Δεν κρατάει ρελαντί, δουλεύει σαν μπουκωμενο

Ξεκίνησε από RamboSF, Αυγούστου 09, 2023, 07:05:25 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nickgeo11

Και εγώ για αρκετό καιρό πήγαινα με σπασμένο ρουμπινετο χωρίς φίλτρο σαν το δικό σου και δεν είχα θέμα, το ανακάλυψα όταν μπήκα σε διαδικασία να βάψω το τεποζιτο. Πήρα από eBay το κινέζικο μαζί με φιλτρακι γύρω στα 13€ και δεν έχω κάποιο θέμα εδώ κ 4 περίπου χρόνια .
Για τα μπουζί αν είσαι γκαζιαρης CR9EH9,αν οδηγάς σε χαμηλές στροφές CR8EH9. Μόλις τα κουμπώσεις τσεκαρε τις σωλήνες να δεις αν ζεσταθούν όλες περίπου το ίδιο να πάρεις μια εικονα πρόχειρη εικόνα για τους κυλίνδρους.
Βέβαια θα θέλει και καμία ρύθμιση τα καρμπυρατέρ ειδικά αν ο προηγούμενος δεν τα έκανε πρόσφατα.

RamboSF

Ναι αλλά εμένα το ντεπόζιτο δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι και δεν το έχω καθαρίσει ακόμα οπότε το φιλτρακι αναγκάστηκα το χρειάζομαι. Αν δουλέψει τώρα δύο τρία ρεζερβουάρ με καλή βενζίνη και κετα ίσως το αφαιρέσω αλλά άμα δε προκαλεί κάποιο μπούκωμα στη ροφηση της βενζίνης θα το κρατήσω πάνω.

RamboSF

Ο προηγούμενος είχε βάλει τα CR7EH για ποιο λόγο να τα προτίμησε; εμένα το ρουμπινετο ήταν και ψιλό βουλωμένο. Έχω φωτογραφία για να δείτε και πως ήταν κομμένο στο ύψος εκεί που πιάνει η βίδα στο ντεπόζιτο

dumutrus

Καλορίζικη και καλά χιλιόμετρα κοίτα όταν αγοράζουμε όχημα μεταχειρισμένο άσχετα αν ο προηγούμενος μας διαβεβαιώνει ότι τα έχει όλα αλλάξει καλό είναι να την κυκλοφορήσεις καμία βδομάδα να δείς αν σου βγάλει τίποτα χαζά (όπως στην περιπτωσή σου) και μετά να κάνεις ένα γενικό σέρβις αλλάζοντας

1 λάδια φίλτρο
2 φίλτρο αέρα
3 μπουζί
4 λάδια πιρουνιού
5 παραφλού (για μένα να συνοδεύεται με καθαρισμ9 του κυκλόματώς)
6 οτιδήποτε κρίνει ςοτι χρείζει αλλαγης

και καθαρισμα και ρυθμισει καρμπ

ξέρω είναι ένα σεβαστό κόστος αλλα έτσι θα είσαι σίγουρος ότι άλλαξαν οτί το μηχανάκι έκανε σέρβις και ξεκινάς ένα σέρβις μπουκ
τώρα για το πρόβλημα σου θεώρω χωρής να μπορώ να το στηρίξω οτίπρέπει να δεις τα κάρμπ σαν ατροφία μου ακούγονται τα λεγομενάς σου
Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

stam

Παράθεση από: RamboSF στις Αυγούστου 11, 2023, 11:58:25 ΜΜ
Παράθεση από: stam στις Αυγούστου 11, 2023, 09:38:27 ΜΜΤο κινέζικο ρουμπινέτο είναι μια χαρά. Ψάξτο στο aliexress για πιο φθηνά. Το φιλτράκι που δίνει μαζί είναι χάλια, καλύτερα το γνήσιο αν και ακριβό. (γύρω στα 50 ευρώ)
Το φιλτρακι είναι μάπα; το μπουκώνει το ρουμπινετο η δε φιλτράρει καλά; τώρα την έριξα την παραγγελία τι να κάνω. Για φίλτρο ιαπωνικό στην πορεία τι να πω.
Για του λόγου το αληθές αυτό τελικά πήρα γιατί τα άλλα έρχονταν μετά τις 20 του μήνα!
www.car.gr/parts/view/322249167-cb400-93-98-cb750sc-nighthawk-1991-2003-
Εντωμεταξύ το φιλτρακι με καιει και αυτό γιατί το παλιό είναι σκισμένο δεν κάνει με τίποτα!

Το φιλτράκι μπορεί να είναι τσαλακωμένο ή να μην είναι χαλασμένη η σίτα του. Μπορεί απλά να έτυχε σε μένα βέβαια

RamboSF

Κατάλαβα μπορώ να το ανεβάσω κάπως φώτο; εμένα ίσιο μου φαίνεται και στα πλαϊνά που έχει οκ. Το έβαλα δίπλα από το παλιό και νταξει φαίνεται.

RamboSF

Dumutrus καλημέρα σε ευχαριστώ πολύ! Λάδια τα έχω τσεκάρει είναι καφέ σαν καινούρια! Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν την λειτουργούσε αρκετά παίζει να έκανε το τυπικό σέρβις, γιατί έτσι ανέφερε.
1. Με το που πήρα τη μηχανή 3 φορές έχει μιζαρει. Για να τη φέρω από Αθήνα και 2 φορές που την πήρα. Έκτοτε έχει μπει κάτω στο υπόγειο. Απλώς λάδια τα τσέκαρα με κρύα τη μηχανή βέβαια και μου φαίνονται σε πολύ υψηλή στάθμη. Αλλά και λίγο παραπάνω να του έπεσαν του μάστορα ίσως για αυτό να οφείλεται. Να ανησυχώ για κάτι σε αυτή την περίπτωση; λευκές κηλίδες δεν είδα, επίσης για βενζίνα μέσα σε αυτά πάλι δεν μου μοιάζει τα λάδια δεν έχουν τη μυρωδιά αυτής αλλά είναι και λίγο παχυρευστα στην υφή όχι σαν βενζίνα. Στα κοντά θα αλλαχθούν και αυτά ελπίζω.
2. Φίλτρο αέρα δεν έχω δει και είναι κάτι που πρέπει να ελέγξω! Αν χρήζει αντικατάσταση θα αλλαχθεί.
3. Μπουζί τα έβγαλα τα παλιά και πήρα άλλα μιας και ο προηγούμενος δεν είχε βάλει αυτά που ζητάει το μανιουαλ.
4. Λάδια πιρουνιου οι πίσω είναι οκ δεν χάνουν και έχουν επαναφορά. Το μπροστινό μόνο στη μία μπουκάλα χάνει από τη τσιμουχα λίγο, όχι όμως συνεχή ροή.
5. Παραφλου, έχω βγάλει πλαϊνά καπάκια και τσέκαρα. Μετά από το μεγάλο ταξίδι στην εθνική οδό και αυτά στο δοχείο τα υγρά ηταν ελαφρώς γαλάζιο το χρώμα τους. Βέβαια η στάθμη ήταν κάτω από low οπότε συμπληρωθηκαν με αντιπηκτικο νερό. Αναφερω το χρώμα γιατί είχα φόβο μην είχε πάθει φλατζα κτλ. Λόγω και του χρώματος αυτών δε μου φαίνεται το κύκλωμα ψύξης να είναι βρώμικο. Σε παλιό αμάξι που έχω στο χωριό μου βγαίνουν οριακά καφέ 😂!

Αυτή η ατροφια που αναφέρεις πιστεύεις μπορεί να οφείλεται και στο ρουμπινετο που ήταν λίγο βουλωμένο;

Για τα καρμπυρατέρ ρυθμισμα σίγουρα θα θέλουν. Σκέφτομαι ή να πάω να πάρω 4 υποπιεσομετρα από ένα μαγαζί με υδραυλικά ή να πάω σε έναν μάστορα μόνο για συγχρονισμό. Πόσο περίπου κοστίζει μόνο το συγχρονισμα; Καθαρισμα πρέπει να γίνει αλλά δε θέλω να κάνω βιαστικές κινήσεις θα φτιάξω αυτά που είναι τώρα να δω πως πηγαίνει και μετά θα έρθει και αυτό. Έχω σκοπό να δουλεύει τώρα μόνο με καλή βενζίνη τουλάχιστον για 2 3 ρεζερβουάρ.
Θα καθαρίσω ντεπόζιτο. Καμία ιδέα πως να γίνει αυτό; χωρίς να κάνω πλαστικοποιηση και τέτοια απλά να φύγουν τα πολλά πολλά από μέσα. Πέρα από όλα αυτά η μηχανή ήθελε και πίσω δίσκο φρένου, πήρα καινούρια ferodo. Επίσης πίσω τακάκια (ferodo platinum 531) γιατί τα παλιά είχαν κάνει αυλάκια, ενώ φαίνονται έχουν αρκετό ψωμί, απλά για να μη χαρακωσει τη νέα δισκοπλακα έπρεπε να γίνουν αλλαγή.

Γενικά έχω ένα ποσό που με αυτό ξεκίνησα να ψάχνω το συγκεκριμένο μοντέλο. Προσπαθώ όσο γίνεται να αποφύγω μάστορες. Αυτό βέβαια δεν είναι και καλό γιατί άπειρος είμαι ολο και κάτι μπορώ να κάνω λάθος. Πάντως με το μετεφρασμενο μανιουαλ, τη φοβερή δουλειά του συμφορουμιτη, πραγματικά και κατσαβίδι να μην έχεις πιάσει ποτέ σου έναν τροχό πίσω, μια αλυσίδα θα μπορέσεις να τη βγάλεις. Τώρα για καρμπυρατέρ και τέτοια θέλει προσοχή. Σας ευχαριστώ πολύ που έχετε ανταποκριθεί στις απορίες μου και δεν τις περνάτε στον αέρα.

RamboSF

Παιδιά ακόμα μια ερώτηση. Άνοια ασφαλειοθηκη και αντί για 4 10αρες ασφάλειες, αντίκρισα κατά σειρά 3 10αρες και η τελευταία στα δεξιά (νμζ του κυκλώματος ψύξης) ο προηγούμενος είχε βάλει 15Α. Αυτό γιατί να το έκανε; να την αλλάξω με 10Α η να το αφήσω ως έχει;

Επίσης, θέλω να περάσω όλες τις ηλεκτρικές επαφές με σπρέι επαφών, υπάρχει περίπτωση να γίνει ζημιά; πχ στα διακοπτακια του τιμονιου μπορώ να ψεκασω; μετά το σπρέι επαφών μπορώ να ρίξω και WD;


dumutrus

Καλησπέρα κοίτα αυτά που σου έγραψα το ξέρω πως είναι ένα σεβαστό ποσό αλλά για μένα είναι συμαντικά τι θέλω να πώ αυτός που πουλάει (χωρίς να υπονοώ οτι αυτός που αγόρασες την μηχανή είναι απατεώνας έτσι χωρίς παρεξήγηση)  θέλει να δείξει κάτι ελκυστικό οπότε το λογικό είναι να έχει φρέσκα λάδια και παραφλού.
1)Αλλαζοντας τα λάδια ακόμα και αν είναι φρέσκα μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα όπως π.χ. στο τέλος που στραγγίζει άμα βγάζει λάσπη ή άμα έχει ρινίσματα.
2)Το φίλτρο αέρα πιστεύω δεν θέλει εξήγηση γιατί πρέπει να είναι καθαρό.Τσεκαρέ το δεν χάνεις τίποτα .
3)Είδες πως έβγαλες λαυράκι με τα μπουζί ο έλεγχος δεν είναι τίποτα και το κυριότερο προλαμβάνει
4)Και μόνο που χάνει έστω και
 απειροελάχιστα επιβάλεται η επιδιόρθωση του πρώτων για λόγους ασφάλειας και μετά για λόγους ορθής λειτουργίας.Μην το αμελείς λέγοντας ότι είναι λίγο.
5)Το καφέ χρώμα δεν είναι απαραίτητα και καμένη φλάτζα γι αυτό είπα και καθαρισμό κυκλώματος
επείσης άλλαξε την τάπα του ψυγείου ίσως να ευθύνεται για το στεγνό δοχείο.
Τα παραπάνω είναι δικές μου απόψεις επειρίες και όχι απαραίτητα σωστές.Μη το φοβάσαι ασχολήσου με το εργαλείο μάθε να το συντηρείς να το αφουγγράζεσαι γιατί δυστυχώς κανένας μάστορας δε θα ασχοληθεί μαζί του όπως πρέπει και δυστυχώς πολύ μάστορες δε θα δεχτούν να ασχοληθούν καν μαζί του.Όσο για τα κάρμπ πάντα για μένα η σωστή σειρά είναι πρώτα καθάρισμα και μετά συγχρόνισμα,όργανα δές στο ebay έχει φτηνά και καλά μην μπλέκεις.
Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

dumutrus

Κοίτα το σπρέι επαφών δεν κάνει θαύματα και τι εννοώ μία επαφή που διαβρώθηκε όσο σπρέι και να ρίξεις δεν θα καθαρήσει θα θέλει ξύσιμο επείσης στους διακόπτες μέσα μέσα έχει απειροελάχιστο γράσσο για τα κινούμενα μέρη το σπρέι επαφών θα ρευστοποιήσει το γράσο θα διαφύγει και θα στεγνώσει με ότι συνεπάγεται από φθορές αν ένας διακόπτης δεν δουλεύει και θέλουμε να το παιδέψουμε το σωστό είναι να τον ανοίξουμε να ξύσουμε τις επαφές να το γρασσάρουμε και να τον κλείσουμε
στις φίσες τις ξύνουμε όπου μπορούμε αλλίως αλλαγή απλά το ξύσιμο είναι πονηρό άμα το παρακάνουμε και φύγει η επίστροση που έχει(νίκελ ή μπρούτσου)τότε είναι για αλλαγή.Αμα έχει απλά αποχρωματιστεί μην ασχολήσε αν έχει άλατα ή πρασινίλα τότε ασχολήσου.
Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

RamboSF

Κατάλαβα εγώ απλά ήθελα να προληπτικούς λόγους να περνούσα όλες τις φυσες και τους διακόπτες. Αλλά καλύτερα να μην το κάνω. Ναι φίλτρο αέρα θα τσεκάρω τώρα που έχω βγάλει και ρεζερβουάρ. Πριν λίγο πέρασα τροχό πάλι μέσα αλυσίδα με τον καινούριο δίσκο. Απλά η δαγκάνα έχει δύο λαμακια και δεν ξέρω οως ακριβώς πάνε θα ψάξω να βρω κάνα βιντεακι. Πολύ μανούρα ο τροχός αν πας ανάποδα και όχι με τη σειρά. Είχα βάλει αλυσίδα και δε γινόταν να περάσει ο άξονας με τίποτα. Δεν τεντωνε τέρμα ο τροχός πίσω 🤣. Μετά έβγαλα αλυσίδα πέρασα πρώτα τον άξονα και μετά φουλ μέσα ο τροχός για να μπει η αλυσίδα και μετά τέντωμα 😂. Πρώτη φορά το έκανα. Θα τσεκάρω και την τάπα του ψυγείου.
Όχι dumutrus τι να παρεξηγείς τον άνθρωπο δεν ήταν να μου πει πέρασα σέρβις και τέτοια ούτε λάδια φίλτρο μπουζί, 1100 την αγόρασα οπότε σε σχέση με τα άλλα που υπήρχαν στο car ήταν καλή η τιμή. Είχα δει και ένα εδώ κοντά σε μένα αλλά το έδινε 1500 με τρεξίματα για πινακίδες κτεο ασφάλειες κτλ και ήθελε ρουμπινετο και μεμβράνες. Ε μετά πήγαινες στα 1800 με 2000 ευρώ που παίζουν τα περισσότερα αλλά πολλά θέλουν μαζεματα κτλ. Τώρα να δώσει κάποιος 2000+ για ένα CB400SF πάει πολύ εκτός και αν θέλει να την κρατήσει για καμιά 10 χρόνια. Οπως το βλέπει και ο καθένας βέβαια. Αυτό για τους μάστορες έτσι ακριβώς πιστεύω και εγώ, πάρα μόνο θέλω να λέω πως υπάρχουν ακόμα μάστορες που τους αρέσει να πιάνονται με τέτοια μηχανήματα.

