[2013] Αλλαγές που έρχονται

Ξεκίνησε από tsak, Δεκεμβρίου 23, 2012, 12:18:39 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

Παράθεση από: tsak στις Ιανουαρίου 10, 2013, 03:46:56 ΜΜ
Edit: Τα βρήκαμε και στην Αθηνα. Αύριο θα τα έχουμε οποτε μάλλον ξεκινάμε το λύσιμο στα καλαμια σήμερα :D
Κοιτα να βγάλεις καμιά φώρο του λυσίματος οχι μονο λόγια....να βλεπουμε να μαθαίνουμε οι μικρότεροι.... :tongue2:

tsak

Παράθεση από: itom32 στις Ιανουαρίου 10, 2013, 06:26:52 ΜΜ
Παράθεση από: tsak στις Ιανουαρίου 10, 2013, 03:46:56 ΜΜ
Edit: Τα βρήκαμε και στην Αθηνα. Αύριο θα τα έχουμε οποτε μάλλον ξεκινάμε το λύσιμο στα καλαμια σήμερα :D
Κοιτα να βγάλεις καμιά φώρο του λυσίματος οχι μονο λόγια....να βλεπουμε να μαθαίνουμε οι μικρότεροι.... :tongue2:

Xaxaxaxa. Κάτι θα κάνουμε αλλα δυστυχώς όχι απόψε. Αν αύριο έχει καλή μέρα ( μιας και θα πάρουμε και τα λάδια ) θα ξεκινήσουμε το λύσιμο.  :beerchug:

Στο δέσιμο ίσος θέλουμε βοήθεια :P

trip238

Οτι χρειαστειτε 10 λεπτα μακρυα ειμαι. Μην διστασετε να χτυπησετε τηλεφωνο!!  ;D

itom32

Δημήτρη βλέπω οτι ο Γερμανός που πήρες το σετ δεν εχει άλλα κομματια για sf ή εχει αλλα δεν τα έχει προς διάθεση;;Εχει WP όμως για άλλα μοντελα.Λες να πήρες το τελευταίο σετ σε τετοια τιμή;;;

tsak

Xmmm... ναι δίκιο έχεις. μετά από ένα γρήγορο ψάξιμο είδα ότι δεν έχει για honda cb 400 sf. Γενικά πρόσεξα ότι βάζει συνεχεια προσφορες οποτε λογικά σε λίγες μέρες θα βάλει και άλλη. Αν όχι τότε τυχεροί είμαστε :D

Μάλλον από εκεί θα πάρω και τα δισκάκια συμπλέκτη. Νομίζω τα είχα δει κάπου θα το ψάξω.


trip238: αν έχουμε θέμα θα σε καλέσω :D

snipereps

Σκέφτομαι kai γω για δισκάκια αλλά δν ξέρω αν κάνεις aπαυτούς που πουλάνε έχει δει πως είναι 3 διαφορετικά είδη από αυτά τιις τριβής kai αλλά τόσα είδη για ta μεταλλικά,όπως λέει μέσα στο parts list.... Φοβάμαι μήπως είναι απλά δισκάκια που ταιριάζουν απλά στο μέγεθος. Μέχει προβληματίσει πολύ αυτό to θέμα γιατί δν ξέρω kai πια είναι η διάφορα του ενός είδους από ta δισκάκια τριβής με to άλλο είδος...αν προσέξετε to πρώτο kai to τελευταίο νομίζω είναι διαφορετικά από τα ενδιάμεσα. Kai σta τριβής kai σta μεταλλικά...γνωρίζει κάνεις παραπάνω λεπτομέρειες?

snipereps

Σκέφτομαι kai γω για δισκάκια αλλά δν ξέρω αν κάνεις aπαυτούς που πουλάνε έχει δει πως είναι 3 διαφορετικά είδη από αυτά τιις τριβής kai αλλά τόσα είδη για ta μεταλλικά,όπως λέει μέσα στο parts list.... Φοβάμαι μήπως είναι απλά δισκάκια που ταιριάζουν απλά στο μέγεθος. Μέχει προβληματίσει πολύ αυτό to θέμα γιατί δν ξέρω kai πια είναι η διάφορα του ενός είδους από ta δισκάκια τριβής με to άλλο είδος...αν προσέξετε to πρώτο kai to τελευταίο νομίζω είναι διαφορετικά από τα ενδιάμεσα. Kai σta τριβής kai σta μεταλλικά...γνωρίζει κάνεις παραπάνω λεπτομέρειες?
.
.
.
EDIT: γαμώ to κινητόμου. Σορι για to διπλό πόστ, με thn ευκαιρία να προσθέσω ότι του cbr έχουν αλλά part numbers αλλά κάποια από ta δικά μας ta φοράνε kai άλλα μοντέλα της honda!... Μεγάλο μυστήριο μου φainete !

tsak

XMMMM... Με έβαλες σε σκέψεις τώρα. Με βάση του part manual για τα δισκάκια συμπλέκτη οι κωδικοί με την σειρά δίσκου και μετάλλου πρέπει να πηγαίνουν ως εξής.

