πιρουνι και φρενα απο αλλη μηχανη στο CB400SF

Ξεκίνησε από souperdooper, Μαΐου 02, 2011, 05:13:11 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

souperdooper

Το πιρουνι μου εχει πολλα χτυπηματα απο χαλικι κλπ, τα φρενα δε με σταματανε οπως θα ηθελα και ας εχω καινουργια τακακια (στρωμενα πια) και ταυτοχρονα τα ελατηρια μου μπροστα θελουν αλλαγμα επειγοντως. (Τερματιζουν σε λακουβες πολυ ευκολα).

Ευλογη σκεψη λοιπον το να αλλαξω ολο το μπροστινο συστημα μια και καλη.

Σκεφτηκα το Χορνετ γιατι ειναι και αυτο Χοντα, ειναι κοντα στα κυβικα αλλα ειναι και βαρυτερο και ταχυτερο αρα θα εχει πιο αναβαθμισμενα φρενα
και πιο στοιβαρο πιρουνι.

Δε πιστευω να το εχει κανει κανεις. Αλλα ελπιζω να εχει δοκιμασει ισως με αλλο μπροστινο συστημα απο αλλο μηχανακι.
εχω βρει κιολας στο εμπει υκ ενα συστημα απο χορνετ και λεω να το παρακολουθησω. αμα βγει φτηνη η δημοπρασια μπορει και να το δοκιμασω.

Ο βασικοτερος λογος που το σκεφτομαι ειναι τα φρενα. Υποθετω οτι θα μπορω ευκολα να βαλω δαγκανες κλπ απο το χορνετ πανω σ αυτο το πιρουνι
και βρωμαει ο τοπος απο Χορνετ οποτε δε θα ειναι δυσκολο να βρω τα ανταλακτικα για το στησιμο και τη συντηρηση μετεπειτα.

Εχει κανεις καμια ιδεα? Εμπειρια με παρομοια μετατροπη? Κινδυνευει να χαλασει η γεωμετρια της μηχανης?
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

snipereps

Γειάσου φίλε και καλώς ήρθες. Στο ψητο τωρα. Το χορνετ ως το 2003 έχει εκπληκτικά ίδιες αναρτήσεις με το δικόμας όπως επίσης και φρένα. Εγώ θα έλεγα ότι είναι οι ίδιες ίσως ναχούν διαφορετικά ελατήρια αλλά και πάλι δν τρέχει τίποτα μίας και τα κιλά της μηχανής είναι τα ίδια πάνω κάτω. Άρα λόγω του ότι είναι 41χίλ. και οι 2 δεν χρειάζεται ναλλάξεις μανες(πάνω και κάτω τιμονόπλακες). Η μόνη διάφορα είναι ότι, αν θυμάμαι καλά, το χορνετ έχει 16άρα ζάντα μπροστά και για λάστιχο 130 έναντι 110 πού 'ναι σε μας, αλλά εσύ θα χρησιμοποιήσεις την δικιά σου μίας και διαφορετικά θα πρέπει ναλλάξεις και μάνες. Εγώ θα το έκανα μόνο αν το μπροστινό μου είχε στράβωσει και είχα βρει κάποιο από χορνετ πρόσφατα επισκευάςμενο η σε πολύ καλή κατάσταση δηλαδη από μηχανή μετά το 2000. Αλλιώς καλύτερα είναι να κάνεις ένα πλήρες σέρβις στα δικά σου και στην ουσία να είναι σαν να τα κάνεις καινούρια και να ξέρεις πλεον και πού βαδίζεις.άσε πού και από το χορνετ θα το χρειαστει αυτό αργά η γρήγορα. Οπότε και πιο οικονομικό... Θα ήταν πολύ καλή αναβάθμιση αν έβαζες ανάποδο μπροστινό από zxr ή gsxr 400 αλλά εκεί είναι άλλη υπόθεση ποια και θέλει πολύ δουλειά.

snipereps

Λοιπόν, βρήκα ένα site πού γράφει με μεγάλη λεπτομέρεια τα χαρακτηριστικά πού σε ενδιαφέρουν και το μέγεθος φάρδος της ζηντας ανάλογα με την χρονολογία ;-) http://www.hondahornet.co.uk/600spec.html

souperdooper

Ναι μεχρι το 2003 ειχε 16αρα μπροστα. Το κοιταξα παντως και εχεις δικιο. Ουσιαστικα μεχρι το 2005 το πιρουνι και τα φρενα ειναι ιδια. Ιδιο μεγεθος και διπιστονες δαγκανες.

Το rake (ελληνικα δε ξερω πως λεγεται) ειναι κατα μιση μοιρα μικροτερο (λιγο πιο ορθιο το πιρουνι) φανταζομαι σημαινει η διαφορα ειναι ελαχιστη.

επομενως εχεις δικιο το Χορνετ δεν αξιζει.

Το αναποδο που λες το ζαχαρωσα σε καποια φαση αλλα για να λεμε την αληθεια δε ξερω αν ειμαι και για τοσο τρελη μετατροπη.. (προς το παρον τουλαχιστον  ;D)

Πρεπει να ειναι κατι που να μπορω να το κανω μονος (σχετικα) χωρις να μεινω χωρις μηχανη για καιρο.

Παντως το οτι το Χορνετ ειχε το ιδιο πιρουνι για μια δεκαετια και βαλε σημαινει οτι το πιρουνι μας ειναι μια χαρα.

Οποτε αν μπορω να βαλω τετραπιστονες δαγκανες (σε συνδοιασμο με καλυτερα ελατηρια μπροστα) λυνω το προβλημα.

Βρηκα ενα ενδιαφερον λινκ εδω και ειναι και σουπερ προσφατο.

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=10&t=20420&view=previous

"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

itom32

Aφου το βασικο που σ'ενδιαφερει ειναι τα φρενα,πιο λογικο μου φενεται να ψαξεις πιρουνι απο verstion s 1997 που να φοραει τις τετραπιστονες δαγκανες bremo,αλλιως παλι version s του 1996 με τις τετραπιστονες nissin.(ΦΩΤΟ)Tωρα δεν ξερω τι παιζει με τις τιμονοπλακες,και τους δισκους των φρενων,αλλα αν την ψαξεις την δουλεια νομιζω οτι πιο ευκολα θα σου κατσουν απο CB παρα απο hornet.Δες η μονη διαφορα ειναι τα πιασιματα της δαγκανας.Ειδικα το κατω ειναι μεγαλητερο σε σχεση με το pb1/version r.
Nα πω την αμαρτια μου κι εγω θα ηθελα να βαλω το πιρουνι του version s με τα bremo διοτι εκτος απο δαγκανες αστερια εχει και ρυθμιζομενη προφορτηση στα ελατηρια.

ANESTIS

παιδια καλησπερα και απο μενα.... μιας και θύξατε το θέμα ταίριασμα απο άλλη μηχανή έχω την εξείς απορία... μπορεί και είναι εύκολο να ταιριάξει ψαλίδι και ανάρτηση απο hornet ή πρέπει να πέσει πολύ κόψιμο ράψιμο?????????????

souperdooper

Παράθεση από: itom32 στις Μαΐου 02, 2011, 06:07:59 ΜΜ
Aφου το βασικο που σ'ενδιαφερει ειναι τα φρενα,πιο λογικο μου φενεται να ψαξεις πιρουνι απο verstion s 1997 που να φοραει τις τεραπιστονες δαγκανες bremo,αλλιως παλι version s του 1996 με τις τετραπιστονες nissin.(ΦΩΤΟ)Tωρα δεν ξερω τι παιζει με τις τιμονοπλακες,και τους δισκους των φρενων,αλλα αν την ψαξεις την δουλεια νομιζω οτι πιο ευκολα θα σου κατσουν απο CB παρα απο hornet.Δες η μονη διαφορα ειναι τα πιασιματα της δαγκανας.Ειδικα το κατω ειναι μεγαλητερο σε σχεση με το pb1/version r.
Nα πω την αμαρτια μου κι εγω θα ηθελα να βαλω το πιρουνι του version s με τα bremo διοτι εκτος απο δαγκανες αστερια εχει και ρυθμιζομενη προφορτηση στα ελατηρια.


Ρυθμιζομενες κιολας ε?? και Brembo?? Αχχ.. αυτα ειναι.. και καλα ελατηριακια και 120αρι λαστιχο και σταματας στο φτερο..

Αλλα ποιος το πουλαει? και που το βρισκεις? εδω και ενα εξαμηνο ειμαι σχεδον καθε μερα στο ιμπει και ψαχνω πραγματα για τη Cybille.
Σχαρα βρηκα μολις πριν 2 βδομαδες στο μαυρο της το χαλι και εγινε σφαγη για να τη παρω!!! εννοειται δε μου ξεφυγε   ;D

Οποτε ειναι και λιγο θεμα χρονου το θεμα. Τα ελατηρια μου μπροστα ειναι παιγμενα και σε καθε λακουβα τερματιζουνε για πλακα..
Αμα αλλαξω ελατηρια θα ναι αμαρτια να αλλαξω πιρουνι μετα.

Η λυση με τα φρενα απο GSXR600 SV1000 στο απο πανω ποστ με χει σχεδον κερδισει. Μονη αμφιβολια ειναι αμα θα κατσουνε στο πιρουνι.
εστειλα πμ στο τυπο που αναφερει το λινκ και περιμενω να μου πει αμα μπορει ακομα να βρει τα brackets (υποδοχεις?)

