Yamaha XJ550Seca project σκεψεις και πραξη

Ξεκίνησε από itom32, Απριλίου 29, 2012, 10:52:21 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

Επειδη ειμαι στο σταδιο των πλανων και της ταξινομησης των εργασιων που θα γινουν,ψαχνω πληροφορειες για πολλα και διαφορα.Ενα απο αυτα που θα με απασχωλησουν θα ειναι η DIY κατασκευη δυο μικρων τελικων.Αυτο που θα κανω θα ειναι περιπου σαν το δευτερο τελικο που φενεται στο παρακατω λινκ.Αλλα θα προσπαθησω να εφαρμοσω την τεχνικη που εχει το τελικο του version r,δηλ.τα τρεια διαφραγματα και την διπλη εσωτερικη φλογερα.

Τα υλικα που θα χρησιμποιησω θα ειναι βασικα ΙΝΟΧ.Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι αν σε αυτη την κατασκευη φλογερας πρεπει να βαλω διατρυτη φλογερα ή μια ανοξυδωτη σωληνα που απλα θα κανει τις γυρες μεσα απο τα διαφραγματα.Για το θεμα 4σε1 αλλαξα γνωμη.Το σκεφτηκα καλητερα και ειδα οτι θα ειναι πολυ πιο δυσκολο και πολυ πιο πολυεξοδο το να αλλαξω χταποδι 4σε1 ή να μετασκευασω αυτο που εχω το οποιο ειναι 2σε1δεξια 2σε1 αριστερα.
Θυμαμαι το 1987 οταν την αγορασα ο προηγουμενος ιδιωκτητης,ειχε πεταξει τον μαμα συλεκτη(καζανακι) απο το συστημα 4σε2 και ειχε κανει μια απαισιοτατη ενωση 4σε1.Το 1993 οταν της εκανα ενα λιφτινγκ τα μαστορια επειδη τους βολεψε ή δεν εβρισκαν τον μαμα συλεκτη εφτιαξαν την πατεντα που περιεγραψα.Εδω στο λινκ ο πρωτος κατασκευαζει ενα τελικο περιπου σαν του pb1: http://www.theflyingbanana.com/mufflers.htm
Στα σχεδια μου ειναι το τελικο να ειναι σε μηκος οχι μεγαλητερο των 40cm και ο inox σωληνας να εχει διαμετρο το πολυ 8cm.Tωρα τι επιδωσεις θα εχουν,ποσο ησυχα θα ειναι ΑΓΝΩΣΤΟ.

itom32

Να μοιραστω λιγο απο τον πονο πικρα,οταν πηγα να κανω ενα τσεκ,στο XJ μου.Να πληροφορησω οσους δεν εχουν γερα στομαχια να μη δουν τι προξενουν 15 χρονια ακινησιας σε μια αυλη.Εγω αν και γνωριζα πανω κατω τι θα βρω με επιασε το ελκος μου,αλλα ειχα φαρμακα μαζι.
Ας πουμε αυτο δεν το περιμενα:

Aυτη η τρομπα nissin δυαλιθηκε στο σημειο του ελενχου σταθμης,απο τα ιδια της τα υγρα.
Πιρουνια,αναρτησεις,αλυσιδες σασι τιγκα στην σκουρια:



Tα mikuni εγιναν φωλιες εντομων,ποιος ξερει τι θα βρω μεσα οταν τα ανοιξω.


Το πανεμορφο μοτερ του xj μου θα χρειαστει ηλεκτροστατικη εξ ολοκληρου:

To ρεζερβουαρ περιμενα να ειναι σε χειροτερη κατασταση,αλλα ποιος ξερει τι θα βρω οταν το βγαλω:


Καθε βιδα πρεπει να αφαιρεθει και να ξεσκουριαστει ή αντικατασταθει.
Φτανει τοσο πονο που μοιραστηκα.
Γιωργο που εισαιιιιιιιιι χρειαζομαι ψυχολογικη υποστηρηξη,βοηθειαααααααα!!!! :'(

klab

Μια χαρά το βρίσκω για παρατημένο στο έλεος του Θεού.
Τρόμπας βρίσκουμε καινούργια και φθηνή.
Το μοτέρ θέλει αμμοβολή σίγουρα.
Και το κλου, θέλει λύσιμο όλο, μέχρι τελευταία βίδα, πρέπει να τριφτούν οι σκουριές να βαφτούν πλαίσια κλπ.
Δεν είναι τραγικά, απλά χρόνο θέλει και ελάχιστα χρήματα.
Εκεί που παίζει ρόλο είναι να μην έχει κολλήσει το μοτέρ και σε τι κατάσταση είναι τα carbs.

itom32

Για την τρομπα υπαρχουν δυο εναλλακτικες ανεξοδες για μενα μιας και εχω οτι αναφερω:
1η:Xρηση τρομπας souperfour.Πλεονεκτημα θα βλεπω την σταθμη και την ποιοτητα των υγρων.Μειονεκτημα ειναι απο Honda.

2η:Xρηση της ιδιας τρομπας με κολλημα ενος κομμενου κοματιου αλουμινιου σε μεγεθος 1λεπτου του ευρω.Πλεονεκτημα (μιας και εχω τετοια κολληματα)εχω original τρομπα που γραφει YAMAHA και η εφεδρικια παραμενει για το CB.Μειονεκτηματα:a) Δεν θα βλεπω σταθμη υγρων και θα πρεπει να τα αλλαζω βαση χρονοδιαγραμματος.β)θελει περισσοτερη δουλεια μιας και πρεπει να φλογιστει και κολληθει το στρογγυλο κομματακι με Durafix,και μετα να ξαναβαφει η τρομπα.


klab

Κάποιος έφτιαξε το τζαμάκι από την αρχή στην τρόμπα του.
Νομίζω σε CB750.
Θα σε ξαναρωτήσω για τρίτη φορά, τις ανακατασκευές στο moto.gr τις είδες ;

figalos

πω ρε φιλε γουσταρω ανανεωσηηηηηη......
νασουν ελλαδα να ημουν συνεχεια εκει να βαλω το χερακι μου
να φερω τριβεια σφουγγαρια συρματα να το κανουμε καινουριο!!!!!!!
μπραβο μπραβο καλες δουλειες.....
ετσι με μερακι φραπεδακι και τσιγαρο!!!!!

point zero

Παράθεση από: klab στις Μαΐου 04, 2012, 06:15:33 ΜΜ
Κάποιος έφτιαξε το τζαμάκι από την αρχή στην τρόμπα του.
Νομίζω σε CB750.
Θα σε ξαναρωτήσω για τρίτη φορά, τις ανακατασκευές στο moto.gr τις είδες ;


Μπες στο moto.gr εχει τα παντα  στο κεφαλαιο restoring !!
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

itom32

Oχι δεν μπηκα αλλα θα μπω.Η αληθεια ειναι ψαχνωμουν στο mybike πιο πολυ γι'αυτο δεν μπηκα εκει που λετε.Παω να δω ευχαριστω παιδια.
Παράθεση από: figalos στις Μαΐου 04, 2012, 06:20:08 ΜΜ
νασουν ελλαδα να ημουν συνεχεια εκει να βαλω το χερακι μου
Figale αυτα περι Ελλαδας δεν με αρεσαν ουτε για πλακα.Προσεχε γιατι η Ελλαδα εχει την κριση. :scratchchin:
Φορτωσα τωρα και δεν λεω τιποτα αλλο.....

klab

Παράθεση από: itom32 στις Μαΐου 04, 2012, 06:59:02 ΜΜ
Oχι δεν μπηκα αλλα θα μπω.Η αληθεια ειναι ψαχνωμουν στο mybike πιο πολυ γι'αυτο δεν μπηκα εκει που λετε.Παω να δω ευχαρηστω παιδια.
Παράθεση από: figalos στις Μαΐου 04, 2012, 06:20:08 ΜΜ
νασουν ελλαδα να ημουν συνεχεια εκει να βαλω το χερακι μου
Figale αυτα περι Ελλαδας δεν με αρεσαν ουτε για πλακα.Προσεχε γιατι η Ελλαδα εχει την κριση. :scratchchin:
Φορτωσα τωρα και δεν λεω τιποτα αλλο.....

Ξεκόλλα ρε Γιάννη, Αθήνα ήθελε να πει το παλικάρι.
Αμέσως να τον πάρεις από τα μούτρα, λες και ξέρετε να τρώτε μπουγάτσα εκεί πάνω χααχχαχααχχα

Headmaster

Γιαννικο απο τριψιματα οτι χρειαστεις πολυ ευχαριστως να βαλω χερακι !!!

itom32

Παράθεση από: klab στις Μαΐου 04, 2012, 07:30:49 ΜΜ
Παράθεση από: itom32 στις Μαΐου 04, 2012, 06:59:02 ΜΜ
Oχι δεν μπηκα αλλα θα μπω.Η αληθεια ειναι ψαχνωμουν στο mybike πιο πολυ γι'αυτο δεν μπηκα εκει που λετε.Παω να δω ευχαρηστω παιδια.
Παράθεση από: figalos στις Μαΐου 04, 2012, 06:20:08 ΜΜ
νασουν ελλαδα να ημουν συνεχεια εκει να βαλω το χερακι μου
Figale αυτα περι Ελλαδας δεν με αρεσαν ουτε για πλακα.Προσεχε γιατι η Ελλαδα εχει την κριση. :scratchchin:
Φορτωσα τωρα και δεν λεω τιποτα αλλο.....
Ξεκόλλα ρε Γιάννη, Αθήνα ήθελε να πει το παλικάρι.
Αμέσως να τον πάρεις από τα μούτρα, λες και ξέρετε να τρώτε μπουγάτσα εκεί πάνω χααχχαχααχχα
Παλι ημουν αποτομος εε?Α ρε Γιωργο να ξερες το ποσο μοιαζει το χαλι του XJ με εμενα...
Παλι καλα που σε εχω να με την λες οταν πρεπει....
Τες πα τωρα ξεφορτωσα.Οχχχ!!
Παράθεση από: headmaster στις Μαΐου 04, 2012, 09:52:23 ΜΜ
Γιαννικο απο τριψιματα οτι χρειαστεις πολυ ευχαριστως να βαλω χερακι !!!
Δημητρη οποτε ερθης πανω στο χωριο που θα τη γκαραζωσω-ξαντεριασω,αφου κοψιδιαστουμε,θα πλακωθουμε σε οτι εργασια θες.
Γιωργο,τo μοτερ δουλευε ολα τα χρονια πριν την ακινησια σαν ραπτομηχανη.Και μαλιστα την στιβαροτητα και το ποσο δεμενο ηταν την ενιωθες.
Ο βασικος λογος που η μηχανη μπηκε σε ακινησια ηταν η μη ευρεση διαφραγματων για τα mikuni,τα οποια ηταν τρυπια και με καποιο τροπο επισκευαστηκαν αρχικα (με φλαντζοκολλα?).Αλλα με ειχαν πει οτι δεν θα κρατησουν καιρο.Οπως και εγινε μετα απο ενα εναμισο χρονο ειχα προβληματα.Μερικοι μηχανικοι με ειχαν πει τοτε να ψαξω να βρω μεμβρανες απο gsx400 ή 550,δεν θυμαμαι ακριβως,οι οποιες ταιριαζαν.Δεν εβρησκα παντως ουτε απο αυτες.Με internet στα σπαργανα τοτε,κι εγω χωρις γνωση σε υπολογιστες ημουν χωρις επιλογη οποτε το θεμα εμεινε ετσι.Κατοπιν λογο δουλειας ασχοληθηκα βασικα με παπακια.
H πρωτη αγαπη εμεινε παραμελημενη και καταφρονημενη ολα αυτα τα χρονια.
Τωρα ομως υπαρχουν λυσεις και περισσοτερη γνωση-εμπειρια,ας πουμε οταν ανοιξω τα mikouni,του XJ εχω στα υπ οψην ενα Ολλανδικο σαιτ αντ/κων που εχει τα διαφραγματα που θελω.Oem κανα 40αρι το ενα.Και βασικα εκει θα εχω και το μεγαλητερο εξοδο.
Τα αλλα θα προσπαθησω οσο μπορω να τα αναστησω μονος μου.
Και με την βοηθεια ανθρωπων σαν εσενα :hug:,και του globalMaster  :hug:Γραφτηκα και στο αλλο σαιτ αλλα το τοπικ με το τζαμακι δεν το βρηκα ακομα.Θα το ξετρυποσω αργα η γρηγορα.Παντως το βρω δεν το βρω ειδα καποια αλλα παιδια που βαλαν τρομπα πλαστικη σαν απο εντουρο,εμοιαζε σαν την πισω του sf την πλαστικια,αλλα τοποθετημενη στο τιμονι.Εγω τετοια δουλεια την αποκλειω εξ αρχης.Μαλλον αν δεν βρω λυση θα γινει χρηση durafix,διοτι θελω την original τρομπα με το λογοτυπο.Θα ειναι πολυ πιο ομορφη εστω κι αν δεν βλεπω τα υγρα.

wolfi

Για το δεικτη λαδιου σε εχω ληση. Αρκεί να πε πεις τι διάμετρο του τζαμιού και σε έχω έτοιμο




itom32

Wolfi μιλω και τον δεικτη της σταθμης υγρων της εμπρος τρομπας των φρενων,οχι του δεικτη λαδιου του μοτερ.Δεν ξερω αν κανει αυτο που δειχνεις στην φωτο,αλλα αν κανει εχω διαμετρο 1,70cm.

Το λιωμενο πλαστικο το οποιο εφυγε σαν μορφη κοκου ενω καθαριζα με σαπουνονερο την τρομπα,αποκαλυψε οτι ηταν με καποιο τροπο κολημενο-πρεσσαριμενο(Μα τι ειδους κολλα θα αντεχε την καυστικοτητα των υγρων φρενων ειναι να απορει κανεις,μαλλον το μελετισαν με χημεια το πραμα).Δεν ειχε πασα δηλαδη,δεν ηταν βιδωτο ωστε με πιεση να σφραγιζει καποιο ειδος φλαντας-τσιμουχας.
Αν ειναι κατι βιδωτο αυτο που ποσταρες εχε υπ οψην οτι σε βαθος προς τα μεσα εχεις χωρο 4mm μονο.Μετα υπαρχει μια πατουρα μεταλλικη με την οπη-σχισμη της σταθμης που εμποδιζει να χωθεις παραμεσα.Αυτο φενεται και στη παραπανω φωτο.

klab

Και η λύση μας ήρθε από το εξωτερικό :)
Βρήκα 3 παρόμοιες περιπτώσεις σε Γαλλικά sites.

Θα κόψεις ένα κομμάτι τζάμι στο ίδιο σχήμα και θα πας να αγοράσεις την Epoxy Repair Aqua της BISON
http://www.bison.gr/GR/el/index.do

Είναι σαν στόκος, κόβεις με ένα μαχαίρι όσο θες και το πλάθεις μέχρι να γίνει ομοιόμορφο-μπεζ το χρώμα του.
Καθαρίζεις καλά με ένα ψιλό γυαλόχαρτο την επιφάνεια που θα το βάλεις, μετά πλένεις και στεγνώνεις πολύ καλά.
Βάζεις τον στόκο και πιέζεις απαλά το τζαμάκι, το αφήνεις στην ησυχία του 1-2 ημέρες και μετά δεν βγαίνει ούτε με μπαζούκας.
Όλα αυτά θα γίνουν με γάντια για το καλό σου και για να μην μείνει λίπος από τα χέρια σου στις επιφάνειες.

Το κόστος της είναι 5 με 8 ευρώ και μπορεί να έχει και στο Praktiker.

snipereps

Αν δεν εμπαινα φανταρος ανετα ερχομουν να με ιυοθετησεις καμια βδομαδα στο χωριο να τα κανουμε ολα τζαμι. Αρε πατριδα που τρως τα παιδια σου!!!