Λάστιχα για cb 400!

Ξεκίνησε από megrez, Απριλίου 14, 2011, 06:51:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

mhakio

Και καλά θα κάνεις...είναι απίστευτο λάστιχο...μα πρόσεχε γιατί προς το τέλος της ζωής του χάνει απότομα αίσθηση και απόδοση

MIKEGOUD

Λοιπόν το φόρεσα... Diablo H... 230Ε το μαλλί αλλά χαλάλι. Στρίβει όσο δεν παέι, την κατέβασα όσο δεν την είχα κατεβάσει με ένα αίσθημα ασφάλειας. Όντως διάολας :yelrotflmao: :yelrotflmao:
Είναι καινούρια ακόμα βέβαια. Σε μια εβδομάδα που πάω Καρδίτσα θα τα δω και στην εθνική..

ΠΑΝΕΑΣ

Είμαι κι εγώ για αλλαγή ελαστικών. Φοράω τις μαμά διαστάσεις στο Φουράκι, 110/70/17 και 140/70/17 και αυτά που είχα, δύο φορές συνεχόμενα, είναι τα ΒΤ45. Καλό λάστιχο, λίγο σκληρό και θέλει λίγα χιλιόμετρα να ζεσταθεί αλλά μετά είναι εντάξει. Πολύ καλή χιλιομετρική απόδοση, αλλά θέλω να αλλάξω σε κάτι άλλο.
Από ότι είδα, σε αυτές τις διαστάσεις, υπάρχουν τα PILOT ACTIVE τις Michelin και σε καλή τιμή. Μετά πάμε στο ΒΤ090 με μία διαφορά 40? περίπου.
Μία τρίτη λύση, είναι μαμά μπροστά και 150/70/17 πίσω. Εκεί, μπαίνει και το ΒΤ023 που τα φοράω και στο VFR. Δίγομο λάστιχο και καλή χιλιομετρική απόδοση και αυτό...

Καμία γνώμη για κάτι άλλο;;;

point zero

δειτε και τα dunlop qualifier  πολυ καλο λαστιχο !!!
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

klab

Τι έβαλες λάστιχα εσύ ;   :yelrotflmao:

point zero

Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

klab

@ΠΑΝΕΑΣ Τα pilot activ φοράω, αλλά να ξέρεις είναι σκληρούλια και αυτά.
Όταν είναι κρύα  πας με τις πάντες, άμα ζεσταθούν (δεν αργούν πολύ) είναι ok και σε βρεγμένο πολύ καλά.
Από χλμ απόδοση ουυυυυυυ έχω κάνει περίπου 8000 με 9000 χλμ και είναι ακόμα σαν καινούργιο το πέλμα τους.
Θα το ήθελα πιο μαλακό πάντως και ας τρώγεται νωρίτερα, αλλά σε αυτές τις διαστάσεις (μαμά) είναι περιορισμένες πολύ οι επιλογές.

snipereps

εμενα παντως τα bt090 απο πλευρας χιλιομετρικης αποδοσης δεν με εχουν ικανοποιησει. ναι ειναι μ@λ@κο οσο δεν παει. παταει απιστευτα και σε βρεγμενο και σε χιονι.  στριβει τελεια και ζεστενεται αμεσως αλλα απο χιλιομετρα, ταξιδιαρικα που κανω εγω δηλαδη,....αστα  :absad:

akaposto

Παράθεση από: ΠΑΝΕΑΣ στις Αυγούστου 22, 2011, 11:58:11 ΜΜ
Είμαι κι εγώ για αλλαγή ελαστικών. Φοράω τις μαμά διαστάσεις στο Φουράκι, 110/70/17 και 140/70/17 και αυτά που είχα, δύο φορές συνεχόμενα, είναι τα ΒΤ45. Καλό λάστιχο, λίγο σκληρό και θέλει λίγα χιλιόμετρα να ζεσταθεί αλλά μετά είναι εντάξει. Πολύ καλή χιλιομετρική απόδοση, αλλά θέλω να αλλάξω σε κάτι άλλο.

ποιό είναι καλό; το BT45 ; Το έχω χιλιογράψει, κανονικά αυτό το λάστιχο έπρεπε να απαγορεύεται να πουλιέται.

Επίσης τα mentzeler M3 είναι λάστιχο που το έχουν δοκιμάσει κανά 2 γνωστοί και ήταν ικανοποιημένοι.
Ψάξε λίγο τα posts.

@snipereps.
φίλος είχε βγάλει τα λινά στα 8-9 κμ στα BT90.
Βέβαια αφού δεν έσπασε το cb στα χέρια του,δεν θα σπάσει ποτέ...
Πόσο σου κρατάνε;

@klab,το 150αρι πίσω, σε diablo,M3,άντε και ΒΤ90 (αλλά αυτό δεν το έχω οδηγήσει καινούργιο)
δεν καταλαβαίνεις την διαφορά.
Το ότι το πέλμα μετά απο 8000 km είναι σαν καινούργιο,μόνο καλό δεν είναι.

Για το michelin 2CT διαβάζω πολύ καλά λόγια,αλλά δεν ξέρω αν έχει τις διαστάσεις για το sf.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

klab

Εγώ την καταλαβαίνω πάντως την διαφορά 140-150 και όποιος έχει οδηγήσει το δικό μου το ίδιο λέει.
Το ότι το λάστιχο είναι σκληρό το γράφω στο μήνυμα μου, εξ ου και η χιλιομετρική απόδοση, με μαλακό τώρα θα είχε πεθάνει κατά πάσα περίπτωση.
Πάντως στρίβει ωραία μέχρι το τέλος, ακόμα και μετά 1 χρόνο σχεδόν.
Η φώτο είναι από προχθές, η πολύ κόκκινη σκόνη είναι από χωματόδρομο που πέρασα, καθαρό ήταν το κακόμοιρο το CB μέχρι τότε.




snipereps

Παράθεση από: akaposto στις Αυγούστου 29, 2011, 02:58:25 ΜΜ

@snipereps.
φίλος είχε βγάλει τα λινά στα 8-9 κμ στα BT90.
Βέβαια αφού δεν έσπασε το cb στα χέρια του,δεν θα σπάσει ποτέ...
Πόσο σου κρατάνε;

@klab,το 150αρι πίσω, σε diablo,M3,άντε και ΒΤ90 (αλλά αυτό δεν το έχω οδηγήσει καινούργιο)
δεν καταλαβαίνεις την διαφορά.
Το ότι το πέλμα μετά απο 8000 km είναι σαν καινούργιο,μόνο καλό δεν είναι.

Για το michelin 2CT διαβάζω πολύ καλά λόγια,αλλά δεν ξέρω αν έχει τις διαστάσεις για το sf.

Κοντα 10000 χμ τα εχω το μπροστα ακομα κραταει αλλα το πισω εχει φτασει στο σημαδι που εχει στις αυλακωσεις εγω και 1-2000 χμ
και γω σκεφτομαι για 150/60 πισω τωρα που λεω ναλλαξω οχι για να παει καλυτερα η κατι τετοιο απλα για καλυτερο μοντελο ελαστικου...

Headmaster

Παράθεση από: point zero στις Αυγούστου 23, 2011, 10:11:17 ΠΜ
δειτε και τα dunlop qualifier  πολυ καλο λαστιχο !!!
Συμφωνω απολυτως!!

akaposto

Παράθεση από: klab στις Αυγούστου 29, 2011, 05:02:58 ΜΜ
Εγώ την καταλαβαίνω πάντως την διαφορά 140-150 και όποιος έχει οδηγήσει το δικό μου το ίδιο λέει.
αν έχεις (και θές) βάλε μια φωτογραφία απο το μπροστινό.

Που την καταλαβαίνουν την διαφορά; στο στρίψιμο; Ρωτάω γιατί μόνο το BT45 έχω οδηγήσει σε 140αρι.
κουβέντα να γίνεται βασικά...

βέβαια,απο τις φωτό δεν βγαίνει άκρη.
π.χ. BT45 ύστερα απο σχεδόν 10000Km με πολύ λάθος οδήγηση (και όχι στον δρόμο)
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

klab

Έχω και από μπροστά μισό να την ανεβάσω.
Όσο για την διαφορά στην οδήγηση είναι πιο ευκολοδήγητο, στρίβει αμέσως, πιό γρήγορο στη απότομη αλλαγή κατεύθυνσης και βέβαια σαφώς καλύτερα σε σχέση με τα Diablo που είχα με μεγαλύτερο πίσω λάστιχο (150 αντί για 140)
Θα σου παραθέσω τι είπε ο desmond όταν αλλάξαμε μηχανάκια για 1-2 χλμ.

Παράθεση από: desmond στις Απριλίου 15, 2011, 09:51:26 ΜΜ
Επίσης δεν ξέρω πως και γιατί αλλά αν συγκρίνω το δικό μου με του klab είναι μέρα με τη νύχτα.
Το δικό μου σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πιο στιβαρό και βαρύ (σαν cbf ας πούμε) ενώ το δικό του παιχνιδιάρικο και ελαφρύ (μου θύμισε το hornet). Παίζει να παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτό τα λάστιχα.

klab

Μια ακόμα το πίσω σε κοντινή



Και μία το μπροστινό λάστιχο.