ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΑΖΕΜΑ - ΒΑΨΙΜΟ

Ξεκίνησε από JAS, Φεβρουαρίου 03, 2010, 01:44:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Enigma

 :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

desmond

enigma ούτε κι εγώ ξέρω που είναι το σωληνάκι της υποπίεσης :P

αλλά subaru impreza? xaxaxaxaxaxaxa  :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:
και μετά θα πρέπει να ανοίξουμε και forum για τα impreza?  :tongue2: :tongue2:
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

akaposto

Παράθεση από: desmond στις Φεβρουαρίου 10, 2010, 11:02:05 ΠΜ

Στο cb έχει το off το οποίο ρε παιδιά λύστε μου την απορία. Γιατί να χρειαστείς να κλείσεις την παροχή;


για να βγεί το τεπόζιτο χωρίς να θέλει άδειασμα.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

desmond

DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

Enigma

Σωστη η απορια ρε αφου ΔΕΝ τρεχει μπετζινα χωρις υποπιεση ...Υποθετω ...σε περιπτωση ...βλαβης !

desmond

κάτσε για να καταλάβω,
πες ότι εγώ θέλω να βγάλω το τεπόζιτο για άσχετο με βλάβη λογο (πχ για να περάσω ένα καλώδιο, λέμε τώρα). Αν δεν το βάλω στο off αλλά το αφήσω στο ON η μπετζίνα δεν θα τρέξει;

enigma πές μου που είναι και το σωληνάκι να ξέρω, Θέλω να το καθαρίσω γιατί κάποια στιγμή μου έκανε κάτι διακοπές σε ταξίδι και λέω πως μπορεί να φταίει και αυτό
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

point zero

Αν λειτουργει σωστα η κανουλα σου , δεν θα τρεξει τιποτε ... η κανουλα εχει δυο σωληνακια , ενα χοντρο ( βενζινη ) και αλλο ενα λεπτο ( υποπιεση ) το χοντρο σωληνακι παει στα καρμπυρατερ και το λεπτο παει στον πρωτο κυλινδρο για να περνει υποπιεση και να κατεβαζει βενζινη ... ριξε μια ματια θα βρεις ευκολα  :)
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

desmond

ok thanks. θα το βρώ.
Για να καταλάβω δηλαδή, μπαίνει αέρας στο τεπόζιτο από το λεπτό(υποπίεση) και βγαίνει καύσιμο απο το χοντρό.
Με αυτή τη λογική αν τα αποσυνδέσω και τα δύο δεν πρέπει να τρέξει μπετζίνα μιας και έχει αέρα από το λεπτό σωληνάκι;

Παράθεση από: point zero στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 07:10:56 ΜΜ
το χοντρο σωληνακι παει στα καρμπυρατερ και το λεπτο παει στον πρωτο κυλινδρο για να περνει υποπιεση και να κατεβαζει βενζινη

Την υποπίεση δεν μπορεί να την "πάρει" από κάπου. Λογικά δημιουργείται μέσα στο τεπόζιτο και για αυτό δεν τρέχει.
Σαν να παίρνεις ένα κουτί γάλα εβαπορέ, να ανοίγεις μια τρύπα και να το γυρνάς ανάποδα. Δε θα τρέ3ει τίποτα λόγω υποπίεσης. Πρέπει να ανοίξεις δεύτερη τρύπα(σωληνάκι υποπίεσης στην περίπτωσή μας) για να μπαίνει αέρας.
Γιατί το σωληνάκι είναι συνδεδεμένο στον κύλινδρο;
Η φυσική μου πάει καλά, αλλά η εικόνα που έχω στο μυαλό μου κάπου δεν στέκει. Τι σκέφτομαι λάθος;
Γιατί αν αποσυνδέσεις το σωληνάκι της υποπίεσης δεν κατεβαίνει καύσιμο;
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

point zero

Αν λυσεις τον διακοπτη -βανα  του ρεζερβουαρ , θα δεις πως εχει μεσα μια  μεμβρανη αυτη παλλεται  εμπρος -πισω διμιουργωντας  κυματα αναροφησης που εχουν  αποτελεσμα την  καθοδο βενζινης  ... το σωληνακι παει στον κυλινδρο γιατι καθε φορα που αυτος βρισκεται στον πρωτο χρονο ( εισαγωγη)  προκαλει με την καθοδο του εμβολου αναροφηση ( πιεση μικροτερη απο την ατμοσφαιρικη ) και ετσι μπαινει αερας μεσα στην κυλινδρο για να καει με την βενζινη ...

Ρουφα.. δηλ  οπως ρουφας το φραπε με το καλαμακι η οπως θυλαζουν  τα παιδια ...κλεβουμε  το λεπον λιγη απο αυτην την αναροφηση για να κανουμε την  μεμβρανη που ειναι μεσα στην κανουλα να κουνηθει και να κατεβασει βενζινη .... :)


Αν χαλαρωσει ,  αυτο το σωληνακι και δεν εχει σφιχτη εφαρμογη η υποπιεση παει περιπατο ... τοτε δεν κατεβαζει σωστα βενζινη και μολις ανοιγεις το γκαζι ακουγεται   αυτο το μμμππππλλλλλρρρμμμπππ       :) :)  Εξ" ου και το σουμπαρου ιμπρεζα   ;)
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

desmond

Αν σου πω ότι κατάλαβα ψεμα θα είναι, με έμπλεξες παραπάνω.

Από το τεπόζιτο θέλω να βγάλω βενζίνη, οπότε λόγω υποπίεσης πρέπει να βάλω μέσα αέρα.
Έτσι όπως μου τα περιέγραψες απο το σωληνάκι της υποπίεσης βγαίνει αέρας από το τεπόζιτο προς τον κύλινδρο,
άρα δημιουργείς περισσότερη υποπίεση μέσα στο τεπόζιτο και άρα δεν έπρεπε να σου δίνει βενζίνη προς το καρμπυρατέρ αλλά να τη ρουφάει από αυτό. :-\
Από τη μεμβράνη πώς περνάει η βενζίνη; λειτουργεί σαν βαλβίδα και όταν την τεντώνεις(με την υποπίεση) έχει κάπου τρύπα και περνάει η βενζίνη;
Αν θεωρήσω στο παρακάτω σχέδιο το τεπόζιτο με πράσινο τη βαλβίδα με κίτρινο, σωληνακι βενζίνης το γκρι και σωληνάκι υποπίεσης με μπλέ είναι σωστό το σχέδιο; έχω βάλει σε λάθος σημείο τη βαλβίδα ή το σωληνάκι υποπίεσης;
Από πού παίρνει αέρα το τεπόζιτο; Δεν κλείνει αεροστεγώς από την τάπα;
Το σωληνάκι της υποπίεσης πώς και δε ρουφάει βενζίνη; έχει βαλβίδα;
??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

point zero

Σχεδον καλα τα καταλαβες , μονο που το σωληνακι δεν σπρωχνει αερα προς το ρεζερβουαρ αλλα ρουφα τραβαει προς τα κατω  ...

Λειτουργει οπως και οι παλιες μηχανικες τρομπες βενζινης αυτοκινητων .
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

desmond

Ακόμα δεν κατάλαβα από πού παίρνει αέρα το τεπόζιτο αλλά έχω πλέον μια καλή ιδέα για το πως δουλεύει.
Παραπάνω δε χρειάζεται, δεν είμαι δα και μηχανικός, πληροφορικός είμαι  :P
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

Enigma

Αυτο που σε μπερδεψε προφανως ειναι το εξης ...
καταρχην τα σωλινακια ειναι οπως στα εγραψε ο ποιντ ζυρο !!!(τσ τσ τσ ) Η εξοδος του ΡΟΥΜΠΙΝΕΤΟΥ πηγαινει στο καρμπ
και η υποπιεση απο τον κυλινδρο στο ΡΟΥΜΠΙΝΕΤΟ παλι προκειμενου να το <<ανοιξει >> για να τρεξει η βενζινη ...ΜΗΝ βαζεις μεσα στις προτασεις το ντεποζιτο και σε μπερδευει ....Φυσικα αν βγαλεις το <<βρυσακι >> η βενζινη θα τρεξει ...εδω λεμε για το πως δουλευει το βρυσακι !!!Και το βρυσακι ειναι ετσι φτιαγμενο που ΔΕΝ επιτρεπει την βενζινη να τρεξει ΑΚΟΜΑ και στο on αν δεν εχει υποπιεση ..
Στην πραξη η βρυση τρεχει οταν η μεμβρανη μεσα της τραβηχτει απο την υποπιεση (αυτοματα πραγματα ) !
Λογικα η θεση of ειναι σε περιπτωση βλαβης της μεμβρανης ...αλλιως δεν θα υπηρχε λογος υπαρξης της ...θα ηταν μονο normal & reserve !

Ps υποπιεση του κυλινδρου αναφερεται ποιο κατω και οχι του ρεζερβουαρ ...αυτο <<αναπνεει>> με ενα απο τα δυο σωληνακια που εχει στην βαση του στο σασι (στις 2 δεκαρες βιδες) που λυνεις στο σημειο κατω απο την σελα (ξερεις εκει που θρονιαζοντα τα @@ σου  ;D )
Τωρα ποιο απο τα 2 ειναι ΛΟΓΙΚΑ το παχι (το αλλο ειναι υπερχυλιση) ...με βλεπεις να ειμαι φλου σε αυτο το σημειο επειδη ...ΜΠΟΡΕΙ και να το βρεις το σωληνακι-α και μπορει να να μην το βρεις ...βλεπεις εμεις οι Ελληναρες ξερουμε περισσοτερα απο τους κατασκευαστες .....δεν θα μου κανει εντυπωση καποια μαστωραντζα να εκρυνε οτι ΔΕΝ χρειαζονται αυτα ...και να σου εκανε ελαφρομα μηχανης πρωτου σταδιου ..( αρε κουφαλες ολο μουρμουραμε πας για σερβις και σου κανουν και EVO stage 1 ) :P

desmond

Νομίζω πως με κάλυψες πλήρως με ακόμα ένα από αυτά τα απίστευτα αποκαλυπτικά posts. :goodboy:

μιας και ανέφερες για ελληνάρες μάστορες και την είσαγωγή αέρα στο τεπόζιτο από το σωληνάκι κάτω από τα @@ μου, ο ελληνάρας προηγούμενος μηχανικός μου όταν του έλεγα ότι μου έκανε κάτι διακοπές επί πορεία μου είπε ότι μπορεί να είναι επειδή δεν ρουφάει αρκετό αέρα το τεπόζιτο και μου είπε πως θα μου το διόρθωνε εύκολα κάνοντας μια μικρή τρύπα στην τάπα  :o :o :o

Ναι ήταν ένας από τους λόγους που άλλαξα μηχανικό...
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

point zero

Παράθεση από: desmond στις Φεβρουαρίου 26, 2010, 11:38:27 ΜΜ
και μου είπε πως θα μου το διόρθωνε εύκολα κάνοντας μια μικρή τρύπα στην τάπα  :o :o :o


:puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .