Λίγο πριν βγει ξανα στον δρόμο

Ξεκίνησε από Razgriz, Ιανουαρίου 27, 2020, 07:54:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Razgriz

Καλησπέρα,
Στα πλαίσια της τοποθέτησης του ''καινούργιου'' μοτέρ που πήρα για να αντικαταστήσω το δικό μου, καθ'ότι δεν θέλω απλά να πετάξω το μοτερ επάνω στην μηχανή και να φύγω, αλλά αντιθέτως θέλω να είναι και σωστό, έχω μπεί στην διαδικασία να το συμμαζέψω όσο γίνεται περισσότερο. Τι εννοώ, ολική ανακατασκευή του μοτερ δεν μπορώ να κάνω, για προφανής λόγους, αλλά ένα σκληρό καθάρισμα μπορώ να το ρίξω.
Οπότε έχω φτιάξει μία λίστα με το τι χρειάζομαι έτσι ώστε να γίνουν όλα με την σειρά τους. Στα περισσότερα απο αυτά έχω βρεί την λύση και θα προσπαθήσω όσο γίνεται περισσότερο να τα μεταφέρω και εδώ, για να βοηθηθεί και καποιος άλλος που μπορεί να το χρειαστεί. Υπάρχουν όμως ενα δυο πραγματάκια που μου διαφεύγει ο τρόπος να γίνουν και γι'αυτό ζητάω την βοήθεια σας. Πάμε λοιπόν
1)Το ψευτοκάπακο του μοτέρ που πρόκειται να μπει έχει κάποιες κιτρινιλες, που υποθέτω πως είναι ένα συνονθύλευμα απο βρωμιές και αναθυμιάσεις που εχουν κολλήσει λόγω υψηλών θερμοκρασιών. Ξέρουμε κάποιο τρόπο να βγεί;

2)Θέλω παρα πολύ να αλλάξω τα κολάρα σιλικόνης αλλά ιδανικά για εμένα, επειδή είμαι και ψιλοκάγκουρας, δεν θέλω να βάλω το ''μαμά'' μαύρα, αλλά είτε μπλέ, είτε κόκκινα. Υπάρχει θέμα αν βάλω απλά κολάρα σιλικόνης απο το εμπόριο? Σε συζήτηση με τον Alex400 μου κατευθυνθώ στον cmnsl ( Αλεξανδρε, διόρθωσε με αν κάνω λάθος) αλλά ειλικρινά προτιμώ να πάω ένα πρωινό στην Σπύρου Πάτση και να βρώ τα σωστά μεγέθη και τις ανάλογες κούρμπες. Θα κάνουν την ίδια δουλειά, έτσι δεν είναι;

3)ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ βγαίνουν οι συνδέσεις των καρμπυρατερ απο την μεριά του κινητήρα; Έχω χαλαρώσει και βγάλει τους κολιέδες που τους συγκρατούν , έχω τραβήξει αλλά απλά ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ. υπάρχει περίπτωση να θέλουν απλά ζέσταμα και να παιδεύομαι 2 μέρες τσάμπα;

4)Παρατήρησα σήμερα πως στην βάση της εξαγωγής του 3ου κυλίνδρου, λείπει η βίδα που κρατάει το χταπόδι σε εκείνο το σημείο. Παρ'όλα αυτά δεν είναι σπασμένη μέσα καθώς υπάρχει βάθος. Απλά λείπει Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάτι τέτοιο στο εμπόριο έτσι ώστε να αντικατασταθεί;


Razgriz

Το καπάκι και οι κιτρινιλες του

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Razgriz

Η βίδα του 3ου

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


wolfi

Παράθεση από: Razgriz στις Ιανουαρίου 27, 2020, 08:09:58 ΜΜ
Η βίδα του 3ου

Τώρα εγώ γιατί βλέπω ότι έχει κόψει το μπουζονι m6 μέσα;;;;;;

JEPE

Τάσο καλησπέρα για την βίδα στείλε μου μια φωτό να δω αν έχω!για τα κολάρα θα πρέπει να πας με τα παλιά σαν δείγμα για να βρεις  με της ίδιες κουρμπές(λιγάκι δύσκολο )το ψευτοκαπακο αφου είναι ακόμα κάτω η μηχανή κάνεις ένα καλό γυάλισμα με πανοβουρτσα και αλοιφη!για τα καρμπυρατέρ βάλε κόντρα ένα κομμάτι ξύλο για να μην τα πληγωσεις και κάνε μοχλό σιγά σιγά να ξεκουμπωσουνε!

Στάλθηκε από το Redmi 7A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


panosp25

Κολάρα δεν θα βρεις. Μπορείς ομως μα πάρεις σετακι για vtec που παίζει στην αγορά και να χρησιμοποιήσεις αυτά που φαίνονται. Τα υπόλοιπα με εμπορίου και μεταλλικές γωνίες-κουρμπες. Στα υπόλοιπα συμφωνώ με τον Jepe, αν δεν εχει κόψει σπείρωμα η κεφαλή....

Στάλθηκε από το κινητό μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Razgriz

Ακόμα μια φωτογραφία από την βίδα. Ίσως να μην φαίνεται καλά αλλά από κοντά δεν φαίνεται να έχει κοπεί μέσα. Τώρα από την άλλη, πως αλλιώς να λείπει η βίδα από εκεί;

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Razgriz

Παράθεση από: JEPE στις Ιανουαρίου 27, 2020, 08:16:34 ΜΜ
Τάσο καλησπέρα για την βίδα στείλε μου μια φωτό να δω αν έχω!για τα κολάρα θα πρέπει να πας με τα παλιά σαν δείγμα για να βρεις  με της ίδιες κουρμπές(λιγάκι δύσκολο )το ψευτοκαπακο αφου είναι ακόμα κάτω η μηχανή κάνεις ένα καλό γυάλισμα με πανοβουρτσα και αλοιφη!για τα καρμπυρατέρ βάλε κόντρα ένα κομμάτι ξύλο για να μην τα πληγωσεις και κάνε μοχλό σιγά σιγά να ξεκουμπωσουνε!

Στάλθηκε από το Redmi 7A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα μετρήσω αύριο και θα σου πω. Παχος βίδας,σωστά;

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Razgriz

Θα το δοκιμάσω αύριο αυτό με την κόντρα μπας και βγουν. Όσο για τα κολάρα, και εγώ με μεταλλικές κουρμπες έλεγα μήπως κάνω δουλεια αλλά φοβήθηκα μην είναι λαθος

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Alex400

Τάσο θα συμφωνήσω με τον WOLFI για το κομμένο μπουζόνι ...  Μόνο που στη περίπτωση σου τα πράγματα είναι ποιο εύκολα . ΑΝ θυμάσαι ΔΙΠΛΑ στις εκδόσεις Παπαδόπουλος είναι ο  φίλτατος ΜΑΡΤΑΡΑΣ[Μηχανουργός] [Δήλου 48] . Πας με το μοτέρ εκεί του το δείχνεις και σε 10 λεπτά θα είσαι έτοιμος [ΑΝ δεν φτιάχνει καμιά μεγάλη παραγγελία ]....Σε κάθε περίπτωση με παίρνεις τηλέφωνο . Τα καρμπιρατέρ αν αρνούνται να βγουν ακόμα και με ζέσταμα βάζουμε 2ξύλινες μικρές σφήνες στη κάθε πλευρά [άρα 4...] . Στο ζευγάρι η μία κόνρα στην άλλη [ μύτη με  κώλο] και με ελάχιστη πίεση βγαίνουν χωρίς να κάνουμε ζημιά . ;)
         

itom32

Τωρα,μπορει να πω εξυπναδα,αλλα επειδη ειμαι οπαδος του φτιαξε το μονος ή προσπαθεισε τουλαχιστον και επειδη θεωρω φασαρια να κουβαλας μοτερ,αναρωτιεμαι με helicoil δεν θα μπορουσε να φυτεψει ενα μπουζονι εκει;;;Λεω τωρα.
https://www.youtube.com/watch?v=-_azEsNkA9Q

Harlock

Δεν μπορώ να διακρινω καλα απο τη φωτο αν εχει μέσα κομμένο μπουζονι. Αν και απο τη πλευρα του κινητηρα κανα 1-1.5 εκατοστο βιδωμα εχει.
Αμα σου χει κοπεί μέσα και δεν θες να πας μηχανουργιο, μπορεις να παιξεις, τρυπάνι (με ευλάβια φυσικα) και μετα κολαούζο (το χω κανει σε μενα οταν μου εσπασε μέσα και
έτσι γλύτωσα μηχανουργιίο). Για να βρείς μεγεθος τρυπανιου που αναλογει στην αναλογη βιδα και κολαουζο (με το σωστο βημα βίδας οχι οτι να ναι), χρειαζεσαι παχυμετρο για το μετρημα και γραφει και από πίσω τις αναλόγιες. (Αν θυμαμαι καλα, τρυπας με 5ρι τρυπανι και περνας σπυρωμα με 6ρι κολαουζο και βήμα 10)
Κανα δυο μπουζονια, πρέπει να χω αν θες να σου δωσω, αλλιώς πας στο γίωργο στη σπυρου πάτση 5.
Αφαιρεση και Τοποθέτηση μπουζινιου κανεις με διπλο κοντρα παξιμαδι. ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ, ΑΡΚΕΤΟ WD-40 ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΩΡΑ ΠΟΛΎ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ 
(αλλιως μετα θα θελεις και αλλα μπουζόνια και με τον μηχανουργο θα γινεται κολληταρια)

Στο ψευτοκάπακο ξεκίνα με καθαριστικό φρενων να φύγουν τα χοντρά και μετα πανόβουρτουσα και σαπουνι γυαλισματος αλημινιου.

Τα κολλαρα σιλικονης αν δεν κανω λάθως βγαίνουν έτοιμα και δεν ξεκουμπαργιαζονται και σε κόκκινα οπως είπαν τα παιδια βγαινουν του vtec,
και βλέποντας τις φωτο μαλλον δεν πολυ ταιριαζουν. (Το χα ψάξει λιγακι παλια γιατι ηθελα να βάλω κόκκινα)

Αυτά. ουφ.

Razgriz

Παράθεση από: Harlock στις Ιανουαρίου 27, 2020, 10:17:06 ΜΜ
Δεν μπορώ να διακρινω καλα απο τη φωτο αν εχει μέσα κομμένο μπουζονι. Αν και απο τη πλευρα του κινητηρα κανα 1-1.5 εκατοστο βιδωμα εχει.
Αμα σου χει κοπεί μέσα και δεν θες να πας μηχανουργιο, μπορεις να παιξεις, τρυπάνι (με ευλάβια φυσικα) και μετα κολαούζο (το χω κανει σε μενα οταν μου εσπασε μέσα και
έτσι γλύτωσα μηχανουργιίο). Για να βρείς μεγεθος τρυπανιου που αναλογει στην αναλογη βιδα και κολαουζο (με το σωστο βημα βίδας οχι οτι να ναι), χρειαζεσαι παχυμετρο για το μετρημα και γραφει και από πίσω τις αναλόγιες. (Αν θυμαμαι καλα, τρυπας με 5ρι τρυπανι και περνας σπυρωμα με 6ρι κολαουζο και βήμα 10)
Κανα δυο μπουζονια, πρέπει να χω αν θες να σου δωσω, αλλιώς πας στο γίωργο στη σπυρου πάτση 5.
Αφαιρεση και Τοποθέτηση μπουζινιου κανεις με διπλο κοντρα παξιμαδι. ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ, ΑΡΚΕΤΟ WD-40 ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΩΡΑ ΠΟΛΎ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ 
(αλλιως μετα θα θελεις και αλλα μπουζόνια και με τον μηχανουργο θα γινεται κολληταρια)

Στο ψευτοκάπακο ξεκίνα με καθαριστικό φρενων να φύγουν τα χοντρά και μετα πανόβουρτουσα και σαπουνι γυαλισματος αλημινιου.

Τα κολλαρα σιλικονης αν δεν κανω λάθως βγαίνουν έτοιμα και δεν ξεκουμπαργιαζονται και σε κόκκινα οπως είπαν τα παιδια βγαινουν του vtec,
και βλέποντας τις φωτο μαλλον δεν πολυ ταιριαζουν. (Το χα ψάξει λιγακι παλια γιατι ηθελα να βάλω κόκκινα)

Αυτά. ουφ.
Σε κούρασα λεβέντη μου;;;
Θέμα γούστου δεν είναι όμως τα κόκκινα κολάρα; Όσο για το μπουζόνι, εγώ το σκέφτηκα ως εξής. Να βρω το σωστό μέγεθος, και πίστευα πως βιδωνει με αντίθετη φορά, σαν το αριστερό πετάλι ενός ποδηλάτου π.χ και έπειτα με κόλλα σπειρωματος, βλέπε helicoil, να μείνει εκεί για πάντα

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Razgriz

Παράθεση από: itom32 στις Ιανουαρίου 27, 2020, 09:01:23 ΜΜ
Τωρα,μπορει να πω εξυπναδα,αλλα επειδη ειμαι οπαδος του φτιαξε το μονος ή προσπαθεισε τουλαχιστον και επειδη θεωρω φασαρια να κουβαλας μοτερ,αναρωτιεμαι με helicoil δεν θα μπορουσε να φυτεψει ενα μπουζονι εκει;;;Λεω τωρα.
https://www.youtube.com/watch?v=-_azEsNkA9Q
Μαζί σου στο φτιάξε μόνος σου, την ίδια άποψη έχουμε.

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Harlock

Παράθεση από: Razgriz στις Ιανουαρίου 27, 2020, 11:28:13 ΜΜ
Παράθεση από: Harlock στις Ιανουαρίου 27, 2020, 10:17:06 ΜΜ
Δεν μπορώ να διακρινω καλα απο τη φωτο αν εχει μέσα κομμένο μπουζονι. Αν και απο τη πλευρα του κινητηρα κανα 1-1.5 εκατοστο βιδωμα εχει.
Αμα σου χει κοπεί μέσα και δεν θες να πας μηχανουργιο, μπορεις να παιξεις, τρυπάνι (με ευλάβια φυσικα) και μετα κολαούζο (το χω κανει σε μενα οταν μου εσπασε μέσα και
έτσι γλύτωσα μηχανουργιίο). Για να βρείς μεγεθος τρυπανιου που αναλογει στην αναλογη βιδα και κολαουζο (με το σωστο βημα βίδας οχι οτι να ναι), χρειαζεσαι παχυμετρο για το μετρημα και γραφει και από πίσω τις αναλόγιες. (Αν θυμαμαι καλα, τρυπας με 5ρι τρυπανι και περνας σπυρωμα με 6ρι κολαουζο και βήμα 10)
Κανα δυο μπουζονια, πρέπει να χω αν θες να σου δωσω, αλλιώς πας στο γίωργο στη σπυρου πάτση 5.
Αφαιρεση και Τοποθέτηση μπουζινιου κανεις με διπλο κοντρα παξιμαδι. ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ, ΑΡΚΕΤΟ WD-40 ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΩΡΑ ΠΟΛΎ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ 
(αλλιως μετα θα θελεις και αλλα μπουζόνια και με τον μηχανουργο θα γινεται κολληταρια)

Στο ψευτοκάπακο ξεκίνα με καθαριστικό φρενων να φύγουν τα χοντρά και μετα πανόβουρτουσα και σαπουνι γυαλισματος αλημινιου.

Τα κολλαρα σιλικονης αν δεν κανω λάθως βγαίνουν έτοιμα και δεν ξεκουμπαργιαζονται και σε κόκκινα οπως είπαν τα παιδια βγαινουν του vtec,
και βλέποντας τις φωτο μαλλον δεν πολυ ταιριαζουν. (Το χα ψάξει λιγακι παλια γιατι ηθελα να βάλω κόκκινα)

Αυτά. ουφ.
Σε κούρασα λεβέντη μου;;;
Θέμα γούστου δεν είναι όμως τα κόκκινα κολάρα; Όσο για το μπουζόνι, εγώ το σκέφτηκα ως εξής. Να βρω το σωστό μέγεθος, και πίστευα πως βιδωνει με αντίθετη φορά, σαν το αριστερό πετάλι ενός ποδηλάτου π.χ και έπειτα με κόλλα σπειρωματος, βλέπε helicoil, να μείνει εκεί για πάντα

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και άμα βιδώσει με ανάποδη φορά, εγω θα βάλω χελικολι στη μύτη μου.