Kαλή όρεξη...και τα μυαλα στα καγκελα

Ξεκίνησε από itom32, Οκτωβρίου 10, 2010, 01:57:45 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

Η σωληνα πρεπει να ειναι διαμετρου μιας ιντσας σαν τα δικα σου δηλαδη.Τωρα παχος δεν ξερω ακριβως αλλα υποθετω οτι σiγουρα χρησιμοποιουν ενισχυμενη και ανοξειδωτη.Για το εξατημα που ρωτας,δεν ειναι αποστατης,αλλα δεστρα με το σασι. Για το πανω δεσιμο με το σασι εχουμε το τριγωνικο εξαρτημα με τις δυο βιδες.Για το κατω δεσιμο εχουμε το εξαρτημα για το οποιο ρωτας.Αφου το γαντζωσεις μεσα στην παραλληλογραμη οπη στην μια πλευρα στην αλλη την βιδωνεις.Για δες:


Παράθεση από: supernova στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 08:41:47 ΜΜ
Παντως έχουν αρκετή δουλεια πιστεύω στην κατασκευή ωστε να κάτσουν ακριβώς.
Σιγουρα εχουν πολυ δουλεια,και αν ειναι για κατασκευη πανω απο ενα ζευγος το καλητερο ειναι να φτιαξεις μοδελο για να βγαινουν πατενταρισμενα με την μια.

supernova

Τα δικά μου πάντως δεν είναι ανοξείδωτα γιατί σε μερικά σημεία που εχει σπάσει το νίκελ έχει οξείδωση.
Ελεγα για τα στρογγυλά εξαρτήματα της πάνω βάσης, εκεί που είναι και η μπροστά βάση του μοτέρ αλλα στην φωτό φαίνονται και πως δένουν, thanks.

itom32

Ναι καταλαβα,εχει δυο χοντρες ροδελες σαν αποστατες για τις δυο πανω βιδες του σετ,ενα για το δεξι και ενα για το αριστερο καγκελο.Ισως να παιζουν καποιο ρολο,εκτονωνοντας το χτυπημα σε περιπτωση πτωσης,για να μην την φαει κατευθειαν το σασι.

snipereps

και κάναν πόντο πιο έξω να βγαίνουν δν θα με χάλαγε. Ίσα ίσα και καλύτερα! Εγώ πάντως θα TA προτιμούσα σκέτο σίδερο. και πιο φθηνά. και μετά τα βάφεις τα κάνεις νίκελ,οτι θες! Αρκεί να ναι γερά και να έχουν μια ελαστικότητα όπου πιάνουν μην φάμε to σασι. να το άποροφησουν αυτά!

supernova

Σίγουρα θα πρέπει να βγαίνουν καναν πόντο πιο έξω γιατι στην φωτό είναι πολύ κοντα στο καπάκι κ σε ένα χτύπημα θα το βαρέσει στάνταρ, οπότε λίγο πιο ανοιχτό θα είναι καλήτερα.
Οσο για τις ροδέλες-αποστάτες αφου είναι μόνο για τις πάνω βίδες, είναι λογικά για να έρθει κάθετα το λαμάκι στο κάγκελο επειδή το πλαίσιο σε εκείνο το σημείο έχει κλίση.
Καλό πιστεύω θα ήταν να είχε εναν κοντό αποστάτη κάτω κ έναν λίγο μεγαλήτερο πάνω ωστε σε χτύπημα να πάρει το ζόρι η βίδα και ο αποστάτης και οχι το πλαίσιο.
Κάνω ήδη σχέδια, την επόμενη φορά που θα πάω για υλικά του μαγαζιού θα πάρω κ σωλήνα να δοκιμάσω  ;D
Δεν θα δοκιμάσω με ανοξείδωτο γιατι κ πανάκριβο είναι κ μπορεί να χρειαστεί πύρωμα οπότε το ''μαύρο'' σίδερο βολεύει.

pako1980

Καλησπέρα παιδιά, έχει αγοράσει κανείς κάτι τέτοιο ή έχει δει φορεμένο;

http://www.ebay.com/itm/2x-Engine-Cover-Frame-Slider-Protector-Crash-for-Honda-CB-400SF-400-SF-92-98-New-/290777347103?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43b3ae341f&vxp=mtr

Λέω να τα δοκιμάσω. Ελπίζω να προσφέρουν κάποια προστασία σε πτώση και να μην καταστρέψουν τον κινητήρα, αφού βιδώνουν στα πλαϊνά καπάκια κι όχι στο πλαίσιο.

klab

Τα είχα πετύχει παλιότερα, είναι πολύ όμορφα και βγαίνουν και σε χρωματιστά αν θες.
Η μόνο διαφωνία μου είναι το τι ζημιά μπορούν να κάνουν στο μπλοκ του κινητήρα σε περίπτωση πτώσης.
Βλέπει είχα στο μυαλό μου αυτό που έπαθε ο Chilli όταν έπεσε με την κιτρινούλα του.
Πέρασα μετά από λίγο και το μοτέρ είχε γίνει σε τεύχη.

pako1980

Η αλήθεια είναι ότι με ενδιαφέρει μόνο να προστατεύει την καλή μου σε περίπτωση που πέσω σταματημένος ή με πολύ μικρή ταχύτητα. Το έχω πάθει και γδάρθηκε το αριστερό καπάκι άσχημα.
Ο Chilli κάγκελα δεν είχε στην κιτρινούλα του;

point zero

Μπορει αντι για ενα γδαρμενο καπακι να αποκτησεις  ραγισμενο  κορμο κινητηρα ...
αυτες οι βιδες του καπακιου ειναι  σχεδιασμενες  να δεχοντε  την καθετη πιεση του καπακιου ...
Τυχον αλλες  δυναμεις  δεν ξερουμε πως θα συμπεριφερφουν στο καπακι σου  ( περιπτωση πτωσης )
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

klab

Ναι κάγκελα είχε, τα οποία έδεναν στο πλαίσιο, παρ' όλα αυτά όταν υποχώρησαν τα κάγκελα ξυλώθηκε το καπάκι και μαζί πήρε και κομμάτια του μοτέρ......αουτς.
Ανεπανόρθωτη ζημιά.

Σκέψου τώρα να σαβουριαστείς με αυτά και να κοντράρουν στο παραμικρό....θα φύγουν μαζί με τις βίδες που θα παρασύρουν και τμήματα του μπλοκ.
Εγώ με τα δικά μου κάγκελα (τα άσχημα-μεγάλα) έχω φάει 3 σούπες, λύγισαν-γδάρθηκαν αλλά το μοτέρ ούτε την ελάχιστη γρατζουνιά.
Δεν προσπαθώ να σε αποτρέψω να τα πάρεις (μου αρέσουν πολύ και εμένα) αλλά είμαι πολύ σκεπτικός για το τι ζημιά μπορούν να δημιουργήσουν σε περίπτωση πτώσης.

itom32

Πιστεύω πως σε λίγο καιρό θα έχουμε αντίγραφα των μαμα προστατευτικών κάγκελων του κινητήρα.Επιτέλους!!

TEOS CB SF

Εντός του μήνα θα γνωρίζουμε ακριβώς. ... ;)

zentakias

εσεις οι βορειοι το εχετε τερματισει σε ολα ετσι??   :P

Αναμενουμε και για αυτο το αποτελεσμα.

TEOS CB SF

Δυστυχώς καγκελα προστασιας κάτω από 100 τεμάχια δεν μας βγάζουν σε αντιγραφή των μαμά ... Γ Μονή λύση είναι απλός κουρπαδορος με έναν καλό χειριστή και Θεός βοηθός ... Εγώ θα μπω σε αυτήν την διαδικασία και θα σας πω το αποτέλεσμα στους επόμενους μήνες ...

itom32

Τεο μίλησα με τον Alex για τα κάκγελα κινητήρα των δύο διαφορετικών περιπτώσεων που βρήκε.Δυστυχώς και τα δύο ζεύγη είναι τα κάγκελα σε σχήμα Π.Οχι τα oem.