CB 400 SF Ais8hth ptwsh ippodynamhs

Ξεκίνησε από Charidemus, Αυγούστου 11, 2005, 01:04:39 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Charidemus

Paides provlhmata...
Prin 3ekinisw na sas pw oti ola auta diadramtizontai sto Hrakleio Krhths.
Loipon to CB mou exei 50.449km kai to niw8w arketa pesmeno den vlepw plewn thn diafora meta apo ka8e service pou ta ladakia einai freska ta karbirater ka8ara ktl ktl...
Niw8w oti h mhxanh mou me to zori ftanei ta 35 alogata!!!
Ti pws tou evala to K&N filtro aera oute pou katalave tipota, tou evala kit sta karbirater ekei kati alla3e alla kai pali den einai to palio kalo eustrofo CB pou 8ymame oti eixa!!!
To phga sto Mhxaniko mou kai mou eipe oti mporei na 8elei kapelota valvidwn kai oti einai mia fysikh f8ora meta apo 50.449km. Mou eipe oti to ena kapeloto kanei 7€ etsi loipon an 8eloun kai ta 16 allagma tote 8elw 112€ mono ta kapelota syn 100€ ergasia = 212€ Rwthsa se ena allo katasthma gia dynamometrhsh kai oti xreiasth gia na to feroun pali sta kanonika tou kai o typos mou zhthse 400€ xwris ta antalaktika pou isws 8elei!!!  Yparxei vevaia sta Chania ena allo katasthma pou phge kai enas filos mou to CBR400RR pou exei kai apo 54hp tou to anevase stous 62hp (gia ton troxo milame panta) kai edwse mono 250€ einai megalh h diafora alla to na trexw sta Chania shmainei oti prepei na katsw ekei peripou 2 meres gia na parw thn mhxanh mou pisw kai na gyrisw Hrakleio.
Dysthxws auta einai ta provlhmata ths (eparxias) arxizw na 3enerono me ton as8ainh xarakthra tou CB alla den 8elw na to dwsw TO AGAPAW SAN PAIDI MOU!!!!!!!!!!!! akouw protaseis kai lyseis!!!!!!

jimis

Λοιπον ας τα παρουμε απο την αρχη τα πραγματα. Ειπες οτι σε καθε service εκτος απο τα λαδια καθαριζεις και τα καρμπυρατερ? Πως ομως? Με απλο σπρευ? Μηπως θελουν κατι παραπανω? Μηπως καποιο λαστιχακι ή καποιο ανταλακτικο γενικα? Οταν αλλαχθικαν οι βελονες ειχε γινει καλη δουλεια?  Ενα αλλο πολυ σημαντικο θεμα ειναι η ρυθμιση τους (μιγμα) αλλα και ο συγχρονισμος τους με την βοηθεια τεσσαρων υποπιεσομετρων. Πρεπει δηλαδη και τα τεσσερα να ανοιγουν στην ιδια γωνια ανα πασα στιγμη και να 'ταιζουν' την ιδια ποσοτητα μιγματος τον καθε ενα κυλινδρο. Αυτο κανει τη μηχανη να δουλευει στρωτα, και χωρις κραδασμους/θερμοκρασιες.
Το θεμα με τις βαλβιδες ειναι και αυτο σημαντικο, αλλα εγω δε θα κοιτουσα τα χιλιομετρα τοσο, οσο τον ηχο τους. Αμα τις ακους να χτυπανε ακομα και οταν η μηχανη εχει φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας, τοτε ισως να πρεπει να αντικαταστησεις μερικα καπελωτα. Αλλα οχι ολα. Ειναι λιγο σπανιο να θελουν ολα αλλαγη. Ακομα και τα βιβλια προτεινουν να γινει ελεγχος και να αντικατασταθουν οσα χρειαζονται πραγματικα αλλαγη.
Προσπαθωντας ομως να σκεφτω πως μπορει να εχει τοσο αισθητη απωλεια ιπποδυναμης το CB σου, το μυαλο μου παει απευθειας σε ηλεκτρικο θεμα. Για παραδειγμα, οποτε ειχα προβλημα με μπουζι, εχανα πολλα αλογατα με τη μια. Αν για παραδειγμα ενας κυλινδρος μπερδευει και δεν λειτουργει καλα, αμεσως χανεις πολυ δυναμη. Και ειναι σα να πηγαινεις με 20 αλογα. Αλλα το ακους και στον ηχο. Ειναι λιγο πιο παλλομενος και αγριος ο ηχος της μηχανης.
Θα προτεινα λοιπον, να πιασεις και να κανεις καποιους ελεγχους και συντηριση στα ηλεκτρικα της μηχανης. Ειναι κατι απλο και δεν κοστιζει παρα μονο χρονο. Θα ανοιξεις αριστερο πλαστικο καπακι, και θα καθαρισεις με ειδικο σπρευ ολα τα μπριζακια που μπορει να εχουν οξιδωθει. Θα σηκωσεις και το ντεποζιτο και θα βρεις απο κατω τους πολλαπλασιαστες. Τα μπριζακια τους πρεπει να ειναι καθαρα. Τα μπουζοκαλωδια πρεπει να ειναι τελεια. Αμα ειναι παλια και ξερα, μπορει να εχουν και ρωγμες που δεν φαινονται με το ματι.  Γενικα πρεπει να σιγουρευτεις οτι τα ηλετρικα ειναι σωστα και δυνατα πριν αρχισεις να κανεις πιο βαριες δουλειες.
Ελπιζω να σου εδωσα ιδεες, και κουραγιο να το ψαξεις ψυχραιμα και με κεφι το θεμα. Το CB ειναι αξιοπιστο και δε νομιζω οτι βγαζει προβληματα 'voodoo' που δεν εχουν λογικη. Περιμενουμε νεα σου.

Charidemus

Jimmy se euxaristw gia ton kopo pou ekanes na grapseis  ola auta!!!
Den ekana akoma kapoio elegxo sta hlektrika opws mou eipes omws 8a sou pw ena pragma!!! Eida me ta idia mou ta matia ta carbirater mou limena na tous allazoun tsimouxakia kai kati alles vlakies den ta exw dei pote omws na tous vazoun ypopiesometra to 3erw sigoura auto!!!  Twra se oti exei sxesh me ton kinithra... to fainomeno pou mou periegrapses me ton ena kylindro na mhn leitourgei to 3erw san ta daxtyla ton xeriwn mou!!! Palia eixa tetoio provlhma kai akougotan san trikylindro xarxalo
Anyway mia apo autes tis meres 8a dokimasw ola osa mou eipes kai 8a sas pw nea! Opws katalaves sthn Krhth ta sovara synergeia gia na mas kanoun douleia prepei na valoume va8eia to xeri sthn tsepi!!! To kalytero synergeio edw isodynamh me ena opoiodhpote metrias poiothtas  synergeio sthn A8hna!

Charidemus

Jimmy phga thn mhxanh gia service twra einai poly kalytera ta pragmata! Telika ta hlektrika htan OK! Symfwna me ton mhxaniko ta mpouzi mou htan laska ta 3evidwse sxedon me to xeri. H mevrani tou roubinetou htan 3eramenh kai ta carbirater sto mauro tous to xali apo merias ry8mishs!Oi valvides h8elan mono 2 kapelota meta apo 52000 km! Auta loipon ta nea apo ton CBan8rwpo stn krhth. Se euxaristw ka pali!!!

jimis


jimis

τον πρωτο καιρο που ειχα το CB εβαζα κι εγω super. Ειχα προβληματα απο την πρωτη εβδομαδα.
Φυσικα ο ανθρωπος που μου το πουλησε ειπε οτι τη μηχανη δεν εχει κανενα προβλημα. Οκ. Λογικο.
Μιλησα ομως με εναν μηχανικο και μου ειπε οτι οι εδρες των βαλβιδων ολων των CB ειναι σκληρες και
μπορουν να δουλεψουν με unleaded. Ετσι αλλαξα μπουζι και αρχισα να βαζω unleaded. Μου ειπε οτι τα μπουζι
χαλανε με την super, και οτι θα πρεπει να μην τα στεγνωνω ποτε. Δηλαδη να μην χτυπαω ρεζερβα ποτε.
Απο τοτε που εφαρμοσα τα νεα μετρα, κανενα προβλημα!. τα μπουζι αυτα τα εχω ακομα επανω και εχουν κανει πανω απο 12.000km.
Τα προβληματα που ειχα πριν κανω αυτες τις ενεργειες ηταν τα εξης:
Εκει που πηγαινα μια χαρα, ξαφνικα στο φαναρι εσβηνε. Εβαζα εμπρος, και εκανε λες και ο ενας κυλινδρος δεν σκαει..
Δεν μπορουσα να ανεβασω πανω απο 4, 5.000 στροφες και αυτες τις ανεβαζα με κοπο και το μηχανακι εκανε λες και
δεν μπορει να παρει τα ποδια του. Οσο και να το μαρσαριζα οσο και να το περιμενα τιποτα. Τραβουσα λιγο τσοκ προσεκτικα (λιγο)
και καπως εφτιαχνε.. Μετα απο λιγα δευτερολεπτα, εκλεινα το τσοκ και δουλευε καλα. Επειτα, ή που δουλευε για αρκετες ημερες καλα ή που παλι σε λιγο αρχιζε τα ιδια. Μετα απο 2 , 3 τετοια περιστατικα, ολο και πιο ασχημα τα πραγματα. Η μηχανη δεν επερνε εμπρος
καποιες ημερες, και οταν επειτα απο 5,6 μιζιες επερνε, μπερδευε κατα τον ιδιο τροπο. Ειχα κανει τους εξης ελεγχους:
1)Μπουζι. (ελεγχος και αλλαγη 2 , 3 φορες. Μιλαμε για πολλα λεφτα)
2)Καλωδια και πιπες
3)Πλεξουδα γενικα

Με το που αρχισα να βαζω unleaded ολα τα συμπτωματα τελος.
Μετα απο καιρο καθαρισα και τα καρμπυρατερ μου πολυ σχολαστικα, και αυτο βελτιωσε το δουλεμα τις μηχανης, αλλα σε καμμια περιπτωση πριν τα καθαρισω και αφου δουλευα unleaded δεν ειχα εκεινα τα voodoo προβληματα..
Δεν θελω να πω οτι αυτα που περιγραφω ειναι σωστα 100%.Δεν ειναι θεωρια. Καταλαβαινω οτι για να βγαλεις μια θεωρια πρεπει να κανεις σχολαστικη ερευνα. Απλα αυτο δουλεψε στην περιπτωση μου μια χαρα, και την ιδια τακτικη ακολουθησε και ο Enigma και ειδε καποια μικρη διαφορα.. Δε θυμαμαι ακριβως τι ειδους προβληματα ειχε. Θα μας πει..

Enigma

Δεν ξερω πως να το πω αλλα οταν το μοτερ δεν <<παει>>καλα το καταλαβαινεις ε ετσι ηταν και το δικο μου με super!!!!
Η αμολυβδη το αλλαξε αυτο και μαληστα η souperαμολυβδη εκανε φοβερη δουλεια χωρια που εβγαζε μια μυρωδια που χωρις πλακα μυριζε σαν μπαρουτι :o ψιτ ψωρις πλακα.....
Εμενα μου εκανε <<τρυπες>>στα ψηλα και γενικα ΔΕΝ πηγαινε καλα.....Αμολυβδη φιλαρακι για να δεις ασπρη μερα...Στην περιπτωση σου βεβαια θες και καινουργιο μπουζι πλεον αλλα μετα θα χαλαρωσεις......
Χαρι δεν χρειαζεται πειραγμα το μοτερ....Αν δεν εχει μαστωρα να το ρυθμισει εκει που πρεπει να ειναι για να δουλεψει σωστα πως περιμενεις να το πειραξει κιολας???????Ρυθμιση θελει ιδιως οταν μηλαμε για αυτο το μοτερακι.....
Τελικη (κοντερισια) ποσο βγαζεις???Φιλτρο αερα ειναι καθαρο???Το cb θελει αερα ξερς ......

jimis

δεν εχω ακουσει για καποιον που να ειδικευεται πανω στο cb... Δεν το εχω ψαξει και πολυ το θεμα του καλου μαστορα.Τα κανω ολα μονος μου. Ενας μηχανικος που ειχα και ηταν καλος, το εκλεισε το μαγαζι...
Μπορουμε ομως να βρεθουμε να το δουμε και απο κοντα. Να συγκρινω την συμπεριφορα του με αυτη που εκανε παλια το δικο μου..