Θα παω και μια βολτα απο το μηχανικο μου που εχει ενα Χορνετ του 2002-3(?) να δω τι θα πει και αυτος.

Ειναι ενας Ιταλος καλο τυπακι που δε πιστευω να με παραμυθιασει. 

Στη τελικη υπολογιζω κανα 300αρι ευρωπουλα ολα μεσα και αμα δε δουλεψει η φαση τα ξαναπεταω στο ιμπει. Σχετικα μικρο το ρισκο..

(παντως itom32 ξεκιναω ψαξιμο και για πιρουνι απο s..  ;D  )
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

klab

Για να μην σου πω να πάρεις ένα hornet να ξεμπερδεύεις χα,χα :) θα έλεγα να αλλάξεις μόνο λάδια στα καλάμια.
Στο δικό μου μπροστινό που έβαλα ελατήρια White Power έδιναν 15άρι λάδι, αλλά και με 10άκι φρέσκο θα κάνεις δουλειά σίγουρα.
Ο horhe άλλαξε μόνο λάδια στο δικό του και όταν το οδήγησα ήταν τόσο καλό που άρχισα να σκέφτομαι μήπως έκανα κοτσάνα που τα έσκασα για νέα ελατήρια.
Για τέτοια διαφορά μιλάμε, μικρή οικονομική επιβάρυνση αλλά με θεαματικά αποτελέσματα.

souperdooper

Παράθεση από: klab στις Μαΐου 02, 2011, 11:40:32 ΜΜ
Για να μην σου πω να πάρεις ένα hornet να ξεμπερδεύεις χα,χα :) θα έλεγα να αλλάξεις μόνο λάδια στα καλάμια.
Στο δικό μου μπροστινό που έβαλα ελατήρια White Power έδιναν 15άρι λάδι, αλλά και με 10άκι φρέσκο θα κάνεις δουλειά σίγουρα.
Ο horhe άλλαξε μόνο λάδια στο δικό του και όταν το οδήγησα ήταν τόσο καλό που άρχισα να σκέφτομαι μήπως έκανα κοτσάνα που τα έσκασα για νέα ελατήρια.
Για τέτοια διαφορά μιλάμε, μικρή οικονομική επιβάρυνση αλλά με θεαματικά αποτελέσματα.



Μου το ειχε προτεινει και ενα φιλαρακι εδω και ρωτησα 3 μηχανικους για το λαδι και ολοι μου ειπανε οτι πολυ απλα θα πεταξει τις τσιμουχες. Μιση δουλεια. Καλα εκανες και αλλαξες ελατηρια.
Και εγω ειμαι και βαρυς τρομαρα μου.. (φαε το φαι σου παιδι μου ειναι η δυναμη σου.. ααχχ.. ρε μανα!!! χα χα)

Οσο για το Χορνετ το ειχα κοιταξει σοβαρα πριν παρω τη Cybille. Ειδικα το τελευταιο μοντελο ειναι παναλαφρο και πανγρηγορο και.. πανακριβο!!!
Το προηγουμενο μοντελο ειναι επισης σουπερ μηχανακι (ειδικα 2005-6 με το αναποδο πιρουνι) αλλα το χουν ολοι, εμφανισιακα δεν εχει καμια σχεση με τα δικα μας, θα μου στοιχιζε τα διπλα λεφτα τουλαχιστον να το παρω με τα χιλιομετρα που πηρα το δικο μου (13.500χμ) και η ασφαλεια θα με εσκιζε.. (130 λιρες το χρονο εναντι 500 για το Χορνετ) Ασε που το πλανο απο την αρχη ηταν ενα μηχανακι για μεσα στη πολη και μετα ενα μεγαλο για ολα τα αλλα!!!   :yoohoo:  :offtopic:

αλλα τα φρενα στο δικο μου τουλαχιστον τα βρισκω ελλεινα και μαγκες σοβαρα τωρα ειναι και θεμα αφαλειας ετσι? (οκ οκ ειναι και θεμα κ@υλας...  ;)  )
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

johnnybe

Κάπου πήρε το μάτι μου καινούρια καλάμια για CB, ένα ιταλικό site ήταν, δεν το θυμάμαι όμως. Κάνα 150 το ζευγάρι;

johnnybe


souperdooper

Παράθεση από: johnnybe στις Μαΐου 03, 2011, 09:59:00 ΠΜ
Δεν το βρήκα, εντόπισα όμως ένα αντίστοιχο βρετανικό. Τα λεφτά βέβαια είναι περισσότερα
http://www.lm-spares.co.uk/cgi-bin/sh000002.pl?REFPAGE=http%3A%2F%2Fwww.lm-spares.co.uk%2Facatalog%2Findex.html&WD=se&PN=CB400_F2_F3_Super_Four__NC31_.html%23a17664


ενδιαφερον λινκ για νταλλακτικα.. Οσο πιο πολλες πηγες ανταλλακτικων τοσο ποιο καλα. Στο μεταξυ το πιρουνι σεκφτομουν να το αλλαξω για να εχω καλιτερα φρενα αλλα τελικα μαλλον δεν εχει νοημα
(διαβασε σχετικα το ποστ του snipereps ποιο πανω). Η σκεψη τωρα ειναι τερταπιστονες δαγκανες.

2 εξελιξεις σχετικα.

Μια δημοπρασια στο ιμπει για τετραπιστονα Brembo Aprilia RSV!! με brackets απο VFR400!

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290561808832&ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123

Και δευτερον ο τυπος με τα brackets απο αυτο το λινκ

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=10&t=20420&view=previous

απαντησε:

GSXR and SV1000 Calipers are Tokico.   The F4 - F4i, 929R 954R and CBR 600RR
03 - 04 model year calipers also work for the same forks with my brackets,

I have the Nissin brackets in stock,  you can buy a set and try if you like,
no returns,

Thanks,
Blair


W. Blair Layton
SV Racing Parts
b.layton@svracingparts.com
www.svracingparts.com


Μολις ερθει ο ανορθωτης θα παω γυρα σε μηχανικους να ρωτησω τι παιζει..



"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

souperdooper

Το λοιπον παιδες το σχεδιο καταστρωθηκε χαρη στη συνεισφορα ενος αγγλαρα απο αγγλικο σιτε.. Να ναι καλα το παλικαρι.

το λοιπον ο τυπακος μας εχει ενα CB-1 και του χει φορεσει πιρουνι απο CBR900 Fireblade.

Αλλα ας τα παρουμε απ την αρχη. Με βαση τα λεγομενα του εχω τις εξης επιλογες.

1. Πιρουνι απο Firestrom με φρενα απο Firestorm
2. Πιρουνι απο Firestorm με φρενα απο Fireblade
3. Πιρουνι απο Fireblade (1992 - 1997) με φρενα απο Fireblade

1. Μια χαρα λυση κανενα προβλημα. το μονο που χρειαζεται ειναι τρυπες στο upper yoke του τιμονου για να κατσουνε οι βασεις για το ψηλοτερο τιμονι.
2. Για να μπουνε τα φρενα θα χρειαστει λιγο φαγωμα το πιρουνι και οτι εμπεριεχει και το 1.
3. Οτι χρειαζεται και το 1. αλλα το πιρουνι που παιρνεις επιπλεον της επαναφορας και της προφορτισης που εχει το 1. εχεις και ρυυμιση για συμπιεση!!

Επισης σε ολες τις περιπτωσεις οι δισκοι μας μπαινουνε πανω μια χαρα οπως επισης και η ροδα (χρειαζεται το spindle(?) του τροχου του πιρουνιου που βαζουμε).

Μια ακομα μικρη πατεντα που θελει ειναι στο φτερο η οποια λεει ειναι μικρη και τελος παντων δε με απασχολησε ιδιαιτερα ακομα.


Οπως καταλαβατε θα παω με τη κουρτινα νουμερο 3.  ;D (αμα βγει κανας Ζονγκ τη φουτσισα)

Τα φρενα που προτεινει ειναι απο Fireblade μεταξυ 2000-2003 γιατι ειναι τα καλυτερα και μαμανε και δερνουνε και επισης αντεχουνε καλυτερα στο χρονο (δε σκουριαζουν κλπ).
Τα φρενα της χρονιας του πιρουνιου ειναι ιδια με αυτα του Firestorm.

Για μενα ψιλα γραμματα ειναι τωρα αυτα. Οτι βρω φτηνοτερο θα παρω.

Να πω την αληθεια μου περασε απο το μυαλο και το αναποδο πιρουνι απο CBR900RRY που ειδα στο ιμπει αλλα μου φαινεται θα σκαει λιγο σα παππους με μαγκουρα, rayban και κολαν ποδηλατη    :yelrotflmao:

Το μηχανακι του λεει σταματαει στο φτερο και μαλιστα με τα στοκ ελατηρια επειδη ο τυπος ειναι 70κιλα παραειναι σφιχτο μπροστα και σκεφτεται να βαλει αραιοτερο λαδι η μαλακοτερα ελατηρια!
Θα βρω την υγεια μου δηλαδη!  ;)






"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

xrhstos

geia σας εχω θεμα με καλαμι μπροστινο εχει καποια σημαδια και θεωρο οτι μετα απο 2η φορα που αλαξα τσιμουχες πρεπει να αλαξω και ολοκληρο καλαμι να ηρεμισο απο το δακρυ λαδιου που μου τα κανει χαλια εκει στα φρενα κ λαστιχο.μπορει καποιος να μου πει εαν ξερει ποσο κοστιζει καινουρια?