ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΑΖΕΜΑ - ΒΑΨΙΜΟ

Ξεκίνησε από JAS, Φεβρουαρίου 03, 2010, 01:44:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

JAS

Παιδες καλημέρα. εχω το εξεις προβλημα. θελω να βαψω την καλη μου (αυτο το κοκκινο καλο ειναι αλλα αμα εχει κοψει απο τον ηλιο..... :puke:). γενικα με τις βαφες και τις μοντες το εχω και δεν ειναι η πρωτη φορα που θα κανω κατι αναλογο αλλα..... με προβλημαριζει το τεποζιτο. στο manual ειδα πως λυνετε, απο κατω ομως τι γινετε??? οταν βγαλω τις βιδες και το σηκωσω απο κατω τι πρεπει να προσεξω ωστε να μην κανω καμια μ@λ@κι@ και τρεχω? ειναι κανεις που εχει κανει κατι αναλογο μπας και ριξει καμια ιδεα???

point zero

Δεν ειναι τιποτα ... λυνεις βιδες , τραβας συρταρωτα λιγο προς τα εξω το ρεζερβουαρ , αποσυνδεεις τα δυο σωληνακια βενζινης και τελος  .... απο κατω δεν εχει τιποτανα χαλασεις  η κατι που θα βγει μαζι με το ρεζερβουαρ ...
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

Atanassio

Παράθεση από: point zero στις Φεβρουαρίου 03, 2010, 01:56:52 ΜΜ
Δεν ειναι τιποτα ... λυνεις βιδες , τραβας συρταρωτα λιγο προς τα εξω το ρεζερβουαρ , αποσυνδεεις τα δυο σωληνακια βενζινης και τελος  .... απο κατω δεν εχει τιποτανα χαλασεις  η κατι που θα βγει μαζι με το ρεζερβουαρ ...

Αυτά συν το τρίτο σωληνάκι (το χοντρό) στην δεξια-πίσω πλευρά του ντεπόζιτου.  Αν θυμάμαι καλά είναι της εξαέρωσης.

JAS

Ξερεις τι με ανχωνει ποιο πολυ? μην πλυμηρησω τον τοπο βενζινη οταν αποσυνδεσω τα "δυο" σωληνακια. 2 γιατι 2? θαπρεπει να προσεξω τη συνδεσμολογια τους κατα την τοποθετηση?  :scratchchin:

Atanassio

Πριν βγάλεις τα σωληνάκια θα κλείσεις το ρουμπινέτο και θα φροντίσεις τραβώντας τα σωληνάκια να τα κρατήσεις με την οπή προς το πάτωμα μέχρι να αδειάσουν για να μη χυθεί βενζίνη πάνω στον κινητήρα.  Μην αγχώνεσα, μερικές σταγόνες θα είναι μόνο.

Από το 2 σωληνάκια το ένα είναι της βενζίνης (αυτό κατουράει) και το άλλο της υποπίεσης (αυτό δεν κατουράει)!!! :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:
Ξαναβάλτα όπως θα τα βγάλεις.

JAS

ευχαριστω, να στε καλα. αν ολα παν καλα απο δευτερα θα ανεβασω φωτο πριν και μετα ;D

point zero

Δεν γινεται να τα βαλεις λαθος γιατι το ενα ειναι ποιο λεπτο απο το αλλο .... βενζινη λογικα δεν προκειται να χυθει ακομα και αν η κανουλα ειναι στην θεση on γιατι δεν θα εχει υποπιεση .

Μονος θα την βαψεις η θα πας σε βαφεα ?
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

JAS


point zero

Δεν ειναι τιποτα , μα απαιτει  καποιες ελαχιστες βασικες γνωσεις ...αν χρειαστεις τιποτε ρωτα στα βαψιματα εχουμε παρει μαστερ  :beerchug:
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

JAS

Μην ανησυχεις το εχω κανει επιστημη το βαψιμο! απο υπολογιστες εως εξαρτηματα στο αυτοκινητο (2 μηνες κυκλοφορουσα χωρις ταμπλο μεχρι να το φτιαξω :yoohoo: και οταν τελειωσα 1 μ@λ@κ@ς μου το κατσαβιδιασε για να μου κλεψει το στερεοφωνικο κακο χρονο να χει). ευχαριστω παντος. λεω να την κανω λευκη με κοκκινες λωριδες στο τεποζιτο και την ουρα. τι λετε???

point zero

Θα ειναι παρα πολυ καλο .... ηθελα να κανω και εγω λωριδες στην δικια μου οταν την εβαψα , μα τελικα εμεινε χωρις ..  νομιζω πως το μαυρο και το ασπο ειναι τα καλυτερα χρωματα για το CB
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

JAS

στην αρχη ελεγα να την κανω ασπρο-κοκκινο οπως το cb1300 αλλα τελικα α) δεν την παλεβω να κανω ολο αυτο το μασκαρισμα και β) δεν ειναι cb1300

Atanassio

Έχω μια απορία περι βαψίματος και με την ευκαιρία της συζητησης είπα να την βάλω εδώ.
Πως πετυχαίνουμε το ματ μαυρο πχ του V-strom?  Έχει κάποιου είδους σκληρυντή μέσα το ματ βερνίκι ???

Σχετικά με το ρουμπινέτο, στο cb δεν είναι που έχει θέση prime όπου επιτρέπει την ελεύθερη ροή βενζίνης και χωρίς υποπίεση?  Ή το μπερδεύω με άλλη μοτοσικλέτα?

JAS

το ματ χρωμα ειναι ευκολη υποθεση. πας σε 1 μαγαζι με χρωματα αυτοκινητου και του λες να σου φτιαξει το χρωμα που θες σε ματ (πχ μαυρο). αυτο μετα δεν θελει ουτε ματ βερνικια ουτε κατι αλλο επιπλεον. θελει μονο προσοχη να περαστει ομοιομορφα το ασταρι-υποστρωμα και το χρωμα. σε γενικες γραμμες τα χρωματα μπορεις να τα παραγγειλεις ειτε μονης ειτε διπλης. στα μονης το χρωμα και το βερνικι ειναι μαζι, περνας 2 χερια ομοιομορφα και ξεμπερδεψες (και ειναι και ποιο οικονομικο). στα διπλης παιρνεις χωρια το χρωμα, χωρια το βερνικι και ακολουθεις τη γνωστη διαδικασια. το αποτελεσμα ειναι πολυ καλυτερο και ποιο σωστη διαδικασια αλλα εχει μεγαλυτερο κοστος και θελει διπλασιο χρονο.
παντως φιλος εβαψε με μαυρο ματ μονης το καπο σε 1 civic και το αποτελεσμα ηταν γ@μ@το.

JAS

τελειως εμπειρικα παντως τα ματ χρωματα αξιζει να τα παρεις μονης. τα γυαλιστερα, μεταλλικα, περλες μονο διπλης... η γυαλαδα που βγαζουν οταν πεσει ξεχωριστα το βερνικι απο πανω δεν συγκρινετε.