Βελονα-πυραυλακι καρμπυλατερ προβλημα

Ξεκίνησε από Κρις Β, Δεκεμβρίου 13, 2019, 04:20:27 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

TEOS CB SF

Αν όντως βελτιώθηκε με αυτόν τον τρόπο τότε εκτός από πυραυλακια στα καρμπυρατέρ χρειάζεται σίγουρα και ρουμπινετο , όταν λειτουργεί κανονικά το ρουμπινετο και δεν είναι σε λειτουργία το μοτέρ δεν πρέπει να σου κατεβάζει βενζίνη (αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξης του ) υπάρχουν λεπτομέρειες και στο σχετικό ποστ με το ρουμπινετο ..
Οπότε βολεψου έτσι προς το παρόν και μετά ξέρεις τι θα πρέπει να κάνεις .

panosp25

Οπως καταλαβαίνεις ομως αυτο δεν ειναι λύση, αλλα προσωρινό μέτρο μεχρι να δωθεί η λύση.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


TEOS CB SF


Κρις Β

Παιδιά ενημερωτικά τα μπουζι μας από honda αντιπροσωπεία κοστίζουν 8€ το ένα εγώ νόμιζα πως πάνε 10 με 11 € το κομμάτι και μιλάω για τα CR9EH9
V. K.

giannis_t

Και εγώ σήμερα πήρα μπουζακια από τον μακινα για τους Θεσσαλονικείς, πάλι 8 ευρώ και ήταν και χόντα με το ωραίο κόκκινο κουτάκι.
Γιατί όμως πήρες τα ψυχρά? (Τα κανονικά είναι τα cr8eh9)
ʼντε καλοφόρετα !

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

Κρις Β

Και ο Alex μου είναι πει για αυτόν τον κωδικό και ο μηχανικός μου;; αλλάζει κάτι όσο αναφορά την καύση του μοτέρ και ειδικά τώρα που έχω θέμα;;
V. K.

Κρις Β

Παιδιά σας ενημερώνω πως άλλαξα τα πυραυλακια με τα γνήσια χοντα και πως τα παλιά ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και τα καρμπς πεντακάθαρα μέσα... Τώρα μένει να δούμε αν θα ξανασυμβεί.. Στο επόμενο θέμα θα αλλάξω και τα μπουζι και βλέπουμε
V. K.

giannis_t

Κοίτα με τα λίγα που έψαξα και κατάλαβα από κρύα σε ζεστά αν πας μπορεί να βαράς πυράκια. Τώρα για το ψυχρά αντί θερμά δεν ξέρω πως θα επιρρεαζει... ίσως να μην κάνει τόσο καλή καύση (ειδικά με κρύο καιρό) ;
Σε εμάς η χόντα δίνει και τα 9 σαν κρύα και αν θυμάμαι καλά αυτά συστήνονται αν οδηγάς μόνιμα σε ψηλές στροφές το μοτέρ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

panosp25

Το "θερμό" η "ψυχρό" μπουζί, έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα μεταδίδεται η θερμοκρασία από το μπουζί στην κεφαλή κι οχι τόσο με τον καιρό. Ενα ακόμα χαρακτηριστικό είναι η θερμοκρασία αυτοκαθαρισμου. Δεν ξέρω γιατι ο μηχανικός σου επέλεξε αυτά. Τώρα για πρόβλημα, ΙΣΩΣ (το τονίζω), να σου καπνίζουν αν δεν το δουλεύεις ψηλά, η για αρκετό χρόνο.

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

  ??? Αυτός ο έρμος ο Alex 400 [ από όσο τον ξέρω ...] πάντα λέει και γράφει όσο αφορά τα μπουζί CR 8 EH9 .[Αυτά φοράει και ο ίδιος ..] Ακόμα και σε μια πρόσφατη συζήτηση με τον ΙΤΟΜ  , πάλι τα ίδια έλεγε από όσο ξέρω ... :o  Επίσης έχει πει ότι τα CR 9 EH9 είναι τα εναλλάξειμα  από τη HONDA  για συνεχή χρήση στα κόκκινα σε συνδυασμό με υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος . Πριν  καμιά 20αρια μέρες που ζήτησε η Σαλβάνου στο fb κωδικό για μπουζιά πάλι τα CR8EH9 έγραψε και διόρθωσε και τους άλλους ... :P Αυτός ο Alex 400 θα μας τρελάνει [μάλλον είναι διχασμένη προσωπικότητα ]  ;D ;D ;D .                 

TEOS CB SF

Όπως είχε γράψει και ένας παλιός ο Athanasio ((κάπου στο 2013)) Οι θερμοκρασία περιβάλοντος δεν έχει ουσιαστηκα καμία συνέπεια στην ίδια την θερμοκρασία του μπουζί αλλά στην αναλογία μείγματος αέρα/βενζίνης.  Όσο πιο ψυχρός είναι ο αέρας τόσο πιο πυκνός είναι με αποτέλεσμα το μείγμα να φτωχαίνει σε βενζίνη.  Σαν συνέπεια έχουμε την αύξηση θερμοκρασίας λειτουργίας του κινητήρα (νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να αναλύσουμε το γιατί?).  Έτσι θα χρειαζόμασταν
ή ψυχρότερο μπουζί ώστε να μην ανεβάζουν θερμοκρασία δημιουργώντας φαινόμενα προανάφλεξης και υπερθέρμανσης
ή αλλαγή στη ρύθμιση των καρμπυρατέρ για να πετύχουμε πλουσιότερο μείγμα

Οι κατασκευαστές κινητήρων πραγματοποιούν μεγάλες έρευνες για να καταλήξουν στο ποιας θερμοκρασίας μπουζί ταιριάζει στα χαρακτηριστικά της λειτουργίας του κινητήρα και κανονικά οι οποιεσδήποτε θερμοκρασίες περιβάλοντος με τις οποιεσδήποτε αποκλίσεις βρίσκονται μέσα στα όρια των ανοχών θερμοκρασίας των μπουζί καθώς αυτά διαθέτουν ένα εύρος 300°C
Όμως με την φθορά της χρήσης ή και το tuning οι συνθήκες και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα αλλάζουν.  Το αποτέλεσμα είναι από εκεί που ένα μπουζί που θεωρητικά εχει επιλεγεί γιατί βρίσκεται κοντά στο μέσο αυτού του εύρους τελικά να πλησιάζει κοντά στα άκρα του (εύρους) κι έτσι σε μια σημαντική απόκλιση των συνθηκών περιβάλοντος να τα υπερβαίνει.

Αν για κάποιον λόγο έχουμε επιλέξει να αλλάξουμε τις εργοστασιακές ρυθμίσεις του κινητήρα (αύξηση απόδοσης) ή έχουμε παραμελήσει να τον ρυθμίσουμε μετά από χρόνια χρήσης άρα και φθοράς, ηθελιμένα (στην πρώτη περίπτωση) ή μη (στην δεύτερη) του επιτρέπουμε να δουλεύει κοντά σε αυτά τα άκρα.

Κρις Β

Alex σορρυ έχεις δίκιο ρε συ απλά εγώ έχω κολλήσει ότι είναι τα cr9 θα τα αλλάξω δεν είναι θεμα
V. K.

Alex400

ΚΡΙΣ ΜΗΝ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ . Από ότι βλέπεις πιό πάνω , στο κείμενο του Θεόφιλου θα δουλέψουν καλύτερα .   

Κρις Β

Αλέξ από ότι καταλαβαίνω τα cr8 είναι πιο θερμά και είναι για νορμάλ στροφές μοτέρ ενώ τα cr9 για υψηλές τα λέω σωστά;; αν ναι εγώ δεν το τρέχω οπότε θα χρειστει αλλαγη
V. K.

Alex400

Τα λες σωστά  είναι για περιπτώσεις που έχουμε ποιο ελεύθερο φίλτρο αέρα , που έχουμε κάνει επεμβάσεις στον κινητήρα και στο χρονισμό ,όταν η οδήγηση μας είναι συνεχώς στα ''κόκκινα ''και σε οποιαδήποτε αιτία αυξάνει την θερμοκρασία του κινητήρα . ΜΗΝ φαντάζεσαι ότι έχουν μεγάλες διαφορές  , σε κάποιες περιπτώσεις θα έχουμε αυταναφλέξεις [πειράκια] , σε κάποιες ελαφρά κομπιάσματα στο γκάζι . ΠΑΝΤΑ προσπαθούμε να είμαστε στη χρυσή τομή [στη μέση] στις ρυθμίσεις . ΝΑΙ στο επίπεδο της θάλασσας ο αέρας το χειμώνα είναι ποιο πυκνός , μόλις πιάσουμε τα 400-600 μέτρα στη βόλτα στο βουνό τι γίνεται ;  :)