Tροφοδοσία & εμπειρικά συμπεράσματα σε SF version r

Ξεκίνησε από itom32, Μάρτιος 15, 2014, 08:59:32 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itom32

Είχα αρκετό καιρό να βάλω μπρος το sf.Περίπου δύο μήνες.Ρέυμα είχα πολύ καλό,καθώς είχα αποσυνδέσει τον θετικό πόλο.Πήρε μπρος με την πρώτη ανοίγοντας τέρμα το τσοκ και χωρίς καθόλου γκάζι.Η διαδικασία έγινε με θερμοκρασία 14 βαθμους C.Να φρεσκάρω και δύο προβλήματα που με ταλαιπώρησαν,διότι δεν γνώριζα :
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΟΧΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΣΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ
ΒΟΥΛΩΜΕΝΗ ΤΑΠΑ Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟΥ ΑΝ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΑΠΑ ΡΟΥΦΗΞΕΙ ΑΕΡΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(αυτό μου έχει συμβεί όταν σήκωσα ρεζεβουάρ για εργασίες ρουτίνας αλλά οταν το ξανατοποθέτησα δεν πρόσεξα και δίπλωσε το σωληνάκι της εισροής αέρα στο ρεζερβουάρ.
ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
ΚΟΛΛΗΜΕΝΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΕΛΟΝΕΣ ΣΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ (ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΑ ΑΚΙΝΗΣΙΑ
ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΗ (ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΣΗ) ΜΗΧΑΝΗ

ΥΨΗΛΗ ΣΤΑΘΜΗ ΣΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ
ΒΡΩΜΑ Η ΦΘΟΡΑ ΣΤΙΣ ΒΕΛΟΝΕΣ ΤΩΝ ΦΛΟΤΕΡ ΣΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ
ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ (ΕΝΑΣ ΣΩΣΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΚΑΛΟΡΥΘΜΙΣΜΕΝΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΡΥΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΛΙΓΟ ΤΣΟΚ(ΑΕΡΑ) ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΣΟΚ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΓΚΑΖΙ)
ΑΝ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΧΕΙ ΜΠΟΥΚΩΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΑΣ ΚΑΙ ΜΙΖΙΕΣ ΜΕ ΤΕΡΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΚΑΖΙ (ΟΧΙ ΠΑΙΞΙΜΟ)

Headmaster

Δοξα το θεο εχω γλιτωσει απο αυτα αλλα πολυ σωστες οι παρατηρησεις σου Γιαννη!!

itom32

Καλό είναι επίσης αυτές τις τέσσερις πέντε σελίδες του manual του CB1 με το κεφάλαιο Τroubleshooting να τις θυμόμαστε πάντα:


microvios

It ain't over till it's over

itom32

Παιδιά δεν χρειάζεται να ευχαριστείτε,απλά ηθελα να επαληθεύσω οτι στις  δύο περιπτώσεις που περιγράφω στην αρχή(η πρώτη πολύ ύπουλη),πρόβλημα και λύση ήταν να ακολουθήσω τις οδηγείες του manual.
Aπλά σε αυτά τα 4 χρονια που είμαι εδω είδα οτι πολλοί έχουν πανω κάτω ίδια προβλήματα σε εκκινήσεις ειδικά τον χειμώνα,αλλά λίγοι δίνουν σημασία ή δεν έχουν κατεβάσει το troubleshooting του CB1 το οποίο είναι ίδιο με του sf.Aπλα του sf δεν είναι τόσο λεπτομερές.
Ε είπα να το έχουμε ξέχωρα για να μην ταλαιπορούμεθα!
Y.Γ:To ευχαριστώ απο όλους μας ανήκει στον Desmond κατα κόσμο Κλείτο,που ξετρύπωσε το αρχικό manual.


dimitris_89

Την δικια μου αν την αφησεις κανα μηνα δεν παιρνει με τιποτα μπρος, στις 2 βδομαδες με πολυ ζορι και κατηφορα κατι γινεται, αλλα το περιεργο ειναι οτι σε καθιμερινη χρηση ειναι σπιρτο να επισημανω οτι ειναι απο service και δεν επαιξε καθολου ρολο.
Τι μπορει να φταιει?
Επισης το σολινακι αναθυμιασεων που ανεφερεις στο ρεζερβουαρ που βρισκεται διοτι εγω δεν το εχω δει ποτε???

itom32

http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=2970.0 κατέβασμα-διάβασμα.Απο όσα λες δεν  σε καθάρισαν-ρύθμισαν σωστά τα κάρμπ.

dimitris_89

Παράθεση από: itom32 στις Ιουνίου 06, 2014, 12:16:57 ΜΜ
http://www.superfour.gr/smf/index.php?topic=2970.0 κατέβασμα-διάβασμα.Απο όσα λες δεν  σε καθάρισαν-ρύθμισαν σωστά τα κάρμπ.

Ρυθμισει στα καρμυρατερ δεν εχω κανει ποτε στα 2 χρονια που την εχω, εκτος απο αυτο το θεμα που δεν παιρνει μπρος ευκολα αν την αφησω για καιρο, δεν εχω αλλο θεμα,, για πιο σολινακι αναθυμιασεων αναφερωσουν, μπορεις να μου πεις σελιδα στο manual?

itom32


dimitris_89

Παράθεση από: itom32 στις Ιουνίου 06, 2014, 12:33:22 ΜΜ
Οχι δεν θυμάμαι σελιδα.
Δεν ειναι το σωλινακι της υποπιεσης που παει στο ρουμπινετο ετσι?

itom32

Οχι δεν μιλάμε για αυτό.Υπάρχουν δύο σωληνάκια στο κάτω μέρος προς τον αναβάτη αν θυμάμαι καλά το δεξι σωληνάκι .

dimitris_89


dimitris_89

Για τσεκαρε στο manual σελ29 πανω δεξια εικονα. Το 3 και το 2 λες?