22201-MA7-000
22322-MN4-000

22201-MT6-001
22321-MN4-000

22201-MT6-001
22321-MN4-000

22201-MT6-001
22321-MN4-000

22201-MT6-001
22321-MN4-000

22201-KY2-000

Τα 2 πρώτα έχουν άλλους κωδικούς, το τελευταίο έχει άλλον και τα ενδιάμεσα άλλους ανά ζευγάρι. Δεν νομίζω να έχω κάνει κάποιο λάθος. το μονο σίγουρο είναι τελικά τα ελατήρια που θέλει 4 και στοιχίζουν γύρο στα 3.5 euro το ένα :P

Επίσης με βάση το Wemoto αν δεις και τα 2 που έχει για cb400sf είναι αυτά.
http://www.wemoto.com/bikes/honda/cb_400_sf_f2n_f2r_f2s_f2t_superfour_japan/92-95/picture/clutch_friction_plate_set_-_gecko/
http://images.wemoto.com/clutch/ad69.html

Και τα δυο λέει ότι είναι παρόμοια με τα original οποτε λογικά δεν θα υπάρχει κάτι ποιο κοντά στα μαμά εκτος αν πάρεις ξεχωριστά το κάθε ένα με τους κωδικούς.

snipereps

Δεν μου γεμιζουν πολυ το ματι.... αυτο που με απασχολει εμενα ειναι ο λογος για τον οποιο εχει τοσα διαφορετικα ειδη δισκων ενω μοιαζουν να ειναι οι ιδιοι, πια ειναι η διαφορετικοτητα του καθενος?και γιατι ας πουμε στο cbr 400 και στο cb1 εχει περιπου ιδια με τα δικα μας αλλα οχι ακριβως ιδια? ειναι στην διαμετρο η διαφορα... στο παχος? στο υλικο? ??? ??? ???

tsak

Και θα συνεχίσουμε το λύσιμο τις μηχανής διότι λόγο τεχνικού θέματος ( οι βίδες κάτω στις μπότες δεν ξεβίδωναν για κανέναν λόγο ) σταματήσαμε.

Ανεβάζω την παρακάτω φωτογραφία για να δείξω ότι βγήκανε σε κάποιους κάποιους που κοροϊδεύανε ( JAS , trip238 ). Και ναι για τους υπολοιπους, το γερμανοπολιγονο έσπασε στην προσπάθεια.


Το πείσμα μου πάνω από όλα νίκησε xaxaxa.

Atanassio

Σχετικά με τους διαφορετικούς κωδικούς των δίσκων σε κάποιες καμπάνες οι πρώτοι ή οι τελευταίοι ή και τα δύο έχουν κάποιες απειροελάχιστες διαφορές από τους υπόλοιπους όπως πχ οι μεταλικοί να είναι φλατ και χωρίς τρύπες τριβής ή να έχουν μια μικρή πατουρίτσα στην μια πλευρά τους που να μην φαίνεται εκ πρώτης όψεως, χαρακτηριστικά τα οποία παίζουν ρόλο στην προοδευτικότητα του συμπλέκτη ή στο να μην κολάνε μεταξύ τους οι δίσκοι με το λάδι.

Το καλύτερο θα ήταν πριν αγοραστούν οι νέοι δίσκοι να γίνει ένας έλεγχος στους παλιούς μήπως και όντως υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ των δίσκων με τους διαφορετικούς κωδικούς.
Πολύ σημαντικό είναι να έχετε υπόψιν πως το μέτρημα του πάχους των δίσκων δεν γίνεται με παχύμετρο καθώς παίζουν δέκατα του χιλιοστού.  Γίνεται μόνο με μικρόμετρο και προυποθέτει εμπειρία.

tsak

Σε ευχαριστώ για την πληροφορία μιας και την βρίσκω παρα πολύ χρήσιμη. Φυσικά δεν έχω ξεκινήσει ακόμα το ψάξιμο γιατί προτρέχουν αλλα πράγματα που έχουν ήδη ξεκινήσει ( Όπως να ξεβιδώσω τον άξονα για να βγούν τα καλαμια και να ξεκινήσει η αλλαγή ελατηρίων ).

Όταν τελειώσω με αυτό το θέμα θα αρχίζω να ψάχνομαι περισσότερο για τους δίσκους συμπλέκτη. Αν είναι όπως τα λες τότε θα κοιτάξω να τα παραγγείλω από έξω με βάση τον κωδικό του κάθε κομματιού. Μπορεί να μας βγει παραπάνω αλλα όπως είπες η λεπτομέρεια θα κάνει την διαφορα.

tsak

Τα ελατήρια και τα λαδάκια είναι έτοιμα!!!!!! Μετά από 1 εβδομάδα να προσπαθούμε να λύσουμε 6 βίδες τα κατάφερα.  :yoohoo: :yoohoo:

Χρόνος για λύσιμο καλαμιών: 1 εβδομάδα
Χρόνος για Αλλαγή λαδιών και ελατηρίων: 40λεπτά το καλάμι
Χρόνος για Δέσιμο μπροστινού: 30λεπτά

Η διαδικασία για όσους δεν το έχουν κάνει είναι πολύ γελία και ευχάριστη από την άλλη. Θα περιγράψω τα βήματα που ακολούθησα για να αλλάξω τα μαμά ελατήρια με προοδευτικά τις WP. Φυσικά θα περιγράψω τα βήματα από την στιγμή που έχουμε λύσει το μπροστινό ( γιατί δεν θέλω να το θυμάμαι !@#^*&^%@$!@#~  και έχουμε τα καλαμια έτοιμα για λύσιμο )

1. Ξεβιδώνουμε τις ταπες πάνω στο καλάμι που θέλουμε να αρχίσουμε να φτιάχνουμε. Εδώ θέλει λίγη προσοχή να κρατάτε την τάπα γιατί όταν ξεβιδωθεί θα σας πεταχτεί λίγο απότομα.
2. Αρχίζουμε να βγάζουμε την τάπα, δακτύλιο, προσθήκη, δακτύλιο, ελατήριο ( Αυτή είναι η σειρά αν έχετε τα μαμά ελατήρια )
3. Αδειάζουμε το λάδι σε ένα δοχείο μιας και θα το αλλάξουμε και αυτό με λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής των ελατηρίων
4. Τρομπάρουμε το καλάμι αρκετές φορες για να βγούν όλα τα λαδάκια από μέσα
5. Συμπιέζουμε το καλάμι να μπει μέχρι τέρμα μέσα στην μπότα και αρχίζουμε να ρίχνουμε λίγο λαδάκι. Όταν έχουμε φτάσει περίπου στην μέση σταματάμε
6. Αρχίζουμε να ξανά τρομπάρουμε το καλάμι αρκετές φορες για να πάνε τα λαδάκια παντού
7. Συμπληρώνουμε λαδάκια μέχρι να φτάσουμε στην επιθυμητή ποσότητα. Η επιθυμητή ποσότητα είναι αυτή που ορίζει ο κατασκευαστής για το ελατήριο που έχετε πάρει. Στην δικη μου περίπτωση είναι 110mm ελευθερου αέρα. Αυτό το μετράτε με ένα χαρακάκι σιγά σιγά σε συμπίεση του καλαμιού πάντα.
8. Σε συμπίεση πάντα προσθέτουμε τα ελατήρια μας
9. Επεκτείνουμε το καλάμι μέχρι τέρμα
10. Βάζουμε από πάνω τους 2 δακτυλιους χωρίς την προσθήκη και την τάπα
11. Με μια καστανιά κατά προτίμηση πιέζουμε την τάπα και κατά προέκταση το ελατήριο για να μπει μέσα στο καλάμι και αρχίζουμε να βιδώνουμε. Εδώ θέλει προσοχή να πατήσουν καλά οι στροφές μας.
12. Όταν βιδώσει δεν ξέρω εγώ το πίεζα πάνω κάτω καμια 20ρια φορες. Δεν ξέρω αν είναι αναγκαίο αλλα είχα δει μάστορα να το κάνει οποτε clopy righter :P

Αυτά είναι. Γενικά ακούγεται και φαίνεται ποιο δύσκολο από ότι είναι. Παρακάτω έχω κάποιες φωτογραφίες για οφθαλμόλουτρο αλλα δυστυχώς όχι τρελα πράγματα.

Να προσθέσω ακόμα ότι πριν ξεκινήσω το δεύτερο καλάμι συμπίεσα λίγο και τα δυο. Ένταξη καμια σχέση τα μαμά βυθίζανε χωρίς καν δύναμη xaxaxaxa


















Atanassio

Έχω την εντύπωση πως έχεις κάνει λάθος στην πλήρωση με λάδι.  Εκτός κι αν το γράφει διαφορετικά το manual συμπληρώνεις λάδι και μετράς με το καλάμι σε πλήρη έκταση.

tsak

Παράθεση από: Atanassio στις Ιανουαρίου 15, 2013, 05:13:25 ΜΜ
Έχω την εντύπωση πως έχεις κάνει λάθος στην πλήρωση με λάδι.  Εκτός κι αν το γράφει διαφορετικά το manual συμπληρώνεις λάδι και μετράς με το καλάμι σε πλήρη έκταση.

Κανεις λάθος. Το έγραφε και το manual των ελατηρίων αλλα σκέψου αν αφήσεις μονο 110mm ελευθερου αέρα σε πλήρη έκταση όταν πατήσεις λίγο φρένο και βυθίσει το λαδάκι που θα πάει? :P

EDIT: τσέκαρε και εδώ. Το βήμα 7 http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=562.0  :beerchug: