Λίγο πριν βγει ξανα στον δρόμο

Ξεκίνησε από Razgriz, Ιανουαρίου 27, 2020, 07:54:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Razgriz

Παράθεση από: Harlock στις Ιανουαρίου 28, 2020, 12:15:19 ΠΜ
Παράθεση από: Razgriz στις Ιανουαρίου 27, 2020, 11:28:13 ΜΜ
Παράθεση από: Harlock στις Ιανουαρίου 27, 2020, 10:17:06 ΜΜ
Δεν μπορώ να διακρινω καλα απο τη φωτο αν εχει μέσα κομμένο μπουζονι. Αν και απο τη πλευρα του κινητηρα κανα 1-1.5 εκατοστο βιδωμα εχει.
Αμα σου χει κοπεί μέσα και δεν θες να πας μηχανουργιο, μπορεις να παιξεις, τρυπάνι (με ευλάβια φυσικα) και μετα κολαούζο (το χω κανει σε μενα οταν μου εσπασε μέσα και
έτσι γλύτωσα μηχανουργιίο). Για να βρείς μεγεθος τρυπανιου που αναλογει στην αναλογη βιδα και κολαουζο (με το σωστο βημα βίδας οχι οτι να ναι), χρειαζεσαι παχυμετρο για το μετρημα και γραφει και από πίσω τις αναλόγιες. (Αν θυμαμαι καλα, τρυπας με 5ρι τρυπανι και περνας σπυρωμα με 6ρι κολαουζο και βήμα 10)
Κανα δυο μπουζονια, πρέπει να χω αν θες να σου δωσω, αλλιώς πας στο γίωργο στη σπυρου πάτση 5.
Αφαιρεση και Τοποθέτηση μπουζινιου κανεις με διπλο κοντρα παξιμαδι. ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ, ΑΡΚΕΤΟ WD-40 ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΩΡΑ ΠΟΛΎ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ 
(αλλιως μετα θα θελεις και αλλα μπουζόνια και με τον μηχανουργο θα γινεται κολληταρια)

Στο ψευτοκάπακο ξεκίνα με καθαριστικό φρενων να φύγουν τα χοντρά και μετα πανόβουρτουσα και σαπουνι γυαλισματος αλημινιου.

Τα κολλαρα σιλικονης αν δεν κανω λάθως βγαίνουν έτοιμα και δεν ξεκουμπαργιαζονται και σε κόκκινα οπως είπαν τα παιδια βγαινουν του vtec,
και βλέποντας τις φωτο μαλλον δεν πολυ ταιριαζουν. (Το χα ψάξει λιγακι παλια γιατι ηθελα να βάλω κόκκινα)

Αυτά. ουφ.
Σε κούρασα λεβέντη μου;;;
Θέμα γούστου δεν είναι όμως τα κόκκινα κολάρα; Όσο για το μπουζόνι, εγώ το σκέφτηκα ως εξής. Να βρω το σωστό μέγεθος, και πίστευα πως βιδωνει με αντίθετη φορά, σαν το αριστερό πετάλι ενός ποδηλάτου π.χ και έπειτα με κόλλα σπειρωματος, βλέπε helicoil, να μείνει εκεί για πάντα

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και άμα βιδώσει με ανάποδη φορά, εγω θα βάλω χελικολι στη μύτη μου.


Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


TEOS CB SF

Παιδιά κάτι αντίστοιχο είχα πάθει εγώ όταν είχα βγάλει την εξάτμιση .. στην δική μου περίπτωση δύο από τα 8 μπουζονια αντί να ξεβιδωσει το παξιμάδι τους , δεν ξέρω για ποιον λόγο (πιθανόν είχε σκουριά ) ξεβιδωσαν από μέσα μαζί δηλαδή παξιμάδι και μπουζονιο .. δεν μπορώ να καταλάβω από την φωτογραφία εάν έχει χαλάσει το σπείρωμα και βγήκε ή εάν έγινε κάτι σαν αυτό που περιγράφω ..
Εγώ με την τοποθέτηση εδώ και μερικά χρόνια δεν ξαναειχα θέμα να ξεβιδωσει μόνη της π.χ .

Razgriz

Καλησπέρα σε όλους. Μέσα στις μέρες που έχουν περάσει έχω βρει λίγο χρόνο για να κάνω κάποιες από τις εργασίες που ήθελα στο CB μου. Μια από αυτές ήταν το μπουζόνι που δεν υπήρχε. Αγορασα λοιπόν προς 0,60€ μια ντίζα 6mm. Μέτρησα το μήκος και πέρασα παξιμάδι. Έκοψα και ξεβιδωσα το παξιμάδι ώστε να πάρει τυχόν γρεζια που δεν θα άφηναν μετά την βίδα της εξάτμισης να βιδωθει. Έπειτα, για να την βιδωσω όσο γινόταν και για να το κάνω πιο εύκολα, δημιουργησα με το σιδεροπρίονο μια οπή για να βιδωσω με ίσιο κατσαβίδι. Βιδωσα και πλέον έχω καινούργιο μπουζόνι.

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Razgriz

Το καπάκι δεν γυαλιστηκε αλλά αντικατασταθηκε με καθαρότερο. Ο κινητήρας κατέβηκε και ανέβηκε ο "καινούργιος". Στην αντικατάσταση των μπουζί, ένα από δαύτα αποφάσισε να κοπεί λίγο πριν τον κύλινδρο. Βγήκε με σφηνωτό κατσαβίδι μετα από 1μιση ώρα.

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Razgriz

Επόμενο στην λίστα ήταν τα συνδετικά των καρμπυρατέρ με τον κινητήρα. Τα οποία ήταν θεόσκληρα οπότε έπρεπε να βρω μια λύση. Βρήκα λοιπόν σε κατάστημα κολάρα σιλικόνης, προς 30€/μέτρο. Πήρα μισό. Στην αρχή πίστευα πως κόβονται εύκολα και ίσια αλλά τελικά δεν ισχυε.  Έτσι λοιπόν πέρασα εναν κολιέ για να έχω σαν οδηγό καθώς κόβω. ΟΚ, δεν είναι αλφάδι αλλά είναι πολύ καλύτερα από καθόλου οδηγό. Αποφάσισα να το κόψω 3mm πιο πάνω έτσι ώστε να έχω και "ψωμί" όταν περαστούν.
Σημείωση:
Είναι προσωρινή λύση μέχρι να έρθουν από Ολλανδία τα σωστά ανταλλακτικά.
Στο κατάστημα με διαβεβαίωσαν πως δεν θα πάθουν κάτι.
Στην τελευταία φωτογραφία είναι 4 κομμάτια αλλά δεν φαίνονται τα πίσω γιατί είναι ίσια κομμένα.


Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Razgriz

Μένει ακόμα η εξάτμιση ,να αλλαχτεί ο πετροβάμβακας. Σήμερα βγήκαν τα πριτσίνια της και τίποτα άλλο γιατι με φώναζε ο γιοκας μου από τον 2ο, και τον άκουγα στο υπόγειο. Αύριο, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα αντικαταστήσω το υλικό, θα την καθαρίσω ώστε να γυαλίσει, και θα την τοποθετήσω στο μηχανάκι. Η μαυρίλα είναι ξεκάθαρα από τα λίτρα λάδι όταν τρύπησε το πιστόνι.
Την προηγούμενη φορά που είχα αντικαταστήσει τον πετροβάμβακα, είχα καθαρίσει και την φλογέρα, η οποία όρος έκπληξη μου,έχει παραμείνει καθαρή. Οι τρύπες της δηλαδή, γιατί από χρώμα, είναι σαν να την έχω βάψει.

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


panosp25

Παράθεση από: Razgriz στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 09:24:25 ΜΜ
Βιδωσα και πλέον έχω καινούργιο μπουζόνι.

Είσαι δυναμίτης!
1. Συμβουλή έτσι για τα πρακτικά...Εγώ θα έβαζα και μια σταγόνα Loctite 270 στην πλευρά που βιδώνει πάνω στην κεφαλή.
2. Προσοχή στο σφίξιμο γιατί η ντίζα έχει άλλη σκληρότητα από τα μπουζόνια.

Παράθεση από: Razgriz στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 09:37:19 ΜΜ
Είναι προσωρινή λύση μέχρι να έρθουν από Ολλανδία τα σωστά ανταλλακτικά.
Στο κατάστημα με διαβεβαίωσαν πως δεν θα πάθουν κάτι.
Στην τελευταία φωτογραφία είναι 4 κομμάτια αλλά δεν φαίνονται τα πίσω γιατί είναι ίσια κομμένα.

Οι εισαγωγές έχουν διαφορετική διάμετρο μπροστά από ότι πίσω. Θα ταιριάξουν?

Razgriz

Παράθεση από: panosp25 στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 09:47:48 ΜΜ
Παράθεση από: Razgriz στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 09:24:25 ΜΜ
Βιδωσα και πλέον έχω καινούργιο μπουζόνι.

Είσαι δυναμίτης!
1. Συμβουλή έτσι για τα πρακτικά...Εγώ θα έβαζα και μια σταγόνα Loctite 270 στην πλευρά που βιδώνει πάνω στην κεφαλή.
2. Προσοχή στο σφίξιμο γιατί η ντίζα έχει άλλη σκληρότητα από τα μπουζόνια.

Παράθεση από: Razgriz στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 09:37:19 ΜΜ
Είναι προσωρινή λύση μέχρι να έρθουν από Ολλανδία τα σωστά ανταλλακτικά.
Στο κατάστημα με διαβεβαίωσαν πως δεν θα πάθουν κάτι.
Στην τελευταία φωτογραφία είναι 4 κομμάτια αλλά δεν φαίνονται τα πίσω γιατί είναι ίσια κομμένα.

Οι εισαγωγές έχουν διαφορετική διάμετρο μπροστά από ότι πίσω. Θα ταιριάξουν?
Την Loctite την έχω ήδη πάρει. Ειναι η πρώτη μου δουλειά πριν βάλω την εξάτμιση! Όσο για τα κολάρα, πήγα με δείγμα για να βρω μια μέση λύση, και πήρα 38mm εσωτερική διάμετρο. Από την μεριά του κινητήρα μπαίνει άνετα, χωρίς να έχει κενά. Αρα, με την συνεργασία και των κολιέδων, δεν θα έχω απώλειες. Από την μεριά των καρμπυρατέρ τώρα, θέλει υπομονή και προσπάθεια για να ανοίξει, αλλά θα μπει. Πάλι με τους κολιεδες, δεν θα έχω απώλειες.

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

Μια και έχεις κάτω την τετράδα [καρμπιρατέρ] αντικατέστησε το σωλήνα παροχής [εκεί που έχεις τώρα φίλτρο] με καινούργιο . Έχει 6,5 ευρώ γνήσιος στο moto SP. Κωδικός    16951MY9000  και ΜΗΝ βάλεις φίλτρο .[Θα είναι δύσκολο να το κάνεις αφού κουμπώσεις την τετράδα].  Από ότι είδα και το φίλτρο που είναι μέσα στο ρεζερβουάρ η τιμή του είναι στα 32 ευρώ [έπεσε] . Και αν το κάνεις μην ξεχάσεις να βάλεις το μεταλλικό σπιράλ για να μην ακουμπά η σωλήνα στη κεφαλή. Καλή συνέχεια . ;)         

Harlock

Χρυσό φοίνικα πατέντας απο εμένα για το έτος 2020.

stam

Ρε συ αφού είχες δυο παξιμάδια στο μπουζόνι γιατί δεν τα έσφιγγες κόντρα μεταξύ τους και μετά να σφίξεις το μπουζόνι με το έξω παξιμάδι? Επίσης θα μπορούσες να βάλεις ακέφαλη αλλεν οπότε θα ήταν και πιο σκληρή από την ντίζα. Γιατί σε αυτό που λέει ο Πάνος έχει δίκιο οι ντίζες κόβονται εύκολα. Το μπουζί πως διάολο κόπηκε? Φαντάζομαι τι ταλαιπωρία θα ήταν για να βγει

Razgriz

Παράθεση από: stam στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 11:29:19 ΜΜ
Ρε συ αφού είχες δυο παξιμάδια στο μπουζόνι γιατί δεν τα έσφιγγες κόντρα μεταξύ τους και μετά να σφίξεις το μπουζόνι με το έξω παξιμάδι? Επίσης θα μπορούσες να βάλεις ακέφαλη αλλεν οπότε θα ήταν και πιο σκληρή από την ντίζα. Γιατί σε αυτό που λέει ο Πάνος έχει δίκιο οι ντίζες κόβονται εύκολα. Το μπουζί πως διάολο κόπηκε? Φαντάζομαι τι ταλαιπωρία θα ήταν για να βγει
Αυτό ξεκίνησα να κάνω με τα δύο παξιμάδια αλλά μετά σκέφτηκα το ισιο κατσαβίδι και προχώρησα έτσι τελικά. Για την ακέφαλη ʼλλεν δεν ήξερα πως υπήρχε, οπότε θα το κοιτάξω μήπως βάλω τετοια. Το μπουζί απλα κόπηκε. Δεν βάλαμε παραπάνω δύναμη από ότι στα άλλα 3 αλλά απλά κόπηκε. Το κράτησα για ενθύμιο. Το να βγει ήταν όντως μεγάλο παιδεμα, αλλά ευτυχώς μας την έκανε τη χάρη

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


panosp25

Παράθεση από: Razgriz στις Φεβρουαρίου 06, 2020, 12:03:06 ΠΜ
Το να βγει ήταν όντως μεγάλο παιδεμα, αλλά ευτυχώς μας την έκανε τη χάρη

Αν σας την έκανε λέει? Αν πιστεύεις κάνε κανένα τάμα (πχ γονυπετής στην Τήνο με το μπουζί κρεμασμένο στο λαιμό)  O0 O0 :P :P
Σκέψου οτι εγώ για κάτι τέτοιο κατέβασα κεφαλή και την πήγα σε μηχανουργείο...

ammo77

Παράθεση από: panosp25 στις Φεβρουαρίου 06, 2020, 12:24:24 ΠΜ
Παράθεση από: Razgriz στις Φεβρουαρίου 06, 2020, 12:03:06 ΠΜ
Το να βγει ήταν όντως μεγάλο παιδεμα, αλλά ευτυχώς μας την έκανε τη χάρη

Αν σας την έκανε λέει? Αν πιστεύεις κάνε κανένα τάμα (πχ γονυπετής στην Τήνο

;D ;D ;D
Βγήκε γιατί μόλις είχε μπει!!!
Αν ήταν φορεμένο κι έσπαγε στο ξεβιδωμα δεν το γλύτωνες το 'μαχαίρι'!

Με τους λαιμούς των καρμπς νομίζω θα ταλαιπωρηθείς και δεν θα κάνεις δουλειά αλλά.....  Εσύ ξέρεις .
Γιατί αγόρασες ολόκληρη ντίζα και όχι μπουζόνι, υπάρχουν στην αγορά μετράς βάθος τρύπας (πχ 30mm αγοράζεις 25 μετράς ύψος από πρόσωπο και παίρνεις αντίστοιχο και είσαι κομπλέ και προβλεπόμενο!
Να μην σου πω να βγάλεις ένα άλλο............ >:D
για δείγμα. Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο!

giannis_t

ʼντε να κάνει κανείς άλλος καμιά δουλειά να χαιρόμαστε... γιατί εμείς... με τις εισαγωγές και εγώ είχα το ίδιο θέμα αλλά δεν έβαλα σωλήνα περίμενα τα γνήσια. Σε κάποιο μαγαζί με αφτερμαρκετ ωστόσο είχα βρει λαιμούς που ταιριαζανε (νομίζω ήταν για παπί) αλλά δεν τα πήρα γιατί δεν είχανε τις διαμορφώσεις για να μην γυρνάνε και το κόστος ήταν πάλι κάνα 25 για 4.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για δύο πράγματα ΔΕΝ πρέπει να αγχώνεσαι, για αυτά που μπορείς να κάνεις κάτι και για αυτά που δεν μπορεί να κάνεις κάτι.