Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς

Ξεκίνησε από giwrgos96, Ιουνίου 28, 2018, 02:46:46 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

giwrgos96

Καλησπέρα!Θα ήθελα τη βοήθεια σας πάνω σε ένα θέμα που έχω!Μετά απο ατύχημα που είχα με τη μηχανή χρειάστηκε να αλλαχτεί ολόκληρη η εξάτμιση διότι δεν έβρισκα την εξάτμιση του version s που έχω η οποία είναι 4-2-1!Τώρα με την αλλαγή παρατηρώ ότι η μηχανή δεν έχει το τράβηγμα που είχε απλα έχει μεγαλύτερο φάσμα ροπής και ήθελα να ρωτήσω αν με ρύθμιση καρμπυρατέρ η ενδεχομένως με κάποιο πιο ανοιχτό φίλτρο στρώσει!Επίσης να σημειώσω ότι βγάζει γενικά μαυρίλα η εξάτμιση και μυρίζουν έντονα τα καυσαέρια της.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

panosp25

Γενικός κανόνας έιναι με την αλλαγή της εξάτμισης, οταν η καινούργια είναι πιο "ανοιχτή", να ρυθμίζεται/ονται το/τα καρμπυρατερ ή και αλλάζεται/ονται ζιγκλέρ. Δοκίμασε πρώτα μια ρύθμιση και το βλέπεις.

giwrgos96

Αλλάχτηκε ολη σκέψου όχι μόνο το τελικό.πιστεύεις με αυτα μπορεί να στρώσει;;

panosp25

Η καινούργια τι χταπόδι έχει? 4-1? Με ρύθμισμα καρμπυρατερ σίγουρα θα αλλάξει η συμπεριφορά της μηχανης. Με αλλαγή φίλτρου το ίδιο. Προσωπικά θα ξεκινούσα με ρύθμισμα και συγχρονισμό αν δεν έχεις κάνει. Μόνος τα κάνεις αυτά ή μηχανικός?

itom32

To 4-2-1 τοποθετήθηκε απο την Honda για καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τα απλά 4-1 χταπόδια.Επίσης το sf δουλεύει καλύτερα με σφιχτό σιλασιέ.
Ισως να καταφέρεις να έχεις κάποιο αποτέλεσμα αν βάλεις ποιο ανοιχτό φίλτρο τύπου KN και αν αλλάξεις ζιγκλέρια και ρύθμιση καρμπ.Θα χάσεις όμως την ομαλή γραμμική συμπεριφορά του sf σε όλο το φάσμα των στροφών και το σίγουρο είναι οτι θα αυξήσεις την κατανάλωση καυσίμου και με αρκετή ταλαιπωρία μέχρι να βρείς τις σωστές ρυθμίσεις,θα έχεις ελάχιστο έως καθόλου κερδος.

giwrgos96

Το καινούργιο χταπόδι ειναι 4-2-1 και ο λογος που ειναι εκανα φτιαχτο ειναι διότι δεν εβρισκα 4 2 1 μονο 4 1 και ηθελα να μπει σα το δικο του!Δυστυχώς σε μηχανικό τα κάνω.τωρα οσον αφορα το σιλασιε νομιζω ειναι ανοιχτό αλλα οχι ιδιαιτερα!Γενικότερα δεν ηθελα κατι για βελτιωση απλως να πηγαινει οπως πριν απλα ισως αναγκαστω να παιξω με φιλτρο και ζιγκλερ!

giwrgos96

Επισης ειχε γινει ρυθμιση στα καρμπ πριν περιπου 2 μήνες και αλλαχτηκαν και 2 μεμβρανες

panosp25

Με το 4-2-1 εισαι κοντα στο μαμα. Σαν εναλλακτικη μπορεις να βαλεις και μια σφιχτη ταπα (πιπινι) στο τελικο σαν δοκιμη. Χωρις ενοειται να χαλασεις τη δομη του τελικου. (Τρυπες, πριτσινια κλπ). Τελος, η ρυθμιση εγινε με την καινουργια εξατμιση η την παλια;

giwrgos96

Είναι πιο κοντά όντως απλώς προφανώς κατασκευαστικά διαφέρει ως προς το πως ανοίγει και κλείνει η διατομή της.Η ρύθμιση είχε γίνει με την παλια και μετά με τράκαραν  :-\

panosp25

Κανε παλι μια ρυθμιση, τωρα με την καινουργια και συγκρινε.

giwrgos96

Θα δοκιμάσω.το θεμα ειναι οτι δεν εχω μαστορα ο οποιος να μου πει υπευθυνα κανε αυτο κ αυτο και θα γινει οπως το θες..

TEOS CB SF

Καλησπέρα κ από μένα .. με επιφύλαξη θα έλεγα και εγώ για αρχή ας ξεκινήσεις πάλι με μια ρύθμιση καρμπυλατερ ...αν και κανείς δεν θα μπορέσει να σου πει με σιγουριά τι μπορεί να είναι ειδικά μετά από τρακάρισμα. ..ελπίζω να είναι κάτι απλό κ να βρεθεί εύκολα. . Εγώ μετά από τρελό ψάξιμο από αλλαγή εξάτμισης έως μεμβράνες και στο τέλος ολόκληρη τετράδα καρμπυλατερ και αφού δεν είχε κ τίποτα άλλο να δω σε πρόβλημα που είχα με πτώση υπερδύναμης στις υψηλές στροφές και όχι πάντα και αφού και τα όργανα ήταν ο.κ .. Τελικά ανακαλύψαμε ότι το πρόβλημα ήταν τόσο απλό και τόσο φτηνό που τζάμπα μπήκα σε έξοδα ... το γράφω και εδώ να το δουν όσοι διαβάσουν το θέμα .... Λοιπόν ο ένοχος στην δική μου περίπτωση ήταν το μικρό φιλτρακι που υπάρχει στο σωληνάκι της υποπιεσης που είναι πάνω από τις μεμβράνες των καρμπυλατερ και το οποίο λόγο της μακας δεν άφηνε τις μεμβανες να λειτουργούν κανονικά ...

Alex400

Σύντροχε  Γιώργο νομίζω ότι οι απαντήσεις του Παναγιώτη και itom32  έχουν καλύψει το θέμα.
Για την ιστορία μόνο, θα σου πω ότι η HONDA για να βάλει αυτή την εξάτμιση έλαβε δεδομένα από :
Ταχύτητα αερίων , Θερμοκρασία αερίων,συντονισμός αερίων με σκοπό την ΜΕΣΗ  βέλτιστη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών.
[Τη ΜΕΣΗ γιατί το ζητούμενο ήταν απόδοση+αξιοπιστία .]
Μετά  έκανε και τις απαιτούμενες βελτιώσεις π.χ. χρώμα απαγωγής θερμοκρασίας στα R.
Για να πιάσουμε τέτοιο αποτέλεσμα χρειαζόμαστε πολύ περισσότερα από δυναμόμετρο, όργανα για ρυθμίσεις,φίλτρα ,ζιγκλέρ .
Σου εύχομαι ολόψυχα να βγάλεις τέλειο αποτέλεσμα. ΕΓΩ  έχω προτίμηση στα Ο.Ε.Μ. κοινός στα HONDA . Για την ιστορία να ευχαριστούμε
τον τεράστιο  WALTER KAADEN που χωρίς τη δουλειά του [που ΕΚΛΕΨΑΝ οι Ιάπωνες ] η μοτοσυκλέτα θα ήταν χρόνια πίσω.
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα Γιώργο.                                                                       

panosp25

Για την ιστορια, τι φιλτρα εχετε σε εκεινο το σωληνακι; ΟΕΜ η κατι αλλο; Θεοφιλε τι εβαλες;

itom32

To δικό μου το oem φιλτράκι το βρήκα λιωμένο,σε αποσύνθεση όταν πήγα να το ελένξω.Είπα να βάλω oem ξανά αλλά λόγω εξόδων για άλλα, παραμελήθηκε και έμεινε με μία λωρίδα αφρώδους μονωτικού rickophone που έκοψα στο μέγεθος του κουτιού του εν λόγω φίλτρου.Πρέπει να προμηθευτώ το μαμά όμως. :-\