Ανακατασκευή φρένων

Ξεκίνησε από jah, Αυγούστου 10, 2015, 11:37:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

jah

Καλησπέρα παίδες!! Μετά από πολύ καιρό ήσυχης παρακολούθησης του forum, είπα ν γράψω κι εγώ κάποιους προβληματισμούς μου..

Σήμερα λοιπόν, πήρα παραμάσχαλα ένα spray καθαρισμού φρένων. Έβγαλα τις μπροστινές δαγκάνες (δεν τις έβγαλα τελείως) και άρχισα να τρίβω να φύγει όση μάκα υπήρχε. Αυτό που με προβλημάτισε αρκετά, ήταν το ότι το αριστερό ζευγάρι τακάκια είχε πολύ ψωμί. Αν το έβλεπε κάποιος θα έλεγε "αποκλείεται να έχεις τη μηχανή 3 χρόνια και να είναι ακόμα έτσι!!" Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για το άλλο ζευγάρι βέβαια!! Είχε αρκετό ψωμί αλλά όχι όσο το πρώτο.. Πράγμα που σε πρώτη ματιά δείχνει ότι δεν δουλεύουν και οι δυο δαγκάνες το ίδιο. Οι δίσκοι πάλι μοιάζουν να έχουν την ίδια φθορά. Σας προλαβαίνω και λέω ότι και τα δυο ζευγάρια είναι ίδια μάρκα και τύπος.

Να μην τα πολυλογώ, τελειώνω με το καθάρισμα, ή όσο μπορεί να γίνει στη φάση που δεν βγαίνουν τελείως οι δαγκάνες και στη φάση που ο πείρος δεν ξεβιδώνει ούτε με 1 spray wd-40 και τις ξαναμοντάρω.. Το φρενάρισμα μετά από αυτήν την μικρή σχετικά και εύκολη διαδικασία μέρα με τη νύχτα! Εάν ένα καθάρισμα κάνει τέτοια δουλειά, τι μπορεί να κάνει μια σωστή ανακατασκευή;

Και μπαίνω στο ψητό. Υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει; Το βασικό πρόβλημα το εντοπίζω (κλασσικά) στις τσιμούχες των εμβόλων, οι οποίες κοστίζουν (με ένα γρήγορο ψάξιμο)10€ το σετ. Υπ' όψιν η κάθε δαγκάνα θέλει δυο σετ. ʼρα πάμε στα 40€ αμέσως. Υπάρχει κάποιος που να έχει κάποια δαγκάνα εκτός; Μήπως να στέλναμε τις τσιμούχες στο seal-expert να μας κόψει σε μαζική παραγγελία; (Είμαι σίγουρος ότι κάποιος θα ψηθεί να αρχίσει τα μαστορέματα άμεσα!! >:D)

stam

Πέρσυ το καλοκαίρι είχα αλλάξει τα λαστιχάκια των εμβόλων της μιας δαγκάνας και πρέπει να έχω κρατήσει τα παλιά.

jah

Αυτό είναι μια καλή αρχή! Βέβαια το μαγαζί αυτό είναι Θεσσαλονίκη.. Κάπως όμως θα μπορέσουμε να το κάνουμε. Αν δεν κάνω λάθος και ο itom32 έχει δύο δαγκάνες εκτός μηχανής και είναι και Θεσσαλονίκη! Εάν πάλι όχι, μου τις στέλνεις, ή τις στέλνεις πάνω (αν μπορείς και θέλεις βέβαια) και κάπως θα τη βρούμε την άκρη..

stam

Εγώ δεν έχω θέμα τα στέλνω κατευθείαν στο μαγαζί αν είναι. Απλά να σιγουρευτούμε πρώτα οτι όντως μπορεί να τα φτιάξει και να δούμε και τη ποσότητα θέλουμε.


wolfi

Μπορώ εγω να παω  ;)
Καλό ειναι να έχει την δαγκανα για να βγάλει μέτρα  ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ και απο το έμβολο και απο το κανάλι  που φωλιάζει στη δαγκανα η τσιμουχα

jah

Ναι, το να έχει στα χέρια του την δαγκάνα και την τσιμούχα είναι ακόμα καλύτερα!! O0 Πάμε ρε καρντάσια να δούμε πόσοι θέλουν! Ξεκινάω..

1. jah
2. .....

wolfi

1)δεν υπάρχει θέμα μαζικής  παραγγελίας (το λεω γτ οταν πήγα το δείγμα για τα πίσω τα αμορτισέρ και τον ανέφερα  για  μαζική  με είπε οτι δεν εχει θέμα μπορεί να το πάει το έργο set 1  καθε τηλ. για παραγγελια )
2)θα έβαζα και το δικό μου αλλά θα βάλω τετραπιστονες  :P :P

jah

Τότε πρέπει να δούμε πόσο θα πάει το μαλλί.. Είναι κλειστός νομίζω τώρα μέχρι τις 18/8, οπότε αναμένουμε..

Παράθεση από: wolfi στις Αυγούστου 11, 2015, 01:58:54 ΠΜ
2)θα έβαζα και το δικό μου αλλά θα βάλω τετραπιστονες  :P :P

:'( :'( :'( :'(

TEOS CB SF

πραγματι πριν απο δυο μηνες που πηγα εκει για τσιμουχες των πισω αμορτησερ των ρωτησα κατι αναλογο και μου ειπε οτι μπορει να κοψει εστω και μια .. απλα την πρωτη φορα θα του παρει πιο πολυ χρονο μετα εχει αρχειο με κωδικους και τις περνεις σε μια ωρα αν δεν εχει αλλη δουλεια .. ακομη μου ειπε οτι ειναι πολυ καλυτερο για αυτον και για το αποτελεσμα της δουλειας να παρει τα μετρα ο ιδιος απο το σημειο που ειναι να μπει μια τσιμουχα η μια ξηστρα .. αυλακι και αξονα κτλ ... μπορει να κανει οποιαδηποτε τσιμουχα με αυτον τον τροπο

jah

Το θέμα για μένα είναι να κάνει καμιά καλύτερη τιμή λόγω ποσότητας.. Το ότι μπορεί να κόψει και μόνο μία βέβαια είναι πολύ καλό..

stam

Τελικά έχω και για την μπροστά δαγκάνα και την πίσω λαστιχάκια.

jah

Είχαμε κάποιο νέο; Φίλε wolfi μήπως ήρθες σε συνεννόηση με τον τύπο;

jah

Είπα να συνεχίσω εδώ, μιας και είχε ανοίξει το θέμα παλαιότερα.. Το πρόβλημα που είχα εμφανίστηκε πάλι σιγά σιγά.. Η μία δαγκάνα ήταν σαν να μην λειτουργεί καθόλου. Οπότε λέω μια ψυχή που είναι να βγει, ας βγει!!

Αρχικά έψαξα κωδικούς ανταλλακτικών. Μετά από ώρες ψαξίματος στο ίντερνετ έκανα την παραγγελία μου από το makina parts. (Δεν το γράφω για λόγους διαφήμισης και αν ενοχλεί μπορώ να το σβήσω).

Μία ενδεικτική φώτο από τα καλούδια:




Αρχικά αφαίρεσα τις δαγκάνες.. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν πως δεν μπορούσα να αφαιρέσω τους πίρους που συγκρατούν τα τακάκια. Κάτι για το οποίο χρειάστηκα μηχανουργείο. Ήταν μια δουλειά που με δράπανο πάγκου και πολλή προσοχή μπορούσε να γίνει βέβαια. 15! € παρακαλώ ο μάστορας!!

Ο νέος πίρος και οι ασφάλεις για τα τακάκια:



Επόμενο στάδιο ήταν να αφαιρεθούν τα έμβολα. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι αφού βγάλουμε τη δαγκάνα από τον δίσκο και πριν την αποσυνδέσουμε από το κύκλωμα. Βάζοντας μια λεπτή κόντρα στην πίσω πατούρα για το τακάκι, αρχίζουμε να πρεσάρουμε. Συνήθως δεν βγαίνουν και τα δύο μαζί ταυτόχρονα, όταν πρόκειται για την κατάσταση βρώμας που επικρατούσε. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να τα φτάσουμε και τα δύο σε ένα σημείο που να μπορούν να βγουν με το χέρι. Εγώ βέβαια δεν ακολούθησα τον παραπάνω τρόπο (δυστυχώς). Οπότε με τις δαγκάνες στο χέρι πήγα σε ένα βενζινάδικο και τις φύσηξα με αέρα. Πάλι όμως με την ίδια διαδικασία (κόντρα στην πίσω πατούρα).

Το επόμενο στάδιο είναι και το πιο επίπονο. Η καθαριότητα. Επιστρατεύουμε λοιπόν το αγαπημένο μας αναψυκτικό, αλουμινόχαρτο για το τρίψιμο, καθαριστικά φρένων κλπ κλπ. Ο κάθε ένας έχει τον τρόπο του. Μετά από πολύ μούλιασμα και τρίψιμο φτάνουμε στο σημείο να αρχίσει η αντίστροφη διαδικασία. Δυστυχώς δεν υπάρχει φωτογραφικό υλικό από το καθάρισμα και από το τρέξιμο στα μηχανουργεία και τα βενζινάδικα.

Εδώ νέες τσιμούχες και ξύστρες:



Προκειμένου να μπουν εύκολα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε υγρό φρένων ή λίγο λάδι μηχανής. Το πιο σημαντικό κομμάτι είναι να πέσει λάδωμα στα έμβολα για να μην "πληγωθούν" οι τσιμούχες! Για να πω την αλήθεια δεν μπήκαν πολύ εύκολα τα έμβολα, αν και έχω ακούσει από άλλους το αντίθετο.

Εδώ πλέον με τα έμβολα:



Προσωπικά άλλαξα και τα λάστιχα των "πλωτών" σημείων της δαγκάνας. Αρκετό γρασάρισμα στις γλύστρες προκειμένου να μπορεί η δαγκάνα να κινείται χωρίς να σκαλώνει. Τα επόμενα στάδια έχουν αναλυθεί αρκετά και σε άλλα topics, δηλαδή τα τακάκια και το πλήρωμα των υγρών φρένων. Μια παρατήρηση είναι πως αν το κύκλωμα είναι τελείως άδειο, θέλει αρκετή υπομονή για να γεμίσει και να αρχίσει να πατάει τα έμβολα. Μικρές κινήσεις στη μανέτα και μία μία φυσαλίδα.

Χρειάζεται να σας περιγράψω το αποτέλεσμα; Την αίσθηση; Το αν αξίζει;

itom32

Eγω δεν λέω τίποτα.Απλά βρήκα βοηθό με εμπειρία,ώστε να αλλάξω και τις δικές μου τσιμούχες εμβόλων φρένων. ;)Μπράβο Νίκο.

jah

Εύκολα, ειδικά τώρα που είμαι ακόμα ζεστός!!  O0