Νέος, "ωραίος" και τρελαμένος για CB.

Ξεκίνησε από PsDim66, Μάρτιος 10, 2012, 02:47:53 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

PsDim66

Καλησπέρα συμφορουμίτες!

Πρώτο μου post και χαίρομαι που είστε τόσο καλοστημένη διαδικτυακή κοινότητα.

Μετά από αρκετό ξεφύλλισμα του φόρουμ σας ,συγχαρητήρια εχώ ΠΟΛΥΥΥΥΥ καιρό να δώ τόσο αφοσιώση και σωστή συμπεριφορά σε φόρουμ (ειδικά ελληνικό).
Είμαι φοιτητής, κάτοχος αυτοκινήτου όσον αφορά τη μηχανοκίνητη πλευρά. Βενζίνες στο 1.70-1.80, κόστος συντήρησης και αυξημένο κυκλοφοριακό πρόβλημα με έχουν οδηγήσει σε αγανάκτηση.
Το cb 400 είναι ίσως το πιο αγαπητό μοτόρι άπο εμένα όσον αφορά κυρίως την αξιοπιστία, value for money και οφείλω να πω πως είναι πολύ ελκυστική δεσποινίς.

Κυρίως χρειάζομαι λοιπόν ένα "εργαλείο" (τονίζω τη λέξη γιατί μπορεί στα 20 μου να νομίζετε ότι θέλω καυ*άντισμα και squidιλίκια) να πηγαίνω στη σχολή μου, να πηγαίνω με την κυρά μου για ένα σαλέπι στο Μοναστηράκι κλπ.
Λόγω του σωματότυπου μου (λίγο τροφαντός και 1.80) και της γνώμης ότι τα παπιά χρήζουν περισσότερης προσοχής στο δρόμο λόγω μεγέθους, κατέληξα στο να πάρω σαν πρώτη μηχανή ένα super four.

Είναι αρκετά ευκολοδήγητο όπως έχω ακούσει ?
Κόστος συντήρησης για κάποιον με τυπικό χαρτζιλίκι-χαμηλό μισθό ?
Τί να προσέξω στην αγορά ?

Έπεται και συνέχεια στις ερωτήσες απλά πάω να ανοίξω την καφετιέρια του γαλλικού να πιω ένα καφεδάκι μαζί σας !
Ευχαριστώ προκαταβολικά !

Παναγιώτης

itom32