dumutrus

Τώρα που το θυμήθηκα (οτι θυμάμαι χαιρομαί το ξέρω) είπες ότι την αλυσίδα την πέρασες με βενζίνη συν κάτι διάφορα απαγορεύταιη βενζίνη οι διαλύτες (νέφτι,ξυλόλη κ.τ.λ) καυστικά υγρά (υγρά φρένων καθαριστικό φρένων καθαριστικο καρμπιρατερ κ.τ.λ.) σε λαστιχένια μέρη εκτός και αν προβλέπετε από τον κατασκευαστή (όπως τα λαστιχάκια των πιστονιών φρένων)πιθανών αμα έχει oring η αλυσίδα να τα κακοποίησες ξέρω τώρα είναι αργά βάλτην πάνω αλλά στη πρώτη ευκαιρία αλλαγή εκτός και αν ξεχειλώση στα πρώτα χιλιόμετρα οπότε αλλαγή λόγο ανωτέρας βίας.Για να γνωρίζεις για μετέπειτα καθαρισμό ή με τα έτοιμα σπρέι που πουλάν ή με καθαρό παραφινέλαιο από το φαρμακείο όχι του σούπερ μαρκετ για το καντηλάκι.Μη μασάς καλύτερα να καθυστερήσεις να την κυκλοφορήσεις αλλά να βγεί σωστή για κυκλοφορία παρά να βιαστείς και κάθε δύο μέρες να λύνεις άλλο πρόβλημα.

Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

dumutrus

Όσο για την ατροφία είναι ωενικός όρος και αναφέρεται όταν ο κύλινδρος δεν πέρνει σωστή ποσότητα καυσίμου ότι έχει σχέση με τοκαύσιμο είναι υποψήφιο για πρόβλημα (δεξαμενή καυσίμου
φίλτρο(εσωτερικο εξωτερικό δεν έχει το δικό σας μοντέλο και μην βάλεις "για καλύτερα")
ρουμπινέτο (μεβρανη σωληνάκι που ενώνει το ρουμπινέτο με τον κύλινδρο)
σωλήνα που μεταφέρει το καύσιμο στα καρμπ
καρμπ (μεβράνη,ζιγκλερ,εσωτερικο φιλτρακι αμα έχει)
λαστιχένιες εισαγωγές που ενώνουν τα καρμπ με τους κυλίνδρους (μην έχουν σκίσιμο και τραβάν αέρα)
κλειστές βαλβίδες
ενω λίγης αυτά θα πρέπει να τσεκάρεις για αρχή στο θέμα ατροφία.
Και κάτι τελευταίο για να μην παρεξηγηθώ ο καθένας μπορεί να λέει την γνώμη του για κάποιο θέμα αλλά η βαρύτητα της απόφασης πέφτει στον αποδέκτη να αξιολογήσει μια απάντηση στο αν αντιστοιχεί στο πρόβλημα και φυσικά αν είναι σε θέση να καταπιαστεί κατα άλλα ρώτα και όπου μπορούμε απαντάμε.
Όποιος σου πεί δεν γίνεται πες του κοίτα να μαθαίνεις.

RamboSF

Λοιπόν μάγκες την μονταρα μου έφαγε και το απόγευμα η δαγκάνα πίσω, να βγάλω τη βενζίνη από το ρεζερβουάρ να βάλω καινούριο ρουμπινετο. Έκανα και ένα drain τα καρμπυρατέρ από κάτω έβγαλαν λίγο μάκα όχι όλα όμως! Πάω να μιζαρω εκεί που είχα δέσει και ρεζερβουάρ όλα κομπλέ, λεω αντε η στιγμή της αλήθειας. Επειδή είχαν αδειάσει τα καρμπυρατέρ κράταγα τη μίζα αρκετά όμως δεν έπαιρνε με τίποτα. Ωρε λέω χειρότερα από πριν την έκανα, τουλάχιστον πριν τσουλαγε. Σκύβω να δω κάτω να η βενζίνη έτρεχε φουλ. Τα έχασα και λέω τι στο καλό που βρέθηκε όλη αυτή η διαρροή. Τελικά δεν είχα σφιξει το σωληνάκι τροφοδοσίας καυσίμου στα καρμπυρατέρ 🤣🤣! Το κουμπωνω πάω να βάλω μπρος αργισε λίγο να πάρει αλλά μετά δούλευε ρολόι πραγματικά. Με η χωρίς τσοκ ρουφαγε κάργα. Κράταγε ρελαντί. Την παίρνει μια βόλτα ο πατέρας μου μόλις τη βγάλαμε από το υπόγειο για να δει σαν πιο έμπειρος πως αντιδρά το πίσω φρένο γιατί είχαμε λύσει όλη τη δαγκάνα. Γυρνάει μου λέει δουλεύει μια χαρά. Ύστερα την πάω και εγώ για δύο γυρες μέσα στην πόλη όλα κομπλέ. Γέμιζε δευτερα, τριτη τα πάντα. Το μηχανάκι τσίμπαγες λίγο γκάζι από άσε και έδινε. Χάρηκα πάρα πολύ παιδιά και θέλω να σας ευχαριστήσω όλους εσάς που ανταποκριθηκατε!! Μακάρι να συνεχίσει να δουλεύει έτσι. Τώρα στα κοντά θέλω να ελέγξω καπελοτα βαλβιδων. Επίσης στο ρελαντί είχε ωραίο δούλεμα χωρίς να τρεμοπαιζει. Συν ότι σκασίματα δεν έκανε πίσω η εξάτμιση. Τώρα σκέφτομαι να φτιάξω ένα όργανο με 4 υποπιεσομετρα DIY αλλιώς να πάει να τη δει ένας μάστορας μόνο για ρυθμισμα. Φώτο θα ανεβάσω μόλις μπουν και τα καινούρια καθρεπατακια μπροστά!

Σκέφτομαι ακόμα και να πάρω μια τετράδα μπουζί, τη σειρά CR9HE που είναι για πιο ψηλές στροφές αλλά νέος οδηγός είμαι στα κόκκινα δύσκολα θα τη πηγαίνω. Και πάλι σας ευχαριστώ παιδιά!

RamboSF

Dumutrus καλησπέρα, επαναλαμβάνω δεν παρεξηγουμε! Ίσα ίσα για αυτό και ρωτάω και λέω τι έκανα για να πάρω απαντήσεις. Αν είναι σωστά αυτά που έκανα η όχι, επίσης για αυτό τα λέω για να πάρω το οκ. Για την αλυσίδα ναι τη φοβάμαι και εγώ αλλά τώρα που την έβαλα στο μηχανάκι πίσω στο ψαλίδι στον οδηγό του άξονα μέχρι τη μέση πήγε το τέντωμα. Θα την ελέγχω τακτικά. Αν δω ότι κάθε τρεις και λίγο θέλει τέντωμα θα γίνει αλλαγή.