Χαλασμένο σπείρωμα σε τάπα λαδιού ..

Ξεκίνησε από TEOS CB SF, Ιουνίου 03, 2023, 07:09:42 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

TEOS CB SF

Πριν πέντε χρόνια είχα την ατυχία κατά την αλλαγή λαδιών να χαλάσει το σπείρωμα στο καρτερ στην τάπα λαδιού ..
Το πρόβλημα μετά από χρόνια έρευνας και ερωτήσεων αποδόθηκε στο ότι άλλαζα πάντα λάδια με ζεστό το μοτέρ με την λογική να ρέουν καλύτερα.....
Αμμ δεε ,, η διαφορά στις διαστολές κατά την θέρμανση των μετάλλων ειδικά αυτά που είναι από διαφορετικό υλικό είναι τεράστια .. εξάλλου σε πάρα πολλά συνεργεία για αυτόν τον λόγο αφήνουν το μοτέρ να κατεβάσει θερμοκρασία και μετά προβαίνουν σε ξεβιδομα της ταπας λαδιού...
Τέλος πάντων η ζημιά είχε γίνει και έπρεπε να επισκευαστεί ,, τότε είχα πάρει την απόφαση να πάω σε μηχανουργείο και να γίνει νέα τρύπα και νέο σπείρωμα χωρίς να βγει το καρτερ (ελαιολεκανη). Έτσι και έγινε , αυτό βέβαια δεν είχε απόλυτη επιτυχία αλλά είχε επισκευαστεί το πρόβλημα ,, με την νέα τρύπα όμως αδυνάτισε αρκετά το σημείο που βιδωνει η τάπα,, έτσι πέρσι παρουσιάστηκε ξανά το παλιό πρόβλημα κατά το βιδωμα της ταπας αυτή την φορά...

Μετά από πολύ έρευνα οι λύσεις που υπάρχουν ήταν τρείς ..

1) helicoil ( το οποίο εάν δείτε το καρτερ εσωτερικά θα διαπιστώσετε ότι δεν γίνεται ,, ειδικά στο δικό μου που είχε είδη μεγαλώσει η τρύπα λόγο της πρώτης επισκευής) . Αυτό βέβαια το έμαθα χάρη στον Wolfy να ναι καλά..

2) βγάλσιμο του καρτερ και επισκευή με νέα συγκόλληση αλουμινίου και νέα τρύπα νέο πάσο νέα τάπα .. πολύ καλή λύση αλλά χρονοβόρα και κόστος 50€ + φλάντζα κτλ..

3) αγορά μεταχειρισμένου καρτερ με καλή τάπα ..


Έτσι μετά από συζήτηση με τον παλιό λύκο wolf , και αφού με βοήθησε με την ανεύρεση ανταλλακτικού . Αγόρασα ένα με 35€ το καθάρισα , ακολούθησε η δωρεά φλάντζας από τον λύκο και ορίστικε η ημέρα της επέμβασης..


Έτσι λοιπόν ένα ωραίο πρωινό ,μετά από λαϊκή αγορά , τακτοποίηση παιδιών, και με ένα καλό καφέ ξεκίνησε το εγχείρημα...

Αρχικά βγάλαμε την εξάτμιση, έπειτα αδιασαμε τα λάδια (τα μαζέψαμε για να ξαναμπούν τα ίδια μιας και ήταν καλά και ακριβά)

Έπειτα αφού τοποθετήσαμε από κάτω μια λεκάνη μια μια χαλαρωσαμε και έπειτα βγάλαμε τις βίδες του καρτερ .
Με μια ματσόλα και ένα μεγάλο κατσαβίδι προσεκτικά αφαιρέσαμε το καρτερ.

Επίσης αφαιρέσαμε και την σίτα της αντλίας λαδιού ..

Προς έκπληξη μας το καρτερ μου μετά από 98.350 χλμ ήταν πεντακάθαρο χωρίς καθόλου λάσπη στο κάτω μέρος του , το ίδιο ισχύει και για την σίτα η οποία ήταν σε άψογη κατάσταση ( αυτό σίγουρα οφείλεται στις συχνές αλλαγές λαδιών και φίλτρου λαδιού ).


Αφού καθαρίσαμε τα υπολείμματα της παλιάς φλάντζας καθαρίσαμε τα πάντα με βενζίνη και έπειτα με σπρέι φρένων..

Έπειτα με εφαρμογή πολύ λίγης φλατζοκολας τοποθετήσαμε την φλατζα , ακολούθησε προσεκτική επανατοποθέτηση και βιδωμα στις βίδες , βάλαμε και την εξάτμιση αφού την καθαρίσαμε ελαφρώς..

Ξανά τοποθετήσαμε τα λάδια μας και όλα ο.κ
έγινε και η δοκιμή σε λειτουργία χωρίς κανένα πρόβλημα..


Ευχαριστώ και μέσα από αυτή την ομάδα τον Γιώργο wolf για όλη την στήριξη και βοήθεια που μου παρείχε πέραν από την δουλειά που δεν προλάβαινα να πιάσω εργαλείο ( όλα μόνος του τα έκανε)..

Έτσι λοιπόν έγινε ακόμη μια επισκευή με άριστα αποτελέσματα και με τον οικονομικότερο τρόπο..

Θα σας αφήσω και μερικές φωτογραφίες παρακάτω .

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


JEPE

Όμορφη δουλειά  αν και λίγο μανιτζεβελη!αν κατάλαβα καλά την ξαπλώσες ώστε να σου δώσει άνεση να δουλεψεις!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


TEOS CB SF

Ναι την ξαπλώσαμε για να γίνει πιο εύκολα η αφαίρεση της παλιάς φλάντζας και να καθαριστεί καλύτερα από κάτω..
Εννοείται ότι εκεί που ακούμπησε είχα βάλει κουβέρτες, ..
Αν και ήταν αντίθετος ο wolfi δεν ήθελα να τον βλέπω να παιδευετε εκεί κάτω και επέμενα για το ξάπλωμα..
Δυστυχώς δεν έβγαλα άλλες φωτογραφίες..


Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


JEPE

Παράθεση από: TEOS CB SF στις Ιουνίου 05, 2023, 02:26:48 ΜΜΝαι την ξαπλώσαμε για να γίνει πιο εύκολα η αφαίρεση της παλιάς φλάντζας και να καθαριστεί καλύτερα από κάτω..
Εννοείται ότι εκεί που ακούμπησε είχα βάλει κουβέρτες, ..
Αν και ήταν αντίθετος ο wolfi δεν ήθελα να τον βλέπω να παιδευετε εκεί κάτω και επέμενα για το ξάπλωμα..
Δυστυχώς δεν έβγαλα άλλες φωτογραφίες..


Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η καλύτερη είναι με τον λύκο στο ψήσιμο

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

Ο Wolfi ΚΑΛΑ τα ξέρει . . .  ;) . Το helicoil Αγαπάει τα κλειστά σπειρώματα και όχι τα διαμπερή . Παρόλα αυτά , ειχα κάνει στη τάπα λαδιού του πρώτου μου F2R . ΔΕΝ ξέρω για πόσο θα άντεχε , γιατί η μηχανή είχε πουληθεί μετα απο 2 μήνες.

Ποντιος χρηστος

.ο πόντος ζει.
ο πυρετος καζαντζιδης