Απελπισια....ρεταρει μονο στα χαμηλα

Ξεκίνησε από Yanniskatz, Ιουνίου 05, 2019, 09:05:38 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Yanniskatz

Κιριοι καλησπερα σας,φερστ οφ ολ συγχαρητήρια  σε ολα τα παιδια της ομαδας για το φόρουμ!!Ο χρονος που εχει δαπανηθεί οπως και η αγαπη για το cb  κανει μπαμ.
Μετα απο αρκετο διαβασμα,αν και με δισταγμό τολμω να πο οτι εκανα καποια πραγματα (τακακια,αλλαγη παραφλου) με επιτυχία.τελοσπαντον αυτα θα τα γραψω αναλυτικά σε αλλο θεμα.
Η μεγααλη μου περιπετεια ξεκιναει οταν πηγα το μηχανακι σε μαστορα για καθαρισμο καρμπ.Μου ειπε οτι ηταν τρύπιες  3 απο τις 4 μεμβρανες και τις αλλαξε ολες.Εκτοτε 3 βδομαδες μετα δεν το εχω παρει ακομα γιατι στα χαμηλά ρεταρει ενω στα ψηλά δουλευει ρολοι,και ψαχνει να βρει τι εχει...Ενω προχτες μου ειπε οτι φταιει το φιλτρο(φοραει ενα ΚΝ)σημερα μου ειπε οτι θέλει να αλλαξει ζιγκλερ γιατι φοραει σε ολα τα καρμπ το ιδιο ενω κανονικα οι δυο εξωτερικοί κυλινδροι φορανε πιο μεγαλο νουμερο.Επειδει εχω φρικαρει με το μάστορα αν γνωριζει καποιος για το θεμα οποιαδιποτε βοηθεια δέκτη :) Ευχαριστω προκαταβολικα για ολες τις απαντήσεις

itom32

Σύμφωνα με το troubleshooting του service manual εσύ ή ο μηχανικός σου πρέπει να κάνετε τους ελέγχους που φαίνονται στην παρακάτω φώτο.Σιγουρέψου για το πόσους απο αυτούς έκανε και αν δεν έκανε κάτι ενημέρωσε τον ή αν μπορεις DIY go4it.
Η σελίδα είναι απο το troubleshooting του cb1 το οποίο είναι πολύ κατατοπιστικό.To manual αυτό βρίσκεται εδώ:
https://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=2521.0





panosp25

Καταρχάς πές μας 'η θ'υμισ'ε μας ποιο μοντέλο έχεις για να ξέρουμε αν πρέπει να φοράει άλλο ζιγκλέρ ή όχι.
Επίσης, αν διαβάσεις εδώ: http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5583.0 θα δείς οτι το χαμηλά δεν έχει να κάνει με το ζιγκλέρ, οπότε ας το πάρουμε από την αρχή...

Yanniskatz

Καλησπερα και ευχαρθστω για τις άμεσες  απαντήσεις. Το μοντέλο ειναι fiiis version r.λοιπον σημερα περασα απο εκει νιμιζω μου ειπε φοραει ζιγκλερ 98 και εβαλε 102 κ 105 αλλα μπερδευε χειρότερα οποτε ξανα εβαλε τα παλια και μετα εδεσε το φιλτρο(ΚΝ)με ταινια και το μηχανακι δουλευε λιγο καλύτερα.Ετσι μου πρότεινε να βαλουμε το μαμα και να δουμε.Γενικα παντος εχει αρχισει να με ενοχλει η ιστορια(3 βδομαδες μεσα,σημερα που περασα το γκαζωνε κρυο)....δεν ξερω αν εγω ειμαι περιεργος..

panosp25

Συγγνώμη αν σε στεναχωρήσω και συγχωρέστε με αν φανεί οτι κάνω τον έξυπνο δεν το θέλω αλλά....
Το μηχανάκι σου ρετάριζε στα χαμηλά και σου έβαλε μεγαλύτερο κύριο ζιγκλερ; Να μην σχολιάσω την ταινία στο φίλτρο και τις ξερογκαζιες σε κρύο κινητήρα. Εγώ θα πήγαινα σε άλλον. Γνώμη μου.


ΥΓ. Το versionR (Fiiis) φοράει #98 ζιγκλερ και στα τέσσερα καρμπυρατέρ. (Alex συγγνώμη για το λάθος).
Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

JEPE

Γιάννη πάρτο όσο πιο γρηγορα μπορείς από αυτόν τον μάστορα!ειδικός δεν είμαι αλλά τρεις βδομάδες ότι και βάζεις έπρεπε να το χε βρει(για τα υπόλοιπα δεν το συζητάω καν...)

Στάλθηκε από το Redmi Note 5A Prime μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

Γιάννη με τηλεδιάγνωση  δεν γίνεται δουλειά .....Γράψε μας και πρόσθεσε το στο προφίλ σου από που είσαι [Λάρισα , Θεσσαλονίκη , Αθήνα .....] ώστε να σε κατευθύνουμε σε κάποιο σύντροχο να σε βοηθήσει .           

Yanniskatz

Καλησπερα και παλι σε ολους,ξαναπερασα απο τον μηχανικο;; (δεν ξερω αν του ταιριάζει  αυτος ο χαρακτηρισμός) ειχε βαλει τα μαμα ζιγκλερ και ειχε δεσει ολο το φιλτρο με ταινια και μου ειπε οτι μαλλον φταιει αυτο λογο του οτι ειναι πολυ ελευθερο και εχει παραπανω αερα το μοτερ,και επειδει ηταν πολυ βρώμικα τα καρμπ και το φιλτρο γι αυτο δουλευε μια χαρα πριν του το παω.Βεβαια στη  ερώτηση μου:οκ αλλα οταν αλλαξε ο προηγούμενος το μαμα φιλτρο με ΚΝ που ηταν καινουριο και καθαρο πως δουλευε κανονικα?γιατι αν δουλευε με διακοπές θα ξαναεβαζε το μαμα??
Σε αυτο δεν πηρα απάντηση ποτε!!!
Νομιζω οτι ειναι ανούσιο να καθετε το μηχανακι εκει μιας και δεν υπάρχει ελπιδα,ετσι μετα και τις δικες σας απαντήσεις θα τον παρω τηλ τη Δευτέρα να περασω να το παρω και βλεπουμε.
Φιλε Αλεχ400 απο Αθηνα ειμαι,αγ Δημητριο

apostolos

Καλά ρε συ αδελφέ δεν ξέρω σε ποιον μηχανικό το πηγές αλλά επειδή είμαι Δάφνη και για ένα παλιό πρόβλημα που είχα ρώτησα πολλούς μηχανικούς από ασύρματο μέχρι Αργυρούπολη και από Βύρωνα μεχρι καλλιροης είναι όλοι άσχετοι στείλε μου τηλ να πάμε σε ένα τσακαλακι!!!!!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Harlock

Ένα άλλο παιδι ειχε το ίδιο προβλημα με φιλτρο Dna παντως. (Ηταν και σε καποια φαση να του το αγορασω μιας και
αυτος δεν εβγαζε ακρη). Μετα αρχισε να αλλαζει και εξατμισεις   ;D . . .

Spyros.L

Παράθεση από: Harlock στις Ιουνίου 17, 2019, 03:10:36 ΜΜ
Ένα άλλο παιδι ειχε το ίδιο προβλημα με φιλτρο Dna παντως. (Ηταν και σε καποια φαση να του το αγορασω μιας και
αυτος δεν εβγαζε ακρη). Μετα αρχισε να αλλαζει και εξατμισεις   ;D . . .
Λίγο ετεροχρονισμενα αλλα να προσθέσω οτι το φίλτρο dna δε καθεται πολυ σωστα στο φιλτροκουτι και κυριολεκτικα "χορευει" προς ολες τις κατευθυνσεις και στη βαση εχει κενο γυρω στο 1 εκατοστό. Δεν κουμπωνει ουτε σφηνωνει.
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

Alex400

Ενώ το K&N ειναι ακριβώς και δίνει κατι τις παραπάνω . . .

Harlock

Παράθεση από: Splazz12 στις Νοεμβρίου 02, 2020, 07:52:57 ΜΜ
Παράθεση από: Harlock στις Ιουνίου 17, 2019, 03:10:36 ΜΜ
Ένα άλλο παιδι ειχε το ίδιο προβλημα με φιλτρο Dna παντως. (Ηταν και σε καποια φαση να του το αγορασω μιας και
αυτος δεν εβγαζε ακρη). Μετα αρχισε να αλλαζει και εξατμισεις   ;D . . .
Λίγο ετεροχρονισμενα αλλα να προσθέσω οτι το φίλτρο dna δε καθεται πολυ σωστα στο φιλτροκουτι και κυριολεκτικα "χορευει" προς ολες τις κατευθυνσεις και στη βαση εχει κενο γυρω στο 1 εκατοστό. Δεν κουμπωνει ουτε σφηνωνει.
Μήπως σου λείπει η εισαγωγή στο φιλτροκούτι?

https://www.cmsnl.com/honda-cb400f-super-four-type-ii-1992-n-japan-nc31-100_model50218/duct-aircinlet_17232my9300/#.X6BNfYgzaUk

έχεις τέτοιο;

Spyros.L

Παράθεση από: Harlock στις Νοεμβρίου 02, 2020, 08:19:05 ΜΜ
Παράθεση από: Splazz12 στις Νοεμβρίου 02, 2020, 07:52:57 ΜΜ
Παράθεση από: Harlock στις Ιουνίου 17, 2019, 03:10:36 ΜΜ
Ένα άλλο παιδι ειχε το ίδιο προβλημα με φιλτρο Dna παντως. (Ηταν και σε καποια φαση να του το αγορασω μιας και
αυτος δεν εβγαζε ακρη). Μετα αρχισε να αλλαζει και εξατμισεις   ;D . . .
Λίγο ετεροχρονισμενα αλλα να προσθέσω οτι το φίλτρο dna δε καθεται πολυ σωστα στο φιλτροκουτι και κυριολεκτικα "χορευει" προς ολες τις κατευθυνσεις και στη βαση εχει κενο γυρω στο 1 εκατοστό. Δεν κουμπωνει ουτε σφηνωνει.
Μήπως σου λείπει η εισαγωγή στο φιλτροκούτι?

https://www.cmsnl.com/honda-cb400f-super-four-type-ii-1992-n-japan-nc31-100_model50218/duct-aircinlet_17232my9300/#.X6BNfYgzaUk

έχεις τέτοιο;
Και βεβαια το εχω επανω ρε συ.  Απλα δε καθεται το χειλος του φιλτρου στο χειλος της εισαγωγης που κυκλωσα με κοκκινο.

Εχω σφινωσει προσωρινά ενα κομματι απο γαντι νιτριλιου αλλα δε μαρεσουν τετοιου ειδους τσαπατσουλικες λυσεις.

Εσενα δλδ το dna σου καθεται μπαμ?
Καθε φορα που αναβαλλουμε τη μαχη,
ειναι ωφελος του αντιπαλου.

Harlock

Κανονικα το.πιεζει το καπακι και το σφηνωνει, αν νομιζεις οτι χορευει ακομα, κολλα ενα μεγαλο oring στη κλειστη πλευρα του να το πιέζει λιγο περισσοτερο. Δεν είμαι και σίγουρος πως το βλεπεις εκει μεσα αν πεταει. Εμενα πχ δεν ειχε (επειδη ηταν ζιγκλερωμενη η μηχανη οταν την πηρα). Και το ανακάλυψα πολυ αργοτερα κατα τυχη οταν βοηθούσα εναν αλλο συντροχο με το cb του. Αλλα μετα σιγουρευτικα οτι δουλευει επειδη εκοψε ο αερας και έγινε πολυ πλουσιο το μείγμα, μεχρι που κατεβηκα νουμερο ζιγκλερ και εστρωσε. Γι'αυτό σε ρώτησα

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk