! εγω το εχω ξαναπει..... αμα ειναι σε καλη κατασταση βλεπει κοντα στα 300 χλμ με ενα ρεζερβουαρ
Δε ξέρω αν έχει να κάνει με την κατάστασή της ή και το δεξί χέρι μας, αλλά επιβεβαιώνω το νούμερο.
Με κάθε πλήρες γέμισμα βλέπω πάνω από 300 Km (σε εξαιρετική περίπτωση έχω δει και 350 όπως έχω ξαναγράψει εδώ μέσα, πάντα χωρίς ρεζέρβα)
Mέλος ξένου σαιτ για sf αναφέρει οτι επειδή χρησιμοποιεί την μοτο σαν μεταφορέας και την ήθελε οικονομικότερη,αλλάξε το πίσω γρανάζι σε pb1 απο 42 δόντια σε 40 κερδίζοντας +50 χιλιόμετρα σε κάθε γέμισμα ρεζερβουάρ.Παίζει και τέτοιου είδους σενάριο. :scratchchin:

Δε γνωρίζω αν ο προηγούμενος ή οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες της έχουν κάνει κάποια τέτοια τροποποίηση. Αν ήταν όμως έτσι, θα έπρεπε η 6η μου να είναι τόσο μακριά που δε θα τη "σήκωνε" σε κίνηση μέσα στη πόλη με χαμηλές ταχύτητες κίνησης στο φάσμα των 1.5-3 Krpm που συχνά κινούμαι. Επιπλέον, σε "ανοίγματα" με 6η, δεν έχω δει τίποτα "τρελλά" νούμερα ως αποτέλεσμα άλλου γραναζώματος.

Όπως και να έχει, με συντηρητική οδήγηση τα 300 km τα έχω σχεδόν πάντα με ένα γέμισμα, χωρίς ρεζέρβα, ενώ πρόσφατα, είδα 380 (!)
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

Headmaster

Τι σκατα ιστιο με πανι του εχεις βαλει  και βλεπεις τετοια νουμερα!!!

wolfi

Παράθεση από: headmaster στις Ιουνίου 29, 2013, 06:24:10 ΜΜ
Τι σκατα ιστιο με πανι του εχεις βαλει  και βλεπεις τετοια νουμερα!!!


Ελα μου ντε  :scratchchin: :scratchchin:
Μήπως .....μήπως λεω το κοντέρ δεν μας τα λεει καλά???????????? :scratchchin: :scratchchin:
 

ANESTIS

Παράθεση από: J053F στις Ιουνίου 29, 2013, 12:53:53 ΜΜ
Όπως και να έχει, με συντηρητική οδήγηση τα 300 km τα έχω σχεδόν πάντα με ένα γέμισμα, χωρίς ρεζέρβα, ενώ πρόσφατα, είδα 380 (!)

Ρε κουμπάρε για κάνε μια μετάφραση το πως το εννοείς το συντηρηρική οδήγηση γιατί εγώ με δούλεμα μέχρι 5000σαλ στην πόλη μέσα ή με σταθερά 120km/h σε ταξίδι οπου μιλάμε για δούλεμα στις μεσαίες στροφές αν δω 240 km στο τεπόζιτο πριν γυρίσω ρεζερβα είμαι ευτυχισμένος κ υποτίθεται οτι έχω βάλει κ μικρότερα ζιγκλέρ στα καρμπς μου... κ εσύ μου μιλάς για 60km μεγαλύτερη αυτονομία... μν αναφέρω δε για τα 380 που μου λές στο τεπόζιτο...   :scratchchin:

J053F

Κύριοι, κι εγώ με βάση τη λογική και τα περισσότερα που έχω διαβάσει εδώ μέσα, αλλά και σε fora του εξωτερικού, "εντυπωσιάζομαι" με τα νούμερα της κατανάλωσης που έχω.

Σίγουρα τα όργανα της μηχανής μου είναι τα γνήσια της Honda.
Δεν έχω κάνει άμεση σύγκριση με άλλο SuperFour αλλά με διαφορετική μοτοσυκλέτα, τουλάχιστον σε ότι αφορά στο ταχύμετρο, δεν έχω διαπιστώσει αποκλίσεις.

Πραγματικά όμως, τα "περίεργα" νούμερα που έχω κατά καιρούς αναφέρει είναι αποτέλεσμα πραγματικά συντηρητικής οδήγησης με ότι αυτό συνεπάγεται για κίνηση μέσα σε πόλη (σταθερό όσο γίνεται γκάζι, μεγαλύτερη δυνατή σχέση στο κιβώτιο, απλά ρολλάρισμα όταν δεν έχει νόημα να δίνω γκάζι). Φυσικά σε πιο "ζόρικη" οδήγηση και όσο ανεβαίνουν τα Kms/h η κατανάλωση ανεβαίνει στα ύψη, οπότε έχω δει και μόλις 240 Km στα 15 λίτρα καυσίμου).

Ενδεχομένως η μηχανή μου να έχει κινητήρα σε αρκετά καλή για τα δεδομένα της ηλικίας της κατάσταση, να είναι καλή η ρύθμιση σε περιφερειακά, και με όλα αυτά να έχω την κατανάλωση που έχω.

Σε κάθε περίπτωση, κατά το γέμισμα, βλέπω ότι έχοντας γράψει τα παραπάνω χιλιόμετρα "full"άρω με 14 - 15 λίτρα (που είναι και το λογικό για όχι χρήση ρεζέρβας).
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

superfour

Είναι γεγονός ότι ο κάθε άνθρωπος περιγράφει τα πράγματα σύμφωνα με τις εμπειρίες του και τα βιώματά του. Εγώ προσωπικά είμαι από αυτούς που με stock F2S και καθαρά καρμπυρατέρ, φίλτρο και καινούργια μπουζί, μου έβγαζε το μηχανάκι 220km στο γύρισμα ρεζέρβας, μέσα στην πόλη. Μία φορά όμως που πήγα διακοπές στην Μήλο, με δεύτερο άτομο, μου έβγαλε όντως γύρω στα 350km, ίσως και παραπάνω. Ήταν δε τόσο μεγάλη η έκπληξή μου που το έβλεπα να συνεχίζει να γράφει και να μην γυρίζω ρεζέρβα, που σε κάποιθα φάση κόντευα να πείσω τον εαυτό μου ότι είχα βάλει βενζίνη κάπου στην Μήλο και δεν το θυμόμουν...

Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πω είναι ότι αυτό που περιγράφει ο φίλος J053F ως "συντηρητική οδήγηση μέχρι 3500rpm" είναι κάτι που εγώ ονομάζω "ανύπαρκτη οδήγηση" ή "αφού είναι να κινούμαι σε τέτοιυς ρυθμούς, καλύτερα να πάρω ένα παπί, να μην πληρώνω και τα τέλη κυκλοφορίας". Προσοχή: Σε καμία περίπτωση δεν προσπαθώ να τον κρίνω για αυτό που αναφέρει - περί ορέξεως ουδείς λόγος και ο κάθε ένας κάνει ό,τι γουστάρει, όπως του γουστάρει. Όμως, όταν έχουμε ένα μηχανάκι με κόκκινο στις 12500rpm, δεν είναι αντιπροσωπευτικό της κατανάλωσής του η λειτουργία του στις 3000rpm.

Παρεμπιπτόντως, εδώ και κάτι μήνες κάνω με το μηχανάκι 60km την ημέρα, μόνο στην Εθνική οδό. Πηγαίνω ευλαβικά με όχι πάνω από 7000rpm (~115km/h με 15/43 ή 44 γρανάζια) και μου βγάζει περίπου 260km μέχρι το γύρισμα.

Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ από τον J053F και να καταλάβει ότι δεν εννοώ κάτι κακό για τα γραφόμενά του.

stel89s

Λοιπόν για να το πιάσουμε λίγο με νούμερα.... 15/380*100=3,95λτ./100 χλμ. η 15/300*100=5 λτ./100 χλμ....  Πιστεύω πως ενα πολυ καλοδιατηρημένο φουρακι τα εχει αυτα τα νουμερα. Οχι οτι το 3,95λτ./100 χλμ το εχω πιασει. Φυσικα με μαμα ρυθμίσεις, ρυθμισμένες σωστα βαλβίδες, μαμα φιλτρο, μαμα εξάτμιση, καινούργια κόλλαρα εισαγωγής, λαστιχα στις διαστασεις που λεει η μαμα οπως και γραναζωμα. Και φυσικα χερι πούπουλο.... μπορει να χει κ αλλα, που δε τα γνωρίζω. Ολα αυτα ειναι παράγοντες που επηρεάζουν σοβαρα την κατανάλωση. Τα περισσότερα Cb εδω μεσα, ολο και καποια ''καγκουρια'' εχουν γ αυτο και βλεπουμε τοσο διαφορετικα νουμερα... (Βαζω και μενα μεσα) :goodboy:Κυριε Γιαννη για το κοντεμα του γραναζωματος κατι τετοιο ισχυει αλλα οχι και +50 ειναι αρκετα υπερβολικο.

pavlidisc

Οι δικές μου δύο πρώτες καταναλώσεις:



80% των χιλιομέτρων εντός πόλης και 20% περιφερειακό με 100χλμ περίπου και max 7000στρ/min.
Χρήστος

itom32

Στέλιο συγκεκριμενα εγω είμαι στα 250 + - ? χιλιομετρα χωρις Ρεζερβα.Πιο αναλυτικα ας πουμε στην πανελλήνια γεμισα ρεζερβουαρ στην Κ.Γκατζεα πηγαμε βολτα Τσαγκαράδα,γυρισαμε και την αλλη μέρα με εβγαλε Θεσσαλονίκη χωρις να γυρισω ρεζερβα.
Για το γρανάζωμα μετεφερα οτι διάβασα εδω: http://400greybike.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=30936&sid=84e7a4e9eb4f8f3a25ee91d70976d9d0