Καλησπερίζω μετά από καιρό μπας και ρίξουμε φως σε ένα ακόμα μυστήριο της Χόντα. Ψάχνω ντίζα συμπλέκτη και παρατήρησα ότι στο parts manual τα μοντέλα εναλλάξ έχουνε άλλους κωδικούς. Δηλαδή τα πλαίσια 120 130 140 150 έχουνε κωδικό 22870MY9010 ο οποίος υπάρχει σε στοκ. Ενώ τα μοντέλα με πλαίσια 135 145 155 έχουνε 22870MY9750 το οποίο δεν υπάρχει.
Είμαι στην δεύτερη κατηγορία ωστόσο θα παραγγείλω προφανώς της πρώτης και λογικά θα κάνει (θα ενημερώσω μετά).
Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος αυτό;
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το ίδιο είχα παρατηρήσει και για τις ντίζες γκαζιού για το FiiiS version R.Οι κωδικοί και των δύο ντιζων (στανταρ & επαναφοράς),σταμάτησαν να παράγονται και δεν υπήρχαν.
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=5138.msg48075#msg48075
Ετσι τοποθέτησα ντίζες με τους κωδικους για pb1 που υπήρχαν.
Ωραία παραγγέλνω γιατί ακόμα έχω την τσαλακωμενη ντίζα και είναι κρίμα. Πόσο διαφορετική να είναι πια.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: giannis_t στις Δεκεμβρίου 02, 2019, 02:30:02 ΜΜ
Ωραία παραγγέλνω γιατί ακόμα έχω την τσαλακωμενη ντίζα και είναι κρίμα. Πόσο διαφορετική να είναι πια.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιάννη επειδή τα version s FiiT ,Version s FiiiV και το version R Fiiis εχουν χαμηλότερα τιμόνια απο ότι τα PB1 η διαφορά της όπως και στις ντίζες γκαζιού θα είναι πως είναι περίπου 10cm μακρύτερη απο αυτή των άλλων μοντελων.
Στο motosp (cmsnl.com) οκωδικος είναι σε διαθεσιμότητα gianis t
ʼλεξ ευχαριστώ από εκεί θα το πάρω απλά τον έναν κωδικό έχει κι αυτός όχι και τους δύο.
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα ήθελα να σε ρωτήσω, αν τελικά έβαλες την μακρύτερη ντίζα για τον συμπλέκτη, πώς έκατσε; Δημιουργεί κάποιο πρόβλημα ή δυσκολία το παραπάνω μήκος;
Μια χαρά είναι δεν φαίνεται να έχει κάποιο θέμα. Βασικά βγαίνει συνέχεια από τη θέση του στο πλάι του μοτέρ που έχει ένα αυλάκι
Sent from my Nokia 7.2 using Tapatalk
Βασικά giannis_t οι ντίζες έχουν να κάνουν και με τι τιμόνι φοράς . Στο δικό μου Version-S Fiii T που έχει το ''μαμά''τιμόνι , ΔΕΝ κάνει ούτε η 22870MY9010 των Version-R [ειναι λίγο ποιο μεγάλη ] ούτε η 22870ΜΥ9000 των PB1 [ FiiN , FiiR ] που ειναι πολύ ποιο μεγάλη . [Τις έχω δοκιμάσει πανω στη μηχανή μου . Προσπαθώ ακόμα να βρώ σε στοκ την δικιά μου 22870MY9750 [στο εξωτερικό ] . Αν δεν τα καταφέρω θα ψαξω για aftermarket made in Japan .
Σας ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις σας.
Ωστόσο, αν έχω δει καλά στο csmnl, τόσο το Version S, όσο και το Version R, την ίδια ντίζα συμπλέκτη φοράνε με κωδικό 22870MY9750.
Παράθεση από: Alex400 στις Ιουλίου 08, 2020, 08:18:59 ΜΜ
Βασικά giannis_t οι ντίζες έχουν να κάνουν και με τι τιμόνι φοράς . Στο δικό μου Version-S Fiii T που έχει το ''μαμά''τιμόνι , ΔΕΝ κάνει ούτε η 22870MY9010 των Version-R [ειναι λίγο ποιο μεγάλη ] ούτε η 22870ΜΥ9000 των PB1 [ FiiN , FiiR ] που ειναι πολύ ποιο μεγάλη . [Τις έχω δοκιμάσει πανω στη μηχανή μου . Προσπαθώ ακόμα να βρώ σε στοκ την δικιά μου 22870MY9750 [στο εξωτερικό ] . Αν δεν τα καταφέρω θα ψαξω για aftermarket made in Japan .
Οπως λεει ο Lefteris P.O κωδικός της ντίζας που φορά και το version R fiiis και το version s fiiit είναι ο 22870ΜΥ9750.Ο κωδικός που ανάφερες Alex είναι της ντιζας που φορά το version s fiiiV(Brembo).
Σωστός ο Lefteris P. Δεν ειχα κάνει αναγνωση στους αριθμούς πλαισίων , και με παραπλάνησε το ''HONDA 1994 (R) JAPAN NC31-120'' . Και το δικό μου αποτελή υποκατηγορία που εμφανίζεται οταν πληκτρολογήσεις το πλαίσιο ''VERSIONS TYPE III 1996 (T) JAPAN NC31-145'' . Αν πληκτρολογήσεις [ NC31 ] ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ NC31-145 στην αρχική φόρμα . Πρέπει να πληκτρολογησεις NC31-14...και τότε εμφανίζεται το NC31-140 και το NC31-145.