Κατανάλωση - Ζιγκλερ

Ξεκίνησε από desmond, Ιουλίου 01, 2010, 04:37:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dimitris

ποια παρεξηγηση.ολοι το ιδιο χομπι εχουμε και ειναι καλο να ακουμε και να μαθαινουμε.ενταξει οταν λεω 2000-2500 στροφες και ανοιγμα γκαζι με 4 ταχυτητα δεν ειναι μονιμος τροπος οδηγησης.απλα ετυχε μεσα στην πολη καποιες φορες και αντι να κατεβασω εδωσα γκαζι.το ανεφερα γιατι μου εκανε εντυπωση η ελλειψη ροπης που ειπε ο φιλος Γιωργος.αλλαξα και εγω τα ζιγκλερ με μικροτερα και δεν ειχα τετοια ελλειψη ροπης.γενικα ειμαι και εγω ηρεμος οδηγος και ισως μου ταιριαζει ο τροπος που δουλευει τωρα το μοτερ

desmond

Λοιπόν, ας ρίξουμε λίγο φώς στο τούνελ.
Σύμφωνα με το parts fiche, έχουμε:


που σημαίνει ότι το R(F3S) και τα 2 S(F3T και F3V) φοράνε 98άρι ζιγκλέρ και στους 4 κυλίνδρους.
Τα F2R, F2S και F2T φοράνε 100άρι
Το F2V φοράει 95 στους 1 και 4 και 98 στους 2 και 3
και το F2N φοράει τα ίδια νούμερα με το F2V αλλά έχουν διαφορά τα part numbers. Όποιος ξέρει λίγα γιαπωνέζικα μπορεί να μας πεί τη διαφορά. Κανείς? μα γιατί ρε παιδιά;
και το έλεγα ότι δεν πρέπει να τα χάνω τα γιαπωνέζικα μαθήματα  :popcorn:

Klab, ποιό έχεις; μήπως τα 100άρια είναι μαμά και τζάμπα τα πείραξες;

Παρεπιπτόντως να σας πώ ότι μετά το μπουζί μου που βράχηκε και νόμισε το μηχανάκι πως είναι triumf και πήγαινε με 3 κυλίνδρους, φτιάχνοντάς το, πείραξα και τα ρυθμιστήρια-βελόνες στην κάτω πλευρά των carbs που είναι για το ρελαντί και έφτασα κι εγώ στα 9.1/100 κατανάλωση. :o :o
klab εχουμε βαρέσει ρεκόρ έτσι...

Πήγα και ξαναρύθμισα τις βελόνες, με το μετρητή μέσα στην εξάτμιση για να  δώσω τη λιγότερη άκαφτη στην έξοδο και περιμένω να δώ πόσο θα κάψω, πάντως νιώθω να έστρωσε λίγο και η μυρωδιά της άκαφτης αλλά και η λειτουργία. Θα σας πώ όταν ξαναγεμίσω.
Προσπαθώ να ξαναπέσω στα 7-7.5 και μετά ελπίζω το TPS να με κατεβάζει στα 6(όταν κλέψω κάνα περίπτερο και πάω να το αγοράσω) :tongue2:
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

gianis

Παράθεσηπου σημαίνει ότι το R(F3S) και τα 2 S(F3T και F3V) φοράνε 98άρι ζιγκλέρ και στους 4 κυλίνδρους.
Τα F2R, F3S και F3T φοράνε 100άρι
Αφου τα f3s και f3t φορανε 98 γιατι λες μετα οτι φορανε 100αρι ;

desmond

Παράθεση από: gianis στις Νοεμβρίου 14, 2010, 07:58:38 ΜΜ
Παράθεσηπου σημαίνει ότι το R(F3S) και τα 2 S(F3T και F3V) φοράνε 98άρι ζιγκλέρ και στους 4 κυλίνδρους.
Τα F2R, F3S και F3T φοράνε 100άρι
Αφου τα f3s και f3t φορανε 98 γιατι λες μετα οτι φορανε 100αρι ;

Και γιατί παρακαλώ δεν βλέπεις το πινακάκι πιο πάνω και μου τη λές με τη μία;  :goodboy:
τυπογραφικό λαθάκι, το διορθώνω αμέσως, μή βαράς ντε!
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

gianis

ΠαράθεσηΚαι γιατί παρακαλώ δεν βλέπεις το πινακάκι πιο πάνω και μου τη λές με τη μία; 
τυπογραφικό λαθάκι, το διορθώνω αμέσως, μή βαράς ντε!
Δεν σου την λεω ! Απλα δεν καταλαβα.Κατσε να ρωτησω(σκεφτηκα).

klab

Παράθεση από: desmond στις Νοεμβρίου 14, 2010, 07:35:00 ΜΜ

Klab, ποιό έχεις; μήπως τα 100άρια είναι μαμά και τζάμπα τα πείραξες;


Αααα τώρα μάλιστα, ναι τα 100άρια είναι τα μαμά γιατί έχω το F2R, με ξεστράβωσες γιατί νόμιζα ότι έπρεπε να έχω 95-98.
Πάντως την αλλαγή δεν την έκανα για να πάω στα μαμά ζιγκλέρ αλλά για να δω τις διαφορές σε επιδόσεις και κατανάλωση βασικότερα.

Ευχαριστούμε για το ξεστράβωμα  :yoohoo:

desmond

Παράθεση από: gianis στις Νοεμβρίου 14, 2010, 08:39:34 ΜΜ
ΠαράθεσηΚαι γιατί παρακαλώ δεν βλέπεις το πινακάκι πιο πάνω και μου τη λές με τη μία; 
τυπογραφικό λαθάκι, το διορθώνω αμέσως, μή βαράς ντε!
Δεν σου την λεω ! Απλα δεν καταλαβα.Κατσε να ρωτησω(σκεφτηκα).
Δεν πιστεύω να παρεξηγήθηκες, δεν είχα τέτοια πρόθεση.(ούτε κι εγώ παρεξηγήθηκα, πλάκα κάνω)
και καλά έκανες που το επισήμανες για να το διορθώσω

klab μάλλον το θέμα με την κατανάλωσή μας δεν είναι τα ζιγκλερ.Αυτό τουλάχιστον πιστεύω πλέον. Δεν πιστεύω η honda να το έχει αφήσει στην τύχη και να το βρήκε κάποιος μάστορας αργότερα, οπότε κι εγώ που είχα στο μυαλό μου να τα τσεκάρω, αν δώ ότι έχει τα μαμά δε θα πειράξω κάτι. Το επόμενο νομίζω είναι να τσεκάρουμε τις βελόνες. Πώς θα γίνει αυτό δεν ξέρω. Μιλάω για το νούμερο 2 στο σχέδιο αλλά στην περιγραφή του έχει μόνο γιαπωνέζικα και δεν έχει αριθμούς   :-\
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

desmond

Λοιπόν έχω 104 χλμ αυτή τη στιγμή με το γεμάτο τεπόζιτο μετά την επαναρύθμιση.
Είναι κάπου στη μέση.  :yoohoo:
Έτσι όπως το βλέπω έχει σίγουρα επιστρέψει στην προηγούμενη κατάσταση που έβγαζε γύρω στα 190 με 1 τεπόζιτο χωρίς ρεζέρβα(για μέσα στην πόλη λέω, με ποικιλία στην οδήγηση)
και έχω και μια ελπίδα ότι έχει διορθωθεί περαιτέρω.
Θα ενημερώσω πού θα γυρίσω ρεζέρβα και κατανάλωση που θα κάνω.
Είμαι αισιόδοξος όμως
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

snipereps

Παράθεση από: itom32 στις Νοεμβρίου 14, 2010, 10:07:49 ΠΜ
Eγω δεν παρεξηγηθηκα .Ή μαλλον για ενα παρεξηγηθηκα,που "εδωσες"την γυναικα σου.Μου αρεσει το bugster σου,και το κουρσαρικο μαυρο του r σου.Οχι ρε συ δε λεω να μη γκαζωνεις,αλλα να επιλεγεις πως γκαζωνεις και με πια σχεση.Ενταξει εγω παντα ημουν ησυχος αναβατης και με το Yamaha XJ550, που ειχα αν και τετρακυλινδρο ποτε δεν ειχα προβληματα πατιναρισματος,πυρακιων κλπ επειδη ημουν  :sleep2:.Αφηνα τους φιλους με τα αντιστοιχα JPZ 550 καρχαριακια και σκυλοψαρα να τα ξεσκηζουν,και εγω ειχα + 6με7 χρονια παραπανω λειτουργικη μοτο διοτι οι αλλοι τα σκοτωσαν στις τουμπες,τρακες,ξελυγωματα.Αλλα να δωσεις τον κουρσαρο του ΧΑΝΔΑΚΑ απαραδεκτο.(ΑΚΑ Ηρακλειο δεν εισαι??).Αν ανεβεις κατα πανω κι απο κοντα. :hug:
Υ.Γ:klub τι να κανουμε,ειμαστε μασκαραδες. :hug:Γιατι τιμωρια γραψε ποσες φορες aka??"Tα CB version r ειναι πιο ομορφα απο τα απλα" ;D ;D ;D
χαχαχαχαχα
Ωραιος desmond με τα καρμπυρατερ ελπιζω να τα πουμε και απο κοντα μες την βδομαδα, θα ενημερωσω.

desmond

Λοιπόν guys νεότερα. Είμαι στα 196 χλμ και δεν έχω γυρίσει ρεζέρβα. :yoohoo:
Περιμένω βέβαια από στιγμή σε στιγμή. Είναι πολύ χαμηλά ο δείκτης, σχεδόν πάτο.
Είμαι καλύτερα από ότι ήμουν πρίν το βρεγμένο μπουζί και το τριάρισμα που με οδήγηση πόλης μεταξύ 185-190 γυρνούσα σε ρεζέρβα. Μέγιστο που είχα φτάσει τότε με οδήγηση εκτός ήταν τα 210 με πολλή οικονομία.

Το μηχανάκι δεν μυρίζει πλέον άκαφτη όταν είμαι σε ρελαντί. Δε μπουκώνει από μόνο του στο ρελαντί! :beerchug:
Δεν το έκανα κανένα ξεμπούκωμα σε αυτά τα χιλιόμετρα αλλά το ακούω και το νιώθω να δουλεύει πιο γραμμικά από ότι πρίν. Ναι Γιάννη μου έχει δώσει την εντύπωση ότι έχουν ηρεμήσει εκείνα τα ξεσπάσματα στις 4,5 - 5. Μάλλον όμως δεν έγινε αυτό, απλά δουλεύει καλύτερα στις 3-4 και εξισορροπείται η διαφορά.

Επόμενη φάση είναι να βρώ ένα αστεράτο κατσαβίδι (με ματζαφλέρι στο κέντρο) για να ανοίξω το tps. Έχω σκοπό να το ψεκάσω με σπρέι επαφών και να το ρυθμίσω να μην έχει μπόσικα. thanks point zero για το tip!
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

point zero

Παράθεση από: desmond στις Νοεμβρίου 23, 2010, 01:26:44 ΜΜ

Επόμενη φάση είναι να βρώ ένα αστεράτο κατσαβίδι (με ματζαφλέρι στο κέντρο) για να ανοίξω το tps. Έχω σκοπό να το ψεκάσω με σπρέι επαφών και να το ρυθμίσω να μην έχει μπόσικα. thanks point zero για το tip!

Μην κανεις καμια λαλακια .... το TpS  δεν το πειραζει ποτε κανενας ... θελει μηχανημα  να το ρυθμισεις ...

οταν εργαψα για μποσικα  , δεν ενοουσα οτι μπορεις να τα μαζεψεις καπως ωστε να μην εχει ...

θελει μαστορα ...
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

desmond

Ναι ε?
Οκ λοιπόν θα πάω να το ξεβιδώσω στο μάστορα.
Με τρώει πάντως να δω τι σκ@τ@ έχει μέσα και κάνει 130? ή 60? στο ebay.
Για εσάς που θα βιαστείτε να ρωτήσετε, όχι δεν το βρήκα στο ebay το TPS για το CB.
απλά έχω βρεί για άλλα μηχανάκια
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

klab

Περιττό να πω πως επιστρέφω στα μαμά ζιγκλέρ, παταγώδης αποτυχία και χάσιμο χρημάτων μέχρι ώρας.
Ακόμα και σε ήρεμες καταστάσεις ελάχιστη διαφορά προς τα κάτω και δυστροπία στο μοτέρ.

100άρια μου ξιγκλεράκια έρχεται ο μπαμπάκας από βδομάδα :kiss2:

itom32

Παράθεση από: klab στις Νοεμβρίου 25, 2010, 06:06:06 ΜΜ
Περιττό να πω πως επιστρέφω στα μαμά ζιγκλέρ, παταγώδης αποτυχία και χάσιμο χρημάτων μέχρι ώρας.
Mη μιλας για χασουρα γιατι ειμαι προταθλητης.Συμφωνα με τον πινακα του desmond και αν θυμαμαι καλα εχεις το FIIR,πηραξες το μαμα ζηγκλερωμα.Ενταξει μικρο το κακο.
Αλλα εχω μια ερωτηξη.Ζιγλερ και βελονες του ζιγλερ πανε κιτ ετσι δεν ειναι.Θελω να πω δεν μπορεις να αλλαξεις απο 100 σε 85 πχ και να αφησεις τις ιδιες βελονες?Eσενα σου αλλαξε και βελονες??

point zero

δεν ειναι στανταρ ..σε καποια μοντελα ειναι ενα σωμα  , σε καποια  βγαινουν ξεχωριστα ...
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .