Λαδια και αλλα...

Ξεκίνησε από mechmech, Δεκεμβρίου 09, 2010, 11:42:11 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Atanassio

Και το δικό μου λιθαράκι:  Τα 5100 είτε 10w40 είτε 15w50 έχουν την ίδια τιμή περίπου 9,5? το λίτρο στον Λαμπριανίδη.  Συμφέρει περισσότερο μεγαλύτερη συσκευασία γιατί βγαίνουν πιο φθηνά πχ το 2 λιτρο κάνει 18? αντί 9,5+9,5=19?

Headmaster

Από λάδια εισαι καλυμμένος!!!

Δες εδώ για φίλτρο αέρα (Το έχεις για πάντα !!)  http://www.dnafilters.com/filterdetails.asp?filterid=6

Και μπουζάκια ντελαμεζον  http://www.amazon.co.uk/HONDA-CB400-NGK-IRIDIUM-spark/dp/B001GDLH16

Και αν μένεις θεσσαλονικη η κάπου κοντα έλα να στα περασω εγώ με τα χερακια μου

desmond

Καλά περί λαδολογίας έχουν ειπωθεί πολλά και όλα κλίνουν πρός motul 5100, αλλά να πώ κι εγώ την ταπεινή μου προσωπική (και το τονίζω το προσωπική) άποψη;
Δεν τρελάθηκα κι όλας με τα motul. Πιο πριν φορούσα castrol και μου πήγαν 2 φορές μέχρι τα 6000 χιλιόμετρα(τόσα λέει το manual για αλλαγή λαδιών) χωρίς την παραμικρή αλλαγή ούτε στον ήχο ούτε στη λειτουργία του κινητήρα.
500 χιλιόμετρα μετά την αλλαγή σε motul άρχισα να ακούω το κλασικό τσίκι-τσίκι όταν είναι κρύο από τις βαλβίδες.
Δεν ξέρω αν φταίνε τα motul ή το ότι έφτιαξα την κατανάλωσή μου με ρύθμιση στα carbs, ή ακόμα το ότι έχω κανεί αρκετά χιλιόμετρα και δεν ξέρω πότε κοιτάχτηκαν οι βαλβίδες τελευταία φορά αλλά θα δώ και πόσο θα μου κρατήσουν για να αποφασίσω τί θα βάλω μετά.
Σίγουρα είναι καλό λάδι, και μπορεί τα περισσότερα cb να το αγαπάνε όπως αναφέρουν τα παιδιά.
Ίσως πάλι το δικό μου να είναι παράξενο σαν τον ιδιοκτήτη του και να έχει διαφορετική άποψη, δεν ξέρω(ακόμα).

Παρεπιπτόντως έβαλα 15/50 νουμεράκι με παρότρυνση του μηχανικού μου, γιατί μπήκαν το καλοκαίρι και είχε κάποιες ενστάσεις με τα 10/40 λόγω παλαιότητας του μοτέρ και του καύσωνα που επικρατούσε (τι ωραίος που ακούγεται ο καύσωνας όταν έξω έχει μεταξύ 2 και -2!!!)
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

johnnybe

Από λάδια παίζει και μια Ισραηλινή εταιρεία, Delek λέγεται (κάνει λάδια για τη Shell στο εργοστάσιο της). Πολύ καλές τιμές. Ένα λίτρο ημισυνθετικό 15/50 πάει κάνα 5άευρω.

Enigma

Desmond φυσικα καλα κανεις και λες την εμπειρια σου ...αλλωστε δεν ειναι κατι το ...επιστημονικο ...αυτο που αναφερουμε για τα λαδια βαση εμπειριας ειναι ...και ειναι λογικο να θελουμε να δοκιμασουμε-ψαχτουμε με εμπειριες συναναβατων !
Τα motul  ενω η πλειοψηφια ειναι οικανοποιημενη με την αποδοση τους ...οι ιδιοι παντα ψιλοψαχνονται επειδη εχουν και
μικρη διαρκεια ζωης .... τα εν λογο λαδια ...
Στην δικια μου ολα ηταν καλα αλλα μεχρι τα 3000χλμ .... μετα απο τα 3000 ....αστα βραστα !!
Αν βρηκες λαδακι που παει παραπανω με καλη αποδοση !!!να το δοκιμασουμε βρε παιδι μ !

mechmech

Λοιπον αυριο θα τις κανω τις δουλιτσες που ευκαιρω. Αν καταλαβα καλα, τωρα με τα κρυα να παρω τα 10/40? Motul 5100 θα βαλω...

http://www.trade-wind.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=19&Itemid=57&lang=el
Βεβαια, εδω βλεπω μονο 10/50...  Τι απ'ολα αυτα που εχει η σελιδα προτεινετε δηλαδη? (ποσοτητα προφανως ενα διλιτρο και ενα μονολιτρο)

ΥΓ. Παιδια, περιττο να πω οτι η ανταποκριση σας ειναι συγκινητικη... Ευχαριστω παρα πολυ.

freethan

Motul 5100 10-40 απο Tradewind βάζω και εγώ στις τελευταίες 2 αλλαξιές, απο Καλλιρόης πάω και τα παίρνω, πάρε ενα τηλ, να το σιγουρέψεις.

Headmaster


snipereps

Παιδια και γω ετσι εκανα. Αλλα τωρα το γυρισα σε 7100 10-40 και μου φαινετε πολυ καλο λαδι ασε που ειναι και φουλ συνθετικο, γιατι τα 3000 τα εκανα πολυ γρηγορα και δεν συμφερει τωρα λεω να το παω με τα φουλ συνθετικα καμια 5-6, εν τω μεταξυ οι μαστοροι λενε 5000 στα ημισυνθετικα και 10 στα συνθετικα  :o :o σαν πολλα δεν ειναι? εγω το λυπαμε πανω απο 3000 με τα 5100... με τα 7100 τι λετε να κανω? θα ποσταρω και εντυπωσεις μετα απο κανα 2000 χιλιομετρα  ;)

itom32

Eγω σημερα πηρα τα Αgip 15-50 ημισυνθετικα,ακομη δεν τα αλλαξα,το Σαββατο που θα τα αλλαξω,να δουμε τι κιβωτιο θα εχω σε σχεση με τα valvoline που εχω μεχρι τωρα.Τρια λιτρα 25γιουργια

Enigma

Παιδια τα φουλ συνθετικα συνηθος ειναι racing λαδια ..οπου η καλη τους  αποδοση ειναι εκει στις 9000 10000 εως οσο παει στροφες...
Πληρωνεις παραπανω λαδια για να εισαι καλα στις τερμα γκαζι στροφες ...Αν τοσο την πατε καθε μερα ..εχει καλως
Αν το πηγαινεις μεχρι τις 8000 (που συνηθως τοσο το πατε) ημυσυνθετικο οχι φουλ ....
Σε καθε περιπτωση ομως ...οτι λαδι και να ειναι  ... εχει να κανει με το φασμα στροφων και τον τροπο οδηγησης ...
ΔΕΝ και επιμενω σε αυτο δεν επιρεαζει την διαρκεια των χλμ που θα πατε με αυτα ...
Το 5000χλμ για το cb (ετσι λεω εγω τουλαχιστον) ειναι το ανωτατο οριο αλλαγης λαδιου ...
Τωρα αν μου πει κανεις οτι τα αλλαζει στα 15000 και δεν εχει παθει κατι ...οκ ...απλα δεν θα ηθελα να ρωτησω τον επομενο πως του <<βγηκε>> η μηχανη !

Το δικο μου συνθημα ειναι <<καλητερα φθηνοτερα λαδια και αλλαγη καθε 1000 παρα τα ακριβοτερα και αλλαγη καθε 20.000 >>

Τωρα μπορει καποιος να μου πει οτι ο σκατασκευαστης τοσο γραφει ....
Οκ εμενα παντως οταν εστυλα το Fiat tipo Για αποσυρση ...το μοτερ δουλευε ρολοι και το κοντερ εφτανε τα 270.000χλμ ...λες να γινοτανε αυτο αν ακουγα τον σκατασκευαστη που ελεγε να του αλλαζω λαδια καθε
20.000 χλμ  :abeye-popping:

itom32

Μετα την αλλαγη φιλτρου(ΗiFlo) και λαδιων(Αgip15-50) το κιβωτιο μαλακωσε και οι ταχυτητες μπενουν πολυ πιο αθορυβα και γλυκα.Ο ηχος του κινητηρα οπως και στην προηγουμενη αλλαγη λαδιων μου φενεται πιο μπασος.Σε πρωτη επαφη καλα τα Αgip.To παλιο φιλτρο με δυσκολεψε στο βγαλσιμο διοτι δεν εχω το ειδικο εργαλειο(εκεινο το μεγαλο πολυγωνο).Μαλλον ο μηχανικος του προηγουμενου ιδιοκτητη το εσφηξε με τετοιο.Εγω τελικα καταφερα χωρις να βγαλω χταποδι να του δωδω μιση βολτα με καβουρα και μετα χερακι.Το HiFlo το εσφηξα οσο πηγενε με το χερι.Δεν ειδα καποια διαροη.

Enigma

Παράθεση από: Enigma στις Δεκεμβρίου 09, 2010, 03:07:37 ΜΜ
.ΑΝ εχει κολησει και δεν βγαινει με το χερι ...χωσε το ενα κατσαβιδι να σου κανει μοχλο και ξεβυδωσε ...

Αυτο κατι μου λεει οτι δεν το δοκιμασες ε?

itom32


mechmech