Λίγο πριν βγει ξανα στον δρόμο

Ξεκίνησε από Razgriz, Ιανουαρίου 27, 2020, 07:54:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Razgriz

Καλησπέρα σε όλους σας. Ανέβηκα πριν από λίγο από το υπόγειο, και από τις εργασίες μου. Σήμερα ασχολήθηκα εξ ολοκλήρου με το γέμισμα της εξάτμισης, μιας και από την ζημιά, είχε γίνει πιο μαύρη και από το σκοτάδι, χώρια την λαδιλα μέσα της. Ξετρυπησα λοιπόν τα πριτσίνια και με την ματσόλα χτύπησα για να βγουν τα δύο άκρα της. Την κατάσταση του πετροβάμβακα την βλέπετε. Θεωρω πως αν δεν είχε γίνει η ζημιά, δεν θα ήταν έτσι και αυτό φαίνεται από την μια άκρη της. Μέτρημα λοιπόν με γνώμονα την φλογέρα και κράτημα με χαρτοταινία ώστε να μην φύγει όταν επανατοποθετείται. Στις αγορές που είχα κάνει ήταν και μια φλατζόκολλα την οποία χρησιμοποίησα ώστε να κλείσει τυχόν κενά. Έπειτα, με τον πριτσιναδόρο του πατέρα, καλή του ώρα εκεί που είναι, έβαλα το πρώτο πριτσίνι χωρίς ο μ@λ@κ@ς να βάλω τον κολιέ. Οπότε ξανά ξετρυπησα το πριτσίνι, έβαλα τον κολιέ και ξανά πριτσίνια. Στην άλλη άκρη παρατήρησα μια τρύπα η οποία ήταν περίπου 3cm από την άκρη του κυλίνδρου. Με αλουμινοταινια κλείστηκε και δεν θα ξανανοιξει ποτέ. Κόλλα ξανά πριν ενωθει, κόλλα στις τρύπες για τα πριτσίνια και κλείσιμο. Μένει για την επόμενη φορά να γυαλιστει με ντουκοχαρτο και να τοποθετηθεί.
Σημειωση 1:Ελπίζω πραγματικά να βοηθηθεί κάποιος από όλο αυτό μιας και εγώ από εδώ βοηθήθηκα όταν το χρειαστηκα.
Σημείωση 2: Η ματσόλα είναι νέο entry στην συλλογή μου και αποδεικνύεται πολύ χρήσιμη με τον καιρό.

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Razgriz

Και το επικό τρολ του απογεύματος, όταν έβαλα την υποδοχή για την φλατζόκολλα, δεν πρόσεξα πως έπρεπε να κοπεί η άκρη της, έτσι πίεζα και πίεζα και πίεζα μέχρι να βγει στην άκρη, με αποτέλεσμα να φουσκώνει από το ένα σημείο. Ευτυχώς το κατάλαβα πριν σκάσει.

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Razgriz

Είχαμε μια μικρή συνέχεια στο θέμα. Για όσους δεν γνωρίζουν, το μοτερ που αγοραστηκε για λειτουργικό, ΔΕΝ είναι λειτουργικο. Έγιναν πολλές προσπάθειες για να παρει μπροστά αλλά μάταια. Τελευταία, μετρήθηκαν οι συμπιέσεις, και ήταν μέσο όρο στο 60psi. Οπότε, με την βοήθεια του Γιάννη, βγήκε η κεφαλή και το τμήμα των χιτωνίων. Έπειτα, βγάλαμε το τρύπιο πιστόνι.Ομοίως θα γίνει και με το 2ο μοτέρ, για να πάρω ένα από τα πιστόνια του και για να γίνει ένα πάντρεμα που θα δουλέψει. Φυσικά θα ελεγχθούν τα ελατήρια, και αν είναι μέσα στις επιτρεπόμενες τιμές, δεν θα αλλαχθούν.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, το ξέρω πως είναι λίγο παρακινδυνευμένο, αλλά είπα να προσπαθήσω.

JEPE

Τάσο μεγάλη ατυχία (η πονηριά του μάντρα)για το μοτέρ!εύχομαι να καταφέρεις να κάνεις την τραμπα στα πιστόνια και να είναι επιτυχής!!θα τα πούμε και από κοντά σύντομα!!

Στάλθηκε από το Redmi 7A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk