Απλά σταμάτησε να λειτουργεί.

Ξεκίνησε από Denial, Ιουλίου 29, 2016, 05:06:07 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Denial

Καλημέρα φίλοι.
Αντιμετώπισα πρόσφατα ένα πρόβλημα. Μου κόπηκε το σωληνάκι της βενζίνης στο σημείο που βγαίνει από το ρουμπινετο. Το αντικατεστησα με ανάλογο σωληνάκι του εμπορίου. Όλα οκ μέχρι στιγμής. Έβγαλα το παλιό έβαλα το νέο, όλα καλά. Αφού το πήγα κάνα δυο βόλτες παρατήρησα μια μυρωδιά βενζίνης. Κοίταξα το ρουμπινετο και είδα ότι το σωληνάκι έχανε στο σημείο πογ κάνει επαφή με το ρουμπινετο προφανώς λόγο διαστολής ή επειδή δεν έχει πάρει τη φόρμα ακόμα. Χθες λοιπόν το μεσημέρι πήρα ένα κλασσικό σφυκτηρακι με βιδουλα και το έβαλα στο σωληνάκι που μπαίνει στο ρουμπινετο για να το σφίξω.
Και να σου τα προβλήματα. Ειλικρινά δε ξέρω τι συνέβη. Ίσως κάτι σχετικό, κάτι σοβαρό άσχετο έως και εντελώς βλακώδες. Αφού τοποθέτησα το σφυκτηρακι ξεκινάω να πάω βόλτα σε ένα φίλο. Όλα καλά στην αρχή. Αφου πηγα καμια 400αρια μετρα, σταματώ σε ένα προπατζιδικο, παίζω ένα τζοκερ με 1,50 € και δίνω στη προπατζου ένα 50 ευρώ. Δεν είχα ψιλά ούτε 20 ευρώ. Και ρε παιδια μάλλον αυτή με καταραστηκε, γιατί με το που βγήκα από το κατάστημα βάζω μπροστά κάνω καμιά 30αρια μέτρα και ξαφνικά πέφτει απόδοση. Σαν να τρικυλινδριζει. Ωπ μάλλον τελειώνει η βενζίνη σκέφτομαι. Δε προλαβαίνω όμως να γυρίσω ρεζέρβα και σβήνει. Γυρίζω ρεζέρβα κάθομαι 5 λεπτά να τρέξει η βενζίνη και πάω να βάλω μπροστά. Δεν πήρε πότε. Δίνει μιζιες αλλά δε παίρνει μπροστά. Τι έσπρωξα, τι περίμενα να κατεβει κι άλλο βενζίνη τι να δίνω συνέχεια μιζιες, τι τσοκ, δεν ξαναπήρε με τίποτα. Με το τσοκ άρπαξε δύο τρεις φορές αλλά μέσα σε δευτερόλεπτα έσβησε πριν προλάβω να δώσω γκάζι ή να κατεβάσω το τσοκ. Έτσι μετά από προσπάθεια απλά κατάφερα να αποδυναμώσω την μπαταρία.
Μπορεί κάποιος να μου πει καμιά ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει?
Μερικά σημεία:
1. Έλεγξα καρμπιρατερ για αέρα, είναι γεμάτα βενζίνη.
2. Έλεγξα σωληνάκι υποπιεσης είναι μια χαρά
3. Έλεγξα σωληνάκι βενζίνης μήπως έχει λυγίσει πουθενά, είναι μια χαρά.
4. Η μπαταρία ήταν μια χαρά.
5. Έχει τουλάχιστον μισό λίτρο βενζίνης ακόμα μέσα το ντεπόζιτο (όχι δεν έχει αδειάσει)

itom32

Mιζιες με ανοιχτο τσοκ και τέρμα ανοιχτο γκάζι.

TEOS CB SF

Τσέκαρε εαν λειτουργεί το ρουμπινετο σωστά ... το ρουμπινετο έχει μέσα μια μεβρανη η οποία εαν δεν ανοίξει όταν δημιουργεί υποπιεση ο πρώτος κύλινδρος μέσω του μικρού σωλήνα τότε επιτρέπει την βενζίνη να κατέβει. .. οπότε όση ώρα και να αφησεις για να κατεβάσει βενζίνη εαν δεν δημιουργεί υποπιεση σε αυτήν την μεμβράνη δεν πρόκειται ποτέ να έρθει Βενζίνη. .. Εάν θέλεις να τσεκάρεις το ρουμπινετο μπορείς πολύ εύκολα ως εξής :θα πάρεις τα γωστα μέτρα ασφαλείας ώστε να μην πάρεις καμία φωτιά ,θα βάλεις το ρουμπινετο στο off . Θα ξεσυνδεσεις και τα δύο σωληνακια του μετά θα βρεις δύο σωληνακια στην ίδια διάμετρο εκ των οποίων το χοντρό (αυτό που βγαίνει η Βενζίνη για να συνδεθεί στα καρμπυρατερ )θα το βάλεις σε ένα μπουκάλι έπειτα θα συνδέσεις και το μικρό με το οποίο θα ρουφηξεις με το στόμα σου ώστε να δημιουργηθεί υποπιεση και να λειτουργήσει το ρουμπινετο ΑΦΟΎ ΤΟ ΒʼΛΕΙΣ ΣΤΟ on... .. Εάν λειτουργεί σωστά όταν δεν ρουφάς αέρα από το μικρό σωληνακι δεν πρέπει να σου βγάζει βενζίνη από το μεγάλο σωληνάκι που θα το έχεις μέσα σε ένα μπουκάλι σε όποια θέση κ να έχεις το διακόπτη on-off-res.  Εάν έχεις βενζίνη Έτος του ρεζερβουάρ και δεν σε κατεβάζει βενζινα όταν το έχεις στο res τον διακόπτη .ΤΌΤΕ ΈΧΕΙ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΤΟ ΡΟΥΜΠΙΝΕΤΟ (πιθανόν έχει φθορά η μεμβράνη που έχει εντός )...

Denial

Μα τα καρμπιρατερ έχουν βενζίνη όπως εγραψα. Έκανα εξαερωση και έβγαλαν όλα κατευθείαν βενζίνη. ʼρα πάει βενζίνη στα καρμπιρατερ.

itom32

Λόγω οτι δεν υπολόγισες σωστα πότε επρεπε να γυρίσεις ρεζερβα ξέμηνες αφου έσβυσε.Προσπαθώντας να βάλεις ξανα μπρος το sf προφανως μπουκωσε βραχυκυκλώνοντας κάποιο μπουζί.Σε είπα παραπάνω τι να κάνεις.

TEOS CB SF

Όπως λέει ο itom εαν όντως έχεις βενζίνη στα καρμπ το πιθανότερο είναι να μπουκωσε. ..