Αλυσίδα μ'εκαψες!!!

Ξεκίνησε από ammo77, Ιουλίου 29, 2010, 02:31:00 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ammo77

Ας κάνω μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν και θα επανέλθω στον σημερινό μου προβληματισμό!
Το CB μου είχε (γιατι τώρα τα άλλαξα) τα μαμα γρανάζια με 35000 χλμ περίπου στην πλάτη τους!!!
Είχα αλλάξει μόνο την αλυσίδα (ξέρω, ξέρω "όχι μόνο την αλυσίδα", αλλά κρατηθείτε λίγο άλλος είναι ο προβληματισμός μου) τον περασμένο Νοέμβριο, αυτή ηταν της πλάκας και έτσι όπως ηταν αναμενόμενο μέχρι το καλοκαίρι τα είχε φάει τα ψωμιά της! Για πολύ τέντωμα μιλάμε, μπορεί να μάκρυνε και 20cm :o
κάθε 500 χλμ ήθελε  τέντωμα!
Ηρθε λοιπόν το πλήρωμα του χρόνου (και λίγα λεφτά παραπάνω στην τσέπη μου) και παραγγέλνω απο ένα κατάστημα στο νετ απο Πάτρα γρανάζια εμπρός-πίσω (15-43) (φορούσα 15-42 αλλα δεν είχε) και τα βάζω Παρασκευή μεσημέρι! (να πώ πως η αλυσίδα είναι RK 525H η ενισχυμένη χωρίς Oring και έκανε 30E, ξέρω ξέρω πάλι μαλ... έκανα αλλά τι να έκανα είπαμε λίγα παραπάνω χρήματα στην τσέπη μου) .
Με καινούρια γρανάζια και αλυσίδα λοιπόν ξεκινάω Παρασκευή απόγευμα μετά την δουλειά και πάω Καβάλα - Σιδ/στρο. (150χλμ) κάνω και καμιά βολτίτσα εκεί και κανονίζω για Σάββατο βράδυ να κατεβώ Σαλονίκη να δώ και τον Γιάννη "itom32" να πιούμε κανένα καφεδάκι.
Ξεκινάω λοιπόν και κατα τις 8 φεύγω για Σαλονίκη (100χλμ)! όλα πήγαιναν καλά μέχρι την στιγμή που έφτασα στο πρώτο φανάρι της Θεσσαλονίκης, εκεί λοιπόν ακούω το χαρακτηριστικό μαρσάρισμα μετά το τάκ της αλυσίδας!!! :'(
αφού κάνω στην άκρη (ευτυχώς δεν με πάτησε και κανένα αυτοκίνητο) αρχίζω το καντήλια %&*$^^%*$&#$(*#%^ είχα την παλιά και δεν πάθαινε τίποτα και τώρα.... &$%^#^&^(*&^.    κάθομαι να δώ τι πρόβλημα υπάρχει και βλέπω πως έχει φύγει η ασφάλεια! τι να κάνω κι εγώ παίρνω τηλ τον Γιάννη να του πώ τα μαντάτα!!! να είναι καλά το παιδί και με βοήθησε και με παρηγόρησε και πήγαμε και για καφέ (όχι που δεν θα πηγαίναμε  >:D)  Γιάννη σε ευχαριστώ και μέσα απο το forum για την ημέρα εκείνη! :wave: :wave: :wave:
Η μηχανή παρέμεινε στον χώρο του εγκλήματος μέχρι την Δευτέρα το πρωί που αντικατέστησα την ασφάλεια με άλλη καινούρια ακριβώς ίδια!!!
Ολα αυτά στα 300χλμ!
Να μην πολυλογώ άλλο (αν και ο Γιάννης μου είπε απο εκείνη την μέρα να την αλλάξω) εγώ απο τότε την ελέγχω συχνά και ακούστε τι έχω παρατηρήσει!!!  >:D>:D
Δεν έχω βρεί τον λόγο αλλά έχω βρεί άλλες 2 φορές ναι 2 φορές το σύνδεσμο της ασφάλειας να μήν υπάρχει το εξωτερικό κομμάτι της ασφάλειας :o :o :o :o :o :o :o :o (παραμάνα να το πώ, ασφάλεια της ασφάλειας να το πώ ελπίζω να καταλαβένετε τι εννοώ!) και ευτυχώς δεν μου έχει φύγει και τις 2 αυτές φορές το πλακάκι πρίν απο το κομμάτι που ανέφερα πρίν και για τον λόγο αυτό δεν μου έχει ξανα ανοίξει η αλυσίδα στον δρόμο!
Το πιο κουφό απ' ολα είναι πως και τις 2 φορές το πλακάκι της ασφάλειας και γενικώς ο υπόλοιπος σύνδεσμος της ασφάλεια ηταν ακριβώς στην θέση της :o :o :o
ηταν σαν να μην υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα (κάποια μετατόπιση, κάποιο σημάδι που να παραπέμπει στην αιτία που έκανε την ασφάλεια να φύγει!) Δεν υπάρχει περίπτωση να την έχω βάλει ανάποδα!!! Αυτό είναι σίγουρο!!!
Θα βάλω μια άλλη αλυσίδα μέχρι 100Ε  με Oring  και θα ησυχάσω, μήπως έχετε καμιά πρόταση για κάποια συγκεκριμένη;
Αυτά τα ολίγα και μαζί με κάτι βραχυκύκλωνα μπουζί και κάτι ψιψιψινια κοκοψοψαρα απο εδώ κι απο εκεί, μου έχει κάνει την ζωή δύσκολη αυτή η γυναίκα εεεε η μηχανή ήθελα να πώ ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Σας καληνυχτώ αφου ρίξω μια ματιά να δώ τι έγραψα  και αν βγαίνει νόημα, είναι και αργά βλέπετε 2:15 :o :o γρήγορα για ύπνο!


Headmaster

Φίλε μεγαλή μαλακια οχι τα 30 ευρα που έδωσες (καλ ειναι και αυτο) αλλα το οτι δεν κεφαλωσες τους πύρους απο τον συνδετικο της αλυσιδας!!
Παντα κεφαλωμα και να παει να μαμηθει η ασφαλεια που ποτε δεν καθεται μα ποτε!!!!
Την πρωτη φορα που αλλαξα μονο σου αλυσιδα στο CB επαθα ακριβως το ιδιο μου εφευγε η ασφαλεια απο το πλακακι!
Παιρνεις μια βαρια την βαζεις απο πισω και απο μπροστα με ενα καλο πενακι( μικρο σφυρι) η ακομα καλυτερα με ποντα (μαλλον θα χρειαστουν 2 ατομα) το τραβας μερικες καλες μεχρι να κανει κεφαλι ο πυρος μετα τον κολο σου κατω να χτυπας δεν βγαινει!!

point zero

Η βαζεις αναποδα την ασφαλεια , η εχει προβλημα η αλυσιδα στις εγκοπες των πυρων ( εκει που πιανει η ασφαλεια )
Με ασφαλεια την εχω χρονια και εγω στο cb και δεν μου εχει βγει ποτε ... παντος για καλο και για κακο κανε αυτο που λεει ο Μαστερ η πηγαινε σε ενα συνεργειο που εχει εκεινο  το μηχανιματακι να σου πριτσινωσει την αλυσιδα γιατι ειναι επικίνδυνο...
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

itom32

Παντως Αντωνη δεν αναφερες τον κινδυνο να ειχε μπλοκαρει κατι (τροχος)πχ,να ετρωγες σαβουρδα,και να ετρεχες μεχρι τωρα απο γιατρους,μεχρι μηχανικους.Φιλε Αγιο ειχες εκεινη την μερα.Παντως για αλυσιδα γραναζια,χωρις να εχω προσωπικη πειρα(δεν εχω αλλαξει ακομη)βλεπω στο ebay και τους συνεργατες τους να παιζει πολυ η φιρμα DID,οι παλαιοτεροι ας ριξουν τα φωτα τους ,μπλιζ. :wave:

Headmaster

η DID ειναι μια χαρα αλυσιδα και προτινεται και απο την honda και εγω στο cbr  DID φοραω

itom αν χρειαστεις αλλαγη πες μου να την κανουμε μαζι!

