Μεγάλο ταξίδι με CB400sf Project Big One. Γίνεται;

Ξεκίνησε από hector, Ιουλίου 15, 2012, 12:27:27 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dimitris

εχω φιλε μου εχω το cb 2,5 χρονια και εχω κανει καποια ταξιδακια.περυσι τελη Ιουλιου εκανα το μεγαλυτερο ταξιδι.πηγαινε ελα προς Βυτινα μερια, συνολο 600-650 χλμ ξεκινωντας 10  το πρωι και με ταχυτητα 130-140 και αρκετη ζεστη.αν το εχεις σωστα συντηρημενο κανενα προβλημα τοσα και αλλα τοσα χλμ τα κανει ανετα.τωρα αν ειναι να σου τυχει κατι περα απο καποια πραγματακια που πρεπει να εχεις οπως ειπαν και τα παιδια δεν μπορεις να κανεις και τιποτα αλλο,και κοιτα απλα να χαρεις το ταξιδι και να κανεις στασεις οπως εσυ νομιζεις,και καλο σου ταξιδι.

hector

Παράθεση από: itom32 στις Ιουλίου 16, 2012, 10:50:23 ΠΜ
Εκτος απο το στανταρ κιτ του sf παρε και καμια ντιζα απλη ισα ισα να κανης την δουλεια σου αν χτυπα ξυλο σπασει καποια στην μεση του πουθενα.

Ποιό είναι το στάνταρ κιτ; Τι περιέχει;

johnnybe

Φακός
4 λίτρα βενζίνη
4 λίτρα λάδι
Αλενοσειρά με στρογγυλεμένες άκρες
6 κλειδιά: 8,10,12,14,15 και 17(για τα λάδια)
2 κατσαβίδια (σταυροκατσάβιδο και ίσιο)
Μυτοτσίμπιδο και πένσα

Α και καμιά μπύρα
:yelrotflmao:

jokey

Παράθεση από: johnnybe στις Ιουλίου 17, 2012, 10:52:15 ΠΜ
Φακός
4 λίτρα βενζίνη
4 λίτρα λάδι
Αλενοσειρά με στρογγυλεμένες άκρες
6 κλειδιά: 8,10,12,14,15 και 19(για τα λάδια)
2 κατσαβίδια (σταυροκατσάβιδο και ίσιο)
Μυτοτσίμπιδο και πένσα

Α και καμιά μπύρα
:yelrotflmao:
Νερό
Τσιγάρα(για τους καπνίζοντες)
Δεματικά
μονωτική ταινία
ΒΡΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΜΜΜΜΜΜΜ

hector

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες.

klab

Και μωρομάντηλα, βγάζουν ότι δεν μπορούν να βγάλουν όλα τα χημικά του πλανήτη.

ANESTIS

Φίλε hector ελπίζω να μν άργησα πολύ να πώ τη γνώμη μου... πιστέυοντας οτι είμαι ο μόνος μέχρι στιγμής που έχει κάνει το μεγαλύτερο ταξίδι με Cb εδω μέσα... μπορώ να σου πώ οτι είναι μία πάαααρα πολυ άνετη και αξιόπιστη μηχανή ακόμα και για μεγάλυτερα ταξίδια απο αυτα που έχω κάνει εγώ.... Τη μηχανούλα μου την έχω 3 χρόνια και κάθε καλοκαίρι ανεβοκατεβαίνω Ηράκλειο κρήτης - Αλεξανδρούπολη που είναι 830χλμ μόνο στο πάνε καρφί απο το πειραια κάνω στάση στη θεσσαλονίκη... Ξεκινόντας απο τη σέλα του είναι πάρα πολυ άνετη για ταξίδια γιατι τουλάχιστον η δικιά μου τη νιώθω σαν πολυθρονα μέχρι θεσσαλονίκη σταματάω μόνο για βενζίνα και κατούρημα... μία στάση στη θεσσαλονίκη να δώ τον κολητό για καμιά ωρίτσα και ξανα πάλι πάνω... πρόσθετα μαξιλάρια και τα σχετικά μν βάλεις γιατι εκτός του οτι οπως ανέφερε ο itom μπορεί σε περίπτωση ανάγκης να σου προκαλέσει πρόβλημα (το βασικότερο για μένα να γλυστρίσεις απο τη θέση σου και να φύγεις με κουτρουβάλλες απο τη μηχανή) μετα απο κάποια ώρα καθισιού θα αρχίσει να σε κόβει τον πισινό και να σε ενοχλέι γιατι θα είναι διπλωμένο σε διαφορα σημεία και οι τσακίσεις θα σε ενοχλόυν απίστευτα πολύ....
Συνεχίζω στο θέμα συμπεριφοράς της μηχανής... μέχρι πρίν 7 μήνες την κυκλοφορούσα τελείως γυμνή, η αλήθεια είναι οτι μετα τα 160 με ψιλο κούραζε... τώρα με το μασκάκι μπορω΄να πω οτι 200αρισα σε πολλά σημεία της διαδρομής και δν ενιωσα μεγάλη ενόχληση απο αέριδες και τα σχετικα... το μόνο που με κούραζε ήταν η ρουφιάνα η κιθάρα που είχα δεμένη στους ώμου και με έκοβε μετα τα 130.... τεσπα... αν την μηχανή την έχεις προσεγμένη με καινούργια λάστιχα αναρτήσεις και τα σχετικά δν θα σε ζορίσει ούτε και σε στροφές γιατι παρότι είναι παλιό και όλοι λένε οτι δν έχει στήσιμο η μηχανή έχει πολύ καλα κρατήματα μέσα στις στροφές... όταν την πρωτο ταξίδεψα είχα κολημένα ρουλεμάν τιμωνιού και σκασμένες πίσω αναρτήσεις... στις στροφές της καβάλας που είναι σχετικά αρκετα κλειστές και στις πινακίδες λέει 60 χλμ εγώ έμπενα με 80 και την μηχανή την ένιωθα να μπαίνει σχετικά ανετα... στα 100 την ένιωθα να ζορίζει πάρα πολύ... τις άλλες 2 φορές που έκανα την διαδρομή... με καινούργιες αναρτήσεις λάστιχα και ρουλεμάν τιμονιού την πρώτη έμπαινα με 120 και τώρα που ανέβηκα την προϊγούμενη βδομάδα με καρίνα, μασκάκι και σηκωμένο κώλο σαν εξτρα.... έμπαινα με 140 και την μηχανή την ένιωθα οτι αν δν την είχα φορτωμένη σαν το γαιδούρι θα έμπαινε τραίνο και με περισσότερα χιλιόμετρα.... ξέρω είμαι λίγο γκαζοφονιάς.... :goodboy:
Κάπου εδώ λέω να σταματήσω να μιλάω γιατι μάλλον σε κούρασα... όπως και να έχει καλό ταξίδι και καλα να περάσεις....

hector

Φίλε ANESTIS ευχαριστώ που μοιράστηκες την εμπειρία σου μαζί μου. Εκτός απροόπτου θα το κάνω το ταξίδι σε μερικές μέρες.


ammo77

Να προσθέσω κάτι κι εγώ,
είπες πως μαζί με τα πράγματα που θα κουβαλάς θα έχεις και 2ο άτομο. Αυτό είναι πολύ συμαντικό γιατί
το δικάβαλο γενικός σε περιορίζει και σε κουράζει περισσότερο και ευκολότερα!
Το μοτο σου μην το φοβάσε βάλε και κανένα γράσσο αλυσίδας στα μπαγάζια σου και στην επιστροφή κάνε
μια λίπανση να μην ζορίζεις την μετάδοση, είναι πολύ συμαντικό!
Στάσεις όποτε νομίζεις οτι το έχεις ανάγκη εσύ ή ο συνεπιβάτης και όλα θα πάν καλά.
Τώρ αν το ταξίδι σου "ηταν" άνετο ή όχι θα μας το πείς εσύ μόλις γυρίσεις  :goodboy:
μερικά πράγματα διαφέρουν απο άνθρωπο σε άνθρωπο και το συγκεκριμένο θέμα μπορεί να διαφέρει και στον ίδιο
απο μέρα σε μέρα και ειδικά απο ηλικεία σε ηλικεία !


