ΟΡΓΑΝΑ ΓΙΑ CB400SF 94!!

Ξεκίνησε από Trias, Ιουνίου 03, 2013, 12:51:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

wolfi

Κάτσε κάτσε γτ το χάνουμε κάπου  :abwacko: :abwacko:
Ειχες αυτα εδω εσυ




και τωρα θελεις να βαλεις αυτα ?


Αν είχες τα δεύτερα και οι μηχανισμοί μέσα ειναι οκ δεν σπάσανε τοτε με αυτα τα καβουκια εισαι άρχοντας .
Ξηλώνεις απο τα σπασμένα τους μηχανισμούς και εισαι  :sun_smiley:    

Αν ομως είχες τα πρώτα και θες να τα βαλεις τα τριπλά καβουκια τοτε.............:censored:  δεν γίνεται η δουλειά σου...... :wave: :wave:

Trias

οκ καταλαβα παιδια,κατεληξα σε αυτο που ειχα σκεφτει εξαρχης...να ειστε καλα για τη βοηθεια!!

J053F

Γράφω εδώ, επειδή δε θέλω να ανοίξω καινούρια ενότητα.

Από καιρό είχα αγοράσει το εσωτερικό λευκό καβούκι που έχουν τα όργανά μας, και το κάτω μαύρο καπάκι. Οι λόγοι που το έκανα είναι 2:
Τα όργανά μου έκαναν υγρασία μετά από έντονη βροχή ή πλύσιμο οπότε είχα την υποψία ότι κάτι δε πήγαινε καλά.
Επιπλέον, δεν έχω ενδείξεις Stand, Temp και Oil, ενώ λογικά οι σχετικοί αισθητήρες δουλεύουν, αφού για παράδειγμα αν το stand είναι κάτω και μπει ταχύτητα, ο κινητήρας σβήνει. Για αυτό το τελευταίο πρόβλημα μου είχε αναφερθεί ότι ίσως ευθύνεται η πλακέτα των οργάνων.

Η διαδικασία αντικατάστασης δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο απλά χρειάζεται προσοχή γιατί είναι πολυκαιρισμένα μηχανήματα.

Χωρίς μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι τα όργανα που είχα ήταν σπασμένα και κολλημένα σε βαθμό που η κόλλα και σιλικόνη κάλυπταν ως και τις βίδες για την αποσυναρμολόγηση, ενώ μου δημιούργησε αρκετά προβλήματα και στο να απομακρυνω τα δαχτυλίδια και την πλάκα με τα τζάμια! Φυσικά κάτω από τα νικελ τίποτα δε φαίνονταν. Το δε μαύρο πλαστικό -που είχα προσέξει πως ήταν σπασμένο, όταν το έβαλα δίπλα στο καινούριο, ήταν παντού "κουρεμένο" επιμελώς για να μη φαίνεται πως είχε σπάσει!

Εκείνο που με ζόρισε αφάνταστα στην όλη διαδικασία ήταν η αφαίρεση του διακόπτη που μηδενίζει το μερικό χιλιομετρητη. Η βίδα που τον συγκρατεί είχε μάλλον σκουριάσει, οπότε δε την έπιανε κανένα κατσαβίδι. Συμβιβάστηκα λοιπόν με το να κάνω μια τομή στο καινούριο καβούκι για να περάσω το όργανο χωρίς να αφαιρέσω το διακόπτη.

Τα υπόλοιπα κούμπωσαν κανονικά και όλα ok και πλέον το όργανο στο σύνολό του είναι πολύ πιο στιβαρό

Δυστυχώς όμως το πρόβλημα με τις ενδείξεις που δε λειτουργούσαν παραμένει  :-\ , οπότε θα πρέπει να συνεχίσω το ψάξιμο για το τι φταίει (ιδέες ευπρόσδεκτες)  ??? .

Για την ιστορία:
Τα 2 παραπάνω τεμάχια παρήγγειλα με τους κωδικούς από το e-bay.
Μαζί παρήγγειλα και το νικελ καβούκι από το στροφόμετρο, επειδή αυτό που είχα ήταν λίγο φθαρμένο.
Όλα είναι γνήσια Honda και τα παρέλαβα καινούρια και αμεταχείριστα με τελικό κόστος περίπου 75€ (συμπεριλαμβάνεται το κόστος μεταφοράς στην Ελλάδα). Για τα ίδια τεμάχια, σε διάφορα καταστήματα που έψαξα στην Ελλάδα μου ζητήθηκε ποσό μεταξύ 250 και 300€!
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

superfour

Καλημέρα,

Θα σου ήταν εύκολο να μας δώσεις τα links από το ebay που βρήκες τα παραπάνω στις τιμές που αναφέρεις; - Ευχαριστώ :)

stel89s

http://www.ebay.com/itm/Speedometer-Speedo-Clock-Gauge-Cover-Set-for-1992-1994-Honda-CB400-CB-400-1993-/230830347325?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35be8f943d&vxp=mtr εγω αυτα ειχα αγορασει.... αρκετα καλα. Λειπει απο μεσα ομως το αφρολεξ που εχει για την στεγανποιηση και στα πλησιματα μαζευει και μενα υγρασια δεν ειναι επισης κολλημενα τα δαχτυλιδια και η μεταλικη πλακα μπροστα.... και δυστιχως αν δεν βαλεις μπαμπριζοκολλα οτι αλλη κολλα και να μπει δε θα κρατησει... Αν δεν ειναι καμμενα και τα τρια λαμπακια τοτε εχεις θεμα με το πρασινο καλλωδιο που εχει το καθε λαμπακι και οταν κλεινει ο αισθητιρας δεν γειωνει... Ταση ερχεται το μαυρο καφε καλωδιο γτ αν δεν ερχοταν δε θα δουλευε τπτ και πολυ πιθανον να εμπαινε και κοφτης....

J053F

Παράθεση από: stel89s στις Σεπτεμβρίου 16, 2013, 11:58:37 ΠΜ
... Αν δεν ειναι καμμενα και τα τρια λαμπακια τοτε εχεις θεμα με το πρασινο καλλωδιο που εχει το καθε λαμπακι και οταν κλεινει ο αισθητιρας δεν γειωνει... Ταση ερχεται το μαυρο καφε καλωδιο γτ αν δεν ερχοταν δε θα δουλευε τπτ και πολυ πιθανον να εμπαινε και κοφτης....

Δηλαδή θα πρέπει να βρω που δε γειώνει; Θα πρέπει να πέσει πολύ ψάξιμο...
Καμένα δε μπορεί να είναι. Δε δούλευαν εκείνα από το προηγούμενο καβούκι, να μη δουλεύουν και τα καινούρια, χλωμό να έχουν όλα πρόβλημα.

Παράθεση από: superfour στις Σεπτεμβρίου 16, 2013, 09:16:00 ΠΜ
Καλημέρα,

Θα σου ήταν εύκολο να μας δώσεις τα links από το ebay που βρήκες τα παραπάνω στις τιμές που αναφέρεις; - Ευχαριστώ :)

Superfour, θα σου πρότεινα να ψαχτείς με τους κωδικούς.
Θα κοιτάξω στον ΗΥ μου αν έχει μείνει στο history η ιστοσελίδα γιατί θυμάμαι πως είχε 2 τεμάχια (τουλάχιστον από το λευκό καβούκι) και ψάχνοντας σήμερα, δε μου βγάζει κάτι, οπότε ίσως να έχουν δοθεί. Θα το κοιτάξω και θα επανέλθω.

edit: Για του λόγου το αληθές: Sold out...
http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB400F2R-GENUINE-METER-INNER-CASE-NEW-37130MY9691-RRP-87-28-/281135457337?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4174faa439

...να σκεφτείτε πως αυτό το καβούκι σε μαγαζια της Αθήνας κοστολογείται 150+ €... Δε σχολιάζω περισσότερα. Μερικοί δεν έχουν καταλάβει πως οι αγορές με το internet έχουν "ανοίξει"...
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

stel89s

Ναι οκ δε το κατάλαβα οτι αλλάχτηκαν τα λαμπάκια όποτε το αποκλείουμε...  Αποκλειουμε και τα ντουι??? Γτ αυτα ειναι πανω στην πλεξουδα του κοντερ???  Αν ξες να χειριζεσε και εχεις πολυμετρο μετρα την συνεχεια του πρασινου αγωγου απο την φισα του κοντερ (2 εχει μια ασπρη και μια κοκκινη πανω στην μια θα εχει ενα πρασινο καλωδιο) μεχρι και ενα απο τα ντουι του οποιο η λαμπα δεν αναβει.. Αν δεν δεις συνεχεια τοτε μεσα σ αυτη την πλεξουδα εχει κατι πολυ περιεργες διακλαδωσεις οι οποιες ειναι μαπα και πολυ πιθανον να κοπηκε μια... Το επαθα και γω το καλοκαιρι με την διαφορα οτι εσπασε η διακλαδωση του μαυρου καφε δηλαδη τα 12V. Δεν λειτουργούσε τπτ εκτος απο το ταχυμετρο και το στροφομετρο... Για το Stand και το Oil ειμαι σιγουρος οτι αιθητηρες-διακοπτες γειωνουν. Για το Temp δε γνωριζω γτ δεν εχω, εχω την εκδοση με τον δεικτη. Αλλα νομιζω και αυτο την ιδια λογική ακολουθεί.

J053F

Thanx man.
Θα το μετρήσω. Στην ανάγκη, αν είναι απλά θέμα γείωσης, τότε μπορώ να δοκιμάσω να κάνω μια δοκιμαστική γείωση εκεί.
Χέρι στη πλεξούδα δεν έχω σκοπό πάντως να βάλω. Το φοβάμαι αρκετά.

Όπως και να έχει σ' ευχαριστώ.
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)