Παράθεση από: Spyros.L στις Δεκεμβρίου 11, 2023, 01:09:37 ΜΜΕκπληκτική δουλειά @dumutrus !Ευχαριστώ , αλλά τα πιο χρήσιμα [ πληροφορίες] , μου τα έδωσε ο ΙΤΟΜ . Επίσεις ο WOLFI με την ιδέα του για εσωτερική μπάγα [ σωλήνα ]αλουμινίου , Είτε απο γνώση ,Είτε κατα τύχη , μας έδωσε κάτι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ! ! ! . Στην πτώση το εσωτερικό αλουμίνιο παραμωρφώνεται και βοηθά την κάμψη της Αλλενόβιδας ,την ώρα που το πολυαμίδιο φρενάρει την ταχύτητα της μοτό με την επαφή του στην άσφαλτο . Κάτι που ΔΕΝ θα γινόταν άν φοράγαμε κάγκελα προστασίας . Αυτό αποδεικνύεται και απο το γεγονός οτι τα GIVI κάγκελα έχουν πλέον τεμάχια απο πολυαμίδιο πάνω τους .
Παράθεση από: dumutrus στις Νοεμβρίου 22, 2023, 11:27:45 ΜΜΝα είσαι καλά Θεόφιλε κολόφαρδος είμαι που έχω πρόσβαση σε εργαλεία και στο φόρουμ που δίνει γνώση απλόχεραΜε Αλλενόβιδα είχαμε φτιάξει και τα άλλα . Ένα σχόλειο που ίσως βοηθήσει . Είχα κάνει κράς τέστ σε αλλενόβιδα γαλβανίζε και Αλλενόβιδα INOX [ Που τελικά προτιμήσαμε ] , ή INOX λύγιζε ενώ η γαλβανιζέ ΟΧΙ . [ Αντίθετα απο ότι περίμενα . . . ] .Έχει επιβεβαιωθεί με 3-4 περιπτώσεις που ξέρω [ πτώσεις] στράβωσε και έτσι ΔΕΝ είχαμε παρατράγουδα στο πλαίσιο .
Η σελίδα δημιουργήθηκε σε 0.079 δευτερόλεπτα με 15 ερωτήματα.