Καλό και άνετο ταξίδι σου εύχομαι φιλαράκο! :beerchug: :beerchug: :beerchug: :beerchug:

egm

Δέν έχω CB, αλλά έχω γράψει κάμποσα χιλιόμετρα.
Για μένα είναι θέμα σκληρότητας των μαλακών σου μορίων. Πάς όσο αντέχεις.
Εγώ το κλεδάκι, το σταματούσα σε διαδρομή 2500χλμ, μόνο για βενζίνη, έντάξει συνήθως οι στάσεις ήταν του στύλ "φουλάρω - πληρώνω - 'ενα τσιγάρο -βούρ"  Το ίδιο παλιότερα και με το caponord που είχα για λίγο καιρό. Καλά, εντάξει η Μονίκα είχε και σελάρα, καμμία σχέση με το κλε.
Το μηχάνημα είναι μηχάνημα και αν του φέρεσαι σωστά και μελετημένα, θα σε πάει στην Αλάσκα.
Τα υπόλοιπα είναι και θέμα διαδρομής. Άλλο ευθειάρες στην Ιταλία ή άλλες χώρες με παρόμοια "αεροδρόμια" και άλλο να ανεβοκατέβεις τον Όλυμπο 5 φορές.
Καλό δρόμο  :wave:
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

hondacrxvtec

καλησπερα φιλε μου,εγω με το cb μου εκανα 1320km σε 2 μερες,ημουν λιγο πολυ ολη μερα στον δρομο κ αν ρωτησεισ τα παιδια ποθ ηταν στην συναντηση του φορουμ ειδαν οτι δεν το παω κ πολυ χαλαρα!αθηνα-λαμια 1:28λεπτα

xrhstos


xrhstos

Παράθεση από: klab στις Ιουλίου 16, 2012, 07:01:06 ΜΜ
Παράθεση από: itom32 στις Ιουλίου 16, 2012, 12:34:10 ΜΜ
Καλα τις λακουβαρες δεν προλαβατε να τις δειτε???Μαλλον δοκιμαζατε κατα ποσο το sf τα καταφερνει σαν on-off. ;)

Δεν φαινόταν από πριν γιατί ήταν πάνω σε κλειστή στροφή, το cb δεν μάσησε αλλά το Fazer....μέχρι και τα λινά του έκοψε.




αυτη την ζαντα τι τιν εκανες?

TEOS CB SF

Καλο δρομο να εχεις φιλε οπως σου ειπαν και οι παραπανω συντροχοι τα χλμ βγενουν .. εγω το εχω το δικο μου 14 χρονια εχω κανει αρκετα ταξιδια μεγαλα και η εμπειρια μου ειναι οτι στις ευθειες αν πας πανω απο 130 για μια ωρα ειναι αρκετα κουραστικο το μηχανακι δεν εχει κανενα θεμα αν ειναι συντηρημενο ... Φετος εβαλα εναν ανεμοθωρακα ( φεριγκ ) της givi αρκετα μεγαλο το οποιο χαλαει πολυ την εικονα της καλης μας αλλα στον δρομο δεν καταλαβαινω τιποτα .. αρχικα το εβαλα μονο για ταξιδι αλλα μετα την ανεση που ειδα ακομη δεν το εβγαλα ... Ο itom ξερει ... Καλες τσαρκες φιλοι με ασφαλεια ...

klab

Παράθεση από: xrhstos στις Ιουλίου 19, 2015, 03:21:35 ΜΜ
Παράθεση από: klab στις Ιουλίου 16, 2012, 07:01:06 ΜΜ
Παράθεση από: itom32 στις Ιουλίου 16, 2012, 12:34:10 ΜΜ
Καλα τις λακουβαρες δεν προλαβατε να τις δειτε???Μαλλον δοκιμαζατε κατα ποσο το sf τα καταφερνει σαν on-off. ;)

Δεν φαινόταν από πριν γιατί ήταν πάνω σε κλειστή στροφή, το cb δεν μάσησε αλλά το Fazer....μέχρι και τα λινά του έκοψε.
αυτη την ζαντα τι τιν εκανες?

Στο κείμενο που παράθεσες γράφω ότι είναι η ζάντα του Fazer που την άκουσε και όχι του CB.
Απ ότι γνωρίζω τις επισκεύασε (είχαν πάθει ζημιά και οι 2 ζάντες του)