freethan

DID αλυσίδες και JT γρανάζια, κλασικός συνδυασμός. Και σε αυτήν και στην προηγούμενη τέτοια έβαζα και έμεινα/μένω απόλυτα ικανοποιημένος.

desmond

Κι εγώ DID φοράω. Τα γρανάζια δεν θυμάμαι τι μάρκα είναι.
Εμένα μου την έβαλε μηχανικός. Δεν το τόλμησα μόνος μου.
Επειδή ήμουν παρών όμως, είχε εκείνο το μηχανηματάκι που την περτσινώνουν όπως αναφέρεται άνωθεν.
Αυτή τη στιγμή δεν μπορείς να την βγάλεις κάπως και το μόνο που ξεχωρίζει το σύνδεσμο από τους υπόλοιπους κρίκους είναι οι διαφορετικοί πύρροι που είναι σαν περτσίνια.
Οι τιμές που λέτε μου ακούγονται υπερβολικά μικρές βέβαια αλλά τουλάχιστον έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Επίσης μια παρατήρηση. Την καινούρια αλυσίδα την τέντωσα στα 400 χιλιόμετρα γιατί είχε λασκάρει πολύ.
Άρχισα να κράζω το μηχανικό, μου είπε πως έφαγε τα μπόσικα και τελικά είχε δίκιο γιατί έχω κάνει τουλάχιστον άλλα 1000 από τότε και δεν φαίνεται να χαλάρωσε καθόλου. Μήπως επειδή παίρνει τα μπόσικά της αντώνη σου χαλαρώνει και φεύγει η ασφάλεια;
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

ammo77

Λοιπόν μάγκες το πήρα απόφαση και με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να πάρω μια DID να τελειώνω!!!
άλλωστε έχω βάλει γρανάζια JT και το καθένα ξεχωριστά είχε την ίδια τιμή με την αλυσίδα, άρα θα είναι βλακεία μου να τα χαραμίσω με αυτή την μαλ%&%$* αλυσίδα!
ʼρε κάτι ξέρει ο λαός "η φτήνια τρώει τον παρά!"
Πάντως η αλυσίδα είναι πραγματικά για τον @#@*($( αφού έχω κάνει μόλις 1500χλ και την έχω μαζέψει 2-3 φορές! >:(
Τώρα για να αποφύγω το ενδεχόμενο να μου ξανανοίξει η αλυσίδα μέχρι και κόλλημα με ηλεκτροκόλληση σκέφτομαι να την κάνω!!! ;D ;D
θα βάλω και φωτό έτσι για το χαβαλέ να έχουμε και 1000 λέξεις μαζεμένες! :goodboy: :goodboy:

Headmaster

αμα θες πες μου εχω καιρο να λαδωσω τα χερια μου

itom32

Αντωνη αυτο χρειαζοσουν για σιγουρο περτσινωμα: http://www.e-moto.gr/gr/Details.asp?ProductID=1594 , :scratchchin: μμμ..ακριβο που να παρει!!!

Enigma

Παράθεση από: freethan στις Ιουλίου 29, 2010, 09:57:50 ΠΜ
DID αλυσίδες και JT γρανάζια, κλασικός συνδυασμός. Και σε αυτήν και στην προηγούμενη τέτοια έβαζα και έμεινα/μένω απόλυτα ικανοποιημένος.

Πραγματι οταν κανεις αυτο ....δεν ανοιγεις μετα τετοια ποστ ςςςςςςςς  ;D δεν ξερω δεν εχει συμβει να βαλω αλλη αλυσιδα για να ξερω :scratchchin:

Ποντιος χρηστος

αυτό με την αλυσιδα η ασφάλεια κόπηκε στην μεση μεσα στο κεντρο θεσσαλονικη - τακ τακ τι ειναι? και βλεπω εσπασε η ασπαλεια στην μεση πρωτη φορα βλεπω κατι τετοιο και φυσικά πηγα πολυ αργα σπιτι-την επομενη αγορασα νεα ασφαλεια της αλυσίδας. και όλα οκ.(δεν δίνω σημασία)) αλλα 1 φορα θα γινει η στραβη. και ευτηχως το έπαθε στο ξεκίνημα.2020
.ο πόντος ζει.
ο πυρετος καζαντζιδης