το ατυχημα...

Ξεκίνησε από GiannisGeo, Αυγούστου 28, 2021, 11:56:26 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

GiannisGeo

Καλημερα στο team. Ειπα να γραψω για το περιστατικο που μου συνεβησε πριν 2 μηνες περιπου. Κατευθυνομενος προς παραλια στο υψος Αλιμου-Γλυφαδας μου πεταγονται σε κλειστη αριστερη στροφη απο τις μπαριερες τρια παιδια για να περασουν τον δρομο με αποτελεσμα να φρεναρω αποτομα να κλειδωσει ο μπροστινος τροχος και να αρχιζω να σερνομαι για περιπου 50 μετρα μεχρι οτου που σταματησα. Ευτυχως δεν επαθα τπτ μονο κατι εγκαυματα και 2-3 ραμματα. Ημουν τυχερος αυτο ειναι το μονο σιγουρο. Η μηχανη δεν ηταν τοσο βεβαια  ;D. Θα παραθεσω καποιες φωτογραφιες ωστε να μπορεσετε να δειτε το υψος της ζημιας τοσο στην μηχανη οσο και σε μενα.

GiannisGeo

και καπως ετσι ξεκινησαμε ξανα να την φτιαξουμε. Ανταλλακτικα που χρειαστηκαν ηταν :
καπακι βολαν
κοντερ- ντιζα κοντερ
πατητηρια οδηγου
αριστερη βιδα πισω αναρτησης
πλαστικα βαψιμο και στοκαρισμα
γκριπς
ισιωμα μπροστινου
μπροστα φαναρι

GiannisGeo

μανετα δεν αλλαξα δεν ειχε στραβωσει απλα ειχε φαγωθει η μπιλια στην ακρη. Ειχε σπασει επισης η μπιλια του αριστερου μοχλου που κουμπωνει στο τιμονι για να μην κουνιεται. Αυτο διορθωθηκε με το να βαλω ενα καρφι εκει που ειχε σπασει η μπιλια και να το χρισω με κολλα 2 συστατικων και κουμπωσε γαντι. Το τιμονι δια μαγειας δεν ειχε στραβωσει απλα χρειαστηκε να το ξυσω με μια λιμα εκει που ειχε φαγωθει απο το χτυπημα. Βαφτηκαν μασπιεδες και η σιτα του ψυγειου, γυαλιστηκαν τα μπροστινα η ταπα βενζινης και τα αυτια που κρατουν το μπροστα φαναρι. Γενικα πολυ δουλεια δεν ξερω αν ξεχναω κατι. Και ιδου το αποτελεσμα

Alex400

Πέρασε καιρός ,οπότε το περαστικά ειναι για τότε . Για μένα εχει ΑΞΙΑ ο Συντροχος , ο Ανθρωπος ,τα σίδερα γίνονται . Οπότε αφου εισαι εσύ καλά , ολα καλά . Και η μηχανή σου έγινε ακόμα ποιό όμορφη . Θα το ελαφρύνω γράφωντας , σταματήστε να τρώτε τα μανιτάρια  ;D  ;D . Επίσεις στην τελευταία φώτο βλέπω και τη ΝΕΛΛΗ να κάνει παρέα στο δικό σου . . . Μπράβο για την αγάπη και την προσοχή που δίνεις στη μηχανή σου , την αξίζει . Τα υπόλοιπα απο κοντά σε καφέ  ;) .

Alex400

Και μία διαπίστωση . Απο τις πέντε περιπτώσεις που είχαμε πτώση και γνωρίζω , οι Μ10 Χ 150 ΙΝΟΧ βίδες στα μανιτάρια , έκαναν σωστά τη δουλειά τους . Οι συγκεκριμένες στραβώσαν χωρίς να προκαλέσουν ζημιά στη βάση του κινητήρα , ακόμα και με μία πτώση με 20 χιλιόμετρα που είχε ενας σύντροχος . [ Γιατί οι άλλες ήταν δυναμικές . . . Εύαγγελος 120+ . . . Geo 140 + . . . και πάει λέγωντας . . .] .Οστόσο γνώρίζω και δύο περιπτώσεις ζημιάς βάσεως κινητήρα . Η μία σε συντροχο στη Θεσσαλονίκη και μία στην Αθήνα . Όμως ο συντροχος της Αθήνας ΔΕΝ ειχε βάλει τις ΙΝΟΧ βίδες , πήρε πολλύ φτηνότερες γαλβανιζέ . . .0,70 ευρώ και οι δύο ,σε σχέση με 10,70 που κάνουν οι ΙΝΟΧ. ΔΕΝ γνωρίζω τη διαφορά σκληρότητας που έχουν , αλλά οι γαλβανιζέ ΔΕΝ στράβωσε και τήν άκουσε ή βάση . . . Σε κάθε περίπτωση συνεχίζω να υποστηρίζω οτι η σωστή λύση ειναι κάγκελα τύπου HONDA  ΜΕ πολυαμίδιο [για να φρενάρει την μηχανή ]. [ Αλλωστε τα καγκελα της GIVI έτσι βγαίνουν πλέον , με πολυαμίδιο σε δυο -τρείς μεριές το κάθε κάγκελο .]

itom32

Περαστικα,μεγαλη προσοχη στις απροσεξιες ολων,πεζων και οδηγων και περισσοτερο στις πιθανες δικες μας.Παντα ρυθμιζουμε το οδηγημα μας ωστε να αφηνουμε λιγο παρα πανω χρονο για φρεναρισμα η καποιον ελιγμο αποφυγης.Περαστικά και παλι.

GiannisGeo

Παράθεση από: itom32 στις Αυγούστου 28, 2021, 06:20:18 ΜΜ
Περαστικα,μεγαλη προσοχη στις απροσεξιες ολων,πεζων και οδηγων και περισσοτερο στις πιθανες δικες μας.Παντα ρυθμιζουμε το οδηγημα μας ωστε να αφηνουμε λιγο παρα πανω χρονο για φρεναρισμα η καποιον ελιγμο αποφυγης.Περαστικά και παλι.

Πολύ σωστό

Ποντιος χρηστος

περαστικα.
να εχεις υγεια.
.ο πόντος ζει.
ο πυρετος καζαντζιδης

TEOS CB SF

Καλημέρα ,, αν και καθυστερημένα θα σου πω περαστικά , να είσαι γερός και δυνατός .
Επίσης εύχομαι να μην ξανά έχεις ποτέ στην ζωή σου ανάλογη εμπειρία ..Όσο για το μηχανάκι μην το σκέφτεσαι καν ,τα σίδερα φτιάχνονται ..

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk