Καδένα ντινγκι ντινγκι .. Hondaoua

Ξεκίνησε από Kiriakost, Μάρτιος 29, 2010, 04:13:04 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Kiriakost

Δεν αντέχω άλλο ψυχολογικά ... κάθε τρία χρόνια  18.000χλμ βαράει το καδενάκι ..

ακόμα είμαι στα ελαφριά ντινγκι ντινγκι , και ξερω οτι για κανένα χρόνο ακόμα την βγαζω ,
αλλά γίνομαι ρεζίλι στα φανάρια ..

Αυτος ο κινητήρας  ΑΧ-1 & ΝΧ250 λες και έχει φάει κατάρα ..

Αμα αλλάξεις σκέτη καδένα , ξαναβαράει στον χρόνο ..

Μαλλον θέλει σετ γλίστρες , και εχει μπολικες ,    δεξιά αριστερά και πάνω ...
μιλάμε για ένα κατοστάρικο μόνο για γλίστρες , και άλλα τόσα για γνήσια καδένα .. 

Μήπως έχει ακούσει κανένας , για καμιά βελτίωση , τίποτα προσαρμογή από καλυτερες γλίστρες ?  άλλη μάρκα καδένας ..από γνήσια Honda ..

Οχι δεν φταίει ο τεντοτήρας , απλά έχει τερματίσει ..

Atanassio

Παράθεση από: Kiriakost στις Μάρτιος 29, 2010, 04:13:04 ΠΜ
Δεν αντέχω άλλο ψυχολογικά ... κάθε τρία χρόνια  18.000χλμ βαράει το καδενάκι ..

Κάθε 3 χρόνια, ε?  Πράγματι καταντάει σπαστικό.....

Από ότι γνωρίζω γλίστρες aftermarket δεν υπάρχουν, αλλά δες πρώτα σε τι κατάσταση είναι οι δικές σου γιατί θεωρητικά αργούν πολύ να φθαρούν.  Αν υπάρχει φθορά αλλάζεις μόνο τις πλαινές, στην επάνω δεν υπάρχει επαφή.  Αυτές βέβαια οι τιμές είναι από ΝΧ250 αλλά αν θυμάμαι καλά φοράτε τον ίδιο κινητήρα:  50.33?+18.37?
http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=NX250&Y=1993&L=HO-NX250P&O=CAM%20CHAIN/TENSIONER&F=HO-NX250P-OV&L2=HO-NX250P-OV

Αν δεν με απατά η μνήμη μου το θέμα καδένας στα μονοκύλινδρα Honda (από εποχές RFVC ακόμα) ήταν τόσο συχνό που αν πετύχαινες ήσυχο μοτέρ έτριβες τα μάτια σου λες και ήταν ψέμα!!!  Βασικά οφειλόταν σε κακή λίπανση και όχι σε προβληματικά εξαρτήματα.  Αν και στο ΑΧ ισχύει το ίδιο, δυστυχώς δεν βλέπω να το σώζεις.

Σχετικά με την καδένα πολύ καλής ποιότητας aftermarket (και μάλλον καλύτερες από τις μαμίσιες) βγάζει η DID αλλά θα παιδευτείς να βρεις κωδικό κι επίσης είναι και πιο ακριβές από τις original (πρωτοφανές!!!)

Καλή επιτυχία!!! :beerchug:

Enigma

Α ρε Κυριακο ...στον τιτλο του θεματος απαντας μονος σου Hondaoua ......
και να ητανε μονο τα ΑΧ που εχουν θεμα με τις καδενες ...και cbr ....και αλλα γενικα εχουνε θεμα ...
Τρεχα γυρευε ...

Kiriakost

Δεν ξέρω τι να πω .....  τώρα είναι απλά σε βρεφικό  στάδιο το πρόβλημα  ... άμα έχει θερμοκρασία 20 βαθμούς και πάνω, δεν ακούω τίποτα ... άμα  πιάσει λίγο ψύχρα .. το ακούω  όταν είναι κρύα η μηχανη . 

Τώρα για το θέμα λίπανση ... δεν ξέρω μου φαίνεται τραβηγμένο..  αμα είχε πρόβλημα η αντλία , θα είχα πάρει τα εκκεντροφόρια στο χέρι ..  και όχι μόνο ..


Atanassio

Δεν είναι θέμα αντλίας αλλά "κατανομής".  πχ  στο δικό μου από ζέσταμα σε υψηλές στροφές μου έφαγε βάση εκκεντροφόρου σε συγκεκριμένο σημείο (εκκεντροφόρος εξαγωγής, αριστερός κύλινδρος) επειδή λόγω κακής κατανομής εκείνο είναι το τελευταίο σημείο στο οποίο φτάνει λάδι.
Το δικό σου ας πούμε πάσχει στην καδένα.  Εκεί καταρχήν εκδηλώνεται το "πρόβλημα" αλλά λόγω της καλής συντήρησης που του κάνεις μένει μόνο εκεί.

Πάντως το οτι δεν το ακούς όταν έχει ζέστη φωνάζει λίπανση.  Τι λάδι του βάζεις?

Headmaster

Παράθεση από: Enigma στις Μάρτιος 29, 2010, 11:54:00 ΠΜ
Α ρε Κυριακο ...στον τιτλο του θεματος απαντας μονος σου Hondaoua ......
και να ητανε μονο τα ΑΧ που εχουν θεμα με τις καδενες ...και cbr ....και αλλα γενικα εχουνε θεμα ...
Τρεχα γυρευε ...

:goodboy: axxxxxxx

Kiriakost

Παράθεση από: headmaster στις Ιουνίου 23, 2010, 11:18:41 ΜΜ
Παράθεση από: Enigma στις Μάρτιος 29, 2010, 11:54:00 ΠΜ
Α ρε Κυριακο ...στον τιτλο του θεματος απαντας μονος σου Hondaoua ......
και να ητανε μονο τα ΑΧ που εχουν θεμα με τις καδενες ...και cbr ....και αλλα γενικα εχουνε θεμα ...
Τρεχα γυρευε ...

:goodboy: axxxxxxx

Απο την φώτο σου ... με φαίνεται οτι καβάλας Ιταλομπρίκι ...   
άμα είναι έτσι ..   πάνε τσάμπα τα χαμόγελα ... ξεκίνα το κλάμα ...  :popcorn: