Λάστιχα για cb 400!

Ξεκίνησε από megrez, Απριλίου 14, 2011, 06:51:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

souperdooper

Για να μην ανοιξω καινουργιο νημα για λαστιχα ειπα να ρωτησω εδω.

Ηρθε η απφραδα η ωρα για λαστιχα μια και το πισω ειναι τερμα φαγωμενο (το μπροστα εχει ακομα ψωμι)

Τωρα φοραω τα ΒΤ090 τα οποια ειναι σουπερ σε ολα εκτος απο τη διαρκεια. Εβγαλαν γυρω στα 10000χμ με σολο οδηγηση κυριως.

Επειδη δε πολυλεει να αλλαζω λαστιχα καθε χρονο σκεφτομαι να παω σε σπορτ τουρινγκ. 

Ο μαστορας μου μου προτεινε τα Pilot Road 3-4 τα οποια εχουν απιστευτες κριτικες απο ολους αλλα δυστηχως βγιναουν σε 120-150/160 διαστασεις.

Επισης δε βλεπω καμια αναφορα σε αυτα τα λαστιχα στην ιστοσελιδα μας αλλα υποθετω επειδη στην Ελλαδιτσα δε βρεχει και τοσο. Εδω 70% οι δρομοι ειναι βρεγμενοι.

Εχει δοκιμασει κανεις αυτα τα λαστιχα? Οδγω κατα 90% , σε πολη με ΠΟΛΛΗ κινηση και τις μισες φορες με συνεπιβατη. Θα χασω πολλη ευελιξια με τις μεγαλυτερες διαστασεις?

Τελος να υποθεσω οτι τα φαρδυτερα λαστιχα θα εχουν καλυτερη αποδοση στο φρεναρισμα μια και η επφανεια επαφης θα ειναι φαρδυτερη?
Αυτο το τελευταιο θα ειναι καθοριστικο πλεονεκτημα.



"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Headmaster

Κοιτα πιο μεγαλο πελμα μεγαλυτερη επιφανεια τριβης αρα πιο "βαρυ" μηχανακι πιο καλο φρεναρισμα πιο σταθερο αλλα και πιο δυσκολο στις στροφες, πιο μεγαλη καταναλωση.Βεβαια ο κατασκευαστης δεν εβαλε τυχαια το μεγεθος του λαστιχου καποιο λογο θα ειχε .

souperdooper

Σιγουρα υπαρχει παντα trade off. Τεσπα το σκεφτομαι. Ειμαι υπερευχαριστημενος με τα ΒΤ090 στις μαμα διαστασεις αλλα απο την αλλη 300 ευρω καθε 18 μηνες ειναι πολλα.

Υποθετω για το Michellen Pilot Road 3/4 δεν εχει καποιος γνωμη ετσι?
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Headmaster

Γιατι 300 ευρω ρε συ ??Εγω εβαλα metzeler m5  σε 180 πισω 120 μπροστα (CBR γαρ) στα 240!

souperdooper

Ειμαι Αγγλια. Η καλυτερη τιμη που μου δωσανε με τοποθετηση ειναι 225 λιρες (282 ευρω) για τα pilot road 3. Αυτο ηταν πριν 2 μηνες. Επιζω να μπορεσω να βρω στην ιδια τιμη τα Pilot road 4. Χωρις τοποθετηση μπορω να τα βρω  με λιγο λιγοτερο απο 200 λιρες στο ιντερνετ αλλα μετα χρεωνουν 25 λιρες το λαστιχο για να στα βαλουν

Να τα βαλω μονος δεν αξιζει να μπω στη διαδικασια..

Εδω δεν εχει τοσες επιλογες οπως στην Ελλαδα. Η μηχανες που κυκλοφορουν (ειδικα το χειμωνα) στο δρομο ειναι μετρημενες στα δαχτυλα.
Οποτε ενω τα ανταλακτικα ειναι φτηνα λογω διαδικτυου οτιδηποτε εχει να κανει με ανθρωπινο χερι στοιχιζει πολυ.
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

souperdooper

Το mezteler m5 τι λεει σα λαστιχο? Εχω ενα Aprilia Falco στην Ελλαδα και το καλοκαιρι που θα κατεβω θα θελει φρεσκα λαστιχα..

Για κατω επειδη δε βρεχει πολυ και γλιστρανε οι δρομοι μαλλον θα κοιταξω για κατι μ@λ@κο (κανω και λιγα χμ εκει).
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

J053F

Παράθεση από: souperdooper στις Νοεμβρίου 29, 2014, 09:31:39 ΜΜ
Το mezteler m5 τι λεει σα λαστιχο? Εχω ενα Aprilia Falco στην Ελλαδα και το καλοκαιρι που θα κατεβω θα θελει φρεσκα λαστιχα..

Για κατω επειδη δε βρεχει πολυ και γλιστρανε οι δρομοι μαλλον θα κοιταξω για κατι μ@λ@κο (κανω και λιγα χμ εκει).

Αν και δεν είναι το πιο ορθό να κρίνεις ένα ελαστικό μετά από χρήση σε άλλη μοτό, και με άλλες διαστάσεις, τα έχω φορέσει στο Bandit μου εδώ και περίπου ένα χρόνο.
Αν και το πίσω ελαστικό είναι παλιότερου DOT, είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη συμπεριφορά τους, τόσο σε στεγνό, όσο και σε βρεγμένο (μέχρι στιγμής το ABS έχω δει να μπαίνει μόνο προκαλώντας το σε άσφαλτο-γυαλί).
Σε χρήση στη πόλη με κίνηση δε θα έλεγα πως ζεσταίνεται εύκολα. Σε πιο ανοιχτές διαδρομές εμπνέει σιγουριά.
Ξενίζει λίγο στην αρχή η "ευαισθησία" που δείχνει η μηχανή όταν υπάρχουν αυλακώσεις στο οδόστρωμα (π.χ. από έργα οδοποιείας ή "πατημένο" οδόστρωμα) κυρίως σε κίνηση με χαμηλές ταχύτητες, αλλά όχι κάτι ανησυχητικό.
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

souperdooper

Εχει δοκιμασει καποιος απο εδω με ΡΒ1 NC31 να βαλει 120αρι μπροστινο?
σταματησε σημερα σε ενα λαστιχα και μου ειπε οτι θα βρισκει στο μπροστινο φτερο..

Αναρωτιεμαι αν τα μηχανακια απο 99 και μετα που βγαινουνε απο τη μαμα με 120 μπροστα και 160 πισω εχουν μικροτερο φτερο η διαφορετικες φαρδυτερες τιμονοπλακες.
εκτος και αν απλα του φανηκε οτι θα βρισκει γιατι δε μπηκε σε διαδικασια να μετρησει κατι..

Ξερει κανεις? 
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

gianis

Το 120/60  17  δεν βρισκει .Το 70 δεν νομιζω να βρισκει ουτε αυτο.

itom32

Αυτά που φορώ τώρα είναι τα Dunlop Arrowmax D103.Κράτησαν καλά εως τώρα περιπου 2,5 χρονια που τα έχω,αλλα άρχισαν να δείχνουν οτι χρειάζονται αλλαγή.
http://www.tyretest.com/motorcycle-tyre-reviews/dunlop/arrowmax_d_103_a/index.html
Χωρίς να έχω αποφασίσει ακόμη τι θα βάλω,επειδή ακούω καλά λόγια για τα diablo rosso ΙΙ,σκέφτομαι να τα επιλέξω παραμένοντας πάντα στις εργοστασιακλές διαστάσεις για το nc31 110/70/17-140/70/17.

souperdooper

Αυριο παω σε αλλο λαστιχα που ξερω οτι ειχε 3-4 CB παλιοτερα και θα μου πει τι επιλογες εχω απο πρωτο χερι. Απο το τηλεφωνο ειπε οτι δεν εχει προβλημα το μπροστινο αλλα πισω θα πρεπει να μπει 150/70 σε Michelin Pilot road 3/4 γιατι το 160αρι δε μπαινει στη ζαντα. Οποτε θα εχω μπροστα 120/60/17 και πισω 150/70/17.

Αλλα θα δουμε αυριο και απο κοντα και θα επανελθω..
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Headmaster

Παράθεση από: J053F στις Νοεμβρίου 30, 2014, 01:07:11 ΜΜ
Παράθεση από: souperdooper στις Νοεμβρίου 29, 2014, 09:31:39 ΜΜ
Το mezteler m5 τι λεει σα λαστιχο? Εχω ενα Aprilia Falco στην Ελλαδα και το καλοκαιρι που θα κατεβω θα θελει φρεσκα λαστιχα..

Για κατω επειδη δε βρεχει πολυ και γλιστρανε οι δρομοι μαλλον θα κοιταξω για κατι μ@λ@κο (κανω και λιγα χμ εκει).

Αν και δεν είναι το πιο ορθό να κρίνεις ένα ελαστικό μετά από χρήση σε άλλη μοτό, και με άλλες διαστάσεις, τα έχω φορέσει στο Bandit μου εδώ και περίπου ένα χρόνο.
Αν και το πίσω ελαστικό είναι παλιότερου DOT, είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη συμπεριφορά τους, τόσο σε στεγνό, όσο και σε βρεγμένο (μέχρι στιγμής το ABS έχω δει να μπαίνει μόνο προκαλώντας το σε άσφαλτο-γυαλί).
Σε χρήση στη πόλη με κίνηση δε θα έλεγα πως ζεσταίνεται εύκολα. Σε πιο ανοιχτές διαδρομές εμπνέει σιγουριά.
Ξενίζει λίγο στην αρχή η "ευαισθησία" που δείχνει η μηχανή όταν υπάρχουν αυλακώσεις στο οδόστρωμα (π.χ. από έργα οδοποιείας ή "πατημένο" οδόστρωμα) κυρίως σε κίνηση με χαμηλές ταχύτητες, αλλά όχι κάτι ανησυχητικό.

Ειναι ακριβως οπως τα λεει ο JO53F ,εγω δεν μπαινω πολυ συχνα πολη και οταν μπαινω ειναι ηδη σε σωστη θερμοκρασια αλλα για εξω που κινουμαι συνηθως πολυ απλα τσιμεντωνει το ηδη βιδωμενο CBR ειδικα τωρα που εχω πανω 3Κ και εχει φυγει η πρωτη στρωση!!

xrhstos

miσελιν μαμα διαστασεις καινουρια 155 ευρω. ετους 2014

stam

Παράθεση από: xrhstos στις Δεκεμβρίου 29, 2014, 11:22:26 ΜΜ
miσελιν μαμα διαστασεις καινουρια 155 ευρω. ετους 2014

Καλή τιμή!
Ποιό μοντέλο της Michelin?

wolfi

Μήπως δεν ειναι

αλλα ειναι