Εξάτμηση, τελικό.

Ξεκίνησε από paris13, Ιανουαρίου 24, 2008, 01:42:50 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Enigma

τι θες να σου πω οτι τα belray  που σου λεω τα απλα (για το παπι) τα περνω η 9,5 η 10 δεν θυμαμε ...τα μοτουλ λιγοτερο απο 12 δεν τα εχω βρει ..... και εχω και καιρο να αλλαξω δεν ξερω τωρα ποσο τα βρισκω

Enigma

Παράθεση από: Atanassio στις Μάρτιος 21, 2008, 01:01:51 ΜΜ
Λοιπόν: bel ray 20w 40 (exp ή exl) ορυκτέλαιο, σωστά? 

οτι θελω γραφω (βρηκα ενα παλιο μπουκαλι) bel ray 20 50 exl αυτα βαζω !!!οκ τελος το  :offtopic:

Atanassio

Την έκανα λοιπόν την κασκαρίκα το Σαββάτο!!!!!!!!!  Πήγα στον Πειραιά στον εν λόγω εξατμισά, ο οποίος παρεπιμπτώντως βγάζει και κάτι τρελά project τύπου tdm 900 turbo  :abeye-popping: , και μετά από 2 ώρες αναμονής (ήθελα να είμαι παρόν κατά την διάρκεια της επέμβασης) το cb απέκτησε τελικό.  Όπως έχουν και αλλοι αναφέρει σε παλιότερα ποστ τα παιδιά ήταν εξυπηρετικότατα:  Κεράσανε καφεδάκι, μου λύσανε κάθε απορία σχετικά με την κατασκευή και την εφαρμογή και ικανοποίησαν την κάθε απαίτηση μου σχετικά με την θέση (κλίση, ύψος) της εξάτμισης.  Όπως καταλάβατε τους ψιλοέπρηξα :goodboy:

Εντυπώσεις:  Πολύ καλή ποιότητα υλικών και κατασκευής, άψογη τοποθέτηση, ήχος (με τον σιγαστήρα που ζήτησα να βάλουμε) λίίίίγο πιο δυνατός από το μαμίσιο αλλά σαφώς πιο μπάσος, "αντρικός" και "επίπεδος" σε όλο το φάσμα των στροφών.
Σχετικά με τις επιδόσεις:  Μου έχει δημιουργήσει την αίσθηση ότι μεγάλωσε λίγο την τρύπα στις χαμηλομεσαίες και έχασα λίγο σε ρεπρίζ και νεύρο.  Ίσως να είναι και ψυχολογικό γιατί είχα συνηθίσει με λιγότερη βαβούρα να έχω τα ίδια αποτελέσματα.
Είναι σύνηθες να συμβαίνει αυτό μετά από αλλαγή σε ελαφρώς πιο ελεύθερο τελικό χωρίς περαιτέρω ρυθμίσεις?

Atanassio

υ.γ:  Εμφάνιση-εξωτερικός σωλήνας ματ αλουμίνιο οβάλ ενώ είχα και την επιλογή ανάμεσα σε γυαλισμένο αλουμίνιο ή μαύρο ανοδιωμένο (το μαύρο με επιπλέον κόστος 20 ευρώ). Κόστος 200 ευρώ.

Enigma τελείωσα από εκεί αργά και δεν πρόλαβα να πάω για τα λαδάκια, θα το κάνω όμως σήμερα ή το αργότερο την Τετάρτη -υπόσχεση- :wave:

Enigma

ωραιος και με γεια φιλε μου !!! δεν χρειαζεται να πω οτι μια φοτο ΠΡΕΠΕΙ να ανεβει!!!!
η τρουπα που λες τωρα αν εισαι με το μαμα φιλτρο δεν με ξαφνιαζει καθολου να υπαρχει μια και λογικα το καινουργιο σου τελικο ειναι ποιο ελευθερο απο το μαμα !!!! αρα θες ποιο πολυ φρεσικο αερακι αρα ποιο ελευθερο φιλτρακι .....
Αν ειχες βαλει αρκετα ποιο ελευθερη εξατμισουλα θα ηθελες εκτος απο το πολυ ελευθερο φιλτρο και σκαλισμα στα καρμπς ....αν πηραξεις με τους κεραταδες κατι μετα ..... πας μακρια .... επιδη ομως δεν το παρακανες ενα λιγο ποιο ελευθερο φιλτρακι νομιζω οτι θα σου κανει δουλεια ....

Atanassio

Από την πλευρά της απόδοσης από την πρώτη στιγμή που την έβαλα με έτρωγε το ερώτημα τι θα γινόταν αν το φίμωνα λίγο ακόμα?  Έτσι ξαναπήγα το Σαββατο (29/3/08) και το συζήτησα.  Ο άνθρωπος μου έφτιαξε πράσθετο & αφαιρούμενο σιγαστήρα-τάπα χωρίς οικονομικη επιβάρυνση.  Ο μπάσος ήχος παρέμεινε σχεδόν αμείωτος και η λειτουργία του κινητήρα σχεδόν επανήλθε στην αρχική γλυκιά και γραμμική της μορφή με μείωση της "τρύπας" που είχε δημιουργηθεί.  Έτσι έχω επιλογή μεταξύ μη τάπας και KN ή τάπας και μαμίσιο.  Φωτό ακόμα δεν χαμπαριάστηκα να βγάλω αλλά θυμηθήτε αυτό:
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=275.msg10021#msg10021

Atanassio

Αν και όπως καταλάβατε από άλλο τοπικ δεν είχα σχηματισει την καλύτερη των απόψεων για τα aftermarket φίλτρα αέρος έκανα την δοκιμή και αγόρασα ένα k&n.  Εντυπώσεις:  Με το τελικό ακόμα φιμωμένο μου επανέφερε την λειτουργία ακριβώς στην αρχική (μαμίσια) μορφή, με την ροπή σε όλο το φάσμα στροφών, της με ελάχιστο εξτρά νεύρο στο ρεπριζ.  Το τεστ που τελικά μου ολοκλήρωσε την εικόνα ήταν το εξής:  Γρηγορίου Λαμπράκη, δικάβαλο, με 5η στο κιβώτιο, 3000-3500 στροφές και 40 στο κοντέρ άνηξα το γκάζι χωρίς να κολώσω -εξκιουζ μαϊ φρεντσ- όπως τον "παλιό καλό καιρό" και το CB ανταποκρίθηκε αξιοπρεπέστατα, χωρίς να μπουκώσει, χωρίς να σκορτσάρει και χωρίς (καί αυτό) να κολώσει επίσης  :beerchug:

Enigma

οκ αρα τωρα μενει μια δοκιμη ακομα ..... να το ξεφιμωσεις >:D

Headmaster

Παράθεση από: Atanassio στις Απριλίου 16, 2008, 10:08:15 ΠΜ
Αν και όπως καταλάβατε από άλλο τοπικ δεν είχα σχηματισει την καλύτερη των απόψεων για τα aftermarket φίλτρα αέρος έκανα την δοκιμή και αγόρασα ένα k&n. 
Ελπίζω να αγόρασες και το κιτ καθαρισμού με το υγρό και το σπρεί ωστέ να είσαι πλήρης.....αέρα και να σου κρατήσει το φίλτρο για....πάντα!!

Atanassio

Παράθεση από: headmaster στις Απριλίου 16, 2008, 11:54:48 ΜΜ
Παράθεση από: Atanassio στις Απριλίου 16, 2008, 10:08:15 ΠΜ
Αν και όπως καταλάβατε από άλλο τοπικ δεν είχα σχηματισει την καλύτερη των απόψεων για τα aftermarket φίλτρα αέρος έκανα την δοκιμή και αγόρασα ένα k&n. 
Ελπίζω να αγόρασες και το κιτ καθαρισμού με το υγρό και το σπρεί ωστέ να είσαι πλήρης.....αέρα και να σου κρατήσει το φίλτρο για....πάντα!!

Αγάλι-αγάλι.  Δεν το αγόρασα πακέτο αλλά θα το κάνω όταν έρθει ο καιρός για σέρβις.  Μπαι δε γουει κάθε πόσα χλμ χρειάζεται καθάρισμα.  Από εκεί που το πήρα μου είπαν ένα τρελό νούμερο -10.000 με 15.000 χλμ- .  Ισχύει αυτό?

Σχετικά με το ξεφίμωμα........... το ξέρω πως είσαι σίγουρος Βάγγο πως θα το "δοκιμάσω"!!!!!  >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Headmaster

Εγώ από το μαγαζί που το πήρα μου είπαν οτί εφόσον δε κινούμε σε χωμάτινους δρόμους κάθε 3-4 μήνες είναι καλά αρα λογικά κάθε 4-5Κ χιλιόμετρα.Κάπου εκεί το υπολογίζω

Enigma

παντως αν θυμαμε καλα η ιδια η Κ&Ν  ασχετα με το ποσο συχνα θελει καθαρισμα του δεινει μια διαρκεια ζωης πανω απο 50.000 χλμ .....χαλαρα βγαζει τα λεφτα του!

Atanassio

Κι όχι μόνο:  Η Κ&Ν δίνει lifetime ή milion-mile warranty και σερβις κάθε 15000 μίλια  :abeye-popping: Too much!!!!!!!!!  Το παρακάνανε :goodboy:  Πάντως τα λεφτά του σίγουρα τα βγάζει και αν το προσέξεις λιγάκι (όχι φύσιμα με πιστόλι αέρα, όχι βενζίνες ή άλλα χημικά για καθάρισμα) μπορείς να το κρατήσεις για πολλάάάάάάά χρόνια.  Πάντως μετά από όλη αυτή την διαδικασία έχω βγάλει το εξής συμπέρασμα το οποίο για άλλη μια φορά επιβεβαιώνει τις αρχικές μου απόψεις:  Αν κάνεις την αλλαγή σε εξάτμιση-φίλτρο με σκοπό την αύξηση της απόδοσης, καλύτερα κράτα τα λεφτά σου, τα αποτελέσματα είναι μηδαμινά εώς ανύπαρκτα.  Εγώ την έκανα λόγω ανάγκης από πρόβλημα τσακισμένου από πτώση τελικού.  Εξάτμιση χωρίς ελεύθερο φίλτρο ίσον πτώση δύναμης.  Εξάτμιση συν φίλτρο ίσον μαμίσια απόδοση με λίίίγο νεύρο στις χαμηλομεσσαίες, με πιο "αντρικό" θόρυβο και με 250-500 ευρώ λιγότερα στην τσέπη!!!!!!!!! :a1017:

Enigma

ετσι οπως τα λες ..... θα ελεγα να κρατησω τα 250 ευρο >:D