Εξολκεας - περτσιναδορος αλυσίδας κίνησης

Ξεκίνησε από TEOS CB SF, Απριλίου 13, 2018, 10:14:18 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

TEOS CB SF

Ευχαριστώ Doctor .. Για ακόμη μια φορά με καλυψες πλήρως. .. τι να πω είσαι μηχανή αναζήτησης και όχι μόνο ...

panosp25

Ένας κανόνας που ισχύει σε όλες τις αλυσίδες είναι: Η φθορά της μετράται στο μήκος συγκεκριμένου αριθμού κρίκων.
Έτσι λοιπόν και στις αλυσίδες μοτοσυκλετών. Στη φωτό (απόσπασμα από το common manual της HONDA) φαίνονται τα στοιχέια αυτά.
Αν κάποιος έχει στοιχεία από συγκεκριμένες εταιρείες θα βοηθήσει.

TEOS CB SF

Λοιπόν μετά την αλλαγή των αλυσιδογραναζων και αφού όλα έως τώρα πήγαν .διαπιστώνω ότι με έχει κόψει αρκετά σε τελική ταχύτητα όπως και με βελτίωσε αρκετά στην εκκίνηση και γενικότερα στα αρπαγματα ... το θέμα είναι ότι αυτό το περίμενα αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό ... Και επειδή το μηχανάκι το χρησιμοποιώ πιο πολύ σε Εκτός πόλης διαδρομές νομίζω ότι δεν ήταν καλή επιλογή  (φορούσα 15-41 και πήγα σε 15-45 ) πλέον βάση εμπειρίας προτείνω 15-43 νομίζω ότι είναι η ιδανική επιλογή εκτός εαν κάποιος το χρησιμοποιεί μόνο σε πόλη. .. Τώρα μου έχει καρφωθεί η ιδέα να αγοράσω ένα 43 για πίσω πριν γράψει χλμ με τα καινούργια. .. Αλλά ξεμεινα απο ευρα. ... Επίσης στα ανωτέρω θα προσθέσω ότι είμαι 75 κιλά άρα δεν υπάρχει ιδιαίτερο ζόρι στην εκινηση. .. Αυτά για όποιον σκεφτεί για αλλαγή .


TEOS CB SF

Λοιπόν επανέρχομαι στο θέμα .. διότι ο εν λόγο περτσιναδορος εξολκεας  Έχει αδυναμία στο περτσινωμα ... μετα απο 6 φορές στο πρεσαρισμα έχει υποστεί φθορά η οποία όμως κρίνω ότι με κάποιο κόστος επισκευάζεται σε μηχανουργειο και θα γίνει πιο γερό από πριν ... οπότε σε περίπτωση που κάποιος σκέφτεται να προβεί στην παραπάνω αγορά να έχει υπόψη του τα ανωτέρω

panosp25

Μετά από χρήση του συγκεκριμένου εργαλείου για την αλυσίδα μου να πώ κι εγώ τις εντυπώσεις μου. Πολύ καλό εργαλείο παιδιά...μιας χρήσης.  >:( >:( >:(
Εμένα δεν είχε την ίδια τύχη με του Θεόφιλου καθώς ο άξονας για το πριτσίνωμα άνοιξε  από την πρώτη κίολας χρήση. Λόγω του οτι αρνούταν να βγεί μετά από την πρέσσα τον έκοψα. Σε αντίθεση όμως με τη λύση του μηχανουργίου εγώ σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω έναν ζουμπά


με λίγο φτιάξιμο στην άκρη του (δημιουργία καμπύλης για εκχείλωση του πείρου)
Όταν το υλοποιήσω θα ενημερώσω.

TEOS CB SF

Πάνο το θέμα είναι πως θα συγκρατήσει από την πίσω μεριά τον πυρο καθώς θα χτυπάς τον ζουμπα (εάν κατάλαβα αυτό που εννοείς ) .. εγώ πάντως την επόμενη φορά σκέφτομαι σοβαρά την επιλογή του συνδέσμου με ασφάλεια και όχι με περτσινι .. νομίζω 7 € ότι με τον χρέωνε

panosp25

Θεόφιλε εννοώ να κοπεί ο ζουμπάς στην άκρη στο μήκος του πριτσιναδόρου και να τον αντικαταστήσει επειδή είναι σκληρότερο μέταλλο (ένας ζουμπάς καλής ποιότητας).
Καλή λύση φυσικά η ασφάλεια απλά για αλυσίδες πάνω από 520 συνιστάται πρεσσαριστός πείρος.

TEOS CB SF

Σορυ άλλο κατάλαβα .. στον δικό μου έσπασε στο σημείο στο Π εκεί που βιδωνει ο πυρός και πρεσαρει τον πυρο της αλυσίδας .. ο πυρός του περτσιναδορου δεν έπαθε κάτι .. πάντως γενικά εντοπίζω το πρόβλημα στο περτσινομα , το ξεπερτσινωμα είναι πιο εύκολο και ούτως η άλλως γίνεται και με άλλο τρόπο ..Τον δικό μου τον έχει αναλάβει ο ammo 77 για πειραματισμό

panosp25

Ελπίζω στο τέλος να φτιάξουμε ένα  Frankenstein που να δουλεύει τουλάχιστον... :P 8) ;D

Alex400

https://www.youtube.com/watch?v=p4ni_o1BPtQ
Τον καιρό που ειμουν  στις πωλήσεις αναλώσιμων-ανταλλακτικών δούλευα και με τη TSUBAKI ιδιαίτερα ποιοτική εταιρία και τις αλυσίδες τις περτσινώναμε με αυτό τον τρόπο . Φυσικά το εργαλείο της TSUBAKI ήταν ακριβό. :'(             

ammo77

Ο ποίρος τις ασφαλείας της αλυσίδας που είναι πρεσαριστή έχει στο άκρο του πατούρα δλδ μια τρύπα στο κέντρο του με αποτέλεσμα να αδυνατίζει το μέταλλο για να εκχειλώνει ευκολότερα.
Με ένα ζουμπά κατάλληλα διαμορφωμένο θα μπορούσες να περτσινώσεις.
Είναι λύση για καλούς λύτες!
Θα μπορούσαμε να βάλουμε το ζουμπά μέσα από το εργαλείο σαν οδηγό και να κάνεις πολύ πιο εύκολα την δουλειά σου.
Αντί να βιδώνει θα βαράς το ζουμπά.

TEOS CB SF

Αντώνη αυτό που περιγράφεις δεν μπορεί να γίνει στην πράξη ,το έχω δοκιμάσει στο παρελθόν και το θέμα που υπάρχει είναι ότι εάν έχεις τοποθετήσει την αλυσίδα επάνω επειδή από την πίσω πλευρά δεν υπάρχει κόντρα καθώς χτυπάς μετακινούνται όλα προς την φορά του χτυπήματος,,, δεν υπάρχει κόντρα από την αντίθετη πλευρά . Εάν ήταν όλη η αλισιδα εκτός εύκολα θα μπορούσε να γίνει ... Επίσης εάν το έχεις το εργαλείο στο σημείο που είναι το πίσω γρανάζι που είναι πιο σταθερό και χτυπήσεις τον ζουμπα θα υπάρχει κίνδυνος να ψιλοστραβωσει το γρανάζι η ακόμη να προκαλέσει και φθορά στην γρανάζι ΕΡΑ ... υπάρχει βέβαια τρόπος να γίνει το ανωτέρω που περιγράφεις τοποθετώντας κάποιο μοχλό που θα περνούσε από την πίσω πλευρά και θα κοντραριζε σε κάποιο σταθερό σημείο π.χ ένα σίδερο σωλήνα (με μόνωση για να μην γρατσουνισει καμία ζάντα ) ο οποίος θα περνά και θα ακουμπάει σε ένα σταθερό συμπαγές σημείο όπως ένα τοίχο .

panosp25

Η αλήθεια είναι ότι κάπως έτσι πρεσσαρισα τον δεύτερο πείρο. Έδεσα ένα σφυρί πανω σε τσιμέντολιθο και χτυπησα με ζουμπα. Βέβαια με αγχος και αφου μονωσα σχεδον το μθσο μηχανακι.  ??? :-\

giannis_t

Ξεθάβω το θέμα γιατί όπως έψαχνα για τις βαλβίδες το ξαναβρήκα και είδα ότι κακώς δεν έχω απαντήσει σε αυτό εδώ και καιρό.
Ως γνωστόν ακολουθώ την τακτική DIY οπότε και την αλυσίδα ήθελα να την περάσω μόνος μου. Επειδή λένε διάφορα για την αξιοπιστία των κινέζικων εργαλείων, κατέληξα στο παρακάτω Afam Chain Riveting Tool RIV5 το οποίο είναι κάποιας σοβαρής εταιρείας και αρκετά φθηνό. Το συστήνω όχι μόνο γιατί έκανε την δουλεία εύκολα αλλά γιατί έχουν και επεξηγηματικά βίντεο για να την κάνεις και με κάποια σιγουριά.

Ενδεικτικό λινκ: https://www.ebay.com/itm/Afam-Chains-Riveting-Tool-Easy-RIV5-for-Rivets-Motorcycle-Quad-DID-RK-Ek-3d/184202526265?epid=6011049951&hash=item2ae3537e39:g:Y8QAAOSwCglePLwL
Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.

Harlock

Παράθεση από: giannis_t στις Απριλίου 13, 2020, 11:22:25 ΠΜ
Ξεθάβω το θέμα γιατί όπως έψαχνα για τις βαλβίδες το ξαναβρήκα και είδα ότι κακώς δεν έχω απαντήσει σε αυτό εδώ και καιρό.
Ως γνωστόν ακολουθώ την τακτική DIY οπότε και την αλυσίδα ήθελα να την περάσω μόνος μου. Επειδή λένε διάφορα για την αξιοπιστία των κινέζικων εργαλείων, κατέληξα στο παρακάτω Afam Chain Riveting Tool RIV5 το οποίο είναι κάποιας σοβαρής εταιρείας και αρκετά φθηνό. Το συστήνω όχι μόνο γιατί έκανε την δουλεία εύκολα αλλά γιατί έχουν και επεξηγηματικά βίντεο για να την κάνεις και με κάποια σιγουριά.

Ενδεικτικό λινκ: https://www.ebay.com/itm/Afam-Chains-Riveting-Tool-Easy-RIV5-for-Rivets-Motorcycle-Quad-DID-RK-Ek-3d/184202526265?epid=6011049951&hash=item2ae3537e39:g:Y8QAAOSwCglePLwL

Εγώ είχα πάρει ένα απο αλι-αλι και τρις αλι express και μου έβγαλε τη πίστη και στο τέλος έγινε και 10 κομματια το εργαλέιο μιας και διάλυθηκε στα χέρια μου.