Κοφτες πασης φυσεως !

Ξεκίνησε από lamprosger, Μάρτιος 23, 2021, 07:38:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lamprosger

Καλησπερα στην ομαδα !

Την τελευτεα εβδομαδα εχω καταπιαστει με το μηχανακι μου (cb400sf version R) μπας και σκοτωσω λιγο την βαρεμαρα της καραντινας. Μιλαμε για βαψιματα, γυαλισματα, εικαστικες επεμβασεις στο undertail και διαφορα τετοια. Κατι που με ενδιαφερει εδω και λιγο καιρο ειναι να αφαιρεσω τον κοφτη του χιλιομετριτη που σταματαει στα 180χλμ/ω καθως και τον κοφτη στο στροφομετρο. Εχω δει μεσα στο forum μας οτι εχει γινει μια επεξηγηση για το πως αφαιρειται ο πρωτος κοφτης απο τον "billias1gr" με μια αντισταση 1470 ohm (σε καποιο αλλο θεμα ειδα κατι και για 1500 ohm ,δε ξερω αν ειναι το ιδιο) απλα η φωτο που ειχει ανεβει τοτε ηταν λιγο θωλη θα βοηθουσε αν εχει καποιος μια πιο καθαρη φωτο για να καταλαβω καλυτερα. Επισης για το στροφομετρο τι μπορει να γινει για να ξεπερασει τις 14.500 στροφες (περιπου) που κοφτιαζει ?

Ευχαριστω πολυ εκ των πρωτερων !

panosp25

Για τον κόφτη του κοντέρ οκ, το καταλαβαίνω. Τον κόφτη του στροφομέτρου γιατί να τον βγάλεις;

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


lamprosger

Παράθεση από: panosp25 στις Μάρτιος 23, 2021, 09:35:09 ΜΜ
Για τον κόφτη του κοντέρ οκ, το καταλαβαίνω. Τον κόφτη του στροφομέτρου γιατί να τον βγάλεις;

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Δικια μου τρελα απλα μπορει καμια φορα να θελω να το στροφαρω παραπανω  ;D
Υπαρχει τροπος να βγει ?

panosp25

Σίγουρα θα υπάρχει αλλα δεν νομιζω να αναφέρεται κάπου εδω μεσα. Αν κάποιος ξέρει θα μας πει.

Στάλθηκε από το Lenovo K33a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


itom32

Η απομονωση του κοφτη ειδικα του version r και s, κατα την γνωμη μου γινεται για την περιπτωση που υπαρχει καποιο ηλεκτρολογικο προβλημα στην πλακετα (συνηθως ραγισμα η σπασιμο της μετα απο πτωση).Οταν βρουμε δε αντ /κο καλο ειναι ο κοφτης να επανασυνδεθει και να υπαρχει,ωστε να υπαρχει προστασια του μοτερ.Αλλος λογος για να παρακαμφθει ο κοφτης δεν νομιζω να υπαρχει.

lamprosger

Παράθεση από: itom32 στις Μάρτιος 23, 2021, 11:06:06 ΜΜ
Η απομονωση του κοφτη ειδικα του version r και s, κατα την γνωμη μου γινεται για την περιπτωση που υπαρχει καποιο ηλεκτρολογικο προβλημα στην πλακετα (συνηθως ραγισμα η σπασιμο της μετα απο πτωση).Οταν βρουμε δε αντ /κο καλο ειναι ο κοφτης να επανασυνδεθει και να υπαρχει,ωστε να υπαρχει προστασια του μοτερ.Αλλος λογος για να παρακαμφθει ο κοφτης δεν νομιζω να υπαρχει.

Με ποιον τροπο ακυρωνουμε τον κοφτη οταν εχει καποιο θεμα η πλακετα ? Αποσυνδεουμε καποιο καλωδιο ?

itom32

Αυτος που περιγραφει ο bilias και εχεις διαβασει.

lamprosger

Παράθεση από: itom32 στις Μάρτιος 23, 2021, 11:10:20 ΜΜ
Αυτος που περιγραφει ο bilias και εχεις διαβασει.

για τον κοφτη στροφομετρου ξερουμε κατι ?

Alex400

Λάμπρο ΜΗΝ επιμένεις για τον κόφτη στο στροφόμετρο . Εχει δείξει οτι πρέπει να υπάρχει . . . Στο κοντερ ΟΚ γιατι εχει άλλα 20 χιλιόμετρα το μοτερ να δώσει . Μετά απο αυτά ,  το σύνολο [πλαισιο -αναρτήσεις-αντοχή κινητήρα] ειναι ολα εκτος προδιαγραφων . . . Τα 180 Χιλιόμετρα ορίζονται ως όριο στην Ιαπωνία ανεξαρτήτος κυβικών και ιπποδύναμης . [ Και 1000 κυβικά με 200 άλογα να ήταν εφόσων η μηχανή κυκλοφορούσε στην Ιαπωνία θα είχε κόφτη στα 180 και μέχρι αυτή την ενδειξη στο κοντέρ.] Οι μηχανές μας [CB400SF] κατασκευάστηκαν για χρήση ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην Ιαπωνία και ήρθαν ΜΟΝΟ μεταχειρησμένες στην Ευρώπη . [Και φυσικά ΠΟΤΕ δεν ηρθαν απο την αντιπροσωπεία , παρα μόνο απο παραεισαγωγές . . .] .

lamprosger

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια παιδιά! Αν βρω κάτι παραπάνω θα το ποσταρω εδώ!

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk