Να σας πώ, στη δεύτερη σελίδα του http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=4957.15 έχω θέσει ορισμένα ερωτήματα πάνω στο καυτό και καίριο αυτό θέμα. Ο τίτλος εδώ είναι πιό χρήσιμος από το "έχει πέσει νέκρα στο forum", οπότε καλύτερα να συνεχίσουμε εδώ τη συζήτηση. Θα αντιγράψω και τα καίρια σημεία για να μήν τα ψάχνουμε.
Εδώ είμαστε:
Από την ώρα της αγοράς του, το SF μου είχε πρόβλημα με τις μπροστά δισκόπλακες. Μάλλον η μία η κα οι δύο είναι στραβές και έχουμε το φαινόμενο: "Χστ-Χστ-Χστ-Χστ", δηλαδή, όποτε πιάνω φρένο, ο παραπάνω γλυκός ήχος συνοδεύει το πιάνει-αφήνει-πιάνει-αφήνει- πιάνει-αφήνει-πιάνει-αφήνει...
Αρχίζω να νοιώθω πολύ ανασφαλής με το θέμα και φοβάμαι μήπως χρειαστεί να πατήσω κανένα απότομο φρενάρισμα σε δύσκολη φάση, μπλοκάρει το μπροστά και με φέρει τούμπα. Οπότε, επειδή μόλις ... (μήν τα ξαναλέμε, πονάει το θέμα), σκέφτομαι να αλλάξω δισκόπλακες. Κακά τα ψέματα, το μπροστά φρένο είναι η σύνδεσή μας με τη ζωή, και αυτό δεν αλλάζει είτε καινούριο είναι το μηχανάκι είτε 100 χρόνων, είτε 10,000 Ευρώ κοστίζει είτε 100 Ευρώ, κάτι σαν το κρανος δηλαδή που είτε παπάκι οδηγείς είτε χαγιαμπούσα (ΟΚ, τηρουμένων των αναλογιών, γιατί άλλο 80km/h και άλλο 280km/h), το κεφάλι είναι το ίδιο (λέμε τώρα).
Οπότε. Δε βλέπω να πηγαίνω για μεταχειρισμένες. Μπορεί να βγούν χειρότερες από αυτές που έχω τώρα και βαριέμαι το τρέξιμο στα μαγαζιά (δεν έχω και χρόνο αυτό τον καιρό)
Που σημαίνει, πιθανότατα θα πάω για καινούριες.
Αρχίζοντας από original (η ελπίδα πεθαίνει τελευταία), θα κάνω ένα τηλέφωνο στο Σαρακάκη με τον κωδικό, να δώ τι κεραμίδα θα μου πέσει.
Αν δεν κάτσει, σκέφτομαι πως αξίζει να κοιτάξω πιθανότητες/δυνατότητες αναβάθμισης. Δηλαδή, πώς βάζετε μερικοί-μερικοί καλύτερα πίσω αμορτισέρ? Γιατί να μήν δούμε αν υπάρχουν και καλύτερες εναλλακτικές δισκόπλακες? Έχετε τίποτα υπόψη? ακόμα και από άλλη μάρκα, δεν θα σκάσουμε τώρα...
Αυτές που φοράει το SF, υποθέτω πως μπαίνουν και σε άλλα μοντέλα, οπότε ίσως αξίζει να ψάξω με άλλους κωδικούς?
Δε θα το αναλύσω περισσότερο, θα περιμένω προτάσεις και ιδέες, με στόχο γόνιμη συζήτηση, σε φιλικό και πολιτισμένο τόνο...
Καλό απόγευμα
Και για να μή θεωρηθεί (κακώς!) πως δε μελετώ πιά το forum, έχω ήδη ξεκοκαλίσει το http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=3007.0 αλλά κρίνω πως επιβάλλεται μιά επικαιροποίηση σε κάποια καυτά θέματα, από καιρου εις καιρόν! Παράδειγμα, Ο Alkiviadis έβαλε πρόσφατα μπροστά δίσκους στο version-S και θα μορούσε να μοιραστεί την εμπειρία...
Eδω το θέμα πονάει,οσο και το θέμα των καρμπυρατερ(μεμβράνες).Αν σκεφτούμε οτι η δεξιά οem κοστίζει : http://www.cmsnl.com/products/disk-comp-frbra_45120my9003/# και άλλα τόσα η αριστερή oem: http://www.cmsnl.com/products/disk-comp-frbr_45220my9003/#.VDquuWd_u_h. Το ίδιο κόστος πάνω κάτω θα έχουμε νομίζω και απο τους εδώ αντ/πους.Θα περιμένω με ενδιαφέρον,να ακούσω τιμές Αντώνη,αφού θα το ψάξεις το θέμα.Mιας και πηγαινοέρχεσαι Αγγλία,υπάρχει και αυτό το σαιτ με αυτές τις τιμες σε oem: http://www.diyspareparts.com/parts/honda/disk-comp-frbra-45120-my9-003/
http://www.diyspareparts.com/parts/honda/disk-comp-l-45220-my9-003/
Πέρα απο τις οem δισκόπλακες υπάρχει και ο κατάλογος της αξιόλογης ebc:
http://ebcbrakes.com/Assets/ecatalogues/2014-EBC-intl-mc-cat/2014-EBC-intl-mc-cat.html
και brembo: http://www.brembo.com/en/bike/replacements/Pages/Dischi.aspx
Ο Σταμάτης που έψαχνε δισκόπλακες, έφαγε κεραμίδα. Μπρος πίσω του έβγαινε κοντά στα 220. Πιο παλιά που είχα πάρει, μου είχαν χρεώσει 90 τη μία (πάνε πολλά χρόνια από τότε, προ κρίσης). X-gear η εταιρία, μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα με αυτές. Μπορείς να βρείς και στο ebay με κόστος στα 150 και οι τρείς αν θυμάμαι καλά.
Επίσης, λόγω αλλαγής δισκόπλακας στο VFR, να σας αναφέρω την τιμή της από Σαρακάκη. 180 η μία (τα πλήρωσε η ασφάλεια, ευτυχώς).
Καλημερα καταρχας. Εχω δισκοπλακες καλες που ταιριαζουν στο μοντελο του microviou μιας κ αγορασε λαθος η αφεντια μου. Ειναι σε πολυ καλη κατασταση κ ειναι σουπερ γενικος. Της πηρα για μενα αλλα λογο V-TECH δεν ταιριαζουν.
2) Το θεμα δισκοπλακας γενικος ποναει πολυ. λογο ατυχηματος το 09 δεν αλλαχθηκαν κ η δεξια εχει θεμα. Απο Σαρακακη δεν υπαρχουν κ καλα αλλα βρηκα μια ακρη σε Αθηνα σε συνεργειο συνεργαζομαινο με Σαρακακη. Μολις θα εχω νεα θα σες πω. Οι X-GEAR απο φιλους που ρωτησα δεν παιζουν δυνατα κ εχουν θεμα με τα μεταλλα. Οι ATRAX σε σχημα μαργαριτα που ρωτησα ειναι λιγο καλυτερες κ ισως θα μπορουσανε να με διευκοληνουν. Στο BRAKE shop στη Καλλιρροης με ρωτουσε τις διαστασεις απο μηχανη για δει στο καρε κτλ. Μεχρι τωρα ακαρπεσ κ συνεχιζω με την στραβωμενη δισκοπλακα.
480 ευρώ μου είχαν πει για τις δυο μπροστινές δισκόπλακες (χωρίς τακάκια) σε γνήσιες HONDA, και 570 ευρώ σε BRAKING μαζί με τακάκια όμως. Με το μόνο μοντέλο που πρέπει να φοράμε ίδιες δισκόπλακες μπροστά είναι το HORNET 600 του 98. Έχουν διαφορετικό σχέδιο αλλα σε διαστάσεις πρέπει να έιναι ίδιες. Αυτό φοράει απο HORNET
http://www.car.gr/parts/photos/4213679/
Πόσοοοοοοοοοοοοοο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; 480;;;; Μαζί με την υπόλοιπη μοτό;;;; Πάρα πολλά...
Υπάρχουν πολύ φθηνότερες και ποιοτικές λύσεις. Ένα ψάξιμο σε καταστήματα εδώ και στο ebay, μπορείς να κάνεις άνετα την δουλειά σου με 200 και λίγο κόπο για να τις περάσεις.
Είχα βρεί και μαργαρίτα δισκόπλακες, δύο μπροστά και μία πίσω, στα 150+50 μεταφορικά.
http://www.ebay.com/itm/Front-Rear-Brake-Disc-Rotor-BK-HONDA-CB400SF-Super-four-NC31-95-1996-97-1998-/190653231919?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item2c63d1732f&vxp=mtr
καλημέρες!! ο microvios(Aντώνης) έχει ένα δίκιο και απολογούμαι-μη βαράτε όλοι μαζί-.
Δύο χρόνια τώρα έψαχνα το θέμα μπροστινές δισκόπλακες που είναι και οι δύσκολες.Ναί υπάρχουν δισκόπλακες και άλλα ανταλλακτικά από άλλες εταιρείες που κάνουν στην μηχανή μας,όμως επειδή έχω ένα μαγαζί και μου τρώει πολλές ώρες δεν έιχα την δυνατότητα να πάρω την δισκόπλακα στο χέρι και να τρέχω πέρα -δώθε για να βρώ ένα ποιοτικό και παράλληλα οικονομικό ανταλλακτικό.
Έχω το sf με τις brembo και άντε να το έχουμε άλλοι 10? απο δώ.Για να μην πολυγράφω(πολυλογώ) παραθέτω τα εξής:
-brembo(ελλ.αντ/πεία) 570.00ε (δώρο τα τακάκια.....)
-NG(ελλ.αντ/πεία-ισπανικα) 340,00ε χωρίς τακάκια
-από Σαρακάκη 600,00ε (δεν θυμάμαι αν μου είπε κάτι για χωρίς ή με φπα)
-Breaking 510.00ε (δώρο τα τακάκια)
-X Gear 270.00ε ( αλλά μετά από πολύ διάβασμα τις απέρριψα γιατί έβγαλα το συμπέρασμα ότι μπορεί να το βγάλουν κάποιο διάστημα μπορεί και όχι.)
Μετά από συμβουλή φίλου από άλλο forum μπήκα εδώ:http://www.carpimoto.it/EN/ και βρήκα τις brembo+τακάκια μαζί με μεταφορικά κτλ στα 391,00ε, και τις πήρα από εκεί και δεν έκανε φυσικά ούτε εβδομάδα να τις παραλάβω.
8)
Μετά από 2 μήνες που τις έχω φορεμένες είμαι ευχαριστημένος και ήσυχος χωρίς abs φαινόμενο και κόπωση στα δάχτυλα...
Επισημαίνω ότι η ιταλική εταιρεία έχει ανταλλακτικά για το version s.
Αυτιάαααα από μένα!!!
Παράθεση από: zi στις Οκτωβρίου 14, 2014, 09:03:47 ΠΜ
Καλημερα καταρχας. Εχω δισκοπλακες καλες που ταιριαζουν στο μοντελο του microviou μιας κ αγορασε λαθος η αφεντια μου. Ειναι σε πολυ καλη κατασταση κ ειναι σουπερ γενικος. Της πηρα για μενα αλλα λογο V-TECH δεν ταιριαζουν.
Καλημέρα ZI, αν θέλεις στείλε μου είτε σε ΠΜ είτε και ανοιχτά εδώ, να ενημερώνονται και τα άλλα παιδιά στοιχεία για τις δισκόπλακες. Είναι καινούριες? μάρκα κλπ κλπ. Και καμιά φωτό θα βοηθούσε.
Παράθεση από: itom32 στις Οκτωβρίου 12, 2014, 08:02:18 ΜΜ
Eδω το θέμα πονάει,οσο και το θέμα των καρμπυρατερ(μεμβράνες).Αν σκεφτούμε οτι η δεξιά οem κοστίζει : http://www.cmsnl.com/products/disk-comp-frbra_45120my9003/# και άλλα τόσα η αριστερή oem: http://www.cmsnl.com/products/disk-comp-frbr_45220my9003/#.VDquuWd_u_h. Το ίδιο κόστος πάνω κάτω θα έχουμε νομίζω και απο τους εδώ αντ/πους.Θα περιμένω με ενδιαφέρον,να ακούσω τιμές Αντώνη,αφού θα το ψάξεις το θέμα.Mιας και πηγαινοέρχεσαι Αγγλία,υπάρχει και αυτό το σαιτ με αυτές τις τιμες σε oem: http://www.diyspareparts.com/parts/honda/disk-comp-frbra-45120-my9-003/
http://www.diyspareparts.com/parts/honda/disk-comp-l-45220-my9-003/
Πέρα απο τις οem δισκόπλακες υπάρχει και ο κατάλογος της αξιόλογης ebc:
http://ebcbrakes.com/Assets/ecatalogues/2014-EBC-intl-mc-cat/2014-EBC-intl-mc-cat.html
και brembo: http://www.brembo.com/en/bike/replacements/Pages/Dischi.aspx
Κατ αρχάς η Brembo δεν φαίνεται να κάνει δισκόπλακες για το δικό μας SF, εκτός και αν ψάξουμε για όμοιες από άλλα μηχανάκια. Νομίζω κάνουν από τα πρώτα Hornet και και το Yamaha FZR 1000 Exup του 94 (έτσι γράφει στη φωτό από το κουτί X-Gear του Klab http://i809.photobucket.com/albums/zz18/lihelmat/CB%20400%20sf/x-gear-boxed.jpg).G
Για το FZR η Brembo δίνει τον κωδικό 78.B408.70 (http://am-moto.brembo.com/en/detail/78B40870/yamaha/fzr-ex-up/1000/1994/discs/front). Στο site που αγόρασε ο Αλκιβιάδης, έχει 130,74 η μία. Για το Hornet S δίνει τον κωδικό 78.B408.26. Θα δώ αν έχει διαφορές και τα ξαναλέμε. Αυτό πάντως που δε μου αρέσει με τις Brembo είναι πως .... δεν είναι χρυσό το εσωτερικό (άντε, το έβγαλα το ανατολίτικο!)
Μένοντας στην Brembo, να πώ πως η 78.Β408.70, δείχνει να είναι από τις πλέον δημοφιλείς Floating δισκόπλακες της εταιρείας μιά και την φοράνε ΔΕΚΑΔΕΣ μα ΔΕΚΑΔΕΣ μηχανάκια (Aprilia, Benelli, όλες οι Bimota, BMW, Cagiva, Πολλές Ducati και Yamaha, αλλά κανένα Honda!
Αυτό που με προβληματίζει είναι πως κοιτάζοντας τα χαρακτηριστικά των 78.B408.70 σε σύγκριση με τις 78.Β408.26 και 27 (που δίνει για Hornet), βλεπω μεγάλες διαφορές: (-..70- , -..26- , -..27-)
Α (διάμετρος): 320 , 296 , 296
B (διάμετρος άξονα): 64 , 58 , 62
C: 80 , 74 , 78
D (τρύπα βίδας τοποθέτησης): 8,5 , 6,5 , 6,5
E (πάχος δισκόπλακας): 5 , 5 , 5
Πέστε με άσχετο (που είμαι!) αλλά είναι δυνατόν οι παραπάνω δισκόπλακες να μπαίνουν στο ίδιο μηχανάκι?
Έχει κάποιος τις αντίστοιχες διαστέσεις της μαμα-δισκόπλακας για σύγκριση?
ʼν βγάλουμε άκρη με Brembo πάντως, νομίζω πως είναι ΠΟΛΥ καλή επιλογή για καινούριες, ιδιαίτερα αν κάνει η 78.Β408.70 που για να την βάζουν σε τόσα και τόσα μηχανάκια, δε μπορεί, θα μάθανε να τις φτιάχνουνε καλά...
Μάγκες (και όσες μάγκισες μπαίνουν ακόμα στο φόρουμ) έχω νέα από τους DiYParts. Μου έγραψαν πως οι δισκόπλακες είναι αυθεντικές Honda parts, όχι άσχετων κατασκευαστών και made in japan. Το πιό σημαντικό είναι πως μπορώ να τις έχω στην Αγγλία με δωρεάν ταχυδρομικά και σε τελικό κόστος και οι δύο £344,66. Εμένα μιά και γλυτώνω 20% VAT θα μου έρθουν £275,73 δηλαδή 345,75. Καταλαβαίνω πως δεν είναι φτηνές αλλά έχω διαβάσει όλες τις ιστορίες με προβλήματα και μέχρι να βρούμε ποιές Brembo κάνουν, πώς το βλέπετε?
Δηλ.σε σύγκριση με τις τιμές του cmsnl και του Σαρακάκη,πέρνεις 1σετ(2) καινούριες οem Honda δισκόπλακες στην τιμή της μίας. Go4it!!
Οι Brembo πάντως (αν κανει κάποιο μοντέλο από τα τρία τελικά) είναι πιο φτηνές, αν και τώρα μου τις βγάζει 159,50, το Caprimoto, από 130,74 που τις έδινε το πρωί??? Μας βγαίνουν δηλαδή 319 (λέει πως έχει δωρεάν μεταφορικά?)
Τώρα που το ξανασκέφτομαι πρέπει να αποκλείσουμε το 78.B408.27, γιατί αυτό πρέπει να έχει πάρει ο Αλκιβιάδης και άν κάνει στο Version-S δεν κάνει στο FIIN.
Aντώνη εδώ διάβασες;;; http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=3852.15
Είσαι σωστός Αντώνη,αυτός είναι ο κωδ.των δισκόπλακων που έχω φορεμένα.
Παράθεση από: itom32 στις Οκτωβρίου 16, 2014, 06:43:50 ΜΜ
Aντώνη εδώ διάβασες;;; http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=3852.15
Οφ κόρσ! και από παλιά μάλιστα, όταν πρωτομπήκα στο forum. Για να πώ την αλήθεια με είχε τρομάξει, είπα μέσα μου, ρε τί 'να τούτοι! Εδώ έχω να κάνω με κουζουλούς, πού πάω να μπλέξω... Όμως τελικά πρυτάνευσε η ...τρελα και το πήρα και εγω το SF!
Αντώνη όντως είναι πανάκριβες οι δισκόπλακες.
Και έμένα που είχα ρωτήσει κάποια στιγμή μου είπαν 350 η μία.
Οπότε είναι πολύ καλή η τιμή που βρήκες. Μή σου πω τόσο καλή που το σκέφτομαι να σου πω να μου παραγγείλεις και μένα ένα ζευγάρι γιατί μόλις μου λιώσουν τα τακάκια θα τις αλλάξω κι εγώ!
Παρεπιπτόντως και όχι ίσως τόσο σχετικό αλλά ας είπωθεί ξανά. Και η πίσω είναι ακριβή σε αντίστοιχη τιμή αλλά υπάρχει εναλλακτική από transalp αν δεν κάνω λάθος με ίδιες διαστάσεις στα 90 ευρώ. Η διαφορά είναι ότι δεν έχει τα σχεδιάκια στον εσωτερικό κύκλο, αλλά είναι μια χαρά και είναι ανταλακτικό honda. Την φοράω εδώ και δύο χρόνια και δεν έχω το παραμικρό θέμα
Δισκόπλακες κάνουν και απο το fzr 1000 exup.
καλημερα. Εχω λιγα τρεξιματα τελευταια κ για αυτο δεν μπαινω συχνα. Συγνωμη μαγκες. Τωρα Αντωνη οι δισκοπλακες ειναι καλες ειναι απο αλλο μοντελο πλην v-tech . Θα σου στειλω φωτο σε μνμ μαλλον το βραδακι
Aντώνη δεν ξερω τι ποιοτητας ειναι οι CNC αλλά για ψαξε λιγο και αυτες. Τις βρήκα τυχαία.
http://www.aliexpress.com/item/Full-Set-Round-Front-Rear-Brake-Disc-Rotor-For-HONDA-CB-400-Four-1997-1998-CB400/946742261.html
Παίδες, χαιρετώ. Τον Νοέμβριο παρήγγειλα δύο μαμίσιες δισκόπλακες από το DIYspareparts που μου πρότεινε ο Itom (νάναι καλά) και σε (πιστεύω) πολύ καλή τιμή για original. Από όσο μου είχαν πεί, θα μου τις παρέδιδαν στις 15/12/14. Τη μέρα εκείνη λοιπόν, με ενημέρωσαν ευγενικά πως η Honda Αγγλίας, θα έχει τις δισκόπλακες στα μέσα...Φεβρουαρίου!!!!
Αναρωτιέμαι λοιπόν, τί να κάνω. Να ακυρώσω την παραγγελία, να πάρω πίσω τα χρήματά μου και να ψάξω για original αλλού? Φοβάμαι πως όλοι θα έχουν μεγάλους χρόνους παράδοσης και όσοι έχω δεί είναι πιό ακριβοί. Ή, να περιμένω το Φεβρουάριο, κάνωντας υπομονή με αυτές που έχω τώρα (στο μεταξύ θα έχω "φάει" και περισσότερο τα τακάκια μου ώστε να μην πάνε άδικα, μόλις τον Ιούνιο τα άλλαξα....?
Δε θέλω να πάω σε κινέζικες και αν κάνω μιά βόλτα για μεταχειρισμένες, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος πως δεν θα είναι χειρότερες από αυτές που έχω τώρα. Έχω καταλήξει πως οι δισκόπλακες και τα φρένα, είναι εξαιρετικά σημαντικά για την ασφαλειά μας, οπότε, είναι σα να αγοράζαμε μεταχειρισμένο (από διάλυση) κράνος...
ʼ ρε τι τραβάμε....
εγω θα σου προτεινα να περιμενεις !!Το καλο πραγμα αργει να γινει και αγαλι αγαλι γινεται η αγουριδα μελι και αλλα τετοια που λεει ο πανσοφος λαος μας!!
Τελικά αποφάσισα να περιμένω. Ελπίζω μόνο να μη με πάνε για Μαρτη...
Τελικά σε τι τιμή τις βρήκες?
Stam, τις πήρα από εδώ. Επειδή θα πάνε σε διεύθυση στην Αγγλία δεν πληρώνω ταχυδρομικά. Θα τις φέρω εγώ όταν με το καλό παραδοθούν!
http://www.diyspareparts.com/parts/honda/disk-comp-frbra-45120-my9-003/
http://www.diyspareparts.com/parts/honda/disk-comp-l-45220-my9-003/
Εγώ μετά τα χριστούγεννα θα βάλω tsu Boss . Ελληνικές με πολύ καλές κριτικές ακόμη και από αγωνιστικές ομάδες . 180 το ζευγάρι οι μπροστινές ( σχήμα μαργαρίτα).
Παράθεση από: cb400_zumbas στις Δεκεμβρίου 28, 2014, 01:30:32 ΜΜ
Εγώ μετά τα χριστούγεννα θα βάλω tsu Boss . Ελληνικές με πολύ καλές κριτικές ακόμη και από αγωνιστικές ομάδες . 180 το ζευγάρι οι μπροστινές ( σχήμα μαργαρίτα).
Τώρα αν πώ πως πρώτη φορά στη ζωή μου ακούω την ύπαρξή τηςεταιρείας αυτής φταίω εγώ? Μπορεί να είναι δικό μου λάθος αλλά τόσες φορές έχει αναφερθεί στο gο4it το θέμα με τις δισκόπλακες, όλοι το θεωρούν από τα δύσκολα σημεία αλλά κανένας δεν έχει αναφέρει πως υπάρχει Ελληνική λύση, και μάλιστα σε καλή τιμή? Μπήκα και στο site τους αλλά δε βρήκαγια το SF (αναφέρει μόνο CB SF, χρονολογία 98-00) αλλά και αυτό, με ένα τηλεφώνημα λύνεται εύκολα, μιά και είναι εδώ (όπως υποθέτω έκανε και ο Zumbas).
Όταν μαθαίνετε κάτι ενδιαφέρον ρε παιδιά, ενημερώνετε μας, ο διαχειριστής, αν κρίνει πως έχει ενδιαφέρον, μπορεί να το βάζει στα stickies για να το βρίσκουμε εύκολα...
Λογικά σε μας ταιριαζούν αυτές που είναι για HORNET χρονολογίας 98-99. Εγώ την είχα δει αυτην την εταιρία σε κάποιες αγγελίες στο car αλλά είχα την ιδέα οτι θα είναι κινέζικες. Μακάρι να ναι καλές γιατι ενδιαφέρομαι και εγω για μπροστινές δισκόπλακες και με την τιμή που λεει είναι πάρα πολύ καλα.
λοιπον παλικαρια
πηρα τηλ και ρωτησα.... οντως για cb του δειχνει το συστημα για 97 μοντελο και μετα "αλλα" ο ανθρωπος ειναι πολυ εξυπηρετικος και συννενοηθηκα να παω απο εκει με τη μηχανη μετα τις γιορτες να το τσεκαρουμε επι τοπου για να επιβεβαιωσουμε. του ειπα οτι ειμαστε λεσχη και οτι ενδιαφερετε πολυς κοσμος (εβαλα και μπολικες σαλτσες οτι απο φορουμ κτλ εχουμε ακουσει καλα λογια) και μου εδωσε τιμη 150ευρω το σετ.
θα σας κρατησω ενημερους
Ωραίος μπράβο!
JAS, να πεταχτούμε μαζί, αν είμαι και εγώ εδώ. Αν έρθουν οι δικές μου στην ώρα τους και πρίν τις βάλω, με ευχαρίστησή μου μπορούμε να του τις πάμε να πάρει μετρήσεις για να είναι σίγουρα σωστό ότι φτιάξει. Ας υπάρχει κάτι για τα υπόλοιπα παιδιά, που να ξέρουμε όλοι πως είναι σωστό.
;)
Αν θέλετε έχω και εγω μια πίσω δισκόπλακα γνήσια για δείγμα.
Jas,microvie ωραίες κινήσεις ωστέ να βρεθεί καλή και οικονομική λύση σε ένα απο τα δύο δυσκολότερα θέματα του sf. ;)
Παράθεση από: microvios στις Δεκεμβρίου 28, 2014, 04:32:18 ΜΜ
Παράθεση από: cb400_zumbas στις Δεκεμβρίου 28, 2014, 01:30:32 ΜΜ
Εγώ μετά τα χριστούγεννα θα βάλω tsu Boss . Ελληνικές με πολύ καλές κριτικές ακόμη και από αγωνιστικές ομάδες . 180 το ζευγάρι οι μπροστινές ( σχήμα μαργαρίτα).
Τώρα αν πώ πως πρώτη φορά στη ζωή μου ακούω την ύπαρξή τηςεταιρείας αυτής φταίω εγώ? Μπορεί να είναι δικό μου λάθος αλλά τόσες φορές έχει αναφερθεί στο gο4it το θέμα με τις δισκόπλακες, όλοι το θεωρούν από τα δύσκολα σημεία αλλά κανένας δεν έχει αναφέρει πως υπάρχει Ελληνική λύση, και μάλιστα σε καλή τιμή? Μπήκα και στο site τους αλλά δε βρήκαγια το SF (αναφέρει μόνο CB SF, χρονολογία 98-00) αλλά και αυτό, με ένα τηλεφώνημα λύνεται εύκολα, μιά και είναι εδώ (όπως υποθέτω έκανε και ο Zumbas).
Όταν μαθαίνετε κάτι ενδιαφέρον ρε παιδιά, ενημερώνετε μας, ο διαχειριστής, αν κρίνει πως έχει ενδιαφέρον, μπορεί να το βάζει στα stickies για να το βρίσκουμε εύκολα...
Μια χαρά φτιάχνει για το δικό μας .... εγώ του έδωσα προκαταβολή μετά τις γιορτές θα τις έχω .....!!!
Καλημερα παιδες. Λογο πολλων υποχρεωσεων εχω χαθει........ Αλλα σας διαβαζω ποτε-ποτε. Λοιπον κ μενα με ενδιαφερει το θεμα δισκοπλακων οταν εχουμε νεα ας γνωστοποιηθουν ολα γιατι καλο ειναι να γνωριζουμε.
Παράθεση από: cb400_zumbas στις Δεκεμβρίου 31, 2014, 12:30:15 ΠΜ
[Μια χαρά φτιάχνει για το δικό μας .... εγώ του έδωσα προκαταβολή μετά τις γιορτές θα τις έχω .....!!!
Φίλε Zumbas, έχεις νέα από τις δισκόπλακες? Εμένα οι original καθυστερούν και σκεφτομαι να ακυρώσω την παραγγελία και να πάω στον δικό σου. Ότι πληροφορία έχεις καλοδεχούμενη.
Έχετε κανένα νέο για τις δισκόπλακες?
Παράθεση από: microvios στις Ιανουαρίου 08, 2015, 02:58:35 ΜΜ
Παράθεση από: cb400_zumbas στις Δεκεμβρίου 31, 2014, 12:30:15 ΠΜ
[Μια χαρά φτιάχνει για το δικό μας .... εγώ του έδωσα προκαταβολή μετά τις γιορτές θα τις έχω .....!!!
Φίλε Zumbas, έχεις νέα από τις δισκόπλακες? Εμένα οι original καθυστερούν και σκεφτομαι να ακυρώσω την παραγγελία και να πάω στον δικό σου. Ότι πληροφορία έχεις καλοδεχούμενη.
Zumbas, μας έγραψες κανονικά λέμε. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση! Τις έβαλες τις δισκόπλακες?
Εσένα σου ήρθαν τελικά ή ακόμα περιμένεις?
Έχω ακυρώσει την παραγγελία, και όπως έγραψα σε άλλο πόστ, περιμένω να κανονίσουμε με τον JAS να πάμε να μιήσουμε με τα παιδιά στο Κορωπί που φτιάχνουν Ελληνικές. Πού ώρα όμως...
Ψάχνωντας να βρω περισσότερα σχόλια για τις tsuboss είδα κάποιους (aprilia bikers & Kawasaki ) να λένε οτι ο συγκεκριμένος φτιαχνει δισκόπλακες για την BRAKING. Οπότε οι tsuboss ειναι ίδιες με τις BRAKING αλλα με την δικια του φίρμα.
http://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/frna-anabaumish/30/
ΠαράθεσηΑρχικά να αναφέρω οτι είναι Ελληνικές και τις αγόρασα μετά απο προτροπή αρκετών(και του Bill) οτι είναι καλύτερες απο τις μαμά και σε συμφέρουσα τιμή(160). Οι δισκόπλακες είναι αντιγραφή του σχεδίου της Braking και ο κατασκευαστής μπορεί να φτιάξει και την πίσω(πάλι αντιγραφή της Braking) με κόστος στα 40. Αρα με 200 έχεις μπρος πίσω δισκόπλακες ενώ μαμά εχουν 200 μόνο οι μπροστά.
Οταν μίλησα με τον τύπο που τις φτιάχνει στο εργοστάσιο και τον ρώτησα για κράμα, ποιότητα κλπ μου είπε απο το τηλέφωνο οτι είναι ίδιες με τις Braking. Αφού αποφάσισα να τις πάρω και κατα την παραλαβή απο το εργοστάσιο στο Κορωπί(δική μου θέληση) έπιασα κουβέντα με τον τύπο εκεί και τον ρώτησα: Γιατί κάποιος να προτιμήσει το δικό μου προιόν και όχι της Braking εκτός του κόστους φυσικά(350 έχουν με τακάκια-δώρο υποτίθεται- οι Braking). Απαντηση: Γιατί είναι οι ίδιες. Και όταν λέω οι ίδιες δεν εννοώ οτι τις κοπιάρω, είναι οι Braking. Κατασκευάζω χρόνια τώρα δισκόπλακες για την Braking που δεν είναι πια Ιταλική αλλά παίρνει απο παντού. Απλά οι Έλληνες έχουν κόλλημα με το όνομα και παίρνουν Braking ενώ αν πάρουν το δικό μου θα πάρουν το ίδιο προιόν με άλλη στάμπα.Όσοι είναι καλοπροέραιτοι λοιπόν τον πιστεύουν και όσοι το αντιθετο οχι. Ίσως λέει ψέματα, αλλά αν λέει αλήθεια????Δεν έχω γνώμη πάνω στο θέμα μιας και δεν έχω γνώσεις.
Τον ρώτησα για τακάκια brembo για έναν φίλο με GS και μιας και έχουν ακουστεί πολλά για τη διάρκεια τους σε κάποια θέματα παλιά εδώ και μου είπε οτι κανένα πια τακάκι aftermarket brembo δεν είναι Brembo αλλά Breco και μάλιστα με προέτρεψε να μπω στο site της εταιρίας να το διαπιστώσω και μόνος. Πράγματι αν μπείς στο site της εταιρίας αναφέρει οτι η Breco φτιάχνει όλα τα aftermarket τακάκια της Brembo και η Brembo φτιάχνει μόνο τα OEM τακάκια. Αυτό πάλι για να δούμε τι πληρώνουμε και τι πέρνουμε. Ενδεικτικά να αναφέρω οτι μου είπε οτι κατασκευάζει οτι τακάκι θέλω με 10 και 12 το ζευγάρι αναλόγως την πάστα οργανική ηε μεταλλική(δεν θυμάμαι πόσο κάνει πια). ʼρα στο μέλλον θα πάρω και τακάκια απο εκεί να δω τι παίζει. Είχε εκεί καταλόγους απο όλους τους κατασκευαστές, του λές πιο τακάκι θές και στο φτάχνει.
Πάμε τώρα στην ποιότητα των δισκόπλακων. Oι προδιαγραφές είναι ίδιες με τις μαμά. 5mm πάχος με όριο αντικατάστασης τα 4,4 αν δεν κάνω λάθος. Αλλά μου είπε οτι το όριο επικινδυνότητας είναι στα 3.5mm(δεν ξέρω, δεν έχω γνώμη). Κράματα ίδια και σχέδιο μαργαρίτας το γνωστό της Braking.
Όσον αφορά τα δικά μου φρένα να πω οτι έχω κάνει αναβάθμιση σε δαγκάνες με αυτές που αναφέρονται στο παρόν θέμα αλλά εχω τις δαγκάνες με την γέφυρα τις ασημένιες τις τετρατάκακες με το μονό τακάκι και όχι το ενιαίο. Αρα ήδη έχω αναβαθμισμένο φρένο σε σχέση με το μαμά. Αλλά όταν έβαλα τις δαγκάνες πάνω διαπίστωσα οτι δεν είχα καλή αίσθηση και χρειαζόταν αρκετή πίεση για να έχω φρένα και πάλι όχι καλά όσο πίστευα οτι θα έχω. Βάζοντας τις δισκόπλακες πάλι ενώ είδα αισθητή βελτίωση πάλι είδα οτι δεν είχα το φρένο που ήθελα μιας και τελικά τα τακάκια μου που είχαν ήδη 2.000 χλμ πάνω όπως είπα(είχα δώσει 95 για να τα βάλω δεν πρόκειται να τα άλλαζα με τίποτα!!)δεν πατούσαν σε όλη την δισκόπλακα. Μάλιστα στην μία το ένα τακάκι δεν πατούσε καθόλου και έπρεπε να πατήσω 2 φορές την μανέτα για να δώ αίσθηση στο φρένο ενώ με μεγάλη πίεση το μηχανάκι φρέναρε πάρα πολύ καλά.
Και ερχόμαστε στο σήμερα(η μάλλον στο πριν 5 ημέρες) που τα τακάκια πάτησαν καλά στις δισκόπλακες. Εντάξει.... φρένο όχι αστεία!! Με ενα πάτημα των 2 δακτύλων στην μανέτα το μηχανάκι φρενάρει πολύ καλά και με λίγο πάτημα παραπάνω γονατίζει και δεν σου δίνει την αίσθηση οτι θα μπλοκάρει. Μάλιστα προσπάθησα να το κάνω να μπλοκάρει και δεν τα κατάφερα προτού σταματήσει το μηχανάκι ενω με την πίσω το κάνει πολύ εύκολα. Η πληροφόρηση απο τις δαγκάνες ενώ έχω διαβάσει οτι δεν είναι η καλύτερη έχει βελτιωθεί πάρα πολύ και σου δείχνει πόσο πρέπει να πατήσεις την μανέτα για να σταματήσει το μηχανάκι.
Έκανα και δοκιμή με διάφορες ταχύτητες σε καλό οδόστρωμα για να δώ πόσο αποτελεσματικά είναι πια τα φρένα μου και τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλύτερα απο όσο περίμενα. Πια καταλαβαίνεις οτι με αναβάθμιση σε δαγκάνες και δισκόπλακες ο αδύναμος κρίκος είναι πια η τρόμπα και ίσως κάποια στιγμή αλλαχτεί με κάτι καλύτερο.
Αρα απο εμένα και όσα λίγα ξέρω για φρένα αξίζει η αγορά αυτών των δισκόπλακων και φυσικά και των δαγκάνων αν ψάχνεις το φρένο των 2 δαχτύλων που δεν θα σε προδώσει όταν το χρειαστείς.
Πολλά είπα, λίγα ήταν τα χρήσιμα πάλι χεχε
αν μαθενα απο τη κράμα υλικό είναι οι δίσκοι θα μου ηταν ενδιαφέρον.
Τελικά guys ξέρουμε αν είναι καλές αυτές οι δισκόπλακες από αθήνα οι tsuBoss?
τις έχει δοκιμάσει κανείς;
Αφού λοιπόν κανείς δεν ξέρει στα σίγουρα, και για να πάω κόντρα στο κατεστημένο, τις παρήγγειλα και την άλλη εβδομάδα θα τις φοράω οπότε και θα σας πω τις δικές μου (και του μηχανικού μου) τις εντυπώσεις.
Ευχαριστώ πολύ τον Jas που μοιράστηκε μαζί μου ό,τι εμπειρία έχει αποκτήσει ψάχνοντας για δισκόπλακες.
Και itom32 για να μη λές... δεν παρήγγειλα "καγκουρομαργαρίτες" :P
Τις παρήγγειλες κατευθείαν από τον κατασκευαστή? Το σκέφτομαι και εγώ πολύ να αλλάξω τις μπροστινές. Τις έχει έτοιμες ή τις κατασκευάζει κατόπιν παραγγελίας?
ναι από τον κατασκευαστή τις παρήγγειλα και τις κατασκεύασε κατόπιν παραγγελίας.
ʼνοιξα καινούριο θέμα που έχω και φωτογραφίες και σύντομα θα έχετε και feedback
Μέτρησα τις διαστάσεις από τη δισκόπλακα και τις προσάρμοσα σε ένα σχέδιο της BREMBO.
F2R είναι το δικό μου
(http://s13.postimg.org/xo8wwcwb7/image.jpg) (http://postimg.org/image/xo8wwcwb7/)
Τελικά όντως φοράμε ίδιες δισκόπλακες με το HORNET του 98 και ο κωδικός τους είναι 45120 ΜΒΖ 612 και 45220 ΜΒΖ 612 δεξιά και αριστερή αντίστοιχα και κόστος 400 αντι για 480 που κάνουν οι δικές μας.
Αντιστοιχίες σε BREMBO 78B40827
http://www.carpimoto.it/en-GR/Brakes/Brake-Discs/en-GR/41274_78B40827-Brembo-Serie-Oro-Brake-Disc-78B40827.htm
BRAKING στρογγυλή STX16 και σε μαργαρίτα WK016L & WK016R
http://www.braking.com/catalogue/intro.php?lang=EN
http://www.braking.com/catalogue/dettaglio_prodotto.php?codice_articolo=STX16
http://www.braking.com/catalogue/dettaglio_prodotto.php?codice_articolo=WK016L
Παράθεση από: microvios στις Οκτωβρίου 16, 2014, 02:07:56 ΜΜ
Αυτό που με προβληματίζει είναι πως κοιτάζοντας τα χαρακτηριστικά των 78.B408.70 σε σύγκριση με τις 78.Β408.26 και 27 (που δίνει για Hornet), βλεπω μεγάλες διαφορές: (-..70- , -..26- , -..27-)
Α (διάμετρος): 320 , 296 , 296
B (διάμετρος άξονα): 64 , 58 , 62
C: 80 , 74 , 78
D (τρύπα βίδας τοποθέτησης): 8,5 , 6,5 , 6,5
E (πάχος δισκόπλακας): 5 , 5 , 5
Πέστε με άσχετο (που είμαι!) αλλά είναι δυνατόν οι παραπάνω δισκόπλακες να μπαίνουν στο ίδιο μηχανάκι?
Έχει κάποιος τις αντίστοιχες διαστέσεις της μαμα-δισκόπλακας για σύγκριση?
Η πρώτη δεν μπαίνει με τίποτα στα δικά μας, η τρίτη ταιριάζει ακριβώς σε μας.
Όσον αφορά την δεύτερη, η εσωτερική διάμετρος που είναι 58 mm μπορεί στον τόρνο να γίνει 62 και για τις μικρές οπές που είναι 74 mm αντι για 78 mm μπορούν να ανοιχτουν νέες οπές αναμεσά τους με κέντρα σε διάμετρο 78 mm. Αυτές είναι για Hornet 2000-2006.
Κωδικός HONDA 45120 MBZ D61 και κοστίζουν 253 ευρώ και οι 2 μαζί με μια έκπτωση 10% από το Σαρακάκη. Είναι πολυ καλή τιμή για γνήσια αλλα θέλει μετατροπή για να μπει σε μας. Φοβάμαι οτι μετα το αλουμίνιο με 12 τρύπες θα αδυνατίσει. Την συγκεκριμένη δισκόπλακα πήγα και την είδα σήμερα το πρωί στον Σαρακάκη και ξενέρωσα απίστευτα όταν την μέτρησα και είδα οτι δεν είναι ίδια.
Γιατι ετσι με τις δισκοπλακες ρε παιδια? ολες υπερκοστολογημενες μου φαινονται... :-\
Stam γινε λιγο πιο συγκεκριμενος, σε ποιες αναφερεσαι 1η, 2η, 3η? στις braking?
Οχι, αναφερομαι στους κωδικούς της BREMBO που έχει γράψει ο microvios δηλαδή η πρώτη είναι η 78Β40870, η δεύτερη 78Β40826 και η τρίτη 78Β40827
Περαν των tsuboss που απο οτι φαινεται, ολοι εκει θα καταληξουμε, βρηκα ενα σετ δισκοπλακες απο το mc motoparts.
Δεν ξερω βεβαια τί ποιοτητας ειναι και αν εχει βαλει και κανενας αλλος.
Εχει και site mcmotoparts.com το οποιο φαινεται οργανομενο, αλλά και "μαγαζι" στο ebay.
Στα 150-160 (107+45 μεταφορικα) 2 μπροστινες και 1 πισω
http://www.ebay.com/itm/221014369100?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649
Του εστειλα μηνυμα αν μπορω να ξαναπαρω την προσφορα αργοτερα μετα την ληξη, και μου ειπε μπορει να μου την στειλει αργοτερα κατευθειαν μεσω email. Με ρωτησε και τί χρονολογιας cb εχω.
Περιμένω να δω τι θα απαντησει.
Κίνα και μανιτάρι.. 2 στα 2! Δεν θα το έκανα ποτέ..
Και αν οι oem δισκόπλακες σώζονται;;Ισιώνουν αν τα στραβώματα είναι στα κεντρα;;
(https://www.mediafire.com/convkey/c1b5/szjs39lae2brs5s4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/szjs39lae2brs5s/IMG_20181020_123949.jpg/file)
Ναι ή "Ρηνούλα" μου είναι αδούλευτη ;D
Εστω λοιπόν πως έχεις μια τέτοια δισκόπλακα αλλά την έχεις χτυπήσει στην περιπτωσή μου τουλάχιστον 3 φορές επειδή ξέχασες να βγάλεις λουκέτο τι γίνεται;;;
(https://www.mediafire.com/convkey/1c5f/2s9cf8hzvtma29h4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/2s9cf8hzvtma29h/IMG_20181020_123820.jpg/file)
Σώζεται με κάποιον τρόπο;;
(https://www.mediafire.com/convkey/bff0/aekw38xk5n4ykko4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/aekw38xk5n4ykko/IMG_20181020_123840.jpg/file)
Αμαρτία είναι σχεδόν καινούρια!!!!
(https://www.mediafire.com/convkey/1660/ylmwu9xqshmxxpd4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/ylmwu9xqshmxxpd/IMG_20181020_123855.jpg/file)
Το πρώτο βήμα είναι λουκέτο δίσκου με συναγερμό . Με έχει σώσει 100 φορές .... με το που ακουμπάς το μηχανάκι σείεται ο κόσμος ....Μηχανή αλλάζω αυτό το λουκέτο ΠΟΤΕ ......φίρμα δεν γράφω είχε 150 ευρώ...υπάρχουν καλά με 30 ευρώ και πολύ κακά με 60-70 ....Γιατί το ποιο σημαντικό είναι ο χρόνος απόκρισης . 1. Κανένας κλέφτης δεν ασχολείται με μηχανή που βαράει συναγερμό 130 Ντεσιμπέλ.... 2. Μεγάλη προσοχή στο αν λειτουργεί με κραδασμικό ή μαγνητικό τα δεύτερα πρέπει να ξεκινήσεις και ΜΕΤΑ βαράνε είναι άχρηστα και κάνουν 60-70 .....ΚΑΙ στραβός δίσκος και να σε βλέπουν όλοι να βρίζεις μέχρι να το σταματήσεις...... ;D ;D ;D
Προχωρώ στο δεύτερο βήμα.Το οποίο ήταν να εξετάσω προσεκτικά την πίσω μεριά της δισκόπλακας. Παρατήρησα πως όπου υπήρχαν χτυπήματα στο στεφάνι στο εμπρός μέρος τα στραβώματα φαίνονταν χαρακτηριστικά και στο πίσω μέρος.Συγκεκριμένα το στεφάνι κατέβαινε προς τα πίσω σε σχέση με το ατσάλι της δισκόπλακας. Υπολογίζω πως το στραβοδάγκωμα υπάρχει εξαιτίας του ζοριού που μεταφέρεται μεσω του περτσινιού στο ατσάλι της δισκόπλακας.Αφού εξέτασα και βρήκα που χρειαζόταν χτύπησα με έναν φαρδύ ζουμπά όπου χρειαζόταν να έρθει στην σωστή ευθεία το στεφάνι σε σχέση με το ατσάλι της δισκόπλακας.
Αν έκανα μια τρύπα στο νερό ή όχι θα φανεί όταν τις βάλω στην ζάντα.
(https://www.mediafire.com/convkey/df27/juji4294ic4h9vj4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/juji4294ic4h9vj/IMG_20181020_123800.jpg/file)
Είναι ο σωστός τρόπος . Θα επανέλθουν χωρίς απόκλιση και χωρίς ''φαινόμενο μνήμης'' που παρουσιάζουν χάλυβες που έχουν υποστεί '' πλαστική '' παραμόρφωση [ Πλαίσια{σκελετός}] .Κάνω αντίστοιχη διαμόρφωση σε βέργες ανοξείδωτου χάλυβα στο ψαροντούφεκο και επανέρχονται με ακρίβεια , Ενώ πρεσάροντας τις με υδραυλική πίεση δεν παίρνω τα ίδια αποτελέσματα . :)
Γιάννη μια διευκρίνιση. Οταν φρενάρεις απαλά με καμια 💯 στη χλμ. Ένιωθες τρέμουλο; Γιατι αν οχι τοτε ο δίσκος δεν ειχε πάρει νομίζω.
Στα απαλά όχι αλλά στα μετριοδυνατά φρένα υπήρχε τρέμουλο.
Οποτε μένει η δοκιμή να μας πείσει.
Γιάννη έχω ακούσει ότι σε μηχανουργείο τις επισκευάζουν έως ένα βαθμό με τορνο .. αλλά δεν το έχω εξακριβώσει .. σίγουρα πάντως επισκευάζουν τα αυλάκια έως ένα βαθμό
Τα στραβωματα αυτά θεωρώ πως μπορείς να τα επαναφέρεις εάν δεν είναι σε μεγάλο βαθμό!
Κι εγώ τις είχα στραβώσει με λουκέτο κάποια στιγμή και τις έφερα με χτύπημα. Μπορεί να μην είναι σαν καινούριες αλλά δεν μου τρέμει στο φρένο!!! Ίσα που ακούγεται στο σύρσιμο ότι κάπου γλύφει κάπου όχι.
Παράθεση από: itom32 στις Οκτωβρίου 20, 2018, 04:45:45 ΜΜ
Προχωρώ στο δεύτερο βήμα.Το οποίο ήταν να εξετάσω προσεκτικά την πίσω μεριά της δισκόπλακας. Παρατήρησα πως όπου υπήρχαν χτυπήματα στο στεφάνι στο εμπρός μέρος τα στραβώματα φαίνονταν χαρακτηριστικά και στο πίσω μέρος.Συγκεκριμένα το στεφάνι κατέβαινε προς τα πίσω σε σχέση με το ατσάλι της δισκόπλακας. Υπολογίζω πως το στραβοδάγκωμα υπάρχει εξαιτίας του ζοριού που μεταφέρεται μεσω του περτσινιού στο ατσάλι της δισκόπλακας.Αφού εξέτασα και βρήκα που χρειαζόταν χτύπησα με έναν φαρδύ ζουμπά όπου χρειαζόταν να έρθει στην σωστή ευθεία το στεφάνι σε σχέση με το ατσάλι της δισκόπλακας.
Αν έκανα μια τρύπα στο νερό ή όχι θα φανεί όταν τις βάλω στην ζάντα.
(https://www.mediafire.com/convkey/df27/juji4294ic4h9vj4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/juji4294ic4h9vj/IMG_20181020_123800.jpg/file)
Κάτι καλό κάναμε.Ισως και κατά λάθος,πάντως αφού αφαίρεσα τις μαύρες δισκόπλακες και έβαλα πάνω τις "διορθωμένες"χρυσαφιές σε φρεναρίσματα μέχρι 80χλμ που δοκίμασα δεν υπάρχει τρέμουλο.Μένει οι δισκόπλακες να δοκιμαστούν σε φρεναρίσματα με μεγαλύτερες ταχύτητες.΄
Σημασία έχει οτι δούλεψε Γιάννη, έστω και κατα λάθος. Καλά χιλιόμετρα στους διορθωμένους δίσκους σου!
Όλα καλά Γιάννη, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα!
Γιάννη μήπως πρέπει να πάρεις τα σύνεργα φέτος στο ταξίδι για να ισιαξεις και του zi ?? Τελικά καλά σε λέω δόκτορα
Παράθεση από: TEOS CB SF στις Οκτωβρίου 25, 2018, 08:59:10 ΜΜ
Γιάννη μήπως πρέπει να πάρεις τα σύνεργα φέτος στο ταξίδι για να ισιαξεις και του zi ?? Τελικά καλά σε λέω δόκτορα
Τέο δυστυχώς δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες.Η δεξιά μαύρη δισκόπλακα που έβγαλα παρ' όλους τους ελέγχους που έκανα με μεγενθυτικό φακό και λάμπα όπως στις χρυσαφιές,δεν μπόρεσα να βρώ στράβωμα στο στεφάνι,πράμα που με κάνει να πιστεύω πως το στράβωμα της δεν είναι απο λουκέτο στο στεφάνι,αλλα έχει στραβώσει το ίδιο το ατσάλι της δισκόπλακας.
Γιάννη βάλτη στον τόρνο και έλεγξε τη με το γράφτη στο σεπόρτι . Η δισκόπλακα είναι θηλυκό και νομίζει ότι θα μας τρελάνει ..... ʼμα δεν την προσέχεις αρχίζει να κουνιέται.... Βάλτη κάτω και δείξε της πως ισιώνει ;D ;D ;D
Για να μην ανοίγω νέο θέμα συνεχίζω εδώ...
Αντιμετωπίζοντας πολύ καιρό ένα τρίξιμο πολύ δυνατό στα μπροστινά φρένα ΜΟΝΟ όταν πάταγα τη μανέτα, αποφάσισα (μετά από πολύ διάβασμα) να αντικαταστήσω τα δισκόφρενα μετά OEM του μοντέλου μου (φόραγα σε ολοκαίνουργια κατάσταση του PB1). Είχα πάρει γνώμες από πολλούς επαγγελματίες των φρένων και όλες λάθος
Βρέθηκε ένα σετ δισκόφρενα σε κακή κατάσταση και ήταν ευκαιρία να τα επαναφέρω σε απόλυτα λειτουργική κατάσταση.
Αφαίρεση των δισκόφρενων PB1
(https://www.mediafire.com/convkey/3533/sqaplym3ug1zt8u4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/sqaplym3ug1zt8u/89456227_1292449557621852_5261984298000449536_n.jpg/file)
Ζύγιση του πρώτου δισκόφρενου
(https://www.mediafire.com/convkey/8925/75iei42b8hek9qs4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/75iei42b8hek9qs/89318154_249523242715321_1757831961365184512_n.jpg/file)
Ζύγιση και των δύο και της ζάντας
(https://www.mediafire.com/convkey/5a8b/byfjl3y4k3g5q034g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/byfjl3y4k3g5q03/89702479_844071742776732_5701533828053467136_n.jpg/file)
Τελικό αποτέλεσμα
(https://www.mediafire.com/convkey/2b7a/rxpz6uy3w3ifqq64g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/rxpz6uy3w3ifqq6/89148167_1547826015341464_2233134482817286144_n.jpg/file)
ΟΛΗ η εργασία έγινε αποκλειστικά στο χέρι , με χρήση μιας ματσόλας ,ενός μπρούτζινου ζουμπά ,ενός μικρού σφυριού [20-30 gr.] και ενός γράφτη (που ΔΕΝ με άφησε να φωτογραφίσω). Επί ΤΡΕΙΣ ώρες έκανε ένα ελαφρύ χτύπημα ,περιέστρεφε τον τροχό ,έβλεπε τον γράφτη και ξανά ....Μέχρι που τα έκανε απόλυτα ίσια . Στη δοκιμή που έκανα είχα ΑΜΕΣΩΣ πολύ καλύτερα φρένα και κανένα τρίξιμο ...[Τα φρένα που είχα ήταν .... αν ακούμπαγες με ΕΝΑ δάχτυλο και ελάχιστη δύναμη τη μανέτα , μπλόκαρε ακαριαία ο τροχός και δίπλωνε ΑΜΕΣΩΣ το τιμόνι + τρομερό τσίριγμα ...Αυτά σε στεγνό και ανωφέρεια ...Σε βρεγμένο το κλείδωνες ....] . Τώρα έχουν ''αίσθηση'' και είναι απόλυτα προοδευτικά . Τον Μάστορα [Νίκο] τον προτείνω ανεπιφύλακτα , βρίσκεται '' ΘΕΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ 11 Ν.ΚΟΣΜΟΣ 11743 ΤΗΛ.210 9249364 '' . Υπολογίστε για κάθε δίσκο 30 ευρώ + η ζάντα [αναλόγως τη ζημιά ] . Υποχρεωτικά του πας ζάντα με τα δισκόφρενα χωρίς το λάστιχο .Έχει και βαρύ εξοπλισμό [τορνόπρεσες 3 διαφορετικές] για ζάντες πολύ χτυπημένες σας δείχνω μία από Multistrada Raising.
(https://www.mediafire.com/convkey/7e4a/4j7lwmbq1ah46x24g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/4j7lwmbq1ah46x2/20200313_133944.jpg/file)
(https://www.mediafire.com/convkey/b592/q6ugbxmdhoqjb5q4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/q6ugbxmdhoqjb5q/20200313_141930.jpg/file)
Kαλοφόρετες,καλά φρεναρίσματα και πολύ προσοχή στα λουκέτα... :-\
Καλοταξιδα!
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπράβο ... Τελικά τα πάντα μπορούν να φτιαχτούν .. πιστεύω ότι σίγουρα αξίζει τον κόπο σε σχέση με την τιμή ...
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ρε φίλε και να φανταστείς ότι εκεί κοντά εμένα κ δεν τον είχα πάρει χαμπάρι??? Αφού Έχουμε ξεκινήσει τη συντήρηση θα τις ετοιμασουμε κ αυτές.
Για κάποιο λόγο δεν φαινόταν στην εφαρμογή το φόρουμ. Βέβαια διάβασα ότι ίσως είχε πρόβλημα αλλά πιστεύω διορθωθηκε
Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραίος ο ʼλεξ!!άντε καλοφορετες φίλε!!!
Στάλθηκε από το Redmi 7A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπράβο Alex καλά φρεναρίσματα....!!! ;D
Γεια στα χέρια των μαστώρων!
Είναι και τα εργαλεία για τον μάστορα αλλά άμα ο μάστορας ξέρει.........
Καλές βόλτες φιλαράκο και τώρα πια με μεγαλύτερη ασφάλεια ;)
;) ωραία Αλέξανδρε καλό φρένο να έχεις.
εγω φρενα καλα δεν εχω ομως. εβγαλα τους δισκους εμπρος !και διαπίστωσε ο φιλος σε τορνο οτι μονο ο ενας ειναι στραβος σε 2 σημεία ο αλλος παραμένει άθικτος .(Αν) αγοράσω ενα δίσκο τι προβλημα θα δημιουργηθεί και γιατι?
Ένα πρόβλημα που θα δημιουργηθεί είναι ενα κενό στην τσέπη σου.....αλλο πρόβλημα...δεν σκέφτομαι!
Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε αναζήτηση και γω λόγω στραβού μπροστινού δισκόφρενου σε version S αυτό το λήμα το έχω ξεκοκκαλίσει πολλές φορές... και έπεσα πάνω στον φίλο
@JEPE που μου έδωσε το δικό του απόθεμα για δοκιμή ... thanks JEPE!
Παράθεση από: panosp25 στις Νοεμβρίου 30, 2020, 07:30:50 ΜΜΈνα πρόβλημα που θα δημιουργηθεί είναι ενα κενό στην τσέπη σου.....αλλο πρόβλημα...δεν σκέφτομαι!
ναι γιατι υπαρχει βοηθεια και λεει ενας...ρε σι ο ποντιος....χα χα
Παράθεση από: achgotz στις Νοεμβρίου 11, 2023, 06:41:07 ΜΜΣε αναζήτηση και γω λόγω στραβού μπροστινού δισκόφρενου σε version S αυτό το λήμα το έχω ξεκοκκαλίσει πολλές φορές... και έπεσα πάνω στον φίλο @JEPE που μου έδωσε το δικό του απόθεμα για δοκιμή ... thanks JEPE!
Δυστυχώς οι δισκόπλακες του φίλου δεν έκαναν, και εξακολουθώ την αναζήτηση νέας/νέων δισκόπλακων για το Version S μου (που ειναι με μαύρο εσωτερικό χρώμα). Άρχισα να κοιτάζω στα κινέζικα, και έπεσα πάνω σε αυτά τα 3 (εκτός του ενός δεν θα έλεγα ότι είναι και ιδιαίτερα φθηνά):
https://www.aliexpress.com/item/1005005116539096.html (https://www.aliexpress.com/item/1005005116539096.html)
https://www.aliexpress.com/i/1005005809021527.html (https://www.aliexpress.com/i/1005005809021527.html)
https://www.aliexpress.com/i/1005004280444367.html (https://www.aliexpress.com/i/1005004280444367.html)
To πρόβλημά μου είναι ότι δεν καταλαβαίνω από τις περιγραφές & προδιαγραφές αν αυτές κάνουν για το μηχανάκι (NC31-145 / CB400F3T / Version S).
Οπότε όποιος φίλος γνωρίζει ας με βοηθήσει.
Ευχαριστώ
Παράθεση από: achgotz στις Μάρτιος 09, 2024, 12:37:03 ΜΜΠαράθεση από: achgotz στις Νοεμβρίου 11, 2023, 06:41:07 ΜΜΣε αναζήτηση και γω λόγω στραβού μπροστινού δισκόφρενου σε version S αυτό το λήμα το έχω ξεκοκκαλίσει πολλές φορές... και έπεσα πάνω στον φίλο @JEPE που μου έδωσε το δικό του απόθεμα για δοκιμή ... thanks JEPE!
Δυστυχώς οι δισκόπλακες του φίλου δεν έκαναν, και εξακολουθώ την αναζήτηση νέας/νέων δισκόπλακων για το Version S μου (που ειναι με μαύρο εσωτερικό χρώμα). Άρχισα να κοιτάζω στα κινέζικα, και έπεσα πάνω σε αυτά τα 3 (εκτός του ενός δεν θα έλεγα ότι είναι και ιδιαίτερα φθηνά):
https://www.aliexpress.com/item/1005005116539096.html (https://www.aliexpress.com/item/1005005116539096.html)
https://www.aliexpress.com/i/1005005809021527.html (https://www.aliexpress.com/i/1005005809021527.html)
https://www.aliexpress.com/i/1005004280444367.html (https://www.aliexpress.com/i/1005004280444367.html)
To πρόβλημά μου είναι ότι δεν καταλαβαίνω από τις περιγραφές & προδιαγραφές αν αυτές κάνουν για το μηχανάκι (NC31-145 / CB400F3T / Version S).
Οπότε όποιος φίλος γνωρίζει ας με βοηθήσει.
Ευχαριστώ
προσωπική μου άποψη θα ήταν καλύτερα αφού πας για καινούριες δισκοπλακες να μην πάρεις από aliexpress!θα σου πρότεινα το brake shop που έχει πολλές και καλές μάρκες και φυσικά θα σου λύσει και την κάθε απορία η αμφιβολία για το ποιες είναι οι πιο καταληλες για το δικό σου μοντέλο!!
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον jepe ..
Παράθεση από: TEOS CB SF στις Μάρτιος 12, 2024, 10:19:41 ΠΜΘα συμφωνήσω απόλυτα με τον jepe ..
Το brake shop μονο braking με 205 x 2 - σε αυτή την περίπτωση καλυτερα Brembo. Βέβαια και εκεί παιζει θέμα ως προς τους δίσκους που ταιριάζουν αφού βλέπω ο
@alkiviadis (που πρέπει να εχει το ίδιο μοντέλο - version S - με μένα) έχει βάλει τις (Brembo) 78B40870 (με εξωτερική διάσταση 320) ενώ βλέπω ότι ο σωστός κωδικός (πρέπει να) είναι ο 78B40827 με διάσταση 296. Το ψάξιμο δλδ συνεχίζεται...
Ρίξε μια ματιά και σε JT απο το ΒΙΚΕ ALERT . Κράτα μίκρό καλάθι γιατι το προσωπικό ΔΕΝ το έχει με τα ανταλακτικά . . . Κρίμα γιατι έχουν 15 αντιπροσωπείες ειδών για μότο . . .