Κάγκελα κινητήρα

Ξεκίνησε από panosp25, Σεπτεμβρίου 14, 2018, 09:30:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

panosp25

Καλησπέρα!
Επειδή είμαι σε δίλημμα σκέφτηκα να κάνω μια ερώτηση.

Κάγκελα προστασίας κινητήρα.
Πού είναι προτιμότερο να πιάνουν;
Α) Στον κινητήρα και το πλαίσιο.
Β) Μόο στο πλαίσιο.

Και γιατί.
Όλες οι προτάσεις δεκτές.
Ευχαριστώ!

TEOS CB SF

Καλησπέρα κατά την γνώμη μου στο πλαίσιο .. για τον λόγο ότι μια φθορά στο μοτέρ μπορεί να είναι εκτός και από πιο δαπανηρή έως και μη επισκευάσιμη , ενώ με το πλαίσιο ( κούτσα στραβά ) κάτι μπορεί να γίνει ..Πανό τώρα μου ξαναθυμησες τον πόνο μου ,,,, εδώ και χρόνια ψάχνω κάγκελα ..

Alex400

Θεόφιλε είναι στα σχέδια....Ίδωμεν...Αλλα  αν είναι για σένα αξίζει να καταβάλουμε περισσότερη προσπάθεια.         

panosp25

Θεόφιλε περιμένουμε εξελίξεις....αν και νομίζω οτι η κατασκευή είναι μονόδρομος.
Για να γίνει λοιπόν κουβέντα το δίλημμα μου ξεκίνησε με τη σκέψη οτι τα μανιτάρια πιάνουν στον κινητήρα..... ??? ??? :-\

TEOS CB SF

Καλημέρα .. τα μανιτάρια έχουν το καλό ότι παρόλο που πιάνουν στις πιο πολλές μοτοσυκλέτες πάνω στο μοτέρ κατά την πτώση του υλικό τους απορροφά πολύ ενέργεια καθώς ταυτόχρονα λιώνει  (τρίβετε) έως ένα σημείο .. Σε μια πτώση μέτρια όπου η μηχανή θα πρέπει να τσουλησει πάνω από 2 μέτρα το μανιτάρι θα έχει εξαφανιστεί ....Ο itom  βέβαια έχει φροντίσει να έχει και κάγκελα και μανιτάρια ... Νομίζω ότι η καλύτερη δυνατή λύση θα είναι , Τα κάγκελα στο σημείο που θα ακουμπήσει πρώτο κατά την πτώση να έχουν τοποθετημένο καποιο μανιτάρι .. το οποίο σε μια μικρή πτώση θα γλιτώσει ακόμη και τα κάγκελα από γρατσουνιές και σε μεγαλύτερη πτώση θα φρενάρει κάπως το γλυστριμα της μηχανής ...

panosp25

Καλημερα.
Θεοφιλε νομίζω οτι δεν μπορούσα να εχω πιο τεκμηριωμένη και ολοκληρωμενη άποψη. Στην περίπτωσή μου όμως θέλω να χρησιμοποιήσω μόνο κάγκελα.
Περιμενω κι αλλες προτασεις, γνωμες, αποψεις.

itom32

O Θεόφιλος ξέρει απο πρώτο χέρι,τι είχε συμβεί κατα την δική μου πτώση απο υδρολίσθηση σε κατέβασμα σαμαριού με περίπου 80χλμ  στην Εγνατια οδό.Και έγινε ακριβώς ότι λέει.Το μανιτάρι πολυαμιδίου μετά την αρχική κρούση και το σύρσιμο για 50 περιπου μέτρα,έλιωσε σχεδόν το μισό.Μετά ανέλαβαν τα κάγκελα τα οποία χτύπησαν σε ένα σημείο και έχρηζαν φροντίδας για να επανέλθουν.Ισως κάποιος που βλέπει την "Ρηνουλα"μου θεωρεί υπερβολή το να έχω και μανιταρια και κάγκελα,αλλα εμένα στην συγκεκριμένη στιγμή και συμβάν (ίσως επειδή ήταν αρκετά τα χλμ)νομίζω έσωσαν το  μοτερ παρέα,ο συνδιασμός δλδ μανιτάρια-κάγκελα.

panosp25

Η απορία μου ξεκίνησε ως εξής.
Ο προηγούμενς ιδιοκτήτης του CB έδενε τα κάγκελα στον κινητήρα η πάνω πλευρά και στο σκελετό με απλούς σφιχτήρες η κάτω.
Τώρα που ήρθε η ώρα να ξανατοποθετήσω τα κάγκελα, θεώρησα πιο σωστό να τα τοποθετήσω στο σκελετό, δεδομέσου οτι όλα τα κάγκελα που έχω βρεί, ακομα και εκείνα που μπαίναν από το εργοστάσιο (σχολές, αστυνομία κλπ) δένουν στο σκελετό.

Τα κάγκελα μου είναι αυτού του τύπου.


ΥΓ. Επειδή δεν έπεφταν καλά στην κάτω πλευρά προσπάθησα να τα ισιώσω-στραβώσω λίγο και το ένα καθώς ήταν κολλημένο έσπασε.
Τώρα λοιπόν δεν έχω καθόλου κάγκελα και ησύχασα!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Θεόφιλε τώρα ψάχνουμε μαζί!  ;)

Alex400

Ως τώρα δυο οι πελάτες χιχιχι ......! ! ! ;D ;D ;D 

panosp25

Παράθεση από: Alex400 στις Σεπτεμβρίου 15, 2018, 11:13:26 ΜΜ
Ως τώρα δυο οι πελάτες χιχιχι ......! ! ! ;D ;D ;D

Με βλέπω με την ηλεκτροκόλληση!  :P 8) >:D

TEOS CB SF

Itom βάλε μια φωτό με τα δικά σου κάγκελα .. είναι αυτά που ψάχνω ..

itom32


panosp25

Αυτα τα καγκελα κυκλοφορουν στο κινεζικο στα 40 ευρω. Το θεμα ειναι το τελωνειο.

itom32

Πάνο όταν είναι μεγάλης αξίας το δέμα,ρήχνει και το τελωνειό(διασάφηνση).Οταν είναι μικρής το περνάνε και έτσι.Θα μας πει ο Alex εγώ έχω καιρό που σταμάτησα να διαχειρίζομαι δέματα EMS.

TEOS CB SF

Όποιος μπορεί να μου τα παραγγείλει του τα πληρώνω μαζί με τον κόπο του διότι έχω κάνει δύο προσπάθειες και δεν έφτασαν ποτέ ...