Λάστιχα για cb 400!

Ξεκίνησε από megrez, Απριλίου 14, 2011, 06:51:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

hondacrxvtec

prosopikh apopsh,foraw battlmax bt45r kai meta apo 25.000xlm se taksidia mesa sthn polh k arketes fores me poly "ksylo" den exoun kanei kix akoma,se vroxh poly kala se stegnw to idio,kata ena periergo tropo fenontai arketa fardia apo pisw k den einai idiaitera stritadika lastixa twra omws pou tha allaksw h tha foresw poio slick lastixa h tha fardino giati symfwnw me ton itom,einai wraio to fardy lastixo pisw poly psarwtiko!!!

snipereps

εγώ τώρα έχω 110-150 αλλά από σεπτέμβρη πάω για 120-160 λόγω της αλλαγής γεωμετρίας στην μικρή μου. Ελπίζω να συνοδεψω και με ολόκληρη αλλαγή μπροστινού...

trip238

μπροστινου?? τι θα βαλεις αν επιτρεπεται?

snipereps

ακομα το ψαχνω... θελω να δω πιο ταιριαζει καλυτερα. αν βρω και αναποδα ακομα πιο καλα!

SAC

Το site της Dunlop (δίνοντας τύπο/μοντέλο της μοτοσυκλέτας) προτείνει για το super four τα ελαστικά K82.Όπου και να ρώτησα όμως, μου είπαν ότι είναι παλιός τύπος ελαστικού και δεν μου το συστήνουν, ενώ δεν ξέρουν και αν είναι διαθέσιμο πλέον...
Μου πρότειναν όμως ανεπιφύλακτα τα Bridgestone BT45 στα ?190 τοποθετημένα...
Τα φοράει κανείς;
Έχετε άποψη για το θέμα;
Έχετε κάποια άλλη εναλλακτική;;;

klab

Εγώ τα άλλαξα τον Φλεβάρη και αναγκαστικά πήγα σε μεγαλύτερη διάσταση πίσω για να έχω καλύτερο λάστιχο.
Πήγα σε sport ελαστικό τα Michelin Pilot Power (Όχι τα 2γομα) : http://www.michelin.gr/motorcycles/michelin-pilot-power
Τι να λέω τώρα, επιτέλους έχω λάστιχο που φρενάρει σε στεγνό σε βρεγμένο και στρίβειιιιιιιιιιι.
Τα ΒΤ45 είναι σκληρά-τουριστικά λάστιχα όπως και τα περισσότερα σε 140-70/17 με εξαίρεση τα  ΒΤ90  που πρέπει να είναι τα μόνο καλά λάστιχα σε μαμά διάσταση.

SAC

Γιατί όχι 2γομα;;;
Τιμούλα για τα pilot power;;;
:scratchchin:

klab

Προτίμησα τα απλά γιατί τα 2γομα έχουν σκληρότερες γόμες στο κέντρο τους, κάτι που δεν ήθελα.
Τα απλά pilot power έχουν μαλακή γόμα στο μπροστινό και μέτρια στο πίσω, στοίχισαν 240? με περαστικά-ζυγοστάθμιση και καινούργιες βαλβίδες.
Το μόνο "κακό" ήταν ότι πήγα σε διάσταση 150-60/17 γιατί δεν βγαίνουν σε μικρότερα, αλλά οφείλω να ομολογήσω οτι οδηγικά δεν ένιωσα ιδιαίτερη αλλαγή στις στροφές, όπως φοβόμουν.

SAC

Τα καινούρια λάστιχα φορέθηκαν (Bridgestone BT45) σε γνωστό κατάστημα της Μιχαλακοπούλου, όπου μετά από πολύ φιλική κουβεντούλα με τον ιδιοκτήτη (άψογος οικοδεσπότης) και περιγράφοντάς του τη χρήση που κάνω στη μοτοσυκλέτα, μου τα συνέστησε ανεπιφύλακτα!!!
Το deal έκλεισε στα ?180 και έχω την αίσθηση (δεν ξέρω αν είναι μόνο ψυχολογικό το θέμα...) :scratchchin: ότι καβαλάω μια ακόμα καλύτερη μοτοσυκλέτα...

Καλά χιλιόμετρα λοιπόν!!!

klab

Ωρε καινούργιο να είναι και στάνταρ είναι καλύτερο από ότι και να φόραγες πριν.
Καλοτάξιδος.

SAC

Παράθεση από: klab στις Μάρτιος 28, 2013, 07:37:57 ΜΜ
Ωρε καινούργιο να είναι και στάνταρ είναι καλύτερο από ότι και να φόραγες πριν.
Καλοτάξιδος.
Thanks, Klab!!!
:beerchug:

itom32

Πέτυχες πολύ καλή τιμή.Πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα λοιπόν!!

SAC

Παράθεση από: itom32 στις Μάρτιος 29, 2013, 10:40:17 ΠΜ
Πέτυχες πολύ καλή τιμή.Πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα λοιπόν!!

Ευχαριστώ itom32!!! :wave:

ps: Ξέχασα να αναφέρω ότι η ημερομηνία παραγωγής τους είναι τον Νοέμβριο του 2012!!!

tnick

Σκεφτομαι να αλλάξω και εγω λαστιχα αλλα σκεφτομαι την διάσταση που πρεπει να επιλέξω.

Φοράω τα μαμα αυτη τη στιγμη και θελω λιγο πιο φαρδύ πίσω, δηλαδη να παω 150 αντι 140 και 60 αντι 70 για να μην φαίνεται σα τρακτερ στο προφιλ.. Απο οτι εχω δει το εχετε δοκιμασει αρκετοι αρα η ζάντα μας δεν θα έχει προβλημα να το παρει το λαστιχο. Αυτο που με ενδιαφέρει είναι αν αλλαζει η γεωμέτρια της μηχανής. Δηλαδη περα του 150 που θα γινει πιο σταθερο και λιγότερο ευέλικτο μεσα στη πόλη στο 60 θα παρατηρήσω σημαντικές διαφορές ή θα ηταν καλύτερο να κρατήσω το 70 και να παω 150/70 ??

klab

Για το 70 προφίλ δεν ξέρω να σου πω, αλλά το 150/60 που φοράω μου έδωσε λίγη παραπάνω σταθερότητα στις ευθείες, βόλτες, ταξιδάκια.
Στο μάτι βέβαια δείχνει πολύ χαμηλό το ελαστικό σε σημείο να νομίζουν οι γύρω μου ότι είναι ξεφούσκωτο, αν έβγαινε με 65άρι προφίλ θα ήταν ιδανικό και στο μάτι.
Ευελιξία (αν και το φοβόμουν) δεν ένιωσα να χάνει ιδιαίτερα και πιστεύω ότι ευθύνεται το ότι δεν άλλαξα τις διαστάσεις του μπροστινού και παρέμεινα στο 110/70.
Συνοψίζοντας αξίζει τον κόπο και βρίσκεις και καλύτερης ποιότητας ελαστικά, από τα τουραστίδικα (σκληρούλια) στην πλειοψηφία που βγαίνουν στις κανονικές διαστάσεις.